Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3488 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.65
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kuba / 2023-12-27 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno nie da się grać normalnie w fortnite 300 pingu spadłem z elity na platynę II.
    Nie polecam i nie pozdrawiam największe gówno
    ZaletyNie działa net 300 pingu
    WadyGówno nie internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2023-12-27 12:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna firma. Podłączyli internet odłączyli telewizje. Po reklamacji podłączyli TV odłączyli telewizję. Nie jestem w stanie się do nich dodzwonić, ciągle zrzuca rozmowę albo zapętla się automat. Tragedia!!! Nigdy więcej!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
    MiejscowośćWrocław
  • ~paweł / 2023-12-22 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry ostrzegam przed tą firmą , w mojej bramie nie mam innego operatora jestem u nich 15 lat codziennie awaryjka , prosisz o pomoc serwisant nie przychodzi ,wyyłaczają się w trakcie rozmowy ,klient dla nich to zło końieczne . Płacę co miesiąc nie wiem za co Paweł
    Zaletybrak
    Wadyopisałem
    Miejscowośćszczecin
  • ~Sebastian / 2023-12-22 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem nie zadowolony ciągły brak Internetu przecież to szlak człowieka trafia jak pracuje zdalnie.
    ZaletyTragedia
    WadyBrak Internetu
    MiejscowośćGdańsk
  • ~KS / 2023-12-20 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam !
    Dobrze czytać umowę którą podpisujesz ( bardziej biznes klienty), bo jak zechcesz rozwiązać umowę (biznes się nie powiódł) to nie rozwiążesz —kara jest niedorzeczne wysoka.
    Poraz pierwszy daje taką opinię, to znaczy że naprawdę źle ????????
  • ~EDYTA / 2023-12-20 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawie 20 lat była w tmobile i nie żałowałam. Do upc przeniosłam numery bo skusiła mnie cena. Od momentu połączenia upc z pley to jakaś tragedia. Bywa, że sms-y sie nie wysyłają a internet strasznie muli. Dopóki upc działało w pojedynkę wszystko działało bez zarzutu, NIGDY WIĘCEJ PLEY I UPC
    WadyDŁUGO BY WYMIENIAĆ
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Mardagg / 2023-12-19 18:28
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet masakra ! Unikać ! Non stop awarie. Gwałtownie spada prędkość albo nie działa w ogóle.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo częste awarie
    MiejscowośćLublin
  • ~Wojciech / 2023-12-18 21:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Od czasu połączenia play i UPC usługi dostarczane są na najniższym poziomie.. Używałem lUPC od dwóch lat i nie miałem tyle awarii co w ciągu kilku ostatnich miesięcy po przejęciu przez play. Obsługa klienta to kpina, żarty, Żenada. NIE polecam nikomu, odradzam, trzymajcie się z daleka.
    ZaletyJuż brak
    WadyObskluga klienta, ciągle awarie, ograniczanie usług.
    MiejscowośćPińczów
  • ~Marian / 2023-12-18 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny brak szacunku dla klienta. Czekam już 2,5 tygodnia na przełożenie instalacji
    Jak nie awaria samochodu to korki o 19
    Kpina
    ZaletyBrak zalet
    WadyKpina
    MiejscowośćZabrze
  • ~Ewa / 2023-12-18 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno totalne od czasu połączenia z Play. Od dziesięciu dni problemy na dwóch lokalach. Dwa różne problemy zero pomocy że strony działu technicznego brak podstawowej wiedzy. Wisienką na torcie jest dwukrotne bezpodstawne anulowanie wizyt technika pomimo trzygodzinnego oczekiwania. Internet żenada. Myślę o rozstaniu. To jest poprostu dramat doszło do tego że podczas rozmów zostałam kilkukrotnie rozłączona.Brak poszanowania czasu plus chamstwo nigdy nikt tak mnie nie potraktował. Nikt nic nie wie.Jeden lokal problem podczas wizyty rozwiązany a na drugim technik chyba się zlitował i pomimo anulowanego przez Pley zlecenia rozwiązał problem.Zastanawuam się dlaczego jesteśmy tak traktowani i za co płacimy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady od czasu przejęcia przez Play
    MiejscowośćSiemianowice
  • ~Babinex / 2023-12-17 16:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Na infolinii wciskają co się da, kłamią ze musze mieć Internet z TV. Przerzucają od jednego do drugiego. Jeden pisze mi umowę nową a inny załatwia mi rezygnację haha co to ma być?
    Wiedziałem ze jak przejmie ich play to będzie bagno i jest.
    Zaletyjuż żadnych
    Wadywszystko
  • ~P / 2023-12-17 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to mogę śmiało nazwać internetowo-światłowodowi oszuści. Nie mają dobrych urządzeń i wciskają kit. Na 5-ciu metrach niemal brak zasięgu wi-fi. Naciągacze nic więcej.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jerzy / 2023-12-15 12:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem w UPC od bardzo dawna i wszystko grało, dopóki nie przyszedł Play. Teraz często zarywa się internet. Płacę dużo, bo mam pakiet na maxa. Programy TV to bogata oferta, ale to zasługa UPC. Również kontakt z konsultantem jest teraz mocno utrudniony. Dodzwoniłem się do kompetentnego konsultanta, który pomógł mi rozwiązać problem. Chciałem również załatwić przedłużenie umowy, bo dostałem niezrozumiałego maila. Konsultant powiedział, że zadzwoni do mnie ktoś z Play. Po kilku dniach ktoś zadzwonił, ale nie umiał odpowiedzieć na pytanie, czy nowy dekoder ma funkcję zatrzymywania, cofania na żywo oglądanego programu TV, więc powiedział, że zadzwoni do mnie ktoś z UPC. No i na tym się skończyło. Nikt nie dzwonił. Teraz jestem na umowie na czas nieokreślony, płacę 10 zł więcej i czekam na kolejne wydarzenia. Wtedy podejmę decyzję, czy zostaję, czy się przenoszę.
    ZaletyBogaty program TV
    WadyRwanie się internetu, słaba prędkość rzeczywista, konsultacje
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lilipop / 2023-12-14 21:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Od wielu lat w UPC. Po przejęciu przez Play prędkość dno.
    WiFi wieczorami śmiga z gigantycznym transferem 2Mbps..
    Nie dziwi mnie, bo jako operator tel. Tak samo krzaczka. Dno zawijać się do innego operatora.
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość transmisji zenujaca
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Nikodem / 2023-12-14 12:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsza firma pod względem obsługi i internetu. Brak kontaktu z kimkolwiek, rozmowa z obsługą polega na tym ze odkładają słuchawkę zaraz po odebraniu telefonu aby tylko wyrobić limit. Nie mogłem rozwiązać umowy przez 1,5 mięsiąca. Internet tragedia. Pobieranie 4mb/s przy pakiecie 300mb/s
    ZaletyBrak
    WadyPrawie wszystko to wada
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zuzanka / 2023-12-12 23:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Po połączeniu z PLAY przerwy w dostawie internetu, wcześniej szybkość na poziomie 300 mb/s, teraz zaledwie 70.
    Zaletybrak
    Wadyniedostateczna szybkość łącza
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jambo / 2023-12-12 01:10
    Ocena: 1.00 / 5
    totalnie nie polecam, codziennie w wieczornych godzinach nie ma internetu wieczne problemy odradzam
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    Miejscowośćleszno wlkp
  • ~UPC my love, NO FOR PLAY / 2023-12-11 21:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Po przejęciu UPC przez PLAY transfery na łączu 1Gb spadły do 350-800Mb. Za czasów UPC Internet był zawsze praktycznie powyżej 900 (~940Mb). Teraz nigdy nie widzę takich wyników. Sieć gościnna przestała działać, nie można się do niej zalogować. Nie można nic mailem załatwić odnośnie spadku transferów bo oczywiście trzeba podać w mailu wszystkie swoje dane łącznie z pesel i nawet jakimś hasłem z umowy - dla mnie to za dużo danych jak na takie korespondencje, a tym bardziej dla takich spraw. Spadek prędkości oraz niestabilność prędkości podczas pobierania danych względem UPC, po kilkunastu latach z UPC widzę spadek jakości łącza.
    Zaletya co innego? vectra? :)
    Wadyzaniżone transfery względem umowy, niestabilne transfery, infolinia za murem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~PS / 2023-12-11 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra po połączeniu upc z play sygnał tak niestabilny, że nic się nie da zrobić. Dodzwonienie się na infolinię to boot Mia i nic więcej. Szerokim łukiem omijajcie ten syf. Bardzo nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyniestabilny sygnał. Zrywanie interentu.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Michał / 2023-12-11 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Podłączyłem Internet od UPC/Play. Po pierwsze, przyszedł technik, który zostawił sprzęt obok łazienki, bo tam było wolne gniazdko, podłączył i poszedł sobie, przewody wiszą, drzwi w łazience się nie zamykają. W następnym dniu połączenie znikło, ani telewizji, ani Internetu. Po godzinie rozmów z infolinią restart urządzenia, później powrót do ustawień fabrycznych. Później taka sama operacja 10 razy i po miesiącu walki dostaję odpowiedź że nie gwarantują WI-FI w mieszkaniu, tylko Internet, i mogę sobie podłączyć kabel, gdy mam problem z prędkością lub stabilnością sygnału Wi-Fi. Na moje pytanie w jaki sposób podłączyć tablet przy pomocy kabla - brak odpowiedzi. I najfajniejsze to, że okres próbny mają 2 tygodnie, sprzęt pojawia się po tygodniu, bo nie mogą się umówić na wizytę po godzinach pracy, problem od razu po podłączeniu. Później dzwonią z propozycją zmiany taryfy na inną, z większej prędkością. W ofercie jest napisane że prędkość ma być do 600 mb/s, ale 100 Mb/s, które ja mam w mieszkaniu, to też pasuje do oferty "DO 600 Mb/s"
    Wadyczęste odłączenia od sieci, brak stabilnego wi-fi, brak obsługi, tylko gaduły na infolinii, technik raczej drogi kurier, niż technik. Narzucane dodatkowe usługi których nie zamawiałem.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4387
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3488
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2546
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2229
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2061
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4381
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2510
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.59, ilość opinii: 1217