Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TK Chopin opinie

Ocena na podstawie 74 opinii

1.61 / 5

  • Parametry
    1.59
  • Cena
    1.57
  • Obsługa klienta
    1.65
  • Niezawodność
    1.46

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karol / 2023-02-16 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupa nie internet za przeproszeniem, ciągłe zaniki internetu, pomocy zero, wymieniają modem na wadliwy, nie miła obsługa, ceny z kosmosu.
    ZaletyBrak
    WadyCiągłe zrywanie się internetu, powinnie zamknąć te firme za brak profesjonalizmu, złe podejscie do klienta.
    MiejscowośćReda
  • ~Ja / 2022-12-28 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas się pożegnać z tk Chopin. Wprowadzanie nowych opłat za usługi których nie zamawiałam, dodatkowa pozycja na fv za obsługę techniczną. Rozumiem że wcześniej nikt taki, nie wykonywał takowych czynności. Infolinia porażka - "czego pani nie rozumie, bułkę kiedyś pani kupiła za 20 gr a teraz za 60 gr".
    Moim zdaniem wprowadzanie nieuczciwych praktyk i zasłanianie się korespondencją wysyłaną drogą mailową z klauzulą samoakceptacji.
    Dodatkowo częste awarie.
    MiejscowośćGóra
  • ~Root / 2022-12-01 16:22
    Ocena: 3.25 / 5
    Ogólnie taryfa TV + internet nie ma co narzekać stabilne łącze i śmiga aż miło. Minus za cenę ludzie dzierżawa modemu co chwilę rosnące koszta na umowie 24 msc to lekka przesada przystopujcie bo klienci pójdą do konkurencji.
    ZaletyStabilność
    WadyCena, zmiany cen na umowie
    MiejscowośćBolszewo
  • ~Dar / 2022-11-03 10:36
    Ocena: 3.75 / 5
    Nie wiem na czym polega utrzymanie łącza internetowego, do tego "Opłata za obsługę techniczną przyłącza w budynkach o typie zabudowy jednorodzinnej" i dzierżawa modemu.
    Lista pozycji na fakturze irytująco rośnie.
    Zaletyhmmm, no działa to bez większych problemów...
    WadyKtoś tam się zrobił pazerny...
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Agata / 2022-10-12 13:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Czas się pożegnać z telewizja kablową Chopin
    Obsługa klienta oraz złodziejskie praktyki, pobieranie opłat mimo nie usunięcia usterki i tak w kółko....????
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Borys / 2022-10-11 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    W odpowiedzi na Pana pismo uprzejmie informuję, że Opłata za obsługę techniczną przyłącza w
    budynkach o typie zabudowy jednorodzinnej została wprowadzona na podstawie Regulaminu
    Operatora (par. 10 pkt. 1 i par. 2), który został zaakceptowany podczas podpisywania umowy.
    Wymienione zapisy stanowią, iż „Z przyczyn o charakterze technicznym, organizacyjnym,
    ekonomicznym lub prawnym Operator może w trakcie obowiązywania Umowy Abonenckiej
    dokonywać zmian w Ofercie Usług Operatora polegających [...] na zmianie Cennika.” oraz
    „Zmiana Oferty Usług Operatora nie wymaga podpisania nowej Umowy Abonenckiej.”
    W momencie zawierania aneksu do Umowy w/w opłata już obowiązywała w Cenniku., natomiast
    została wprowadzona do naliczania z opóźnieniem. Operator nie ma możliwości wyłączenia jej.

    W tym momencie firma pokazuje jak uczciwie okradać klientów !
    ZaletyBrak
    Wadyzłodziejskie praktyki ukryte w umowach - Opłata za obsługę techniczną przyłącza w
    budynkach o typie zabudowy jednorodzinnej + 10 zł do rachunku
    MiejscowośćStrzebielino
  • ~Mateusz / 2022-10-09 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa w mieszkaniu 60m² brak słów
    WadyGówniany internet
    MiejscowośćBolszewo
  • ~Aaaa / 2022-10-08 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia Tragedia czas się pożegnać z chopen wszystko co robią przechodzi wszystkie mozliwosci z ich strony samowolka
    ZaletyTragedia czas się pożegnać z chopen wszystko co robią przechodzi wszystkie mozliwosci z ich strony samowolka
    WadyTragedia
  • ~Stefan / 2022-10-06 18:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Dziś otrzymałem fakturę i się zdziwiłem ,bo znowu więcej juz 100 z groszami.
    Bez informacji o podwyżce, jakaś opłata za programy regionalne,za postawowe, pakiet srebrny . już dawno stwierdziłem ż e placę za byle jakie programy. Na poważnie zastanawiam się o rezygnacji całkowitej z ich usług. Niech sobie przyjadą i odłączą te kable . Naziemna mi wystarczy a reszta w internecie.

    Zaletyżadnych
    Wadyczasowe braki w programach
    MiejscowośćŻelistrzewo
  • ~Kriszo / 2022-10-05 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Doliczają sobie opłaty w trakcie trwania umowy nie informując o tym. Częste przerwy w dostawie internetu -zwlaszcza w weekendy. Internet ginie i wraca co kilka godzin.
    ZaletyW zasadzie brak
    WadyWieczna niepewność kiedy znów padnie
    MiejscowośćReda
  • ~Miras / 2022-10-04 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i nic poza tym! Doliczają sobie nie wiadomo skąd opłaty! Złodzieje i tyle!!!
  • ~Rafał / 2022-10-04 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia dotyczy tylko usługi internetu ponieważ z TV od nich nie korzystam. Internet działa z wieloma przerwami, np czesto wieczorem nie obejrzysz płynnie filmu na Netflix, obsługa nie miła wręcz arogancką, mimo podpisanej umowy zmieniają ceny mówiąc że jak się nie podoba to można nie korzystać.
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Artur / 2022-10-03 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny podniesli dla starych klientów tak ze trzeba zakonczyć z nimi współpracę. Opłata za utrzymanie łacza 10 zł smiech na sali
  • ~Kris / 2022-08-28 08:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie mam internetu od piątku od godz. 23. Co jest grane na infolini gościu z wada wymowy nie rozumiem co do mnie gada .Kazał przełożyć kabel z routera do lapka, godzinę się z tym pier.. odsuwając meble ,a tu kabel nie pasuje, po czym dzwonię znowu a on ,że awaria na całej redzie. Podwyżka ceny , monopol na bloku, jakość beznadziejna, w roku około 1,5 miesiąca nie mam internetu zliczając wszystkie awarie.
  • ~Kasia / 2022-08-24 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry
    Biuro obsługi klienta. Obsługuje tylko jeden pracownik pomimo zapewnień że jest ich więcej w pracy i koleżanka już idzie, czekam na jej dojście pół godziny.Chyba idzie z Częstochowy na kolanach.
    Współczuję właścicielowi opłacania takich pracowników którzy zamiast pracować siedzą na zapleczu
    ZaletyBrak
    WadyLenistwo pracowników
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Igor / 2022-08-19 09:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Robią podwyżkę oplat w trakcie trwania umowy, tłumacząc sie ze inf abonentów a to nie prawda. Są siecią bardzo drogą, dużo droższą od UPC a jakością im nie dorównują. Po wielu latach rezygnuję z ich usług, LIPA kablówka.
    ZaletyZalet brak.
    WadyDrodzy, słaby sygnał TV.
    MiejscowośćReda
  • ~DAWID / 2022-08-18 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia internet caly czas przerywa od dluzszego czasu tylko probloemy z nimi nie polecam
    Zaletybrak
    Wadystabilnosc internetu obsluga dostepnosc cena
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Jeszcze klient / 2022-08-15 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Przerwy w dostępie po kilkanaście godzin. Odpowiedź na infolinii po zgłoszeniu usterki zawsze taka sama, czyli mamy 36 godzin i co nam Pan zrobisz. Olewczy stosunek do klienta, ceny w górę a jakość w dół.
    ZaletyNie ma
    WadyJak wyżej.
    MiejscowośćWejherowo
  • ~XXX / 2022-08-09 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie no teraz to pojechali z cenami i w dodatku 20 zł za dzierżawę modemu, dobrze że wypowiedziałem umowę
    Zaletybrak
    Wadyceny i jakość usług
    MiejscowośćWejherowo
  • ~Anonim / 2022-08-06 20:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet nie stabilny i nie trzyma się wykupionych standardów. Ma problemy nawet z wysyłaniem wiadomości czy choćby ładowaniem filmów.
    ZaletyKonsultantki naprawdę oddzwaniają
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2797
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1946
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179