Jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta, chodzi o zamówienie sprzedażowe składane dzisiaj. Szybka i konkretna rozmowa z panem Albertem Piechaczkiem którego serdecznie polecam, jest uprzejmy, konkretny i profesjonalny
ZaletyObsługa Klienta
WadyPrzejście do play
MiejscowośćWadowice
~atrej51 / 2023-10-25 20:09
Ocena: 2.50 / 5
UPC to teraz PLAY i zaczęło się. Brak internetu i telewizji przez z dekodera APOLLO. Awaria wywołana zakłóceniami, ale z jakiej przyczyny??? Umówiona wizyta technika. Internet i TV działają, ale tylko 40 Mb/s i buforuje, a płacę za 750 Mb/s. W panelu konfiguracyjnym COMPAL informacja na czerwono: DEGRADACJA USŁUGI TYLKO DS. Infolinia, dzwonię, oczywiście najpierw gaduła...Jest połączenie z konsultantem, reset routera i...to samo. Jeszcze raz z konsultantem i informacja: mamy zakłócenia w Pana rejonie, potrwają jeszcze 6 dni, teraz "twardy" reset. Proszę poczekać 20 minut. Czekam. Sprawdzam do 20 minutach, to samo. Szkoda, ale to chyba ostatnia umowa. Może UPC wykupi PLAY, to wtedy się zastanowię. Klient upadły...Pozdrawiam.
MiejscowośćRadom
~Kasia / 2023-10-24 08:15
Ocena: 1.00 / 5
UPC i PLAY to jakaś porażka!!! Odkąd się połączyli CODZIENNIE mamy problem z Internetem. Mieszamy w centrum dużego miasta, a internet chodzi gorzej niż na wsi. Obraz nie nadąża za obrazem. Nikt z tym nie jest w stanie nic zrobić, bo gwarantują internet tylko po kablu!! Zanim przeszli do PLAY nie było żadnego problemu, teraz to jakaś tragedia. Na infolini przerzucają mnie jak kotleta, technicy nie przychodzą, odbijam się od ściany. Jedyne rozwiązanie to rozwiązanie umowy. PORAŻKA, nie polecam.
ZaletyBRAK
WadyCAŁE UPC i PLAY to jedna wielka wada.
Miejscowośćzachodniopomorskie
~Aleksandra / 2023-10-23 17:05
Ocena: 1.00 / 5
Brak profesjonalizmu .W czwartek dostałam smsa ze jest problem techniczny i wyłączają mi Upc i internet mam się skontaktować z działem technicznym gdzie nie była wina po mojej stronie ich awarii która po skontaktowaniu się pani przypisała mi gdzie telewizja i internet nie był w tym dniu używany ponieważ byłam w pracy po konsultacji z działem technicznym wyznaczono termin na usunięcie usterki nikt na umówiony termin się nie zjawił dzień wolny wzięłty w pracy poszedł na marne po konsultacji na infolini pani powiedziała ze niewie czemu nie przyszedł ich technik i nie potrafi się z bim skontaktować ani mi w żaden sposób pomoc śmiech na sali kazała czekać do wieczora dzwoniąc wieczorem na infolini kolejna pani mówi ze technik był ale mnie nie bylo kolejne kłamstwo i stwierdziła ze trzeba umówić kolejna wizytę kolejna wizyta wyznaczona na jutro ciekawe czy ktoś łaskawie sie zjawi jeśli jutro zrobią kolejny numer zgłaszam sprawę do wydziału konsumenta i nie omieszkam walczyć o odszkodowanie
Zalety
MiejscowośćOpole
~Aleksander / 2023-10-22 15:35
Ocena: 2.00 / 5
Odkąd Play przyjął UPC co chwilę awarie internetu lub telewizji. Wcześniej jakąś awaria zdarzała się raz na 2-3 miesiące teraz 2-3razy w tygodniu. Masakra jakaś
ZaletyBrak
WadyPlay
MiejscowośćSosnowiec
~Alex / 2023-10-20 23:11
Ocena: 1.00 / 5
Ten dostawca usług internetowych jest pełen gówna!!!
Prędkość - gówno!!!
Cena - gówno!!!
Serwis - gówno!!!
MiejscowośćWarszawa
~Krsytain / 2023-10-20 10:23
Ocena: 1.75 / 5
Masakryczny jakoś internetu
Mam wykupione Szybkość 800mb/S
A jest ledwo 100mb/s
Nie polecam ‼️‼️
ZaletyNie ma
WadyWszystko to wada
MiejscowośćGdańsk
~Cyr4x / 2023-10-18 21:47
Ocena: 4.50 / 5
Stabilnie i szybko. Mam jeszcze stary modem Cisco i opcję 120/25 MBps. Nie mogę narzekać. Lokalne awarie czy prace planowe zdarzają się bardzo rzadko.
ZaletyStabilność i ogólnie bezawaryjność.
WadyWymuszanie zawarcia cyrografu na 24 miesiące przy chęci podwyższenia parametrów usług. Nie można umowy na 12 miesięcy, czy bezterminowej, nawet z wyższą ceną abonamentu. Cena sama w sobie też średnio konkurencyjna.
MiejscowośćKraków
~Paula / 2023-10-17 15:15
Ocena: 1.50 / 5
Internet w upc to jakiś żart , router niby dobrze działa ale internet to koszmar …. Non stop brak zasięgu wi fi wolne…
Obsługa klienta nic nie wie ….
~Zakarocc / 2023-10-16 11:31
Ocena: 1.75 / 5
Fatalna obsługa online, gubią płatności i potem odłączają konta. Po czterech latach, nagle nie widzą wpłat. Profesjonalizm zero, szacunek dla klienta zero. infolinia robot. Na montera z nowym dekoderem czekałem 2 tygodnie i nie przyszedł. Po kolejnych dwóch pojawił się księciunio z fochem.
Zaletybrak
Wadysame wady
MiejscowośćGdańsk
~ja / 2023-10-16 11:05
Ocena: 1.00 / 5
nie da sie obejsc bota, dramat ile czasu to trwa. nie polecam serdecznie
~Myrxu / 2023-10-12 11:24
Ocena: 1.00 / 5
Odkąd upc przeszło w ręce play ciągle jajies awarie i brak internetu nie polecam.
MiejscowośćGdańsk
~TT / 2023-10-12 09:34
Ocena: 1.00 / 5
To jest istny koszmar. Jedyne usługi kurierskie gdzie nie można nic załatwić. Nie można otrzymać numeru telefonu do kuriera. Wszystko automatyczne. Na czasie tylko boot, pod numerem +48 22 489 48 77.=, też boot. Chociaż po wielu powtórkach słowa doradca zostałam przełączona. Niestety doradca nic nie wiedział i nie pomógł w niczym. Mam podany czas dostawy pomiędzy 9:15-13:15, a i tak kurier może dotrzeć o 19:00, bo to tylko szacowane godziny. Także człowiek jest zdany na łaskę, jakiś koszmar.
NIE POLECAM!!!!!
ZaletyBRAK
WadyBRAK TELEFONU DO KURIERA, BRAK KONKRETNYCH GODZIN DOSTAWY, WSZĘDZIE "ROZMAWIA SIĘ" Z BOOT'AMI. KOSZMAR
MiejscowośćWarszawa
~Patrycja / 2023-10-11 10:06
Ocena: 1.00 / 5
Więcej razy tego internetu nie ma, niż jest - obsługa klienta to żart. Wychodzi na to, że płacę za coś, czego nie mam. Jaki w tym sens?
ZaletyBrak
WadyPłacę za internet widmo.
MiejscowośćKraków
~Aleksandra / 2023-10-11 00:48
Ocena: 2.50 / 5
Mam umowę z UPC od 6 lat i nigdy nawet do głowy mi nie przyszło, żeby się na coś skarżyć. Od czasu połączenia z Play więcej czasu spędzam na połączeniach z infolinią niz na korzystaniu z uslugi- w sumie nie wiem po co , bo oni tam nic nie wiedzą i nic nie mogą . Masakra. Umowa do rozwiązania. Dodam ,że przed UPC też byłam w Play wtedy też był dramat ale w porównaniu tym co teraz to był luxus... niestety. Ta fuzja z Play to był zły pomysł, ale to już jest chyba dla wszystkich jasne.
ZaletyBrak
WadyBrak mozliwosci korzystania z usługi
MiejscowośćKatowice
~Wkurzony użytkownik UPC/Play / 2023-10-10 20:24
Ocena: 2.50 / 5
Płacisz za 1Gb dostajesz 100Mb... i to tylko, jak przez przypadek działa w miarę stabilnie.
Jak lubisz hazard i życie na krawędzi, to łącze jest zdecydowanie dla Ciebie!
ZaletyKabel jeszcze nie odpadł ze ściany.
WadyBeznadziejna jakość łącza. I nawet jak chcesz tylko i wyłącznie łącze do internetu to i tak musisz płacić za pakiet jakichś beznadziejnych kanałów TV
MiejscowośćKatowice
~Kamil / 2023-10-10 13:01
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta Dramat sami oszuści i naciągacze jedno mówią drugie przychodzi na fakturze
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
MiejscowośćBędzin
~Kamil / 2023-10-10 13:00
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta Dramat sami oszuści i naciągacze jedno mówią drugie przychodzi na fakturze
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
MiejscowośćBędzin
~Dawid / 2023-10-09 21:55
Ocena: 1.00 / 5
Tak tragicznego dostawcy Internetu jeszcze nie miałem, infolinia kolejki, godziny czekania, przełączania między konsultantami, weryfikują klienta po każdym przełączeniu, nie potrafią przekazać tak prostej wiedzy dla innego pracownika.
Co do usług, znizyli się do tak niskiego poziomu usług, że odradzam wszystkim którym przyjdzie do głowy zawrzeć z nimi usługę. Internet na WiFi działa praktycznie jak by nie działał, filmy na Netflix czy muzyka na YouTube potrzebuje kilkanaście minut by załadowało się na tyle by płynie móc obejrzeć, telewizja w większości czasu się „buferuje” po czym jest błąd „ten program aktualnie nie dziala” . Zastanówcie się za nim się zwiążecie z tym dziadostwem. Odradzam każdemu kto chce mieć w domu stabilne łącze internetowe, takiego w UPC nie znajdziecie!!!
ZaletyZaleta? Umowa kończy mi się za 2 miesiące.
WadyWada to ten moment gdy doszło mi do głowy związanie się z firmą UPC.
MiejscowośćWarszawa
~Tekaes / 2023-10-09 21:51
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM, KAŻDEJ OSOBIE ZASTANAWIAJĄCEJ SIĘ NAD WZIĘCIEM ICH USŁUG KATEGORYCZNIE ODRADZAM PRZYSIĘGAM KAŻDEJ OSOBIE KTÓRA MA TO W PLANACH ŻE LEPIEJ JEST SIEDZIEĆ W DOMU BEZ INTERNETU I TELEWIZJĘ NIŻ WZIĄĆ UPC PRAWDĘ MÓWIĄC NIE ODCZUJECIE RÓŻNICY PONIEWAŻ INTERNET I TELEWIZJA JEST TYLKO GDY MA OCHOTĘ A JAK JUŻ JEST TO W ŻAŁOSNEJ JAKOŚCI, OSZCZĘDŹCIE SOBIE NERWÓW I SIWYCH WŁOSÓW, NIGDY W ŻYCIU NIE KORZYSTAŁEM Z GORSZEGO INTERNETU NIŻ TEN „ŚWIATŁOWÓD” z prędkością neostrady
INTERNET TO PORAŻKA PRĘDKOŚCI NA UMOWIE DO 600mb/S a w rzeczywistości nie przekraczające 150
TELEWIZJA NIE DZIAŁA BO ROUTER GUBI ZASIĘG W DRUGIM POKOJU ODDALONYM O 5m
2 razy w tygodniu awarie i brak internetu nawet po kilka dni
Na porządku dziennym niestabilne połączenie internet znika i wraca co parę sekund
PING POWYŻEJ 300 to norma
zapomnijcie o oglądaniu czegoś w internecie czy graniu w gry online bo jest to niemożliwe
Obsługa klienta jest na żałośnie niskim poziomie praktycznie przy każdym telefonie a było ich naprawdę wiele bo kilka w każdym tygodniu JAK JUŻ KTOŚ ODEBRAŁ TELEFON BO TO TEŻ JEST OSOBNA STRONA MEDALU to odbierała osoba która była w pracy na przymus i bardzo nie miała ochoty kontynuować rozmowy wzdychanie do słuchawki i krótkie chamskie odpowiedzi to norma nie wspomnę o mamrotaniu pod nosem
moja opinia jest uzasadniona 3 najgorszymi latami w moim życiu i podbudowaną opinią moich znajomych rodziny i innych osób posiadających te żałosne usługi
PODSUMOWANIE
NIE POLECAM NIECH WAS RĘKĄ BOSKĄ BRONI PRZED PODPISANIEM Z NIMI UMOWY NIE RÓBCIE SOBIE KRZYWDY PSYCHICZNEJ NA WŁASNE ŻYCZENIE