Mam dekoder 4K od tygodnia i tak: brak przewijania nagrań to mega porażka tego dekodera. Nie da się przewinąć do przodu na żadnym kanale, który oglądam. Czyli: Polsaty, TVN-y, Canaly+, Eurosporty, przyrodnicze. Do tyłu przewijać można.
Przez 4 dni miałam obraz fatalny. Byłam tak zła na UPC i ten dekoder, że dopiero w czwartym dniu wieczorem zalogowałam się do: Moje UPC i Viaplay. I wtedy wieczorem obraz znacząco się poprawił i jest do dzisiaj. Nie wiedziałam dlaczego się poprawiło. Intuicja mi podpowiadała, że coś mi odblokowano lub ja sama coś odblokowałam majstrując w ustawieniach telewizora. Ale nowe ustawienia nie przyniosły efektu, więc wróciłam do starych ustawień telewizora.
Dzisiaj na jakimś forum o UPC i 4K przeczytałam, że trzeba zalogować się do Moje UPC i wtedy niektóre problemy się rozwiązują, bo następuje odświeżenie sygnału. Nie rozumiem tylko dlaczego o tym nie informują na infolini UPC, ani konsultanci. Ja robiłam duży raban o tą koszmarną jakość obrazu. ZaletyŁadny obraz po zalogowaniu się do Moje UPC, szybko przełącza kanały, oferta programowa.
WadyBrak możliwości przewijania nagrań do przodu - mega wada. Mam tv z netem i Internet nie ma 750 Mb/s, a ponad 400 Mb/s.
Na razie dwa razy buforował się na krótko i raz była czarna wrona z kablem.
Dopiero ogarniam Viaplay i UPC TV GO.
Infolinia UPC to porażka, najpierw rozmawia się z robotem, potem z konsultantami gdzie jeden odsyła do drugiego.
Dla mnie bardzo pomocny był konsultant, który zawierał ze mną umowę on-line.
Instalacja nastąpiła dopiero za trzecim terminem/podejściem. Za pierwszym razem nie działa telewizja, więc nie wyraziłam zgody, abym ją sobie sama zdalnie uruchomiła, za drugiem razem instalator zadzwonił, że się nie wyrobi czasowo, udało się za trzecim razem.
Chciałam wymienić 4K na Horizona, ale chyba jednak zostanę przy 4K, bo Horizon też ma dużo negatywnych opinii.
MiejscowośćCzęstochowa