Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Szwagropol opinie

Ocena na podstawie 356 opinii

2.00 / 5

  • Wygoda
    2.10
  • Jakość obsługi
    1.70
  • Poziom cen
    2.16
  • Oferta
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ala / 2021-07-17 08:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechałam autokarem z Bański Niżej 17/07/21. Autobus się spóźnił 20 minut, kierowca poprosił o zabranie bagażu do środka mimo tego, że mieliśmy dwie duże walizki. W Nowym Targu musieliśmy sami się prosić o możliwość włożenia bagażu do bagażnika, kierowca nie pomógł włożyć bagażu, a tak że nie umiał się zachowywać, był zdenerwowany i strasznie nie miły. Nie polecam tej firmy!!!
    Wady- obsługa, mam wrażenie, że kierowca nigdy nie pracował z ludźmi
  • ~Alabamaa / 2023-04-28 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie da sie opisać inaczej, kierowcy robią co ich pasuje. I kiedy się zgłosisz na firma maja i tak razie kierowcy. Nie polecam, mam nadzieje ze odtwarza inna firma nowy sacz-Kraków.
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Aleksik / 2021-09-19 22:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Szwagropol to mi się kojarzy tylko i wyłącznie z tłokiem. Jakieś takie ogromne, toporne te autobusy mają, które w ulicach Brzeska się nie wyrabiają. Kiedyś kierowca mi ukradł 10 zł. Płaciłem za siebie i za mamę a potem jak mama później weszła do autobusu to kierowca bezczelnie mówi że nie płaciłem za nią.
    Zaletytfu, żadnych zalet ten przewoźnik nie ma.
    Wadytłok, ścisk
  • ~Andrzej / 2023-11-18 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia… 4,5h jazdy z Krakowa do Zakopanego, bo kierowca stwierdził po drodze, że zawróci i zmieni trasę. Po drodze zatrzymywał się ok 8 razy jak tylko pasażer stwierdził że chce wysiąść
  • ~anis / 2023-10-14 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety kolejny raz się zawiodłem na szwagropolu. Zakupiłem wczoraj bilety w internecie z Krakowa do Zakopanego, na 14.10 na godz. 6:55, aby oszczędzić sobie stresu i czasu. Dojeżdzamy na dworzec, autokar stoji z otwartymi drzwiami i bagażnikiem. Podchodze do kierowcy i chce zrealizować swoje 3 bilety, a tu nagle dowiaduję się, że się spóżniłem i że nasze bilety zostały sprzedane!!! Pytam kierowcy, jak to jest możliwe, a on na to, że to regulamin i że trzeba było się stawić na 15min przed odjzadem, a my bylismy 8 min przed odjazdem. Pytam czy można następnym autobusem pojechać, a kierowca na to, że nie można. Pytam jeszcze czy można zwrócić bilety a kierowca na to że nie. Dodam, że infolinia o tej godzinie była nieczynna. Chce podkreślić, że kierowca nie raczył się nawet obrócić do nas, a rozmawiał z nami przez ramie. W tej sytuacji nie byliśmy sami, jeszcze znalazło się trzech turystów, oczywiście kierowca nie władał żadnym obcym językiem, więc dogadać sięim było ciężko. Turysci byli w szoku, ze tak to dziala, nie spoznili sie, maja bilet i nie moga pojechac. Próbowałem pojechać następnym autokarem o godz 7:40 i liczyłem na wyrozumiałość kierowcy a tutaj trawifłem na jeszcze bardziej aroganckiego człowieka (niechętny do rozmowy, mówił podnoszonym głosem, minę mial grożna jakby z kimś się kłucił) taką postawę miał do wszystkich, i do tych z bileatami i do tych bez. OK, rozumiem , mój obowiązek jako pasażera jest przestrzegać regulamin, ale sie nie spoznilem, wiec, jakim prawem mogą sprzedawać bilety dwukrotnie. W dodatku , sprzedal miejsca stojace. W normalnym cywilizowanym świecie, ze względu na bezpieczeństwo ludzi nie powinni jeżdzić na stojąco na trasach międzymiastowych, ale jeżeli już taka praktyka jest stosowana to miejsce nieobecnego pasażera, mogłoby zostać zajęte przez stojącego. Niestety szwagropolska logika innaczej do tego podchodzi i pozwala sobie na dodatkowy zarobek sprzedając bilety ponownie. Dla mnie, jest to bez najmniejszej wątpliwości, zbójnickie, nieuczciwe podejście do biznesu. Bezapelacyjnie Podhale i góry są piękne, ale podjeście górali do turystyki i gości czy to w autobusach, hotelach czy domach gościnnych jest delikatnie mówojąc nieodpowiednie. Na koniec tylko chce powiedziec, ze ta tym samym dworcu spotkalem kierowce, tez ze Szwargopolu, ale jechal do Nowego Targu i sie okazal bardzo pomocnym i uprzejmym, wiec nie generalizuje wszystkich. Ale Szwagrolop , jako firma, ma fatalna polityke i opinie!
  • ~Ann / 2022-03-12 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdybym mogła dać zero, to dałabym zero. Kierowcy widzący człowieka na przystanku, który z daleka macha, na OFICJALNYM OBOWIĄZKOWYM przystanku, a kierowca patrzy, nawiązuje kontakt wzrokowy i celowo dociska gaz...
  • ~Anna / 2022-07-14 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    14 lipca 2022.
    Czekamy na autobus o 19:35 na zastępczym dworcu na alejach w Zakopanem. Został odwołany ze względu „ na zbyt małą ilość osób. Przyjeżdża ostatni kursujący o 20:50. Ludzi pełno, każdy chce dostać się w konkretne miejsce. Kierowca wpuszcza ludzi, ludzi stojących multum. Dojeżdżamy do Chabówki. Pan prowadzący nie chce wpuścić kobiety, czekającej w deszczu, mimo że wcześniej cały autobus stał. Co to ma być?! To są jakieś żarty?! Dramat i tyle. Brak mi słów. Nie pozdrawiam.
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2023-12-10 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam bilet na godzine 11:25, zawsze jestem wcześniej, facet spóźnia się 30 minut i jeszcze informuje mnie, że bede musiala stać bo wyprzedał miejsca dla osob z biletem. Nie miły, arogancki. Nie polecam jazdy tą linia. Ostatni raz kupiłam bilet u tego przewoźnika. Lepsza opcja jest wybór majera lub maxbusa. Gdybym byla kobieta w ciazy, tez kazalby mi stac? okropne zachowanie.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Arek / 2022-04-24 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro obsługi klienta leży.Albo telefon odbiera Pani z wyraźnie wada wymowy (rozumiem też mam swoje wady) albo jakiś przytrzymany mężczyzna mówiący z prędkością dwuch słów na minutę że nie umie mi pomóc..Dobrze że kierowca był normalny
    ZaletyKierowcy
    WadyBiuro
  • ~Barbara / 2022-04-20 01:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj kierowca na początku wpuszczał kogo popadnie , później tylko osoby z biletami...pytałam że mogę stać...powiedział nie....najgorsze że śmiał się z ludzi stojących przed drzwiami ...zero kultury a chodził pod krawacikiem... Żenada ????
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Barbara / 2024-06-26 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety przykro mi to muwic, jak może się spuznic 20 min po czasie to jakaś masakra ,miałam wykupiony bilet na inny autobus z Nowego Sącza ale niestety się spuznilam bo kierowca jechał jak ślimak, chyba nie miał pojęcia gdzie się znajduje , miał być w miejscowości Tęgoborze 9.17 ale przyjechał 9:35 normalne to jest chyba nie,szkoda że Voyager nie kursuje.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyNie doświadczony kierowca
  • ~Beata / 2021-10-13 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś jadąc na trasie Kraków -Nowy Sącz godz.16.05 przydażyła mi sie bardzo nie miła sytuacja gdyż choruje na cukrzyce 21 lat I chciałam sobie coš zjeść z przyczyn zdrowotnych muszę a nie z powodu mojego wymysłu.Kierowca bezczelnie powiedział se to nie restauracja i zabronił jedzenia a musiala mimo mówienia spokojnie jaka sprawa ze mam cukrzyce I w świecie muse powiedzial ze autobus kolejny jedzie za 15 min I zebym sie uspokoi.Poprostu wymaga to opisania na portalach społecznościowym o.panującej znieczulicy ludzkiej.....
  • ~Beata / 2024-03-17 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś mnie kierowca z krakowa do Zakopanego nie zabrał pseudo ekskluzywną firmą pies 2 kg nie pojedzie ale podobno Owczarek 30 kg przewodnik tak skandal nigdy więcej nie dam pieniędzy dla takiej firmy pies 2 kg w koszyku nie chodzący po autokarze skandal brak
    WadyObsługa
  • ~Bob / 2023-08-03 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    W dniu 3/8/23 autobus trasa Łososina Dolna - Kraków.
    Autobus powinien być o 11:57. Przyjechał z opóźnieniem 25min.
    Poprosiliśmy kierowcę o otworzenie luku bagażowego. Nie mogliśmy sami poradzić sobie z otwarciem. Kierowca pomimo ponawianych próśb nie wysiadł aby otworzyć. Odburknal tylko: A co pani klamki nie umie otworzyć?
    Kolejna sytuacja w trakcie jazdy, Pasażer pyta się czy zdąży na 14 na pociąg w Krakowie. Kierowca odpowiada że nie, bo sa korki. Jest to oczywiście zrozumiałe i nie zależnie od kierowcy. Jednakże sposób w jaki kierowca odzywał się do starszego Pana był absolutnie nie do zaakceptowania. Powiedział, jak pan chce to niech pan się ze mną zamieni miejscami albo trzeba było wziąć taksówkę to by Pan zdążył. Kultura osobista kierowcy pozostawia wiele do życzenia. Zdecydowanie w przyszłości już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy.
  • ~Brendibak / 2023-07-05 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam chciałem złożyć skargę na kierowcę który poruszał się waszym autokarem w dniu 05.07.23 na trasie nowy targ-zakopane. Kierowca nie wyjaśniając przyczyny nie chciał przyjąć pasażerów którzy płacili karta a miał przy sobie terminal naładowany i widocznie sprawny był rownież agresywny i ordynarny.Kierowca spóźnił się ponieważ autobus miał wyjechać o godzinie 9.20 a autokar dojechał dopiero o 9.32 przez co ludzie tacy jak ja którzy poruszają się waszymi liniami codziennie do między innymi Zakopanego spóźniają się do pracy.Kierowca spławił w ten sposób minimum 3 pasażerów.Prosze o przeszkolenie swoich kierowców z obsługi klienta bo poziom schodzi na psy.z poważaniem Adam.
    ZaletyBrak
    WadyMultum
  • ~Chabówczanka / 2019-01-06 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość ze spóźnia się pół godziny, to nie zabiera ludzi na przystankach na trasie!!!!
    Przystanek w chabowce został zlikwidowany i ludzie nie maja jak się dostać do Krakowa bo kierowcy nie zjeżdżają na przystanek zastępczy (zabornia) bo twierdzą, ze nie maja obowiązku!! Nie wspomnę o braku kultury kierowców!
  • ~Cruella / 2023-05-06 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta linia to jakiś dramat. Pomijając nieuprzejmych kierowców, którzy nawet nie raczą otworzyć bagażnika i podjechać regulaminowe 10 min wcześniej na miejsce, istnieje tu coś takiego jak miejsca stojące. Ciekawa jestem kto weźmie odpowiedzialność jak ktoś się przez to miejsce stojące w końcu zabije przy hamowaniu. Całkowity brak odpowiedzialności. W covidzie to samo autobus jak puszka wypchany ludźmi bez masek. Mówię wam, w końcu ktoś na nich znajdzie haka i upadną, bo w całej PL niema w liniach autobusowych takiej nieodpowiedzialności.
  • ~Darek / 2025-02-09 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca który jechał w dniu 9.02.25 do Krakowa z Zakopanego wsiadaliśmy na Rabce zdrój zabronia rozkładowo miał przyjechać 16:42 na Rabka zabronią przyjechał 40 min później nie uważał na drodze jak u na pasażerów gdy jechał około 70 km/h zaczął gwałtownie chamowac przed światłami gdy zapaliło się pomarańczowe światło i dziewczyna gdy bym
    Jej nie złapał poleciała by prawdopodobnie na szybę twarzą z tego powodu że kierowca brał wszystkich pasażerów gdzie miejsca w autobusie już nie było i nie powiedział że kilka minut później będzie następny kierowca bez szacunku jeszcze śmiał się z pani że poleciała do przodu nie umiał powiedzieć słowa przepraszam żenada ….
  • ~Dawid / 2024-08-15 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie można skorzystać z toalety kierowca nie miły nie polecam nikomu !!!
    WadyTragedia
  • ~DB / 2022-10-09 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważam za bardzo nieprofesjonalne aby szwagropole kursujące z Krynicy miały wykupione bilety dla osób z nowego sączą skoro tam niektóre autobusy maja swój przystanek początkowy. Pomimo wolnych miejsc w autobusie kierowca nie chciał zabrać pasażerów nawet do nowego sączą aby tam się przesiedli. Zwracam się w prośba aby dołożyć wiecej autobusów z Muszyny Krynicy do Krakowa chociażby w weekendy, pamiętając o tym ze zaczął się rok akademicki w którym zapotrzebowanie jest wieksze.
    Dzisiejsze zachowanie kierowcy uważam za słabe. Nie wiem czy takie ma polecenia z firmy ale jest to mocno nieprofesjonalne aby zostawiać pasażerów mimo wolnych miejsc.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5036
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 714
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960