Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2246 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pati / 2022-11-02 20:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Jedna wielka porażka , ciagle konfiguracje i dzwonienie po chłopa od naprawy co kasuje nie mało
    ZaletyDużo kanałów
    WadyNie działa dekoder 2-3 razy w tygodniu i trzeba płacić z ich winy za naprawę
    MiejscowośćPrudnik
  • ~Empe / 2022-11-01 12:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Oprogramowanie dekodera to dramat. Wygląda to tak, jakby ktoś przeprowadził badania „co najbardziej wkurza użytkowników” po czym umieścił to w jednym urządzeniu. Tak nieintuicyjnej obsługi i nieczytelnego menu nie widziałem nigdzie wcześniej. Jeśli canal plus tego nie zmieni, zakończę umowę.
    ZaletyCiekawe programy
    WadyInterface
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Remigiusz / 2022-10-31 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne gówno chodzi o sprzęt nawet pilot nie dziala
    ZaletyNic
    WadyPrawie wszystko
    MiejscowośćLipsk
  • ~Anna / 2022-10-30 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda gadać! Czekam do końca umowy i koniec !
    Nowe oprogramowanie do 4 liter !
    Najgorszy jest całkowity brak możliwości nagrania programu, nawet w bieżączym dniu, gdy obok kanału wyświetla się: " Brak progranow dla tego kanału. Piszę opinię bo już dziś mnie naprawde to zdenerwowało, delkatnie mówiąć.
    Poprzednie oprogramowanie było jase, czytelne, proste....
    Teraz wymyślili !!!!
    Komu to przeszkadzało !!!!!????
    Zamienić lepszy na gorszy!
    Myślę że stracą wielu klientów!!!
    Mnie napewno !
    Jest wiele wad w tym nowym oprogramowaniu, zgłaszałam telefonicznie. Na odczrpne powiedzieli, że nad tym pracują!
    Zamiast lepiej jest gorzej.
    Kończę, nie polecam Canal + nikomu !
    ZaletyBRAK ZALET W NOWYM OPOGRAMOWANIU !
    GDY WRÓCICIE DO STAREGO....ZNAJDĄ IDĘ !
    WadyOPROGRAMOWANIE O NIEBO GORSZE OD STAREGO !!!
  • ~Tomasz / 2022-10-28 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dużo programów już nie oglądam bo nie ma możliwości ich nagrania z powodu ograniczenia funkcji na nowym oprogramowaniu. Dekoder się wiesza opisy bardzo nie czytelne do końca umowy może nie rozwalę tego badziewia
    ZaletyByły przed aktualizacja
    WadyOgólnie Oprogramowanie zablane funkcje do nagrywania
    MiejscowośćKatowice
  • ~Syla / 2022-10-28 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się, canal plus to totalne dno, zakończyła się moja umowa na internet i wypowiedziałam nie tak jak oni sibie tego życzą wiec dorąbali mi 2 miesiące dodatkowych opłat bo oni tak ustalili i ciól. Nie liczą się z abonentem zupełnie, są tylko oni i tyla, jak dla mnie to dziadostwo
    ZaletyBrak
    WadyChslm
    MiejscowośćGrudziadz
  • ~olrw / 2022-10-28 09:18
    Ocena: 3.33 / 5
    witam mam canał+ już 12 lat ale to co teraz jest to dno , płace 130zł i po 12 lat dają mi 5 zł rabatu to śmiech ,wymiana dekodera na nowy to tragedia a drugi dekoder wcale nie kicał się załączyć i płaciłam 10
    Zaletyjest to co lubię
    Wadyza drogo
    MiejscowośćLubochnia
  • ~Rezygnujący / 2022-10-27 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.muszę się zgodzić z ww.opiniami.Takiego badziewia jak po zmianie szaty graficznej i całej reszty nie widziałem.Stara wersja softu była intuicyjna a ta to nasakra.jeszcze chwila i pa pa
    ZaletyNaprawdę trudno powiedzieć..
    WadyNawigacja tym pilotem z tym oprogramowaniem to masakra.brak słów
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Zbigniew / 2022-10-27 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei i oszustów. Płacone rachunki kilka lat w tym roku w lipcu pominąłem jeden rachunek i poinformowali mnie o tym 26 października wiadomością o zaległości płatności. Nie chce mieć z tą firmą nic wspólnego. Z poważaniem,były wierny abonent.
    ZaletyBrak
    WadyBanda złodziei
    MiejscowośćWadowice
  • ~Qba / 2022-10-22 21:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Marny produkt (nie można wybrać konkretnych stacji i za nie zapłacić), niezwykle agresywna komunikacja (bez przerwy wyświetlane komunikaty o płatnościach chociaż w moim przypadku są regulowane parę dni przed terminem) i zwykły stalking - pod koniec trwania umowy dzwonią po parę razy dziennie. Odradzam!
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Izabella / 2022-10-19 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Po tragicznej śmierci mojego byłego męża zgodziłam się na przepisanie jego umowy w placówce nc+ w Łowiczu na mnie pod warunkiem, że wyłączą wszystkie płatne pakiety na co przystali. Proszę sobie wyobrazić moje zdziwienie jak dostałam pierwszą fakturę za wszystkie pakiety. Po rozmowie z konsulatem okazało się że pakietów nie da się wyłączyć a NC plus nie ponosi odpowiedzialności za bzdury które opowiadał punkt w Łowiczu. Zerwałam umowę i zostałam obciążana notą księgową na łączną kwotę 2 tys zł. której też nie zapłaciłam. Właśnie komornik zajął mi 3600 zł na koncie -- ponieważ mieszkam za granicą nie wiedziałam że NC+ sprzedał mój „dług” krwiopijcom z Gdańska. Trzymacie się jak najdalej od tego dziad****, a wszystkie ustalenia bierzcie na piśmie. Jeśli chcecie dobrą ofertę i pewność że nikt Was nie oszuka i nie ukarze kwotami z sufitu, streaming jest jedyną uczciwą opcją.
    MiejscowośćŁowicz
  • ~Monika / 2022-10-19 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecznie albo zamkniete,ale skrócone godziny pracy w Rawiczu woj.Wielkopolskie.
    MiejscowośćRawicz
  • ~Nicko / 2022-10-19 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale roczarowałem sie bardzo jak i na ze strony online jak i z obsługi pod każdym kątem.

    strona to kilka filmów na krzyż jeśli chcesz inne filmy to musisz dokupować kolejno nastepne pakiety gdzie i tak przekierowuje cie do tego samego. chcialem sie dowiedziec o co chodzi dzowniac niestety jest upośledzony wirtualny doradca gdzie jak nie rozumie to ciagle powtarza " daj mi jeszcze szanse" i nie rozumie podstawowych komend jak zadzwoń do doradcy czy skontaktuj sie z doradca.
    pisałem na email to próbują zrobić ze mnie debila bo jest ze w ciagu 14 dni mozna odstapić od umowy i otrzymac zwrot kosztów nagle słysze twoja sprawa zostanie rozpatrzona w ciagu 30 dni. gdzie twoja sprawą zajmuje sie 10 osob i zadna nie czyta uprzedniej konwersacji tylko bieżącą i kąpletnie nie zrozumieli co chodzi. i poźniej sie próbuja wykręcić aby nie oddac pieniedzy po umniejszeniu o ilość dni korzystania.
    ZaletyBRAK!!!!!!!!
    Wady- słaba strona
    - bardzo słaba obsługa klienta
    - piszą iż jest możliwość zrezygnowania w ciągu 14 dni a tak nie jest.
    - maja 30 dni na odpowiedz na twoje pytania.
  • ~Wiesław / 2022-10-18 15:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem ich abonentem od wielu lat, niestety zauważam coraz gorsze traktowanie klienta przez CANAL+. Nie chcą wiedzieć, co abonent o nich myśli, jakie ma uwagi czy wnioski. Jest zero jedynko owo, albo jesteś z nami na naszych zasadach, albo pa, pa.
    Zaletyszeroki wachlarz ofertowy
    WadyNie ma informacji o nadawanych programach, albo są szczątkowe. Żeby dowiedzieć się, co aktualnie leci na danym kanale trzeba się domyślać, lub szukać informacji w Google.
    MiejscowośćŁomża
  • ~Bugi / 2022-10-17 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakaś pierd...na porażka po aktualizacji nie ma odtwarzania zwolnione tępo nie ma możliwości nagrywania co tygodniowego przez 4 tygodnie teraz byłam w sanatorium i co i gówno nie mogłam ponagrywać swoich programów zajebiście po prostu dekoder jak nigdy sie nie zacinał tak teraz co drugi dzień muszę wyłączać z gniazdka już nie będę sie rozpisywać o innych bo już ludzie napisali ale co mnie wkur..a najbardziej to to że ponagrywane programy same się kasuja gdzie jeszcze nie były oglądane i co ja kurw.a mam za to płacić????dekoder wzięłam dlatego aby móc nagrywać kilka programów naraz żeby sobie zaplanować nagrywania i oglądać to co nagrałam ale jak możesz w cholerę obejrzeć jak Ci kużwa mać program dekoder sam skasował nie ma nawet takiej opcji abym zapłaciła teraz za abonament no bo z jakiej racji skoro nie mam tego co było dla mnie najważniejsze co mi mogą zrobić jedyne co to zablokować dekoder bo abonament jest nie płacony ale mam to w 4 literach bo dziś podpisałam umowę z Polsatem i już mam podłączony ich dekoder a jak chcą się ze mną sądzić to proszę bardzo pytałam sie adwokata i jest szansa na wygranie abym wcześniej zakończyła z nimi umowę bo to co dla mnie mnie najważniejsze zostało usunięte więc zobaczymy jak sie to wszystko zakończy
    Zaletyjak ktoś pisze że są jakiekolwiek zalety po tej aktualizacji to niech się uda do psychiatry na leczenie
    Wadynie pytacie się klientów czy się zgadzają na jakąś aktualizację i nie dajecie chociażby na tydzień przetestować nowszą wersję która jak widać do DUPY!!!!
    MiejscowośćDrobin
  • ~Manis / 2022-10-16 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Tunery działają tragicznie
    Piloty jeszcze gorzej
    Więcej tego złomu nie wezmę
    MiejscowośćNowa Ruda
  • ~Rafal / 2022-10-16 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z pomocą techniczną zerowy kontakt dekoder robi co chce do dzwonić nie można nawet krótka opinie blokują
  • ~adam / 2022-10-15 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza strona internetowa, nie da się ustawić automatycznych płatności bo wyskakuje błąd spróbuj ponownie, cały czas problemy z logowaniem na wszystkich przeglądarkach i w incognito. Taka firma powinna zadbać o stronę.
    Miejscowośćchorzów
  • ~AKC / 2022-10-13 22:47
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam dwa dekodery z czego jeden działa może 3 dni w roku a drugi tylko na kilku kanałach, na reszcie chwilę jest ok a po chwili brak nadawania kanału. Dramat
    MiejscowośćNamysłów
  • ~Z / 2022-10-13 09:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Była kiedyś fajna telewizja z wieloma przydatnymi funkcjami i fajnie pogrupowanymi kanałami. To ktoś stwierdził, że trzeba cofnąć się do epoki kamienia łupanego i: zrezygnowano z grupowania kanałów, wycofano opcje 'usuń wszystkie' i 'nagraj podobne'. Nie da się dalej korzystać z tego rozwiązania.
    Co za idiota podjął taką decyzję?
    Do tego od pewnego czasu do rachunku doliczano mi 5 zł każdego miesiąca (bo parę miesiecy temu opóźniłem się z opłatą)....
    Zaletyumowa kończy mi się już za 3 miesiące
    Wadypomimo negatywnych zmian jakie zaserwowali klientom, nie można zrezygnować z umowy od razu
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2246
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1615
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 717
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 305
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809