Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 714 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.52
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tylko gotówka / 2023-04-16 18:04
    Ocena: 2.75 / 5
    Zakaz używania gotówki przy zakupach w czasie lotu.Uważam,że jest to bardzo groźna, nielegalna praktyka przyzwyczajania ludzi do CBDC. Będę bojkotował tego przewoźnika.
  • ~Wika / 2022-03-29 22:34
    Ocena: 2.75 / 5
    Strona Ryanaira to jeden wielki dramat. Czy tam można zrobić rezerwację bez problemów? Nie.
    Serio, ogarnijcie to, bo można dostać szału. Pozdrawiam.
    ZaletyMało
    WadyNie da się normalnie zrobić operacji
  • ~Xxx / 2022-06-29 10:02
    Ocena: 2.75 / 5
    Ciągłe długie opóźnienia(zdażyło mi się to już 2 raz opóźnienie dwu godzinne ,a przed startem ponad godzina w samolocie pomijając to że bardzo duszno było i panował zament).Samolot wygodą nie zachwyca.Nie polecam.
  • ~Agnieszka / 2023-08-27 15:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Ciasno w samolocie ,leciałam z rodziną na Teneryfę. lot 5,5 godz. w jedną stronę Wylot z Polski opózniony o 1 godz. ,powrót opózniony o 3,5 godz. 2 na lotnisku i 1,5 w samolocie zamknięci .Wszystko płatne ,tylko jedna sprawna toaleta .Wczasy wykupione z TUI porażka. Nie polecam,już nigdy więcej. Stewardessy nie zadowolone jakby za karę pracowały.
    Zaletybrak
  • ~Jacek / 2015-01-10 19:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Lot Fr8845 Wrocław-Bergamo 09.01.2015
    Pierwszy samolot awaria hydrauliki .
    Przesiadka na drugi samolot po 40 min który już przyleciał z awarią , którą rzekomo usunęli w czasie obsługi.Przy rozbiegu do startu samolotu awaria się powtarza ( niedomknięte drzwi awaryjne ) zjeżdża na powtórny przegląd który ostatecznie nie zostaje usunięty.Łącznie po trzech godzinach siedzenia w dwóch samolotach przebukowują mi bilety z piątku na poniedziałek ,, I RADŻ SOBIE SAM "!!! .
    Dobrze że miał kto po mnie przyjechać bo akurat nie dysponowałem gotówką na hotel
    Zaletykanapki i kawa po 6 godz. śmiechu warte
    Wadyfatalna obsługa przy kasie i przebukowywaniu biletów , obojętne podejście do pasażerów lotu FR8845 , który się nie odbył z winy RYANAIR
    rezerwacja od listopada , 300 euro
  • ~justa / 2023-02-15 14:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie powiedzmy, że tanio (choć to też mocno zależy). Odprawy na ostatnią chwilę, za absolutnie wszystko trzeba dopłacać - nawet to, żeby 5-osobowa rodzina siedziała w 1 miejscu. Tyle, że czasem stewardessie chce się przeorganizować usadzenie ludzi i znajdzie miejsce dla całej rodziny - za tą obsługę dałam gwiazdkę. Kolejną za to, że w sumie obsługa jest miła.
    Ogólnie z przygód lotniczych - połamany wózek, dwie zniszczone (kompletnie) walizki, tryliony godzin opóźnienia i czekania upchnięci jak sardynki, raz byłam nawet niewpuszczona do samolotu, bo sprzedali więcej biletów niż mieli miejsc - a na następny dzień miałam ważny egzamin, na który nie dotarłam i skończyło się dla mnie okrutnymi nieprzyjemnościami. Za jedną z walizek czarną nową i drogą oddano mi kiedyś tanią we wściekłym różu. Reklamacja za połamany wózek nie doczekała się rekompensaty. Zaproponowali jakąś śmieszną kwotę typu 200zł lub jeszcze mniej, a wózek już był nie do naprawy. Dobrze, że cóka już go używała tylko na wyjazdach i tyle tylko, że wyrzuciłam w śmietnik, nie mogłam go odsprzedać, byłam może z 500zł w plecy. Jakbym musiała kupićnowy to byłabym 2 tys. w plecy...

    zero napojów czy poczęstunku (darmowych jak w normalnych liniach lotniczych).

    Ameryki myślę, że nie odkrywam. Tanie linie to jednak dziadostwo straszne. Ale tanie. Jeśli różnica w cenie biletów nie rekompensuje strat jak wyżej to lepiej wybrać coś porządniejszego. Ale jeśli bilet ma połowę ceny porządnej linii lotniczej - sama znów polecę z Ryanairem ;)
  • ~A. / 2020-02-18 18:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Lot został odwołany z powodu złej pogody, co jak najbardziej rozumiem, natomiast pomimo 3-krotnej prośby o pomoc członków załogi i obsługi Rynair usłyszałam, że oni nie są w stanie zapewnić mi innego lotu, noclegu, ani wyżywienia i że mam to zrobić na własną rękę. Przez to wydałam ok. 1500 zł żeby móc wrócić do Polski innym lotem i przenocować w Paryżu. Po napisaniu reklamacji dowiedziałam się, że linia lotnicza nie zwróci mi nic z poniesionych kosztów, ponieważ kupiłam bilet na inny lot bez uzgodnienia z nimi. Szkoda, że gdy próbowałam cokolwiek uzgodnić kilka razy dostałam odpowiedź, że oni nic nie wiedzą, nic mi nie pomogą i mogę się w czoło pocałować. Choćbym miała następnym razem zapłacić za bilet 200% u konkurencji to nigdy więcej nie skorzystam z tej "linii lotniczej".
    ZaletyTanie bilety
    WadyZero pomocy ze strony personelu. Co z tego, że bilety są tanie skoro w razie odwołania lotu muszę wydać ekstra 1000 zł żeby wrócić do kraju, bo linia lotnicza nic nie wie i nie chce rozmawiać?
  • ~Aga / 2018-08-18 18:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie mozna zarezerwowac biletu on line. Od 2 dni jakis problem i oczywiscie juz cena biletu wzrosla. Kupujac przez obluge klienta dodatkowa oplata. Bardzo negatywnie.
  • ~Alex / 2022-03-03 23:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety wszelkie negatywne opinie znajdują potwierdzenie w faktach kontakt na chacie to fikcja
  • ~Arkadiusz S. / 2018-10-31 10:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Podróż opóźniona o ponad 3h, zamknęli wszystkich w samolocie i siedzieliśmy jak Sardynii. Nie zaproponowano nawet wody (można było kupić). Kolejna rzecz to uszkodzona, wręcz doszczętnie zniszczona walizka, szkoda zgłoszona na lotnisku, lecz firma nie wypłaci odszkodowania, ponieważ nie mam paragonu. Nie mam obowiązku go trzymać tym bardziej, iż to nie reklamacja. Według mnie zlodziejskie warunki dla klienta i brak profesjonalizmu z ich striny
    WadyObsługa, podejście do klienta
  • ~Astaf / 2018-04-04 04:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Odwołany lot do Porto z Weeze. Półtorej godziny na pokładzie i wypad, cancelled. Informacja na lotnisku po kolejnych półtorej godziny podała informację o możliwości przebukowania biletów w domu. Dosyć ciasno i loteria z miejscami na pokładzie. No cóż, szybko (przesadziłem), tanio (względnie) jak na targu. Bardzo mało miejsc dla podróżnych oczekujących na check-in, i gatepass.
    ZaletyMiła Portugalska obsługa, wi-fi na terminalu całkiem dobrze działało. Miła obsługa na punkcie kontrolnym
    WadyBrud na pokładzie, chaos informacyjny, brak gniazd do ładowania na terminalu. Jeśli wszystko idzie dobrze to dobrze, jeśli coś się chrzani to generalnie przewalone, by uzyskać jakiekolwiek informacje to oczekiwanie 3h to minimum. Kawa droższa niż w Schiphol-Amsterdam.
  • ~btw / 2018-11-10 02:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Kiedyś ktoś kto nie bał się nazwać rzeczy po imieniu i powiedział: to jest oszustwo.
    To jak Ryanair wykonuje swoje usługi jest warte pieniędzy które pobierają za loty i to jest ok. Ale to jak nazywają te usługi to już nie jest ok i to jest OSZUSTWO. Opisuję tutaj kilkanaście lotów które miałem okazje wykonać na trasie Gdańsk-Londyn-Faro, .... i po pierwszym listopada miarka się już przebrała.

    Ryanair notorycznie spóźnia się wykonując loty wieczorne. Nie są w stanie zrealizować zadeklarowanej usługi w takich warunkach do jakich się zobowiązali. Nazywają swoją skuteczność na plakatach ~95% na czas i TO jest oszustwo, ponieważ spóźnienia mają miejsce stale w godzinach wieczornych.
    Proponują usługę 'priority' która od 1 listopada powinna nazywać się 'zapłać więcej za bagaż' i TO jest oszustwo. Tak pracownicy Ryainair, jeśli to czytacie, nazwijcie swoje usługi tak jak je należy nazwać. Usługa priority nie ma znaczenia bo i tak każdy z pasażerów spotyka sie na schodach a jeśli któryś z priority wejdzie do autobusu pierwszy to do samolotu wejdzie jako ostatni. Wszystko OK, niech bogatsi płacą więcej, dzięki temu latamy taniej, ale Wy nie oszukujcie ludzi i nazywajcie to po imieniu.
    Kolejny temat to oszczędności na osobach odprawiających loty. Ważne aby zamknęli bramki i mogą l iść do kolejnej bramki a pasażerowi pozostawieni na korytarzach i w przejściach niech stoją, nawet jeśli samolot jeszcze nie przyleciał. Tylko po co? To również jest oszustwo, bo z jakiej okazji odprawiacie jeśli Wasz aircraft jeszcze się nie zjawił?
  • ~Były pasażer / 2018-01-11 23:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Algorytm rozdziału miejsc działa poprawnie tzn rozrzuca osoby po całym samolocie pomimo jednej rezerwacji, i wolnych miejsc obok, celowo zostaliśmy rozdzieleni sam przód i sam tytuł samolotu znów trzeba będzie się przesiadać a samoloty niech się spóźnia. Celowe wymuszanie aby wykupić partner miejsce - nic wspólnego z losiwością przydziału miejsc, powinien zainteresować się tym odpowiedni organ. Nowe przepisy z bagażami podręcznymi które i tak trzeba nadać. Trzeba zacząć szukać nowego przewoźnika niestety ostatnimi czasy Ryanair ma złą passę, strajki pilotów, sprzedaż zdraoek, odwołane loty mógł by pojawić się ktoś normalny, nowy na rynku chętnie bym zamienił przewoźnika.
  • ~Danu / 2019-12-08 21:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Już dwa razy miałam przypadek że wylot odbywał się z 1,5 godz opuznieniem gdzie na następnym lotnisku miałam przesiadkę siła zeczy teoretycznie byłam 10 min przed czasem ale niestety samolot już odleciał, latają jak chcą nie wiem czy to taka forma strajku uderzając w pasażera, co dziwne mają nr tel niestety nikt nawet się nie pofatygował żeby zadzwonić, wstyd ,a o zwrot nie możesz się domagać ,dobrze kombinują i w ten sposób okradają człowieka bo musisz jakoś dostać się do domu
    ZaletyZadne
    WadyDuzo
  • ~Darek / 2023-01-05 14:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Uwaga: jeśli zakupisz bilet i z niego nie możesz skorzystać to nie ma możliwości anulowania rezerwacji. Istnieje jedynie zmiana terminu lotu ale koszt to dokładnie cena nowego biletu więc pieniądze wydane na wcześniejszą nie wykorzystaną rezerwacje przepadają. Zmiana nazwiska na rezerwacji to mega koszt dlatego nie polecam Ryanair. Firma bazuje okradając klientów, którzy są zmuszeni na zmianę lotu. Poza tym większość lotów jest opóźniona o średnio godzinę. Samoloty często nie wysprzątane po wcześniejszym locie.
    ZaletyNic mi nie przychodzi do głowy - może tylko miła obsługa młodych ludzi
    WadyKoszta zmiany rezerwacji
  • ~David / 2023-03-16 20:13
    Ocena: 2.50 / 5
    W dniu 16.03 Na lotnisku Modlin - Oslo Trop Gate 3A obsługiwała Czarna Pani. która była bardzo nie miła, flustrujace zachowanie jej osoby sprawiło iz lot byl kompletnie nie udany. Jej sposób bycia i zachowanie nie jest odpowiednim w tak mocno miejscu publicznym
  • ~Donnamisz / 2019-05-19 08:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Lot z Manchesteru, hm gotowi do lotu oprócz samolotu siedzenie i patrzenie jak wymieniają bezpieczniki choinka w samolocie czyli włączanie i wyłączanie świateł, duchota. Po godzinie takich meczarni pasażerowie są proszeni o zmianę samolotu serio?
    ZaletyZadnych
    WadyObsługa oraz szanowanie pasazerow
  • ~Elka / 2021-08-01 18:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem mocno oburzona, zdegustowana i rozczarowana odprawą bagażową na lotnisku w Balicach. Odprawa bagażowa wszystkich lotów Ryanair miała odbywać się przy kilku stanowiskach, liczba stanowisk zmieniała się co chwilę, przy czym najczęściej były to trzy działające. Po 1,5 godzinie stania w kolejce pracownik lotniska wezwał do odprawy bagażowej pasażerów lecących na jeden z trzech zbliżających się i odlatujących w tym samym czasie lotów. Zrobił się istny młyn. Po 15 minutach wezwano pasażerów na drugi i trzeci lot z tej samej godziny. Ludzie mocno zdenerwowani przepychali i wpychali się. Nikt z obsługi nie raczył zapanować nad tym bałaganem. Pomimo pośpiechu pracownica przy odprawie bagażowej komentowała całą sytuacją stwierdzeniem, że do odprawy bagażowej przychodzi się dwie godziny przed lotem. Na lotnisko w Balicach trzeba przychodzić 4 godziny przed lotem, bo do samej odprawy bagażowej stoi się od 2,5 do 3 godzin.
    Zaletybrak
    WadyObsługa na lotnisku
  • ~Ewa / 2020-01-03 08:51
    Ocena: 2.50 / 5
    Uważam,że stewardesy powinny znać język polski. Ja jestem osobą starszą i nie znam angielskiego. Skoro latają do Polski tam i z powrotem to powinni znać. To jest niedopuszczalne nawet w przypadku tanich linii, żeby nie znali. Muszę prosić kogoś kto zna o tłumaczenie. To brak szacunku do pasażera.
  • ~Greg / 2021-10-26 11:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsługa klienta to jakiś joke!
    Odzyskanie pieniędzy graniczy z cudem. Bujamy się z nimi ponad 1,5 roku i nadal nic.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 714
Wizzair
Ocena: 1.51, ilość opinii: 370
easyJet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 35
LOT
Ocena: 2.22, ilość opinii: 29
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4269
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4149
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807