strona 16 z 18
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~mia / 2019-10-26 18:05
Kierowcy na trasie Kraków - Bukowina rozmawiają przez telefon komórkowy !!!!!!!!!
-
-
~Michal / 2023-08-16 12:45
W sobote 12.08.2023 wykupilem bilety z Zakopanego do Krakowa na 9:50. Autobus przyjechal o 11:00 po czym stal na stacji autobusowej przez nastepne 35 minut. O 11:35 podjechal do przystanku. Kierowca nawet nie otworzyl luku bagazowego, musialem to robic sam. Kiedy probowalem nastepnie wejsc do autobusu kierowca zaczal zamykac drzwi twierdzac ze bus jest pelny, pomimo tego ze wykupilem wczesniej bilety na podroz i zapakowalem juz walizki. Bus nie byl oczywiscie pelny i udalo nam sie wejsc. Kierowca twierdzil ze musi jechac i trzeba szybko wchodzic do busa. Tyle ze nie wiem jak mielismy to robic skoro masa ludzi stala w przejsciu. Mielismy sie tratowac i skakac sobie po glowach? Nagle zaczelo mu sie spieszyc chociaz stal ponad 30 minut zanim podjechal na przystanek. Wyglada to na standard swiadczenia uslug przez Szwagropol. Nigdy wiecej.
PS. Felxibus i Cor Travel byly na czas i odjechaly bez opoznienia. Bylo dwoch kierowcow, jeden sprawdzal bilety, drugi organizowal wkladanie bagazy. Oba przyjechaly z wyprzedzeniem i odjechaly na czas. Wiec chyba sie da.Zalety- BrakWady- niepunktualnosc
- chamstwo i arogancja kierowcy
- brak organizacji
- brak komunikacji -
~Natalia / 2021-09-09 16:45
Busy nie zatrzymują się na rozkładowych przystankach omijając czekających ludzi tragedia WadyNie polecam -
~Nick / 2020-11-22 18:07
Kierowcy nie zatrzymują się na przystankach, maja w 4 literach klientów, nie polecam -
~Nicram81 / 2023-06-05 23:50
Autokar jechał do Zakopanego około 3 godzin
Bilet kosztował 29zl
Autokar posiadał toaletę ale była zamknięta na klucz????????????????????????
Ja, żona i 2 dzieci łączny koszt 116zl i nie można zrobić siku. My dorośli wytrzymamy ale dzieci ????????
Zrozumiał bym gdyby nie było by wogole toalety, ale była.
Jakiś idiota podjął decyzję by je zamknąć a za bilet kasuj po 29zl.
A myślałem że PRL się skończyłZaletyNormalny autokarWadyBrak wi-fi
Toaleta zamknięta -
~NIE KORZYSTAJ Z TEJ FIRMY / 2019-05-14 23:23
14 maj 2019 kurs Nowy Targ - Zakopane autobus nie zatrzymał się na przystanku w Nowym Targu, plazmowy odjazd 22:49. To już któryś raz z kolei. NIE POLECAM!!!! -
~NIEWAŻNE / 2024-04-15 15:41
TRAGEDIA, PEWIEN KIEROWCA POWINIEN ZOSTAĆ DYSCYPLINARNIE ZWOLNIONY! -
~Niezadowolony / 2018-06-02 18:43
Beznadzieja, jechalem poznym wieczorem do Poronina i kierowca nie chcial wydac mi bagazu z luku, bo jakies durne zasady wprowadzili, ze tylko na dworcach.. -
-
~Niezadowolony klient / 2020-02-14 23:40
Powiem tak, po powrocie do domu ciuchy zabarwione od bordowych foteli, no dramat!!!! Plamy na spodniach, bluzie i czapce, Pomijajac fakt nieuprzejmego kierowcy i zapachu moczu w calym autobusie, nigdy wiecej nie skorzystam i nie polecam, pierwszy i ostatni raz!!! ZaletyZeroWadyCałe Mnóstwo -
~Nikodem / 2016-06-01 20:44
Kupiłem bilet online i nie otrzymałem biletów. Zdecydowanie nie polecam. Nie dostałem również odpowiedzi na wiadomość mailową. Nie otrzymałem również zwrotu pieniędzy -
~nina / 2021-08-17 15:32
Kierowca cham i nic więcej, ceny jak z kosmosu żal.pl ZaletybrakWadyza dużo by wymienić -
~Oburzona / 2020-02-09 17:36
Wczoraj jechałam z Krakowa do Bukowiny. Dojechałam bez bagażu. Minęły 24 h, bagażu nadal nie ma. -
~Ola / 2024-10-24 08:06
Kierowcy Szwagropolu twierdzą że nie można jeździć biletami kupionymi ani na dworcach ani przez internet, robią 5 minutową dyskusję z klientem grożąc że już więcej nas nie wezmą. Takie sytuacje tylko stresują pasażerów bo jak ktoś musi dojechać na daną godzinę i zapłacił za bilet to później jest problem. Przykładowo sytuacja z dzisiaj 24.10 godzina 7:25 trasa z Krakowa do Nowego Sącza Pan Kierowca zaczął mi grozić że to moja ostatnia podróż Szwagropolem ponieważ nie kupiłam biletu u niego tylko przez internet. Kupuje bilety przez internet ponieważ kierowcy wiecznie mają problem z przyjęciem zapłaty, to terminal nie działa, albo nie mają wydać nawet głupich 2zł pomimo pełnego autokaru nie ma w kasie bilonu, ciekawe w takim razie jak inni kupili bilet. Pomijam już fakt jak bilety podrożały (o drugie tyle bo 2/3 lata temu kosztowały 15zł) to jeszcze kupowanie biletów u kierowcy może skończyć się tak że braknie miejsc siedzących i trzeba stać kilka godzin. Brak możliwości podładowania telefonu, nie można pić, jeść, rozmawiać, najlepiej to w ogóle nie oddychać ale kierowca może mieć radio na max. Już lepiej jeździć FlixBusem bo widzę że Szwagropolem już coraz mniej osób jeździ, kompletnie mnie to nie dziwi bo jest drogo a obsługa na najgorszym poziomie. -
~ostatnii samuraj / 2024-12-20 19:34
Notoryczne spóźnianie. Ani razu nie przyjechał na miejsce docelowe o wyznaczonej i podanej w rozkładzie godzinie. Bez względu na porę roku, czas w roku czy godzinę. Wyznaczony czas przejazdu to fikcja. Trasa: Kraków- Nowy Sącz. -
~pasażer / 2021-06-10 13:17
uważam że rozkłady jazdy po coś są.. rozumiem że na trasie może być korek, wypadek itd ale wolna amerykanka niektórych kierowców woła o pomstę do nieba. podobnie z zatrzymywaniem się na przystankach - można poinformować kierowców że autobusy wyposażone są w nowoczesne urządzenia zwane lusterkami i przednią szybę, a oni sami mają oczy - chyba że jedzie taki czesiek czy janusz w okularkach przeciwslonecznych i nic nie widzi. Jezeli pasażer daje znak, autobus się zatrzymuje, a są w nim wolne miejsca to do cholery można też otworzyć drzwi a nie odjechać i mieć gdzieś pasażerów.
Porażka. Ponieważ sytuacja zdarza się bardzo często, powiedziałbym że regularnie, postanowiłem zrezygnowac zupełnie z waszych usług. Dno totalne.ZaletybrakWadywszystkie możliwe -
~Pasażer / 2023-05-16 09:29
Mam negatywną opinie na temat kierowcy zatrudnionego w firmie Szwagropol poniewaz nie panuje nad swoimi emocjami zachowuje sie Hamsko przy pasazerach sprawa miała miejsce w piontek 12 maja 2023r o godz 15 58 kobieta zakupiła bilet i wsiadła do autobusu W Prokocimiu bo wracała do Łososiny wczesniej była w szpitalu u lekarza a ze sie leczy diabetologicznie i załozono jej sensor który wydawał dzwiekto kierowca autobusu Szwagropol zaczął sie wydzierac na nią az sie cały zaczerwienił jak Burak wkoncu kobieta wyłonczyła sensor co jest niedopuszczalne zgłoszono tę sprawe do BIura Szwagropolu w Krakowie odebrała kobieta w odpowiedzi niewidzi żadnych uchybien kierowcy ze tak postępuje ze jako kierowca nie panuje nad emocjami ciekaw jestem jak przechodzi badania psychotechniczne i kto taką osobe dopuszcza do kierowania i przewozenia Osób juz bym sie nie dziwił jakby przewoził kamienie lub zwierzeta to by była inna sprawa bo są nie rozumne a ludzie ale daje do rozważenia Dyrekci Szwagropol kogo zatrudniają ?ale wracając do sprawy sekretarka Szwagropol oswiadczyła ze Pan Kierowca miał prawo krzyczec bo ma taki styl bycia a ze był czerwony z wsciekłosci to ma taką karnacje cery dzieir sie włascicielom ze nie dbają o klijentów bo z ust pani z fir. Szwagropol padły słowa zeby sobie ta osoba zmieniła i nie jezdziła Szwagropolem ciekaw jestem czy wszystkich klijentów tak ten kierowca traktuje a własciciele przymykają oko to gratulacje Szwagropol za takich pracowników
-
-
~pasażer / 2024-11-14 08:15
Kierowcy to chamy. Zapraszam do wożenia taczek z gnojem a nie ludzi. -
~Pasażer z 17:00 / 2022-10-16 21:00
Tragedia trasa zakopane-Kraków , kierowca robił sobie wycieczki krajoznawcze i zamiast jechać 2.5h jechaliśmy 4h. Ludzie stali i siedzieli w przejściu na walizkach obijali się o siebie, to było niebezpieczne i niekomfortowe dla wszystkich, kierowca zwykły prostak chamski w stosunku do pasażerów nie pomógł nawet kobietom z walizkami. Pasażerowie zostali wyproszeni z autobusu przed wyjazdem ponieważ kierowca uznał ze woli sprzedać kilka biletów bez paragonu. Masakra, oszustwo, i jeden wielki przekręt ZaletyBrakWadySame wady -
~pasażer z piątku / 2017-09-13 08:13
Kierowca nie informuje, że do autobusu wchodzą w pierwszej kolejności osoby posiadające już bilet i wpuszcza wszystkich, tym bez biletu od razu taki sprzedaje. Natomiast osoby w kolejce zaczynają się złościć i obrażać nawzajem, bo się denerwują, że stoją w długiej kolejce, a ktoś wchodzi sobie przed nimi. Jadąc pierwszy raz nie wiem, że są takie zasady, nigdzie nie ma informacji, kto wchodzi pierwszy (kierowca też nic nie mówił) a ludzie zaczynają wariować...
Chcąc wyjaśnić sytuację na infolinii Pani tłumaczy, że to normalne, że ludzie z biletami wchodzą pierwsi (sic!) — jak dla mnie, skoro jest sprzedaż w kasie i autobusie, to obowiązuje zasada kolejki, jak ktoś ma bilet, to w jego interesie jest, żeby ustawić się wcześniej w kolejce do wejścia, jak się nie załapie, to jedzie następnym. A tymczasem Pani na infolinii mówi mi, że oni takiej zasady nie przyjmują i wolą chaos jakim jest dziwna zasada o której wiedzą tylko oni sami, po czym... rzuciła słuchawką!ZaletybrakWadynieuprzejma obsługa, brak informacji, niespotykane zasady do co kolejności wpuszczania osób do autokaru (zasada kolejki nie obowiązuje) -
~Pasażerka / 2019-07-26 20:19
Mimo posiadania biletów na przejazd do Krynicy Zdrój w dniu 26 lipca 2019 roku o godzinie 16:25 kierowca nie zabrał około 10-15 osób, zaczął sprzedawać bilety, nie czekając na osoby, które je wcześniej wykupiły. ZaletyBrak
strona 16 z 18
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »