strona 3 z 109
-
~Andre / 2023-07-03 20:03
Totale bagno klientów mają szeroko w poważaniu, począwszy od logowania kończąc na płatnościach, i napewno kończę z nimi współpracować -
-
~Zood / 2023-07-03 16:58
Totalna porażka, szkoda że nie można dać -5. Same powtórki, reklamy nawet w nocy. Jeszcze do tego mecz na Canal+ Premium w niedziele, nie ma Canal+ Sport aby wyświetlić piłkę? Mnie nie interesuje piłka nożna tylko żużel. ZaletybrakWadywszystko -
~obajtek / 2023-07-03 16:58
Firma dno bez dna, konsultanci aroganccy a to ja jestem klientem i płacę. ZaletybrakWadyciężko się dodzwonić, chamstwo polactwo i arogancjaMiejscowośćpcim -
~Mario / 2023-07-02 22:45
Byłam ponad 20 lat waszym klientem i cieszę się że już rezygnuje .Programy zapowiadają jaka będzie pogoda bo już od kilku godzin zaczyna szwankować opłaty abonamentu kosmiczne nie polecam zero współpracy żadnych promocji ZaletyZadnychWadyWszystkiego z mozliwychMiejscowośćPsary -
~Artur / 2023-06-30 10:50
Najgorsza platforma duże utrudnienia przy rezygnacji ¡!!!!!!!!!! MiejscowośćPoznań -
~Jebnacwas / 2023-06-28 16:14
Płacisz za drugi dekoder który nie działa bo karta nie ma uprawnień dno -
~SZNYCEL / 2023-06-27 19:40
Moja opinia jest taka, że w CANAL+ jest co oglądać niż w Polsat Box, Ceny adekwatne do pakietów, wiadomo jest to, iż jak chcę się oglądać filmy premium to trzeba dopłacić. Serdecznie polecam!
Umowy mogą być nawet na rok ????ZaletyWięcej za mniej
Jest co oglądaćWadyNie maMiejscowośćKatowice -
~Robert / 2023-06-27 15:08
Ciągłe problemy z dekoderem po aktualizacji, brak zasięgu internetu przez WiFi co skutkowało wymianą dekodera na nowy a problem pozostał. Cennik jest mało atrakcyjny, lepsze oferty mają nowi klienci niż dotychczasowi. Konkurencja pozwala nadtopiona by w dekoderach można było zeskanować satelity by wyszukać wszystkie niekodowane programy te z Astry jak i Hot Birda. Dzwoniąc na infolinię z problemem to konsultanci zamiast pomagać to mają pretensje ze się do nich dzwoni. Jest abonentem od początku kiedy platforma nosiła nazwę N i wtedy wszystko było w miarę ok, a z biegiem lat standardy znacząco zaczęły spadać. MiejscowośćRybnik -
-
~Iguana / 2023-06-26 14:38
Cały czas problem z multiroomem i wiecznie nikt nie potrafi pomóc, a telewizja nie działa… dramat. ZaletyBrakWadyProblem z połączeniem
Mooltiroim wiecznie nie łączy sięMiejscowośćKatowice -
~kurc / 2023-06-22 15:37
200 m-c od roku a wszystko dalej się wiedza i nie działa jak powinno. Mam nagrane filmiki ile się czeka na reackję i jak to działa. Wysyłam razem z reklamacją i prośbą o zadośćuczynienie w postaci całego roku za free. Innym też radzę. Ostatecznie czeka ich UOKiK MiejscowośćCiechanów -
~mike4005 / 2023-06-21 11:42
zlodziejska stacja , taka moja ocena.
Pokazują tylko mecze polskiej ligi, angielska, niemiecka , hiszpańska , wloska zostały ODFSPRZEDANE innym stacjom.
TEnis , tylko polskich grajków no i oczywiście NIEMCÓW i SOWIETÓWZaletyżadneWadypokazywanie powtórek w czasie gdy mecze tenisowe są rozgrywane na żywo , t ylko POlacy i o dziwo, albo nie , to wszak znane , NIEMCOW i SOWIETÓW . Przypadek , nie , tak dzieje się od początku dzialalności tej stacjiMiejscowośćKatowice -
~Katy / 2023-06-20 17:24
Na infolini Panu konsultantowi mówię jasno w jakiej sprawie dzwonię a Pan nadal mówi mi na inny temat. Podobno pracują w firmie nc+ ludzie wykształceni no niestety po rozmowie wnioskuje że raczej szkoła była omijana szerokim łukiem MiejscowośćŁódź -
~Artur / 2023-06-17 13:46
Byłem z Canal plus ponad 12 lat. Najpierw jako Cyfra, NC itd. Oprócz bogatej oferty kanałów ta firma to porażka - obsługa klienta jak człowiek chce się dodzwonić ze sprawami technicznymi nie istnieje, ale jak kończy się umowa to dzwonią po kilka razy dziennie. Każde zdarzenie odbiegające choć minimalnie od normy - np. opóźnienie 1 dzień w płatności natychmiast jest obwarowane karą, która jest oczywiście opisana w umowie. Kar różnych są setki i każdorazowo są egzekwowane bez względu czy jesteś stałym klientem, czy nie - traktują Cię jak dojną krowę. Stanowczo odradzam korzystanie z tej firmy. Nastawiona jest nie na zarabianie na dostarczaniu rozrywki ale nękanie karami, dodatkowymi opłatami itp. Dno Zaletyduża ilość programówWadyzłodziejska firma wykorzystująca swoją pozycję
każdorazowo doją ile mogąMiejscowośćWarszawa -
~Norbert / 2023-06-16 23:38
Dział techniczny nie istnieje. Pilot nie jest kompatybilny z dekoderem, lista kanałów bezsensownie rozszerzona o kanały, które nie działają chociaż z pakietu wynika, że ich i tak nie chcemy. Absurdalne informacje o płatności, których nie da się wyłączyć bez pilota. Nie polecam ZaletyDuża ilość kanałówWadyDział techniczny, wykaz kanałów, sterowanie, sterowanie pilotem. Obsługa klientaMiejscowośćGliwice -
~Czarny / 2023-06-10 21:42
Wzięłam multitropa nie działa ciągle si wiesza, katastrofa , gnoje i tyle
MiejscowośćDynów -
~Lucyna / 2023-06-07 17:37
Nigdy nie można zmniejszyć abonamentu ,manipulują i wciskają niechciane kanały ,drogo , nie można nic wyłączyć u mnie vijaplaj ZaletyMultiroom , łatwa wymiana sprzętuWadyZła obsługa klienta ,kary za rezygnacjęMiejscowośćPaszyn -
-
~Bogusław / bosoba / 2023-06-06 21:50
Niestety po kilkunastu latach bycia klientem tego operatora, uznałem jego ofertę za nieadekwatną do dzisiejszych czasów i ery internetu. Propozycje słabe, odgrzewane programy a ceny kosmiczne jak za wysyp nowości.
No i podjąłem decyzję o odejściu. To właśnie wówczas poczułem oddech i ciężką "łapę" tego niby operatora...
Przebrnąłem przez zawiłe informacje o sposobach rozwiązania umowy, "rozkminiłem" - błędnie wpisany w umowie adres do korespondencji elektronicznej (błąd moim zdaniem celowy) i wysłałem na czas - w lutym - wypowiedzenie umowy na czas określony z końcem okresu, oraz wolę o rezygnacji z dalszych usług. Na wszelki wypadek poleconym listem też wysłałem i poprzez portal. I nawet otrzymałem mailowe potwierdzenie, że umowę z Panem rozwiążemy z dniem 31.05.2023 oraz, że sprzęt proszę oddać w terminie 14 dniu od daty zakończenia umowy.
I co proszę Państwa ?
Co dzień wydzwaniał ktoś inny z canal plus (z kolejnych numerów) z ofertą przedłużenia umowy. Doceniam determinację sprzedażową, ale są pewne granice. Twierdzę, że zostały one wielokrotnie przekroczone...
W dniu dzisiejszym tj. 6 czerwca udałem się zrelaksowany ze sprzętem do punktu, a tam arogancki młodzieniec próbował odesłać mnie z kwitkiem twierdząc, że moja umowa nie wygasła i on sprzętu nie przyjmie...Stwierdził, po przeczytaniu maila od Canal plus o rozwiązaniu umowy, że go ta korespondencja nie interesuje i mam się zabierać won z salonu ze swoim sprzętem i ewentualnie napiszmy reklamacje. No to ja mu ten sprzęt na blat, fotka sprzętu z komórki i do domu.
A po powrocie kukam na swój profil a tam informacja, że mam kolejną nową płatność !!!
Krew mnie zalała normalnie i wysmażyłem grzecznego choć uszczypliwego maila. Ciekawe co będzie dalej, ale według mnie po tylu latach płacenia bez zwłoki traktują Klienta jak śmiecia. I dlatego życzę im teraz, aby sami skończyli na śmietniku historii.ZaletyByły mecze i inny fajny sport, ale teraz na szczęście są też inni.WadyChamskie relacje z klientem próbującym odejść. Spróbujcie kiedyś - choćby testowo, to Wam rura zmięknie.MiejscowośćPoznań -
~Demon / 2023-06-05 13:49
Krótko: oszuści i złodzieje. Pani na czacie niekompetentna , odpowiada nie na temat,zbywa. Nie potrafi podsć podstawy naliczenia zawyżonych opłat. Są i już- tak obliczyli .Kpina!
Omijać szerokim łukiem. Po 15 lat żegnam ich bez żalu i na zawsze.ZaletyŻadnychWadyCałokształt . Najbardziej -pomiatanie klientem, zero szacunku.MiejscowośćPoznań -
~Szymon / 2023-06-03 03:49
Najgorsze portal z filmami jaki wykupiłem w życiu. Nie polecam.. Wady1000 -
~Jurek / 2023-06-02 19:28
Oszussci! Oczekiwanie 72h na uruchomienie pakietu, po czym kolejne 24h na odświeżenie konta. Licznik bije oczywiście od daty przelewu.
Po 1 gwiazdce bo coś trzeba zaznaczyć ,normalnie to -10
Non stop tylko e-mail i e-mail masakraZaletyŻadnychWadyWszystkie możliwe
strona 3 z 109