Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Szwagropol opinie

Ocena na podstawie 356 opinii

2.00 / 5

  • Wygoda
    2.10
  • Jakość obsługi
    1.70
  • Poziom cen
    2.16
  • Oferta
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominika / 2019-02-22 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka totalna. Kupiłam bilet przez internet i nie zatrzymał się na przystanku na trasie. Machałam a kierowca tylko wzruszył ramionami i pojechał dalej. Chamstwo.
  • ~Elka / 2024-07-04 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Z przykrością stwierdzam że z tak niskim poziomem kultury osobistej kierowcy spotykam się rzadko,! Nie polecam! Panowie którym wydaje się że są władcami w krawatch autobusu, kiedy otworzy bagażnik drogi kierowco wypada zapytac czy pomóc zaznaczam nie dźwigać lecz pomoc wsunąć torbę szczególnie kobiecie bez względu na jej wiek! Po raz drugi spotykam się z chamstwem w tej Lini i już podziękuję! Nigdy więcej!!!
    Zalety????‍????
    Wady:((((
  • ~Ewa / 2024-12-26 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Walizki trzeba zabierać do środka przy pełnym autobusie, kierowca iż kultura nie ma wiele wspólnego
    ZaletyBRAK
  • ~Francesco / 2018-11-24 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Despite the Service was good, the driver was extremly rude and unkind:we had to store the luggage in the vain and he told us(to my girl friend, given that I can not speak Polish) "just store it by yourself".

    Furthermore we had to get off few stops before the last one and he simply told us that he could stóp but we couldn't take our luggage. As we asked him for AN explainatjon for this ABSURDE sentence, he just told us, "i'm sorry, rules are like that".
    I'd like then him to show me this so called rules.
  • ~Goni / 2018-07-01 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu.! Nie zatrzymują się na przystankach w mniejszych miejscowościach
  • ~Goral / 2022-07-01 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakim trzeba być bezdusznym człowiekiem, żeby nie zabrać małego 2kg psa w upał 35 stopni bo regulamin ... Nawet pasażerowie prosili żeby ustąpił ale nie, czuł się gościu ważny... i kij Ci w oko, inna firma zabrała Mas... Nie polecam
    ZaletyZadne
    WadyBrak wyrozumiałości
  • ~Gosia / 2022-01-06 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedy! Huge delay, no toilets on the bus (what the fu...? Like 3 hours and no bathroom!!). Redicoulous. What is wrong with these people? No masks for anyone... How cares? Not even the driver. Never again in my life!
  • ~Gosia / 2023-06-29 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 08 maja wracałam z sanatorium z Krynicy-Zdrój do Koszalina. Pierwszy etap podróży to trasa Krynica-Kraków i przewoźnik Szwagropol. Wyjazd z Krynicy o 6,55 przejazd do Krakowa 10.00, czas na przesiadkę na pociąg do Koszalina to 25 minut - czyli teoretycznie idealnie. A praktycznie...autobus z Krynicy wyjechał punktualnie, jednak cała trasa do Krakowa, to "wycieczka krajoznawcza". Kierowca jakby nieświadomy i lekceważący to co się dzieje. W związku z tym, że jestem z Koszalina nie znam miejscowości po drodze. O godzinie 9.50 zapytałam kierowcę czy jedziemy punktualnie. Odpowiedział jakby nic się nie stało, ze mamy 30 minutowe opóźnienie. Ja zbladłam, bo przecież moja podróż nie kończyła się na Krakowie. Zapytałam jeszcze kierowcę, dlaczego nie informuje o spóźnieniu pasażerów - wzruszył ramionami. Zadzwoniłam więc do biura obsługi klienta Firmy Szwagropol z prośbą o jakąkolwiek interwencję. Usłyszałam, że jest poniedziałek i powinnam przewidzieć spóźnienie autokaru. Jak dla mnie SZOK !!! Autokar dotarł do Krakowa z 40 minutowym opóźnieniem.
    Nie polecam przewoźnika chyba że ktoś ma zapas czasu ok 1,5 godziny i nie lubi czekać na dworcu.
  • ~Gość / 2016-06-02 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem całkowicie rozczarowany pracownikami firmy Szwagropol, ostatni raz już jechałem z tym przewoźnikiem i WSZYSTKIM będę odradzać z powodu sytuacji jaka miała miejsce dnia 30.05.2016. Byłem z żoną i z dzieckiem na zakupach w Nowym Targu, o godz 16:29 był odjazd z dworca centralnego NT do Zakopanego. Żona z dzieckiem wsiadła na dworcu autobusowym, natomiast ja miałem wsiąść 2 przystanki dalej, na ulicy Szaflarskiej. Stałem w deszczu na końcu krawężnika gotowy do wejścia do autobusu, w jednej ręce torba a w drugiej zakupy. Pomijając fakt 10 minutowego spóźnienia, kierowca udał najbezczelniej, że mnie nie widzi i po prostu przejechał przystanek, mimo że starałem się zasygnalizować że chcę jechać. Od razu zadzwoniłem do żony, że co się stało przecież widziałem że w autobusie jest wiele wolnych miejsc. Pomimo reakcji żony kierowca stwierdził, że ten przystanek jest „przystankiem na żądanie”, trzeba machać, nawoływać to może łaskawie się zatrzyma. Niestety nie miałem czym pomachać, ze względu na moje rzeczy, kiwałem więc znacząco i wymownie głową, kierowca popatrzył na mnie i odjechał dalej. Zatem skoro to jest „przystanek na żądanie” to proszę sobie zaznaczyć na swojej stronie internetowej i na przystankowym rozkładzie jazdy, że wszystkie przystanki oprócz dworcowych są na żądanie i należy bardzo energicznie machać ręką, skoro pracownik twierdzi, że nie miał obowiązku się zatrzymać. Kierowca nie posiadał plakietki i nie chciał się przedstawić, wykłócał się, ale na wiejskiej drodze w Poroninie miał czas wypuścić klientki, żeby wyjąć im bagaż na zewnątrz autobusu, gdzie zgodnie z regulaminem wydawanie bagażu odbywa się na końcowej stacji (czyli na dworcu autobusowym w Zakopanem). Jestem wściekły, na kolejny transport czekałem kolejne pół godziny w ulewie, to już nie pierwsza sytuacja kiedy leniwi kierowcy firmy Szwagropol pozwalają sobie na chamotę i olewanie ludzi np. na przystanku w Zakopanem na ulicy Kasprowicza w stronę Krakowa kierowcy NIGDY nie zatrzymują się, mimo dużej ilości ludzi, nie pomaga machanie i nawoływanie niestety. Takie sprawy powinno się zgłaszać do Rzecznika Praw Konsumentów. Wszystkich obowiązują jakieś zasady.
  • ~Gość / 2019-09-27 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorzej niż źle....kierowcy buraki bez kultury traktują pasażerów jak bydło brak dostępu do toalety nie polecam w 100% !!!!
  • ~Gość33 / 2018-12-27 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chcesz dojechać w miarę na czas w 100 % odradzam tego przewoźnika.
    Nie pamiętam kiedy był punktualnie
  • ~Grzegorz / 2022-10-29 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    29 10 2022 r Trasa z Krakowa do Nowego Sącza kierowca cham jakich mało wlecze się tak że szkoda słów wyjazd z Krakowa o 7 25 przyjechał o 10 00 do Sącza w rozkładzie mają że 9 35 ma być na miejscu Natomiast za każdym razem kiedy jest ten jeden konkretny kierowca,są problemy zaraz zgłoszę to do szwagropolu jeśli nic z tym nie zrobią moja w tym głowa by ten prostak tam nie pracował zgłoszę to wyżej NIE DARUJE
  • ~Grzesiek / 2019-04-18 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca z dnia 19/04/2019 odjazd 11:35,z NSacza do Krakowa;byl bardzo niemily,hamski i arogancki,jak go poprosilem zeby mi torbe podrozna spakowal do bagarznika!jak mu powiedzialem ze jest niemily to mi odpowiedzial ze jak sie cos mi nie podoba zebym nie jechal!!! Autobus byl stary(z 20 albo wiecej lat!!!) smierdzacy ,glosny i niewygodny,przepakowany ludzmi,duszny i ciasny! Zapach unoszacego sie powietrza przypominal poranny pierd pomieszany z potem i 2 dniowymi skarpetkami!!!! Wi-Fi nie dostepne!!! Nie polecam nikomu tej firmy!!!! Z Nowego Sacza do Krakowa jechal ponad 2 godziny!!! Nawet za darmo nie wybiore tej firmy nastepnym razem!!!! Nie korzystajcie z tego przewoznika!!!!!!
    WadySame wady!!!! Zwlaszcza kierowca-dupek!!!
  • ~Grzybiarz321 / 2023-07-14 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, kierowca chamski, a autobus spóźniony.
    WadyKierowca
    Czas przyjazdu
  • ~Hania / 2023-12-10 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA! Kierowca od samego początku był chamski i nieprofesjonalny. Nie dostałyśmy informacji ile czasu przed odjazdem mamy się pojawić, gdy byłyśmy 5 minut wcześniej okazało się że nasze wykupione wcześniej miejsca są zajęte. Kierowca nie potrafił rozwiązać problemu i zaproponował „miejsce stojące”. W dodatku przez całą drogę nie odkleił się od telefonu!
  • ~Hann / 2019-08-01 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usług bardzo spadła w ostatnim czasie. Pare razy zdażyło mi się ze autobus nie zatrzymał się na przystanku pomimo ze był pusty.
  • ~Izabella / 2021-07-19 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam korzystać z usług tego przewoznika.
    Kupilam bilet 21.05 dla 8 osób z Zakopanego do Krakowa na 06.06 na godzinę 7.40.
    Po przybyciu na dworzec okazało się że taki autobus nie istnieje i jest to błąd systemu. Na kolejny już nie było tyle biletów a miałam kupione bilety PKP na 11.28 z Krakowa do Warszawy. Do tej pory nikt mi nie odpisał na reklamację, nie usłyszałam słowa przepraszam. Musiałam kupić bilety innego przewoznika za które zapłaciłam więcej i Pani od reklamacji (niestety nie podam jej imienia i nazwiska bo mi powiedziała że się nie przedstawi i rzuciła słuchawką) powiedziała mi że to była moja decyzja z jakiego przewoznika usług skorzystam po autobusie widmo który nie przyjechał i że mogłam przyjść na autobus wcześniejszy albo na późniejszy. Gdybym była jasnowidzem to pewnie bym tak zrobiła. Od 45 dni nie otrzymałam emaila z odpowiedzią i przeprosinami. Zwrócili mi pieniądze na bilety z ich firmy tego samego dnia i temat zamknięty. W życiu nie spotkałam się z takim brakiem kompetencji czy rzucaniem słuchawką. Sprawa skierowana do rzecznika spraw konsumenta. Na pewno sobie nie pozwolę na takie traktowanie. Firma nie potrafi przyznać się do błędu i użyć słowa przepraszam
  • ~ja / 2016-08-05 23:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie.Autobusy stare i śmierdzące, kierowcy niegrzeczni.
    ZaletyBrak
  • ~Jadwiga / 2024-03-08 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurs z Krakowa do Nowego Sącza 10.56, kierowca bardzo chamski w stosunku do pasażerów mało tego rozjechalby kobietę na drodze. Mój ostatni przejazd tą linią!
    WadyJak wyżej
  • ~Jag0da / 2023-12-10 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA!!! Kierowca to niesamowity gbur, cham i seksista! Chociaż nie dostałyśmy informacji ile czasu mamy być przed odjazdem to nasze bilety zostały sprzedane przez co część z nas miała „miejsce stojące” !!! Miejsca stojące w autokarze? KTO TO SŁYSZAŁ! Podczas całej trasyprzynajmniej pięć razy rozmawiał przez telefon w trakcie jazdy i zupełnie się z tym nie krył! Gdy tylko ktoś zbliżał się do autokaru został perfidnie okrzyczany i wyśmiany! NIGDY WIĘCEJ! TOTALNY BRAK PROFESJONALIZMU I JAKIEJKOLWIEK SZACUNKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK JAKICHKOLWIEK ZALET
    WadyWSZYSTKO
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5036
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 714
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960