Nie podpisuj umowy? Jak podpiszesz to już Cię mają. Nie są ludzcy - biorą opłat i już. Perfidia - nie dbają o użytkownika. Jak tak będzie dalej to schodzą z rynku.
Zaletyżadnych
Wadynieukładowi.
MiejscowośćJuż nie korzysta. To był błąd.
~Mariusz / 2023-11-02 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, konsultanci wprowadzają w błąd klienta, w dniu dzisiejszym odstąpiłem od umowy z powodu niekompetencji pracownika na infolinii , brak słów !!!
ZaletyBRAK
WadyObsługa klienta na infolinii
MiejscowośćCzechowice Dziedzice
~Mariusz / 2023-11-02 16:03
Ocena: 2.67 / 5
Nie polecam, konsultanci wprowadzają w błąd klienta, w dniu dzisiejszym odstąpiłem od umowy z powodu niekompetencji pracownika na infolinii , brak słów !!!
ZaletyBRAK
WadyObsługą klientów na infolinii
MiejscowośćCzechowice Dziedzice
~Tomasz / 2023-11-01 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Masakra,kto tam pracuje????????szkolenia żeby mi pomóc a nie brak wiedzy
MiejscowośćOlsztyn
~chris / 2023-10-30 10:06
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nieprofesjonalna obsługa klienta. Nie polecam włączania żadnych subskrypcji na tej platformie. Nie można liczyć na żadne wsparcie ze strony obsługi.
ZaletyBrak
~Janusz / 2023-10-30 08:44
Ocena: 1.33 / 5
Zacinanie się i zawieszanie programów w trakcie ich oglądania. Po cofnieciu programu, co minute zawiesza się i zapętla wizja. Cyklicznie pogarsza się jakość wizji do rozdzielczości tragicznej - nie widać twarzy. A posiadam światłowód o prędkościach ok.200 MB/s.
Oferta też już średnio atrakcyjna, a przy tej tragicznej jakości, to równie tragiczna.
ZaletyHmmm, dlugo myślałem i niestety nie znalazłem.
WadyJak w powyżej.
MiejscowośćBydgoszcz
~Mad / 2023-10-25 21:36
Ocena: 2.67 / 5
Badziew. Na ekranie startowym pojawią się ich propozycja do obejrzenia, której nie idzie na stałe wyłączyć. Kończę oglądanie na kanale np. 23 i wyłączam. Gdy ponownie uruchamiam dekoder jest kanał 12 i nie mogę go zmienić przyciskiem prog. +- tylko numerycznie. Jakość wykonania dekodera żałosna jak i obsługa klienta. Za co oni tyle kasy biorą, to nie wiem
ZaletyBrak
WadyDekoder i oprogramowanie. Narzucanie na siłę Władysław ustawień
MiejscowośćCzempiń
~Piotr / 2023-10-25 19:05
Ocena: 2.67 / 5
Mam już dosyć multibroom . Każe mi wpisać kod konfiguracyjny . Nie mogę codziennie tym się zajmować. Moja 92 letnia mama chciała by obejrzeć TVN 24 . A ja jestem bezradny . Technologia nad którą nie panuje ! Ale ja nie muszę, place i wymagam . Beznadxieja.
MiejscowośćLowicz
~Kamil / 2023-10-15 01:15
Ocena: 1.00 / 5
GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka!
ZaletySrety
MiejscowośćWarszawa
~Kamil / 2023-10-15 01:14
Ocena: 1.00 / 5
GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka!
ZaletySrety
MiejscowośćWarszawa
~Kamil / 2023-10-15 01:14
Ocena: 1.00 / 5
GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka!
ZaletySrety
MiejscowośćWarszawa
~Xx / 2023-10-12 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Wykorzystywanie klientów, wprowadzanie w błąd przez infolinie, wszystkie koszty są po stronie klienta. Pomimo ze jesteś ich wieloletnim płatnikiem to i tak nic dla Ciebie nie zrobią. Nic!
Już kilka reklamacji o wprowadzanie mnie w błąd rozstrzygnięte były na moją korzyść bo już nie mogli się z tego wyłgać. To porażające że panują tam takie reguły i wciąż klient jest dla nich idiotą.
ZaletyZero.
WadySłaba jakość dekodera, opłaty za dekoder, wprowadzanie klienta w błąd i naciąganie na kasę.
MiejscowośćRzeszów
~Basia / 2023-10-05 20:42
Ocena: 4.33 / 5
Bardzo miły Pan, kompetentny, sympatyczny obsługiwał mnie dziś w salonie Canal+ w galerii Trzy Korony (czwartek 5.10 23 w godzinach wieczornych.
MiejscowośćŁącko
~Antoni / 2023-10-03 15:02
Ocena: 1.00 / 5
Kur*a ile męczących telefonów od irytujących HANDLOWCÓW, jak chcesz rozwiązać umowę. Po tych rozmowach natrętów nigdy nie będę korzystał z NC+ CANAL+
Zaletyile męczących telefonów od irytujących HANDLOWCÓW
Wadyile męczących telefonów od irytujących HANDLOWCÓW, jak chcesz rozwiązać umowę. Po tych rozmowach natrętów nigdy nie będę korzystał z NC+ CANAL+
MiejscowośćBialystok
~lol / 2023-09-26 13:15
Ocena: 1.00 / 5
brak kontaktu
oferta oszustwo
brak sezonów w serjalach , brak tłumaczenia
Zaletyzaleca się nie korzystać
Wadydługo by pisać
Miejscowośćwarszawa
~Artur / 2023-09-26 12:55
Ocena: 1.00 / 5
dramat
brak kontaktu
oferta nie aktualna
serjale w ofercie bez tłumaczenia
drogo i katastrofalnie dramatycznie
Zaletybrak
MiejscowośćWarszawa
~klient / 2023-09-22 21:02
Ocena: 1.00 / 5
zła obsługa klienta (pracownicy kpią z klienta), oferta nieatrakcyjna cenowo, strona strefaklienta przestarzała, i bardzo toporna przy używaniu.
Zaletybrak
~Wojtek / 2023-09-16 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder 4K nie aktualizowany. Ciągła zacięcia. Mimo wymiany nadal problemy.
ZaletyBrak
WadyDekoder 4K wolno działa zacina się.
~Robinsacz / 2023-09-12 19:34
Ocena: 1.00 / 5
Bierzcie Polstat czy kablowke. Moze tvp cos wreszcie wymysli. Nie bierzcie tego smiecia... Oszusci i udreka z dekoderami...
WadyJedynie wady
MiejscowośćPoznan
~Niki / 2023-09-10 12:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam od 3 miesięcy nie mam telewizji i już 3 razy dekoder zmieniałam a hajs oczywiście biorą