Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Szwagropol opinie

Ocena na podstawie 322 opinii

2.00 / 5

  • Wygoda
    2.12
  • Jakość obsługi
    1.69
  • Poziom cen
    2.17
  • Oferta
    2.12

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominika / 2019-02-22 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka totalna. Kupiłam bilet przez internet i nie zatrzymał się na przystanku na trasie. Machałam a kierowca tylko wzruszył ramionami i pojechał dalej. Chamstwo.
  • ~Kryniczanin / 2019-02-21 13:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Już po raz trzeci przytrafić mi się odwołany kurs z Krynicy do Krakowa, to jest skandal!!!!!
  • ~Klient123 / 2019-01-31 10:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurs Nowy Targ-Kraków 10:20,kierowca 10:15 zamyka drzwi i zabiera się do odjazdu.Chyba po to są do jasnej cholery rozkłady,żeby ich przestrzegać.Nie wspomnę,że niektórzy kierowcy z płynnością jazdy nie mieli nigdy styczności.Nagłe ostre hamowania i szarpanie przy rozpędzaniu się to norma.
    No i na koniec cena biletów.Obecnie jest to 16zł,kilka lat temu było to około 8 zł.
    Zalety-Szybki przejazd,lecz związany z łamaniem przepisów ruchu drogowego
    -Rozkład jazdy
    Wady-Nie trzymanie się rozkładu
    -Niektórzy chamscy kierowcy
    -Cena biletów
  • ~John987 / 2019-01-25 18:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowcy to tragedia 0 kultury zwykłe prostaki i tyle ...
  • ~Aaa / 2019-01-09 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wybierajcie tego przewoźnika. Rozkład jazdy na stronie nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Autobus, którym aktualnie jadę, powinien być o 17:24 w Nowym Saczu na dworcu, jest 17:52 i nawet nie wjechaliśmy do miasta. Może jakaś aktualizacja na stronie, ze kurs trwa o 45 minut dłużej?
  • ~Chabówczanka / 2019-01-06 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość ze spóźnia się pół godziny, to nie zabiera ludzi na przystankach na trasie!!!!
    Przystanek w chabowce został zlikwidowany i ludzie nie maja jak się dostać do Krakowa bo kierowcy nie zjeżdżają na przystanek zastępczy (zabornia) bo twierdzą, ze nie maja obowiązku!! Nie wspomnę o braku kultury kierowców!
  • ~Gość33 / 2018-12-27 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chcesz dojechać w miarę na czas w 100 % odradzam tego przewoźnika.
    Nie pamiętam kiedy był punktualnie
  • ~Tadeusz / 2018-12-16 17:34
    Ocena: 4.25 / 5
    Kilkakrotnie podróżowałem z przewoźnikiem Szwagropol na trasie Kraków - Muszyna , trafiałem zazwyczaj na Panią kierowcę , bardzo miła , grzeczna uśmiechnięta Pani zdaje się na imię miała Pani ANETA , Jazda bezpieczna , zgodnie z przepisami i co najważniejsze planowa - zgodnie z rozkładem jazdy w pełni polecam firmę szczególnie na trasie do Muszyny
    Zaletypunktualność
    Wadybrak
  • ~Francesco / 2018-11-24 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Despite the Service was good, the driver was extremly rude and unkind:we had to store the luggage in the vain and he told us(to my girl friend, given that I can not speak Polish) "just store it by yourself".

    Furthermore we had to get off few stops before the last one and he simply told us that he could stóp but we couldn't take our luggage. As we asked him for AN explainatjon for this ABSURDE sentence, he just told us, "i'm sorry, rules are like that".
    I'd like then him to show me this so called rules.
  • ~Ewelina / 2018-11-13 04:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałam nadzieję, że incydent z kierowcą używającym wulgaryzmów był jednorazowy. Dziś niestety, po raz kolejny zawiodłam się na tej firmie. Chyba postradali zmysły i myślą, że skoro mają wygodne autobusy, to klientów na pęczki i można nimi gardzić!!!!!!Totalny brak kultury ze strony kierowców(dojeżdżam do Krakowa regularnie). A "koleżankę" to ma się po pracy, a ja jestem dla PANA kierowcy klientem, który chce skorzystać z usługi transportowej. Widzę, jak nie zabierają ludzi, robią awantury o bagaże i z łaską cokolwiek tłumaczą. Za taką kwotę, to trochę przesada...
    ZaletyWygodne siedzenia, choć nie wszędzie
    WadyCena biletu, brak zniżek dla studentów, niebezpieczna jazda niektórych kierowców, brak kultury
  • ~Lynx / 2018-11-12 18:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie stają na wyznaczonych przystankach! Po wielu prośbach i zażaleniach kierowcy stwierdzają, ze nie mieli ponoć miejsca lub „nie będą stać w korku”, wiec przystanki te (chabowka, teraz zabornia) omijają jadąc inna trasą . O weekendzie nie wspomnę! Można stać godzinami!!! Brak kultury większości kierowców. Przekleństwa, krzyki przy dużym zatłoczeniu na dworcu MDA są normą.
  • ~Sylwu / 2018-11-12 12:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie zatrzymują się na wyznaczonych przystankach, tylko je olewają i jadą dalej,kierowcy chamscy. Ciągle jeździ nie punktualnie,a jak już przyjedzie spóźniony to się nie zatrzyma.
  • ~Alina / 2018-10-21 17:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie zatrzymują się na przystankach, nawet bezczelnie nie popatrzą w stronę klienta, na skargi nie reagują bo już takie składałam, to nie pierwsza taka sytuacja że zostalam na przystanku. W Vojagerze nigdy mi się to nie zdarzyło. Nie polecam Szwagropola
  • ~Tanyfish / 2018-10-13 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    The service is terrible,drivers are unpleasant and always shout.The bus didn’t stop at the bus stop.They didn’t return money.The quality of buses is also bad:no toilets and WiFi.
  • ~Pasażer / 2018-10-09 20:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam tego przewoźnika. Tylko zastanawiam się dlaczego to jest przewóz osób skoro wożą głównie bydło które nie umie się zachować i chować papierka lub kubka do torby tylko musi żucic na podłogę. Współczuję kierowcom.
  • ~Kala / 2018-10-08 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Pozdrawiam właśnie kierowcę który beszczelnie przejechał obok przystanku tarnowska na którym stałam nawet się nie zatrzymując. Brak profesjonalizmu i okropna arogancja !!!!
  • ~Amnon / 2018-10-06 22:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem dziś okazję podróżować autobusem relacji Kraków - Zakopane, odjazd 10:20 z Krakowa (6 października). Niestety podróż przebiegła z dużymi problemami. Chciałem mianowicie wysiąść w Lubniu.

    Kierowca nie zatrzymał się w samej miejscowości, ale kilka kilometrów dalej na granicy z Tenczynem. Niestety nie odpowiada to informacji, jaką publikuje przewoźnik w serwisie e-podroznik.pl (tam także kupiłem bilet).

    Ale po kolei... wsiadając do autobusu w Krakowie kierowca powiedział mi, że "nie wie, czy pojedzie przez Lubień". Samo to stwierdzenie jest dość dziwne - kierowca albo wie, dokąd jedzie, albo niech nie zabiera na pokład pasażerów, którzy chcą w to miejsce się udać.

    Pokazałem bilet z e-podroznik.pl, powiedziałem, że miejscowość jest na rozkładzie, kierowca odparł że w takim razie "wysadzi mnie przy rondku". Uznałem to za potwierdzenie, że wysiądę blisko centrum Lubnia, na rondzie nieopodal dwupasmówki (jest to kwestia kilkuminutowego zjazdu z tej drogi).

    Dojeżdżając do Lubnia kierowca zmienił jednak zdanie i przejechał centrum miejscowości, mówiąc, że wysadzi mnie na dalszym przystanku. Kiedy już tam dotarliśmy - kilka kilometrów dalej - dowcipkował, że to wciąż Lubień i wskazywał na położoną 100 metrów dalej tabliczkę z granicą miejscowości.

    Gdybym wiedział, że tak to będzie wyglądać, nigdy nie wsiadłbym do autobusu. Wolałbym nawet drugi raz zapłacić za bilet u innego przewoźnika, niż musieć wracać się ponad 3 km. Dodatkowo autobus wysadził mnie za placem budowy Zakopianki. Byłem zmuszony ten plac pokonać piechotą - był tam olbrzymi ruch, a chodnika brak.

    Myślę, że warto poprawić informacje w e-podroznik.pl (proszę nie pisać, że to ich wina - wiem, że ten serwis publikuje jedynie te informacje, które przewoźnik sam im wyśle).

    Podsumowując - podają złe informacje, które mogą wprowadzić w błąd każdego pasażera chcącego wysiąść w Lubniu (tj. w pobliżu centrum tej miejscowości, a nie prawie w kolejnej wsi).

    Dodatkowo kierowca był kompletnie niepomocny - mógł po prostu zjechać na rondo tak jak się pierwotnie umawialiśmy, a nie podnosić głupie argumenty na temat tego, że jest to objazd, że ma GPS i że mu nie wolno. Te kilkaset dodatkowych metrów raczej nie wpłynęłoby znacznie na rentowność połączenia i nie zrujnowałoby tak dużej firmy jak Państwa.

    Proszę albo zatrzymywać się w Lubniu tak jak wskazuje rozkład, albo zmienić rozkład lub całkowicie zlikwidować przystanek.
  • ~Popolupo / 2018-10-06 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    20 osob na przystanku w Nowym Targu 2 autobusy przejechaly obojetnie niby były pełne dyspozytor nie potrafi udzielic informacji na temat nastepnego autobisu nie polecam firmy szwagropol jest daremna szkoda czasu !!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Julia / 2018-09-30 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy przewozowej brudne stare i zatłoczone autokary niemili kierowcy nigdy nie pojadę już z tym przewoźnikiem
  • ~Klient / 2018-09-20 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam przewoźnika szwagropol omijają przystanki w nowym Sączu idą sobie kierowcy na wygodę a szczególnie przystanek na tarnowskiej w nowym Sączu Pani którą jest na obsłudze twierdzi nagminnie że kierowcy mają pełny stan ludzi a miejsc w autobusie dużo wolnych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4742
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2888
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 781
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 686
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 322
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 262
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4156
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3766
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808