Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Żak Express opinie

Ocena na podstawie 6 opinii

1.71 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.40
  • Jakość obsługi
    1.00
  • Wygoda
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 1
  • ~Artem / 2020-12-11 15:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobusy mają czasem nawet pół godziny spóźnienia. Naprawcie to plz
    ZaletyWifi
    WadyCzas oczekiwania
  • ~ZM / 2020-12-09 05:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobusem firmy Żak Express odbyłem podróż z Augustowa na lotnisko Chopina w Warszawie. Na przystanku do luku bagażowego w obecności jednego z kierowców włożyłem 2 bagaże. Przy odbio-rze bagaży na lotnisku okazało się ze jednego bagażu brakuje. Kierowca na moje zgłoszenie zaginięcia bagażu stal się bardzo roszczeniowy wręcz agresywny i odpowiedział:
    „to co ja mam pilnować Pańskiego bagażu”??
    Pan kierowca, bo długiej wymianie zdań udostępnił formularz zaginięcia bagażu.

    W wyniku stresu oraz kradzieży ważnych dokumentów I przedmiotów osobistych na drugi dzień nie mogłem kontynuować podroży. Wróciłem do domu. Do firmy Żak zwróciłem się z pismem o odszkodowanie z wyszczególnieniem skradzionych przedmiotów oraz ich wartości.
    Firma Żak Express odpowiedziała na mój wniosek po 30 dniach odmawiając mi kwoty odszkodowania powołując się na swój kilkustronicowy regulamin i podając mi numer polisy oraz nazwę ubezpie-czyciela abym zgłosił swoje roszczenia do ubezpieczyciela. Wniosek wiec złożyłem ponownie tym razem do ubezpieczyciela.
    Firma ubezpieczeniowa odmówiła mi odszkodowania argumentując swoja decyzje:
    „W przedmiotowym przypadku nie doszło do rabunku czy kradzieży z włamaniem, brak jest zatem podstaw do przyjęcia odpowiedzialności za szkodę w ramach zawartej umowy ubezpieczenia.”
    Żak dobrze wiedział o tym, że ubezpieczyciel nic mi nie zwróci, bo ubezpieczenie to nie obejmuje kradzieży, tylko kradzieży z włamaniem i rabunku. W tym przypadku nie doszło ani do kradzieży z włamaniem, ani do rabunku.
    Ubezpieczyciel słusznie wyjaśnia, że nie doszło do kradzieży z włamaniem ani do rabunku, wobec czego nie jest zobowiązany do odszkodowania, bo ubezpieczenie nie obejmuje kradzieży bagażu bez włamania.
    Oszustem jest tu w całej okazałości Żak, a nie firma ubezpieczeniowa. Żak Express nie ubezpieczył się od kradzieży bagażu podróżnego (by nie płacić większych składek ubezpieczeniowych), a ubezpieczył się tylko od kradzieży z włamaniem i od rabunku, co ze względu na charakter ich pracy zdarza się sporadycznie.
    W biurze ŻAK, przy obsłudze petentów jest całkowity brak profesjonalizmu; pracownicy odsyłają petenta od jednego pokoju do drugiego. Nie potrafią załatwić spraw, które są dla nich niekorzystne lub
    niewygodne. Panuje tutaj niska kultura korporacyjna.
    Nie otrzymałem od tej firmy wnioskowanego odszkodowania aniżadnej innej oferty zadośćuczynienia czy słowa „PRZEPRASZAMY”. Nie było ze strony firmy podjęcia jakichkolwiek negocjacji ze mną.
    Na autokarach firmy ŻAK, widnieją napisy: Komfortowo, Bezpiecznie, Profesjonalnie.
    Przewoźnicy firmy ŻAK przeczytajcie w słowniku języka polskiego, co te słowa znaczą.
    Co innego teoria, a co innego praktyka.
    Jak to się ma do opisanych tutaj zdarzeń????
    Przestrzegam przed tą firmą.
  • ~ela / 2020-08-07 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mogę uzyskać odpowiedzi co ze zwrotem pieniędzy za zwrócone bilety. Pierwszy raz spotykam się takim brakiem profesjonalizmu.
  • ~Wioletta / 2020-02-23 08:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus Warszawa -Białystok nie podjechał we wskazane miejsce. Próba połączenia z infolinią była niemożliwa, dopiero po 1 h ktoś odebrał, ale niestety nie chciał pomóc a tylko się śmiał. NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyBRAK
  • ~Natalia / 2020-02-08 14:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Pan kierowca bardzo niemiły, nie traktuje klienta z szacunkiem i uprzejmością. Mało miejsca, ciasno,duszno.
    ZaletyBrak
  • ~Fred / 2019-08-13 12:10
    Ocena: 2.00 / 5
    igdy wiecej!!! Kupilismy bilety na przejazd bezposredni (bez przesiadek) na kurs Suwalki - Warszawa Modlin lotnisko. Jakiez bylo nasze zdziwienie kiedy na przystanku poczatkowym pan kierowca przy pakowaniu bagazy oznajmil ze bedzie przesiadka w Lomzy... No coz, trudno... Kolejne zdziwienie ze trasa przebiegala przez Augustow, Elk, Grajewo i inne po drodze pipidowy... Mielismy wrazenie ze jedziemy wiejskimi polnymi drogami, ale znalezlismy i na to wytlumaczenie: Kierowca wie lepiej, moze na lepszych drogach trwaja remonty itp. Dodam ze autobus byl pietrowy, z toaleta i klima (miesiac letni, dzien upalny), wiec nie bedziemy narzekac... Kiedy dotarlismy do Lomzy pan kierowca oznajmil ze osoby jadace do Modlina we wlasnym zakresie zabieraja swoje bagaze i przenosza do zaparkowanego obok busa (znacznie mniejszego busa...) Przerwa 5 min, w ciagu ktorej masz znalezc swoj bagaz przeniesc go do busa, jesli chcesz skorzystac z toalety to mozesz w autobusie do ktorego juz ustawila sie kilometrowa kolejka (dworzec w Lozmy w remoncie). Wspolczuje rodzicom z dziecmi, bo wiadomo ze dziecko musi... Moze nie doczekac nastepnego postoju jesli taki w ogole byl w planach... Kierowca do panow mowi zeby skorzystali z pobliskich krzaczkow, bo nie ma czasu... Ruszamy w dalsza podroz. Upal 30stopniowy, a jak sie okazuje klima w busie nie dziala, ludzie prosza kierowce zeby wlaczyl, zeby przestal oszczedzac, bo sie ugotujemy. Kierowca zatrzymuje sie, probuje ciagnac za drzwi, bo moze nie sa domkniete... Klima nie dziala, nie ma mozliwosci otworzyc okien!!!Ale bingo - jest szyberdach!!! Kierowca w trakcie jazdy krzyczy do pasazerow zeby jeden z panow ruszyl dupe i wypchnal szyberdach. Pan wstaje, chwile pozniej szyberdach zostaje otwarty, jednak niewiele to pomoglo, szczegolnie ludziom siedzacym z przodu, bo szyberdach byl na srodku... Dodatkowo jeden z panow, ktory skorzystal z rady kierowcow i poszedl w krzaki za rada kierowcow - wstapil w gowno. Dramat. Goraco i smrod. Zaliczamy kolejne pipidowy. Sprawdzam gps - gdzie jestesmy i jak dlugo jeszcze bedziemy sie meczyc. GPS pokazuje ze 11.50 powinnismy byc w Modlinie, ale kierowca nie korzysta ze zjazdu w Wyszkowie... GPS aktualizuje trase, trasa dluzsza ale mniej wiecej ten sam czas dojazdu, wiec ok. Ale kierowca nagle zjezdza gdzies na zadupiu gdzie nic nie ma, informujac przy tym ze jezeli nie spieszymy sie na lot to mozemy zrobic przerwe 5 min zeby sie przewietrzyc, bo klima nie dziala... A ten pan ktory wdepnal w kupe niech idzie wyczyscic buta... Zmiana kierowcy... Ruszamy w droge. Upalny dzien, niedziela, klima nie dziala... Wiemy ze w upalne dni (szczegolnie w weekendy) pol Warszawy jedzie nad zalew Zegrzynski. Ktoredy kierowca jedzie??? Bingo - kolo zalewu! Czy utknelismy w korku - tak. Dlaczego wybralismy najdluzsza trase wiedzac ze na pewno bedzie tam korek??? Moze firma chciala nam wynagrodzic brak klimy - pieknymi widokami. A moze liczyli na to ze komus puszcza nerwy i wysiadzie nad zalewem zeby sie wykapac..Bus wypelniony do ostatniego miejsca, wiec gdyby ktos wysiadl... Nie wiem, nie rozumiem... Dodam tylko ze juz nie bylo wiecej przystankow od momentu kiedy kierowca byl zmieniony. Wedlug GPS moglismy byc w Modlinie o 11.50, a bylismy o 12.45.Dziekuje firmie Zak za podroz z atrakcjami krajobrazowymi i innymi. Chcialbym napisac "no comments", ale juz za pozno...NIE POLECAM! NIE SKORZYSTAM!
strona 1 z 1
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1375
Flixbus
Ocena: 2.27, ilość opinii: 963
NeoBus
Ocena: 2.70, ilość opinii: 413
Szwagropol
Ocena: 2.02, ilość opinii: 156
PKS Polonus
Ocena: 2.05, ilość opinii: 144
Voyager Transport
Ocena: 2.19, ilość opinii: 136
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.13, ilość opinii: 2540
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.53, ilość opinii: 2274
VECTRA
Ocena: 1.71, ilość opinii: 2155
UPC Internet
Ocena: 1.95, ilość opinii: 1943
Orange Neostrada
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1060
Play
Ocena: 1.49, ilość opinii: 1031