Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ultima.pl opinie

Ocena na podstawie 23 opinii

2.72 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.95
  • Dostawa
    2.50
  • Poziom cen
    2.90
  • Łatwość zamawiania
    3.45
  • Asortyment
    3.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~ornel / 2018-08-18 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam sklepu Ultima.pl. Zamówiłam grę Resident Evil 7, zgodnie z opisem na stronie dostawa miała nastąpić w ciągu 3-7 dni. Po tym czasie dostałam informację, że przez opóźnienie wysyłki przez dystrybutorów realizacja zamówienia może zająć 14 dni roboczych. Gra dalej nie została wysłana więc skontaktowałam się ze sklepem i dostałam następującą informację: „Powodem opóźnienia realizacji zamówienia jest brak dostarczania przez dystrybutora produktu, który znajduje się w Państwa zamówieniu. Niestety tytuł ten nie będzie już osiągalny.” Co ciekawe gra którą zamówiłam jest cały czas dostępna na stronie z podniesioną ceną i czasem realizacji zamówienia 3-7 dni. Ponownie skontaktowałam się ze sklepem i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Na szczęście przelew otrzymałam po 3 dniach. Niestety niesmak pozostaje – szkoda czasu i nerwów. Sklep internetowy wprowadza klientów w błąd – oferuje towar którego sklep nie posiada chociaż na stronie internetowej cały czas jest dostępny.
  • ~Klient1 / 2018-04-20 18:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejność realizacji zamówienia w dzień premier to „pierwszy-lepszy”, nie ważnie jak wcześniej zrobiłeś zamówienie. Kurier w dzień premiery - cudo, ale jeżeli chcesz odebrać osobiście rano - już wyprzedane. Nawet twoje zamówienie. Sprawdzane na Monster Hunter i God of War.
    Nie polecam.

    PS na innych stronach opinij są jeszcze więc ciekawe historii z tym sklepem
    WadyDostawa kurierska
    Priorytety klienckie
    Obsługa
    Oczekiwanie realizacji zamówienia
  • ~wkrosmus / 2017-05-10 06:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Przystępne ceny niektórych produktów, tania przesyłka, szybka dostawa.
    Rudołtowice
  • ~Dariusz, / 2017-01-19 16:18
    Ocena: 4.60 / 5
    Kupuję w Ultimie od dobrych 10 lat i jeszcze nigdy się na tej firmie nie zawiodłem.Obsluga miła ,szybka wysyłka,przyzwoite ceny i bogaty asortyment ktorego na próżno szukać u konkurencji.Preordery to świętość i nikt wam nie anuluje zamowienia jak mają to w zwyczaju inne sklepy bo cena poszła do góry.Polecam to uczciwa i solidna firma.
    ZaletyBogaty asortyment,preordery to świętość,szybka wysyłka i kompetentna obsługa.
  • ~tori / 2016-11-26 18:55
    Ocena: 4.20 / 5
    Paczka doszła w dobrym stanie i została nadana tego samego dnia, chociaż przydałyby się wprowadzić inne opcje dostawy.
  • ~Andrzehj / 2016-09-02 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały ten sklep to jeden wielki żart, zamówiłem w promocji Gutar Hero z 2 gitarami, na stronie było napisane że dostawa nastąpi w ciągu 3-5 dni. Czekam a towaru nie ma, otrzymałem maila o jakimś problemie z dostawą dzwonie na infolinie i okazało się że dostawa zostanie opóźniona o tydzień z winy producenta. Czekam a towaru nie widać, tym razem żadnego maila ani nic. Dzwonie ponownie obsługa oczywiście nie miła i opryskliwa okazuje się ze dostawa została ponownie przesunięta na piątek za dwa tygodnie ( po pytaniu o rekompensatę za ta sytuacje zostałem nie mile spławiony. ) W tym momencie moja cierpliwość jest już silnie nadszarpnięta ale wciąż grzecznie rozmawiam z obsługa klienta która robi ze mnie idiotę i czekam. Piątek mija a status zamówienia na ich stronie się nie zmienia... W poniedziałek dzwonie i nagle okazuje się że podobno dopiero dzisiaj otrzymali dostawę i będą rozsyłać towar i do końca tygodnia mam w końcu go otrzymać (po miesiącu opóźnienia i dzwonienia o opłacony z góry towar)... Czekam i ku braku mojego zdziwienia w piątek status zamówienia jaki na stronie był taki jest. A wiec powiedziałem dosyć zadzwoniłem i zażądałem zwrotu pieniędzy. O dziwo obsługa z czysta przyjemnością anulowała moje zamówienie. Czekam teraz na zwrot pieniędzy. Mam nadzieje że nie biedzie takiej samej sytuacji. Pozwolę sobie wspomnieć że cały ten czas towar który zamówiłem znajdował się na stronie z podniesioną ceną i czasem realizacji zamówienia 3-5 dni. (może chcieli abym anulował zamówienie i kupił drożej???)



    Podsumowując sklep zalecam omijać jak zarazę, nie polecił bym go nikomu, zabiorą twoje pieniądze po czym będą milczeli. Nie wiem czy ta firma to jeden wielki przekręt czy jest po prostu nieudolnie prowadzona.
    WadyCały sklep
  • ~Mariusz / 2016-05-24 11:57
    Ocena: 1.80 / 5
    Od dłuższego czasu obserwuje niezrozumiały trend stosowany w sklepie. Klient jest regularnie olewany. Zamówienie przedpremierowe overwatch zamówiłem w dniu 2015/11/13 premiera 24/05/2016. W dniu premier okazuje się że towar nie dojechał. Pół roku przygotowań sklepu na premierę poszło psu w dupę. Jak można polegać na tej firmie. Chciałbym także nadmienić że to nie pierwszy przypadek takiego zachowania.Dla mnie było to ostanie zamówienie w Ultimie. Nie polecam a nawet odradzam wszystkim którzy chcą bezstresowo kupić wyczekiwaną grę.
    WadyBałagan, brak reakcji na pojawiające się problemy ze strony obsługi, nieprzyjemna obsługa mająca wszystko w d...e.
  • ~Olek / 2016-02-13 13:19
    Ocena: 3.40 / 5
    Swego czasu to był naprawdę bardzo dobry sklep, ale coś się zmieniło. Na ostatnie kilka moich zamówień jedno czy dwa dostałem na czas i bez problemów. Nauczyłem się, że nie można w tym sklepie zamawiać rzeczy z przedpłatą bo zdarzało się, że za towar dostępny na stronie zapłaciłem i nagle okazuje się, że nie ma go na stanie i będzie... za tydzień. Ostatnio zamówiłem towar, brakowało jednej gry. Powiedziano mi, że muszę zaczekać do końca tygodnia aż dojdzie. Zaczekałem, gra przyszła, stronie sklepu jest dostępna, ale moje zamówienie z jakiegoś powodu od dwóch dni wisi z informacją "towar czeka na skompletowanie" pomimo, że wszystko jest dostępne. Napisałem i ...cisza. O co tu chodzi? Nie mam pojęcia.
    Zaletyceny, tani kurier z możliwością kupowania za pobraniem, czasami mają dostępne starsze gry
    Wadydziwny kontakt, problemy z zamówieniami, kupowanie z przedpłatą to czasami loteria
  • ~Aneta / 2015-08-27 14:08
    Ocena: 2.20 / 5
    Niestety po raz kolejny się nacięłam. Nie wiem, po co znowu tam kupowałam, ciągle anulują zamówienia albo brak towaru, a w rozmowie olewają klienta.
    ZaletyBrak
    Wadyopoznienia, brak szacunku, wysokie ceny
    kilka produktow w ciągu kilku lat
  • ~Damian / 2015-01-27 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem w niedzielę gry która miała być wysłana w 24 h.
    W środę zaniepokojony tym że status realizacji się nie zmienia(oczekuje na realizacje) zadzwoniłem do sklepu. Powiedziano mi ze rzekomo towar został wysłany we wtorek. Towar dostałem dopiero dzisiaj tj wtorek następnego tygodnia. Faktura datowana jest na piątek więc nie mogli tego wcześniej wysłać. Pani z infolinii mnie po prostu bezczelnie okłamała.Nie polecam. Nie sugerujecie się ładnie wykonaną stroną ponieważ została ona wykonana ze środków unijnych, więc nie odzwierciedla jakośći tejże firmy.
  • ~achtung00baby / 2014-06-20 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    zostalem oszukany, brak towaru na stanie, pieniedzy mi nie zwrocono
  • ~Rafik83pl / 2014-01-17 13:40
    Ocena: 2.40 / 5
    1 lipca zamówiłem BF4 + DLC. Grę otrzymałem w dniu premiery ale nie dostałem dodatku. Zgłosiłem błąd do Ultima powiedzieli że błąd jest po stronie EA i na jednym kodzie jest gra + dlc. Zgłosiłem błąd do EA dostałem odp. ze sprzedawca ma mi dostarczyć DRUGI kod do DLC. Przekazałem informację sprzedawcy.... Ultima upiera się że EA ma mi dać kod i to nie jest problem po ich stronie, zgłoszą błąd od EA i cisza. Pani twierdzi że EA nie odpowiada a oni nic nie mogą , już dawno po premierze DLC a jak dalej nie mogę grać. Mimo że kupiłem przed premierą zapłaciłem i chce tylko grać. PODSUMOWANIE: Nie polecam zakupu w sklepie szkoda nerwów i czasu.
    Zaletyczas dostawy
    WadyCała reszta
    battlefield 4 + DLC
  • ~Arthzil / 2013-10-23 23:00
    Ocena: 4.80 / 5
    Niesamowita szybkość realizacji. Zamówiłem wczoraj o 14, dzisiaj o 14 puka kurier z paczką. Szybciej dosłownie się raczej nie dało. Pełen profesjonalizm. Żeby tylko każdy sklep bił rekordy w tej dziedzinie.
  • ~Szklarz22 / 2013-06-03 21:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamówienie złożone - jeden tytuł - dostępny w 24h. Jade do sklepu po 4 dniach odebrać tytuł. Nistety nie ma gdyż obsługa musi dopiero złożyć zamówienie na tą gre. " Jak złozymy zamówienie i tytuł do nas dotrze wyslemy @ z informacją" Pierwszy i ostatni raz robiłem tu zakupy. W warzywniaku maja lepszą obsługe i handlują tym co mają!
    ZaletyChyba tylko taka ze ceny są na niektóre rzeczy konkurencyjne.
    WadyCo z tego kiedy realizacja zamówienia na czas to ściema!
    No własnie jeszcze nie mam - czekam!
  • ~Aenta / 2013-03-25 20:25
    Ocena: 1.60 / 5
    Towar niezgodny z opisem, nie polecam. Nigdy wiecej nic u nich nie kupię. Paczka dotarła dzień po premierze gry na adres którego nie wzkazałam do wysyłki , więc wróciła do nadawcy po 7 dniach od premiery dotarła znowu pod ten sam nie wskazany do wysyłki adres po moich kilku telefonach i zapewnieniu że gra będzie po polsku Wróciła wersja angielska której nie zamawiałam. Jeśli lubicie wydzwaniac by wyjaśniać rożne nieporozumienia a i tak sprawa zostanie załatwiona negatywnie kupującego w tym sklepie. Pozdrawiam
    ZaletyOlewanie klienta ,
    WadyBardzo dużo
    370
  • ~embes / 2012-09-17 14:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Był to dobry sklep o w miare rozsądnych cenach, niestety właściciele myślą,że teraz jak zbudowali sobie jakas tam dobrą opinię, to mogą bezkarnie podnosic ceny a ciemny lud będzie za to płacił. Przykład Borderlands 2 na PS3, cena 209 zł, podczas gdy gdzie indziej jest po 193,90 zł, i to dokładnie taka sama wersja. Myslą,że jeleni znajdą. Niestety, ale z mojej strony to koniec wizyt w tym sklepie, jest dużo innych którym jednak zależy na kliencie.
  • ~MiroN13 / 2012-05-15 09:23
    Ocena: 3.20 / 5
    ULTIMA.pl po prostu mnie wy***ała.
    Zamówiłem grę w EK 27 lutego.
    Informacja o wyczerpaniu nakładu pojawiła się dużo później, a ja gry nie dostałem.
    Moim skromnym zdaniem ULTIMA powinna stanąć na wysokości zadania i się zlikwidować.
    Takie rozwiązanie mnie usatysfakcjonuje!
    ZaletyNie dopatrzyłem się.
    WadyZdecydowany brak poszanowania klienta
  • ~patapon12 / 2012-04-12 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    zamówiłem w sklepie 3 koszulki w rozmiarze XL. Na następny dzień zamówienie została jako wysłane, lecz towar nie pojawił się u mnie w domu po tygodniu, więc zadzwoniłem do biura obsługi w celu wyjaśnienia co się stało że towar nie doszedł. Okazało się że zamówionych prze zemnie rzeczy niema na stanie (pomimo że produkty były oznaczone w sklepie jako dostępne) i jedna z zamówionych koszulek nie przyjedzie w najbliższej dostawie ( zrezygnowałem z niej). Po tygodniu dowiedziałem się ze dotarła tylko jedna z zamówionych prze zemnie koszulek (NIKT NIE RACZYŁ MNIE O TYM POINFORMOWAĆ sam zadzwoniłem do sklepu i następnie zrezygnowałem z zamówienia). Dodam że jeden z moich kolegów miał identyczne problemy z tym sklepem dlatego też serdecznie odradzam wszystkim korzystanie z usług tego sklepu- po prostu szkoda twojego czasu i nerwów.
    Zaletyhm.. brak
    Wady- beznadziejna obsługa
    - w sklepie jest dostępny towar którego nie ma ( nie chodzi o pre ordery)
    - długi czas oczekiwanie
    -
    zrezygnowałem z zamówienia
  • ~oszukany / 2011-02-11 07:31
    Ocena: 2.75 / 5
    W 2007 próbowałem kupić w tym sklepie *angielską* wersję gry Enemy Territory: Quake Wars. Po dłuższym czasie powiedziano mi, że dostawa została zawrócona z Niemiec z niewiadomych przyczyn. I tu uwaga - zapłaciłem z góry. Domagałem się zwrotu pieniędzy, moja paczka nie została jeszcze nawet wysłana. Pieniędzy nie zwrócili, pani zapytała się tylko czy nie zadowoliłaby mnie wersja polska. I przestali odpowiadać.
    WadyNie wysyłają towaru
    Wcale nie mam, zapłaciłem ponad 150zł
  • ~a.henkel / 2007-11-15 19:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Karta pamięci Sony 8 MB do PS2 okazała się podróbą, nie działała z żadną grą, którą posiadam. Odesłałem 22.10.2007 wraz z kablem RGB (który również odbiegał od tego czym powinien być). Do dziś ani słowem się nie odezwali. Gdy zadzwoniłem do działu reklamacji i serwisu, odezwał się ktoś chyba z ulicy, bo nie potrafił mi powiedzieć nic na temat mojej reklamacji (!!!).
    Zaletysklep jak sklep wydawałoby się
    WadyWadliwy, podrobiony towar, zostałem OKRADZIONY - nie mam ani pieniędzy ani towaru, bo reklamowany sprzęt przepadł jak kamień w wodę.
    bardzo chciałbym tu coś napisać, ale niestety nie mogę, bo go nie mam.
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.22, ilość opinii: 1617
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.73, ilość opinii: 1258
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 3.14, ilość opinii: 554
Komputronik.pl
Ocena: 3.75, ilość opinii: 495
Emag.pl (Agito.pl)
Ocena: 2.79, ilość opinii: 279
Empik.com
Ocena: 2.53, ilość opinii: 248
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 644
mBank
Ocena: 1.99, ilość opinii: 554
Link4
Ocena: 1.57, ilość opinii: 302
ITAKA
Ocena: 2.78, ilość opinii: 270
Netflix
Ocena: 2.86, ilość opinii: 141
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126