Nie da się grać bo zacina
Nawet kilka nie zrobie bo sie nie da chodzić masakrrrrra
ZaletyNie ma słaby
WadySłaby nie działa (Surge dziękuję za uwage)
MiejscowośćUkład słoneczny, ziemia,Polska
~Surge brawl stars / 2023-09-26 22:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie mogę grać w moją ulubioną grę, ponieważ ten internet cały czas zacina i przegrywam więc internet daje na 1 gwiazdke
ZaletyNie ma bambiki
WadyNie można grać w to co się chce bo internet Nie pozwala a za niego się placi
MiejscowośćMazowsze
~NN / 2023-09-26 19:19
Ocena: 1.00 / 5
Porażka. Ekipa monterów wkopując kabel światłowodowy przy posesji przecięła nasz kabel ziemny doprowadzony do bramy elektrycznej. Przy podłączaniu siłowników okazuje się że kabel trzeba wymienić(było to rok później, bo po takim czasie podłączaliśmy brame) i podczas wymiany kabla ziemnego do naszej bramy uszkodzonego przez ich ekipę (co zgłaszałam telefoniczne handlowcowi, który mi przedstawiał umowę a do którego kontakt utraciłam) został przecięty kabel od światłowodu bo był wkopany na 20cm - a powinien być na 1 metr i leżał od razu pod taśmą ostrzegawcza, która powinna być na połowie głębokości światłowodu! Moja 1,5 tygodnia od zgłoszenia do UPC na czacie zakładają konkretne zgłoszenia, nikt nic więcej nie może, nie mają kontaktu do działu właściwego twierdząc że mogą do systemu podłączyć jedynie ponaglenie do sprawy i każą czekać. Infolinia to żart rozmawiasz z robotem, zero możliwości łączenia z konsultantem. Więc obdzwaniam firmę PLAY jakieś nr z ulotek, oni się tym nie zajmują bo to nie ich rejon, są z innego końca polski, nie wiedzą jak pomoc. Dzwonie do salonu play w mojej miejscowości, tam mi podano numer do centrali play bo współpracują, ale w play pan mówi że przekażę to komuś kto rozwiązuje problemy Upc i koniec połączenia. Brak informacji, brak kontaktu. 1, 5 tygodnia bez informacji zwrotnych, jedynie zgłoszenia, które nie są ruszone, ja docięta od internetu i telewizji.
Dodam, że na podłączenie światłowodu do sieci przekładali mi termin 4 razy bez informacji, ja straciłam 4 dni urlopu czekając na ekipe, która nie informowała, że nie przyjedzie. Żałuję że już na tamtym etapie nie zrezygnowałam z ich usług. Umowa na dwa lata, zostało mi 11 miesięcy i ani dnia dłużej nie chce mieć z nimi nic wspólnego.
ZaletyBrak
WadySerwis to porażka, brak zainteresowania klientem gdy masz już podpisaną umowę.
MiejscowośćŚwiecie
~Zbyszek / 2023-09-26 09:51
Ocena: 4.75 / 5
Czytając tu opinie, obawiałem się czy wziąć światłowód od Play.
Zaryzykowałem i jest bajka. Wychodzi na to, że większość negatywnych opinii piszą tu ludzie bez podstawowej wiedzy z konfiguracji sprzętu komputerowego, oraz chyba nie rozumieją od czego zależy i jak się rozprzestrzenia zasięg WiFi.
UWAGA jeśli twój transfer nie przekracza 60Mb/s sprawdź czy jesteś na sieci 5G zamiast 2,4G bo ta jest taka wolna.
Zdarza się gdy używasz takich samych nazw i haseł dla obu sieci, że obie sieci działają jak 2,4 G czyli wolno. Wejdź w konfigurację routera i wyłącz całkowicie sieć 2,4G zostawiając tylko 5G.
Pamiętaj sieć 5G ma trochę mniejszy zasięg niż 2,4G a jej transfer spada wraz z zasięgiem. Zawsze można zastosować wzmocnienie sygnały przez jakiś Access Point
Pozdrawiam
ZaletyNarazie wszystko
WadyDrobne problemy z routerem
MiejscowośćWrocław
~Darek / 2023-09-25 17:45
Ocena: 2.00 / 5
Kupiłem usługę 300Mb/s z nowym routerem i jest tragedia. Zrywa łącza jest wolny (61Mb/s) a obsługa kiepska. Wcześniej miałem router w Horizon i było dużo lepiej.
ZaletyŻadnych zalet
WadyWszystko
MiejscowośćOpole
~Dawid / 2023-09-23 22:35
Ocena: 1.75 / 5
Jeżeli chodzi o niezawodność, to stoi na najniższym możliwym poziomie. W centrum Krakowa po światłowodzie mam dużo gorszy internet niż moja dziewczyna na swojej wsi. Awarie non stop, obsługa przeciętna, cena jak za to co oferuje zdecydowanie za wysoka.
ZaletyBrak
WadyZawodność, awaryjność, cena, stosunek jakości do ceny
MiejscowośćKraków
~Wkurzona!!! / 2023-09-23 18:06
Ocena: 1.50 / 5
Odkad upc polaczyl sie z play to non stop problemy z netem!!! Niedopuszczalne tym bardziej ze tak wiele osob pracuje zdalnie!!! Nigdy zadnych problemow nie bylo!!! Nie polecam!!!
ZaletyPrzed polaczeniem z play bylo super
WadyPo polaczeniu z play ciagle nie ma neta!!!
MiejscowośćWarszawa
~Luiza / 2023-09-23 12:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, jest gownointernet po połączeniu się z play.
MiejscowośćWarszawa
~Michał / 2023-09-22 11:24
Ocena: 2.25 / 5
Jak działa, to jest spoko - niestety przeważnie nie działa
ZaletyNic, czego nie ma do zaoferowania konkurencja
WadyBrak niezawodności dostępności
MiejscowośćWrocław
~chujeUPC / 2023-09-22 11:07
Ocena: 2.75 / 5
W losowych momentach po prostu odcina internet. Podczas pracy przy poważnych projektach jest to dla mnie niedopuszczalne.
ZaletyNie ma, internet jak od każdego innego dostawcy
MiejscowośćBydgoszcz
~peny / 2023-09-22 08:05
Ocena: 1.00 / 5
Po połączeniu UPC z Play ZAŚMIECAJĄ NA MAXA SKRZYNKĘ POCZTOWĄ! ŻEBY Z TEGO ZREZYGNOWAĆ DO RACHUNKU 5,- WIĘCEJ CO MC!!!??? Wszędzie złodzieje doją Polaków na MAXA!
ZaletyOBECNIE ŻADNE!
Wadyzdzierstwo!
MiejscowośćBydgoszcz
~Hymel Jadwiga / 2023-09-21 20:34
Ocena: 1.00 / 5
walone gowno mam w fornite 500 pingu nie moge sie ruszac wywala internet bez powodu po prostu gowno
Zaletynie mna
Wadywszystko
Miejscowośćch0j cie to
~Łukasz / 2023-09-21 18:40
Ocena: 1.25 / 5
koszmar od kiedy play wykupilo UPC codziennie jakis problem Kabłowka Internet codziennie zanik syganlau to jakis ŻART KU,............. co sie stalo to koszmar !!!!!!!!!!!! aaaa i jeszcze zanizony tranzfer internetu !!!!!!!!!!
Zaletynie ma
WadyRozlacze internet +kablówke Transfer danych Skacze
MiejscowośćWarszawa
~Marcin / 2023-09-21 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Mam abonament na 5 kart sim PLAY i chciałem zmienić UPC w domu żeby było wszystko w jednym rachunku. I tak sobie polepszyłem,że po wymianie routera internet przestał działać, a było 750 , teraz jest max 100, i jeszcze twierdzą że jest dobrze. Ten internet światłowodowy od Play nie działa a rozmowy z działem obsługi to jakaś masakra, nikt nic nie może proszę czekać problem zostanie rozwiązany max 7 dni, po siedmiu dniach usłyszałem że rozwiązanie problemu może potrać 30 dni.Zostało mi jeszcze kilka dni na rezygnację z nowej umowy. To połączenie Play i UPC stworzyło gigantyczne problemy i pewnie dlatego sobie nie radzą. Nie dajcie się kupić na obietnice że wystarczy zmienić sprzęt i będzie wszystko OK bo nie będzie. Internet w UPC chodził na całkiem nie złym poziomie. Przestrzegam przed problemami !!!!!!
Zaletybrak
WadyInternet Światłowodowy w PLAY nie działa
MiejscowośćWarszawa
~Andrzej / 2023-09-21 13:56
Ocena: 1.00 / 5
Ok. 2 miesiące temu nastąpiło katastrofalne załamanie jakości usług. Zaoferowano mi zwiększenie szybkości intermnetu przy abonamencie: telewizja-internet-telefon stacjonarny. Technik instalujący nie zainstalował telefonu stacjonarnego. Po umówieniu wizyty serwisowej: (1) nie przyszedł w ustalonym przedziale 3-godzinnym!! (2) przysłano sms, że będzie za 30 min, (3) po 30 min przyszedł sms, że przyjdzie za 3 dni w kolejnym przedziale 3-godzinnym, (3) w kolejnym wskazanym dniu najpierw przyszedł sms, że będzie nie między w przedziale 15-18, a o 8:45, potem przyszedł sms, że przepraszają, bo to była pomyłka, a około 13:00 przyszedł sms, że nowy termin wizyty to jutro między 9:00 a 11:00. Żadnego osobistego kontaktu, po prostu arbitralne narzucanie terminu i ty sobioe śmieciu czekaj, aż ja - PAN TECHNIK - będę miał kaprys przyjść. Kompletna arogancja i zwykłe chamstwo. Telefony na numer do reklamacji niczego nie dają. Uprzejma osoba odbierająca telefon, mói, że faktycznie zmieniono termin wizyty, ale nie ma absolutnie żadnej możliwości zrobienia czegokolwiek. Wniosek: fatalna firma, odradzam jakiekolwiek kontakty z nią.
Zaletyinternet i telewizja działają całkiem dobrze.
WadyAbsolutne lekceważenie klienta i brak możliwości złożenia efektywnej, szybko uwzględnianej reklamacji
MiejscowośćWarszawa
~Andrzej / 2023-09-21 10:46
Ocena: 1.75 / 5
Internet nie działa, obsługa klienta potrafi tylko przełączać cały czas
~kkkk / 2023-09-20 17:36
Ocena: 1.00 / 5
Odkad polaczyli sie z Play to tragedia... Nic nie potrafią zrobic bo trzeba czekac tygodniami.. Zenada nie polecam
MiejscowośćMikołów
~Niezadowolony / 2023-09-20 17:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca internetu, nie polecam. Internet co chwilę przerywa, obsługa klienta jest fatalna, trzeba od razu prosić o reklamacje, dopiero wtedy zaczynają traktować Cię trochę poważniej. Ogólnie to plują w twarz swoim klientom
MiejscowośćKraków
~Ines / 2023-09-20 12:22
Ocena: 1.00 / 5
Olewają klienta ….
Technik od internetu nie może dotrzeć do klienta .
Otrzymujemy tylko widmo wiadomości ze będzie za 15 min albo ze mimo ze jesteśmy w domu nas nie ma ….
Brawo !
MiejscowośćWarszawa
~Nie ważne / 2023-09-18 10:20
Ocena: 1.00 / 5
Co dwa tygodnie muszę dzwonić na infolinię żeby przyjechał serwis ponieważ nie mam internetu tragedia jakąś
ZaletyBrak
WadyCiężko się dogadać z kimś na infolini a serwis przyjezdza kiedy mu się podoba i nawet nie dzwonią