Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Żak Express opinie

Ocena na podstawie 145 opinii

2.13 / 5

  • Poziom cen
    2.29
  • Oferta
    2.43
  • Jakość obsługi
    1.70
  • Wygoda
    2.31

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2021-12-24 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    24.12.2021 Autobus o 10.10 z Warszawy do Suwałk-kierowca opryskliwy, niemiły, dmuchal gorącym i suchym powietrzem. Grzeczne prośby o to że od tego chce się wymiotować nie skutkowały. Syf i brud w autobusie. Komfort jazdy poziom 0, a poziom kierowcy poziom mniejszy niż zero. Nie polecam.
    ZaletyŻadnych!!!!
    WadyCały żak express to jedną wielką wada
  • ~Obiektywny / 2021-12-09 20:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeżeli komuś nie zależy na czasie to najlepsza opcja. Godziny przyjazdu i odjazdu są umowane. Polecam bezrobotnym i tym co chcą zabić czas.
  • ~Pasażer / 2021-12-01 15:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Niemiła obsługa, poniżanie ze strony kierowcy w stronę pasażerów, totalnie zepsuty klimat obsługi klienta i podróży, nigdy więcej nie wybiorę tego przewoźnika
    ZaletyBrak podczas tej podróży
    WadyZły dzień kierowcy? Może za mało zarabia żeby jego humor był w tej cenie
  • ~Elżbieta / 2021-11-19 00:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca niesamowicie opryskliwy, niemiły i na zwykle pytanie odpowiada z fochem. Autobus ma zatrzymywać się w Ostrowi, w rzeczywistości zatrzymał się 100 metrów od granicy z Lubiejewem na rondzie obwodnicy. Przystanek „ulica Lubiejewska” nic pasażerom podróżującym po raz pierwszy nie mówi i taka osoba zostaje sama w nocy pośrodku niczego a do centrum Ostrowi jest stamtąd 5 kilometrów.
    ZaletyDach nad głowa podczas jazdy
    WadyNiemiły kierowca
    Źle opisane przystanki
  • ~Marcin / 2021-11-15 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    100 zł za bilet 150 km.
    Cena prawie jak za taksówkę.
    Pierwszy i ostatni raz
  • ~Magdalena / 2021-10-20 19:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem bardzo w... Dzwoniłam na infolinię ze będę 5 min później, ok nie poczekają, ale ze jednak udało mi się przybiec w punkt ,a Żak już sobie pojechał ,to jest naciąganie zwykłe! Nie można tak traktować ludzi i naciągać. Każdemu się spieszy nie tylko kierowcy!
    ZaletyBrak empati i zrozumienia
    WadyMają gdzieś ludzi
  • ~Private / 2021-10-10 09:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Wchodząc do busa relacji Białystok-Warszawa, chciałam uzyskać informację czy na pokładzie jest czynne WC, w zamian usłyszałam niemiłe: "przechodzić do tyłu a nie tamować kolejkę!" XXI wiek, autobus dalekobieżny, a kierowca mentalnie i kulturalnie zahamowany w głębokim komunizmie. Poganiał ludzi jak trzodę, złośliwie komentował, a na pytania pasażerów odpowiadał aroganckimi uwagami. Ja się pytam: skąd firma takich bierze??? Z targu buraków? Porażka Waszego systemu rekrtutacji, typ powinien-co najwyżej- taczki z gnojem prowadzić. A i gnój byłby zażenowany.:/
    WadyKierowca cham, burak i prostak. Skutecznie zniechęcił mnie do wyboru tego przewoźnika w przyszłości i będę ostrzegać przed nim innych.
  • ~Karola.kp / 2021-09-04 10:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Na przestrzeni lat podróże z żak express stały się bardzo nieprzyjemne. Autobusy notorycznie się spóźniają, nie można w ogóle polegać na tym że przyjedzie na czas.W dodatku w środku autobusów często jest brudno!(fotele są brudne na podłodze śmieci) i (mimo różnych obostrzeń) na pewno nie są nawet wietrzone, w środku porostu śmierdzi i nie jest to komfortowa podróż, wifi o którym są zapewnienia nie działa (9/10) kursów nie było takiej możliwości. A kierowcy są bardzo opryskliwi. Ceny biletów są coraz wyższe jednak nie idzie to w parze z wyższą jakością usługi.
    ZaletyBrak
    WadySpóźnienia, brak czystości, niemili kierowcy
  • ~Luisa / 2021-08-24 17:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem osobą niepełnosprawną.Kurs z Augustowa do Warszawy wspominam jak największy koszmar.Potrzebowałam wyjaśnienia od P kierowcy czy napewno zatrzyma się Warszawa Wilenska odpysknął to zależy Pytam od czego Odp od czasu Odpowiedź była dla mnie istotna taki kurs wykupiłam i ten przystanek jest połączony z linią Metra.Następnie poprosiłam o pomoc w umieszczeniu bagażu wytłumaczyłam, że nie mam siły Odpowiedź mnie dotknęła TO NA KONIEC KOLEJKI Usłyszałam Ostatecznie autobus w wyniku godzinnego opóźnienia nie zatrzymał się na Wa wa Wilenska Ostatni raz taki błąd popełniłam decydując się na ofertę tego przewoznika
    ZaletyBrak
    WadyBrak norm europejskich
  • ~olga / 2021-08-24 14:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Na trasie Suwałki Warszawa jechałam z 4 letnim dzieckiem Przy umieszczaniu walizki poprosiłam o pomoc miałam syna na rękach Usłyszałam arogancką odpowiedź Nie jestem od tego To był ok 30letni kierowca Nie wyobrażam sobie dalszej jego kariery przy obsłudze pasażerów Ostatecznie bagaż umieścił mi starszy uprzejmy pan Markom z dzieckiem odradzam wybranie tego przewoznika
    ZaletyCzyste okna
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Bbb / 2021-08-16 15:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety podróżując dziś 16.08.2021 przewoźnikiem ŻAK nie mogę powiedzieć nic dobrego .Autobus spóźniony 25 minut.Po wcześniejszym kontakcie telefonicznym dowiedziałam się iż autobus wyjechał punktualnie i jest w drodze, na moje pytanie o której przyjedzie na przystanek dowiedziałam się że jedzie, że jak wsiądę do autobusu to zobaczę jak wygląda trasa że kierowca jedzie z przepisami i to nie ich wina że są spóźnienia.Kidrowcy w liczbie 2 obaj nie mili a nawet okropni chamstwo i nic więcej łaskę robią że wogule jeżdżą.Niestety nie zdążyłam na przesiadkę na PKP NIE POLECAM TEGO PRZEWOZNIKA Jeśli możecie to jedzcie innym albo weźcie godzinna przerwę między przesiadkami
    WadySzkoda słów
  • ~Eva / 2021-08-07 07:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo niepszyjemni kierowcy, waliski musisz sama wkladac obojetnie w jakim wieku jestes, autobus jest z telewizorkami ale kierowcy ich nie wlanczaja, kierowcy zachowuja sie tak jakby laske robili wsiasc ludzi, panie jurku bidulewiczu jest Pan wlascicielem tej Firma Moze by Pan puscil Tych kierowcow pierwszo na szkolenie, zeby nauczyli sie kultury i szacunku do ludzi
  • ~Monika / 2021-07-16 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik jakim do tej pory podróżowałam! Jechałam dziś z mamą z Białegostoku do Warszawy 16.07 o godz 9.00, miałyśmy bilety na dworzec zachodni, zanim dojechaliśmy na dworzec kierowca bąknął coś pod nosem że zatrzymamy się na ulicy, wysiadł jeden pasażer. Myślałyśmy że zatrzymuje się tylko dla niego. Jak zwróciliśmy uwagę że my wysiadamy na dworcu zachodnim to zaczął się rzucać że przecież niby mówił że zatrzymujemy się na ulicy. Byłyśmy w szoku, miałyśmy wysiadać w pośpiechu miedzy jadącymi samochodami z 4 bagażami?? Kierowca zero kultury osobistej, nie dość że nas tak potraktował to w czasie drogi wyzywał innych kierowców, mówił miedzy innymi „fuck you” do nich, byłyśmy zażenowane
  • ~Magdalena / 2021-07-11 20:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Zak Express to najgorszy, a przynajmniej jeden z najgorszych przewoznikow na calym polskim rynku! Raz o malo nie spoznilam sie na autobus jadacy z Bialegostoku na Okecie bo Zak zmienil przystanek tylko zapomnial powiadomic pasazerow!!! Wraz z kilkoma innymi osobami bieglismy z walizkami za odjezdzajacym autobusem. Kierowcy to nie ruszylo bo kierowcow Zaka to generalnie nic nie rusza. Pani w biurze Zaka w Bialymstoku (zlosliwa blondyna) najpierw sie na naz rozwzeszczala a potem kategorycznie odmowila podania numeru telefonu do kierowcy. Chcielismy wziac taksowke i dogonic Zaka na trasie bo dopiero co ruszyl ale ostatecznie skonczylo sie na jezdzie pociagiem. Obiecalam sobie, ze juz nigdy z uslug tej firmy nie skorzystam. Niedawno bylam w Warszawie i tak sie zlozylo, ze Zak odjezdzal szybciej niz pociag wiec pomyslalam, ze dam firmie jeszcze jedna szanse. Efekt: autobusy Zaka nie odjezdzaja jak kiedys spod kinoteki ale z ul. Marszalkowskiej. Jak mozna sie domyslic, brak informacji na stronie i na tablicy odjazdu autobusow. Ja i kilka innych pasazerow nie zdazylo wsiasc w Zaka. Na pociag bylo juz za pozno wiec musielismy czekac na PlusaBusa. Nastepnym razem Zak przeniesie swoje przystanki na ksiezyc i tez zapomni o tym powiadomic. Co za firma - calkowity brak profesjonalizmu. Naprawde szkoda slow, czasu i energii. Trzymajcie sie od nich z daleka!
    Zaletybrak
    WadyPrzenosza przystanki bez powiadmomienia pasazerow
  • ~Ania / 2021-07-03 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam na dworcu w Ełku ok 20minut przed planowanym odjazdem autobusu. Okazało się że autobus już odjechał. Chcąc się upewnić, podeszłam do drugiego kierowcy Żaka w innym autobusie,a ten zaczął mnie mieszać z błotem. Był chamski.Powiedzial,że powinnam najpierw przeczytać regulamin Autobusu,że moim obowiązkiem jest być 15 minut przed(byłam 20).Gdy powiedziałam że planowany odjazd jest o godzinie 23.56 mężczyzna stwierdził,że to moja wina, że się spóźniłam. Dodatkowo w dzień autobusy zazwyczaj są opóźnione o ok 15-20minut.
  • ~Barbara / 2021-06-08 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    05.06.2021 (sobota) autobus relacji Goldap- Lotnisko Okęcie w ogóle nie pojawił się na przystanku Warszawa Zachodnia, planowany czas przyjazdu 03:39. Po 2 godzinach oczekiwania w deszczu byłam zmuszona skorzystać z taxi ponieważ w innym razie nie zdazylabym na mój lot. Jestem zbulwersowana ta sytuacją, kilkukrotnie usiłowałam skontaktować się z przewoźnikiem z nadzieją, że kurs jest opozniony. Może to i "tylko" 32,20 zł za 7 km.trase i nie chodzi o pieniądze ale stres w środku nocy przed wizją niezrealizowania dalszej części podróży jest traumatyczny. Mam nadzieję, że zlozona reklamacja zostanie załatwiona dla odmiany profesjonalnie.
    Wadybrak profedjonalizmu
  • ~Twój stara / 2021-04-30 20:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobusy mają czasem nawet 40min spóźnienia.Obsługa wprowadzającą w błąd.
    ZaletyBrak
    WadySpóźnienie.
    Niemiła wprowadzającą w błąd obsługa.
  • ~Artem / 2020-12-11 15:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobusy mają czasem nawet pół godziny spóźnienia. Naprawcie to plz
    ZaletyWifi
    WadyCzas oczekiwania
  • ~ZM / 2020-12-09 05:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobusem firmy Żak Express odbyłem podróż z Augustowa na lotnisko Chopina w Warszawie. Na przystanku do luku bagażowego w obecności jednego z kierowców włożyłem 2 bagaże. Przy odbio-rze bagaży na lotnisku okazało się ze jednego bagażu brakuje. Kierowca na moje zgłoszenie zaginięcia bagażu stal się bardzo roszczeniowy wręcz agresywny i odpowiedział:
    „to co ja mam pilnować Pańskiego bagażu”??
    Pan kierowca, bo długiej wymianie zdań udostępnił formularz zaginięcia bagażu.

    W wyniku stresu oraz kradzieży ważnych dokumentów I przedmiotów osobistych na drugi dzień nie mogłem kontynuować podroży. Wróciłem do domu. Do firmy Żak zwróciłem się z pismem o odszkodowanie z wyszczególnieniem skradzionych przedmiotów oraz ich wartości.
    Firma Żak Express odpowiedziała na mój wniosek po 30 dniach odmawiając mi kwoty odszkodowania powołując się na swój kilkustronicowy regulamin i podając mi numer polisy oraz nazwę ubezpie-czyciela abym zgłosił swoje roszczenia do ubezpieczyciela. Wniosek wiec złożyłem ponownie tym razem do ubezpieczyciela.
    Firma ubezpieczeniowa odmówiła mi odszkodowania argumentując swoja decyzje:
    „W przedmiotowym przypadku nie doszło do rabunku czy kradzieży z włamaniem, brak jest zatem podstaw do przyjęcia odpowiedzialności za szkodę w ramach zawartej umowy ubezpieczenia.”
    Żak dobrze wiedział o tym, że ubezpieczyciel nic mi nie zwróci, bo ubezpieczenie to nie obejmuje kradzieży, tylko kradzieży z włamaniem i rabunku. W tym przypadku nie doszło ani do kradzieży z włamaniem, ani do rabunku.
    Ubezpieczyciel słusznie wyjaśnia, że nie doszło do kradzieży z włamaniem ani do rabunku, wobec czego nie jest zobowiązany do odszkodowania, bo ubezpieczenie nie obejmuje kradzieży bagażu bez włamania.
    Oszustem jest tu w całej okazałości Żak, a nie firma ubezpieczeniowa. Żak Express nie ubezpieczył się od kradzieży bagażu podróżnego (by nie płacić większych składek ubezpieczeniowych), a ubezpieczył się tylko od kradzieży z włamaniem i od rabunku, co ze względu na charakter ich pracy zdarza się sporadycznie.
    W biurze ŻAK, przy obsłudze petentów jest całkowity brak profesjonalizmu; pracownicy odsyłają petenta od jednego pokoju do drugiego. Nie potrafią załatwić spraw, które są dla nich niekorzystne lub
    niewygodne. Panuje tutaj niska kultura korporacyjna.
    Nie otrzymałem od tej firmy wnioskowanego odszkodowania aniżadnej innej oferty zadośćuczynienia czy słowa „PRZEPRASZAMY”. Nie było ze strony firmy podjęcia jakichkolwiek negocjacji ze mną.
    Na autokarach firmy ŻAK, widnieją napisy: Komfortowo, Bezpiecznie, Profesjonalnie.
    Przewoźnicy firmy ŻAK przeczytajcie w słowniku języka polskiego, co te słowa znaczą.
    Co innego teoria, a co innego praktyka.
    Jak to się ma do opisanych tutaj zdarzeń????
    Przestrzegam przed tą firmą.
  • ~ela / 2020-08-07 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę uzyskać odpowiedzi co ze zwrotem pieniędzy za zwrócone bilety. Pierwszy raz spotykam się takim brakiem profesjonalizmu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4715
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2864
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 319
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 259
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803