MiejscowośćPiła
strona 5 z 11
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Robert / 2019-03-07 18:15
Nowy dekoder z możliwością nagrywania to porażka - nie dajcie go sobie wcisnąć! Przełącza kanały minimalnie co dwie sekundy, EPG włącza opisy po 4-6sekundach - elektronika chyba z odzysku z Indii. Maskara nie dekoder!!! Pomoc techniczna jedyne co potrafi doradzić to reset który nic nie daje.Internet 600 ale oczywiście nie osiąga tej prędkości do tego zacina się często - zapomnijcie o streamingu do telewizora - wyłącz średnio trzy razy na jeden film. Porada działu technicznego vectry - reset modemu hahaha. Miałem tv i internet z Polsatu, denerwował mnie limit na internecie i brak tv przy złej pogodzie ale tam internet się nie zrywał a dekoder śmigał bez problemów. Poczekam do końca umowy i wracam do Posatu jeśli Vectra się nie poprawi. Pozdrawiam -
-
~Robert Lipiński / 2023-08-13 13:51
Czytając opinie podzielam opinie innych. Firma Vectra to .. naopowiadać bajek, złapać frajera na 2 lat i doić!! Nigdy więcej jeszcze pomęczę się rok!!! Miały być dwa dekodery Smart, dostał 1 - reklamacja na wymianę odrzucona, miała być opłata za przyłączenie 1 zł - była pełna, reklama ja odrzucona. Miało działać, a nie działa. Internet się gubi, padła sugestia modemu zewnetrznego, kupiłem, podłączyłem teraz modem się nie gubi ale .. internet dalej … O dekoderze Smart - nie chce mi się pisać. Blokuje się, zacina, mrozi, nie włącza z pilota i .. generalnie żyje własnym życiem.. bo potrafi włączyć się w środku nocy … Vectra = PORAŻKA NIGDY WIĘCEJ … odliczeń ostatnie 11 miesięcy umowy!!!! ZaletyZalet brak tylko … cena w pamięci, ale są dostępne inne opcje w podobnej cenie..WadyInternet przerywa, a telewizja .. Smart dekoder to jedna wielka pomyłkaMiejscowośćWarszawa -
~Roza / 2022-10-27 20:37
Dekoder tv jest mega do bani. Wymieniany wielokrotnie. Ale okazuje się że to problem centralny do którego się nikt nie przyzna. Wsadzili za duże oprogramowanie do za cienkiego hardwaru. W efekcie mamy brak reakcji na pilota, zacinanie się itp. Dopóki nie odchudzą softwaru, nic nie poprawi się. A trwa to od aktualizacji czyli listopad/grudzień 21. ZaletyNicWadyBrak odpowiedzi lub zbyt późna na pilota, zacina się, zawiesza, zacina nagrywaniaMiejscowośćWarszawa -
~Tomasz / 2022-11-12 11:52
Napisze krótko dekodery z dyskiem bo taki posiadam totalny złom nadają się do śmieci . Wymieniłem już 3 szt i każdy pracuje powolnie , zawieszają się przynajmniej. 3 razy w miesiącu muszę odłączać kabel zasilania by zrestartować dekoder ZaletyBrak zaletWadyZawieszanie , powolna praca kilku sekundowy okres. Oczekiwania na przełączenie kanałówMiejscowośćSzczecin -
~Tomasz / 2023-11-30 20:35
reklamacje zawsze rozpatrywane jako nie uzasadnione. brak jakiejkolwiek pomocy. nie polecam!! po ponad roku użytkowania przestało mnie bawić kręcące się koło na ekranie. Zaletyniby mobilność, ale po co jak się nie da oglądać?Wadysprzedane.. nie obsługiwane.Miejscowośćłódż -
~Tomek / 2021-08-17 13:15
Vectra ignoruje klienta nie wywiązuje się z umowy.Internet często nie działa i działa wolno .Brak kontaktu z konsultantem ZaletybrakWadyźle działający internetMiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski -
~xyf / 2022-08-18 14:45
widać podobne traktowanie abonenta jak poprzednicy multimedia polska odział KALISZ .obsługa abonenta brak kompetencji obsługi i kierownika nowego też . regułka powtarzana za każdym razem to samo .oferta programowa podobna do konkurencji ale konkurencja daje promocje tu nic od lat . Zaletystabilna cena .Wadybrak kompetencji obsługi i kierownika nowego vectra KALISZMiejscowośćkalisz -
~zbylutek42 / 2020-06-14 15:05
Vectra to jedna wielka porażka; wyłudzacze, krętacze,oszuści i lichwiarze. Potrafią tylko się reklamować i naciągać ludzi na wątpliwe swe usługi oraz kasę. Oferują, wciskają na siłę długoletnim użytkownikom niby darmowy abonament-plan rozmów 3 GB bądź korzystanie z ich telefonii komórkowej pomimo, że nie ma się z nimi umowy a korzysta się z innego operatora, albo inne bzdurne oferty, Jeszcze trochę a będą oferowali loty kosmiczne albo podróże w głębiny mórz i oceanów, a wszystko dla kasy. A co w zamian: internet przynajmniej raz w tygodniu ma poważną awarię Można czekać w nieskończoność na naprawę, by po kilku dniach znów szwankował, Przerwy w dostawach telewizji, bez wcześniejszego awizowania. Obsługa telefoniczna z biurem obsługi interesantów Vectry poniżej pasa. Kończy się umowa i bez żalu się wypisuję na zawsze. Mam nadzieję, że chociaż kilku potencjalnych Klientów odstraszę swoimi doświadczeniami z Vectrą,. Zaletyciekawa oferta programowaWadybrakMiejscowośćJedlińs -
-
~Alan / 2017-04-28 11:41
Obsługa klienta golub dobrzyn to jakaś porażka technicy to chyba po podstawówce normalnie gorzej być nie może a chodzi o to że chciałem dekoder HD to powiedzieli ze nie ma sygnalu na mojej ulicy choć biuro obsługi Gdynia twierdzi że jest i co się okazuje 21 osób na mojej ulicy ma dekoder HD sprawdzałem sygnał jest a w biurze w golubiu dalej twierdzą że nie ma -
~Iwona / 2017-02-08 20:33
Obsługa fatalna, od kilku godzin nie potrafię się skontaktować z obsługą techniczną, nie ma dżwięku na dekoderze. Bardzo częste awarie tv kablowej w Rybniku. -
~Aras / 2019-06-27 18:14
Mam nowy dekoder z nagrywarka jest to porazka wymieniany mialem juz 3 razy i ciagle to samo zawiesza sie prawie codziennie nagrywarka tosamo beznadzieja nagrywa 5 min przed zadanym programem mimo ze mam ustawiony bufor na zero najgozej ze musze codziennie go resetowac dekoder beznadzieja WadyZawiesza sie i zle nagrywa programyMiejscowośćElblag -
~Gosik / 2021-05-07 14:13
Najnowszy decoder Vectry to porażka, chętnie zamieniłabym na stary. Serialu nie można nagrać "nagraj serię". Porażka! ZaletyŻadneMiejscowośćPiła -
~Kosa / 2021-08-23 16:44
Dekoder Smart 4K - PORAŻKA!!! Po włączeniu można iść do sklepu, zrobić sobie kawę lub kąpiel. Po powrocie sprzęt jest gotowy do oglądania TV. Brak możliwości większości programów. Szukanie i przełączanie programów DRAMAT!!!. ZaletyBRAKWadyJak wyżej!MiejscowośćKielce -
~Lech / 2023-03-06 12:36
Niewypał TEN TV SMART 4 K CZTERY RAZY WYMIENIALI WRUCIŁEM DO STAREGO ,,ZABRALEM ŻONIE Z SALONU HIHIHI ONI TYLKO WYMIENIAJĄ I DALEJ NICC!!NO BO CO INNEGO MOGĄ ZaletyBRAKWadyNIE ODPALA .KÓŁKO KRĘCI CALY WEKEND I DUŻO BY PISAĆ !!!!!MiejscowośćLegnica -
~Piotr / 2022-04-22 23:22
Jakaś paranoja wziolem 2 miesiące temu i ciągle przerywa było 3 techników wymiana routera wymiana dekodera i ciągle to samo zacina się i nie działa. Najgorsza tv jaka miałem i nikomu nie polecam. Na zwykłej antenie na balkonie miałem mniej problemów -
~Polska / 2022-04-15 11:20
Dekodera 4K już nie ma w ofercie. Jakieś gówno Smart został i HD. MiejscowośćSłupsk -
-
~VectrusArrabiatus / 2022-11-08 12:05
Z każdym nowym updatem działa coraz gorzej. Zacina się, zawiesza, resetuje sam z siebie. Czasem potrzeba 5 minut takiej męczarni zanim wreszcie zacznie działać normalnie. Nowy update interfejsu jest mniej intuicyjny, mniej czytelny i wymaga więcej kroków żeby przeglądać treści. Rozwój zdecydowanie w złą stronę. Tak jak piszą inni - odchudzić software, pozbyć się fajerwerków i postawić prosty, czytelny i nie zawieszający się system. WadySłabo performujący software, zacinanie się, restarty. Interfejs nieczytelny, toporny w obsłudze.MiejscowośćWrocław -
~XXX / 2021-08-27 19:40
moja opinia
beznadziejna znajomość obsługi montera tv cyfrowej vectra
niekompetentność tematyczna.
tv vectra nawet nie wie co sprzedaje
kiedy pytam / kilka razy czy można zaprogramować dekoder ? / otrzymuję odpowiedź NIE
OKAZUJE SIĘ ŻE MOŻNA USTAWIĆ KANAŁY WG WŁASNEJ LISTY
WadyNIEKOMPEYENTNA OBSŁUGAMiejscowośćGdańsk -
~Hubert / 2019-07-16 19:57
Internet jest tragedia ! Cena która płace za kablówkę która się co chwile zacina to w dodatku i tereny który co chwile niknie aby film obejrzeć muszę chyba znaleźć odpowiedni czas w ciągu dnia bo w większości to 2 godzinny film w jakości 720 oglądam zazwyczaj 3 h bo co chwile się ładuje. Zaznaczam mam wykupione konto i buforowanie jest dobre tylko jak mówię internet na to zbytnio nie pozwala z wifi to już ogólnie nie będę się wypowiadał bo na to już żal słów. WadyInternetMiejscowośćSiedlce -
~Janusz / 2018-01-26 14:59
To najgorsza telewizja z jaką się spotkałem usługi dodatkowe jak np gala liczone po dwa razy.pomyłki w naliczaniu opłaty,kontakt z konsultantem przez telefon graniczy z cudem chyba że chodzi o zamówienie czegoś dodatkowego to połączą się państwo bardzo szybko gorzej z działami wyjaśnienia Miejscowośćlegionowo
strona 5 z 11
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »