Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 712 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.52
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Miro / 2021-11-12 21:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Lot przekierowany z Olsztyna do Gdańska. Obsługa lotniska nic niewie chyba czeka aż pasażerowie udzielom jakiś informacje im
  • ~Niezadowolonyklient1 / 2013-11-12 09:39
    Ocena: 3.00 / 5
    W sierpniu kupilam bilet ña lot z Alicante do Krakowa. Niestety odprawe zostawilam na ostatnim chwile czyli dzien przed lotem. Okazalo sie ze ryanair przedal o 30 wiec ej biletow niz miejsc w samolocie i postanowil odrzucac te osoby ktore NIE zrobily wczesniej odprawy. Po kupnie biletu e-Mail przyszedl do skrzynki spamu.
    ZaletyMisma cena
    WadyDlugo by wymieniac
    300 al
  • ~P / 2022-09-07 07:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak, pierwszy i ostatni raz leciałam waszymi liniami! Nigdy wcześniej nie miałam tyłu kłopotów a zarazem stresu co przy tym przelocie. Pani przy bramce powiedziała że nie wejdę już na pokład ponieważ spóźniłam się 1min i juz mnie i mojego 2letniego synka nie wpusci...opóźnienie 1min nie zmojej winy a zwinny lotniska bo macie za mało personelu i czekałam 2h na sprawdzenie bagażu! Co miałam zrobić z dzieckiem na lotnisku ,spać z nim tam, bo zamiast nas wywołać że zamykają bramki jak w innych liniach wasz personel stwierdził że nas nie włości,bo lot miał być ponktualny po czym był opóźniony o 40min! Gdzie sam lot trwał tylko 1,5h! Zmiany samolotu i Bóg wie co jeszcze! Nigdy więcej nie skorzystam z waszych lin i wszystkim odradze!
  • ~Przemek / 2014-10-30 17:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli kupi się bilet wcześnie to podróż powinna być OK
    ZaletyCena, widoki, szybkość, lepsze i tańsze niż autokar....
    WadyHałas około 98dB przez 2 i pół godziny zwiększany do 120dB przez stewardów krzyczących do słuchawki aby sprzedać, gdyby zredukowano załogę byłoby lepiej i taniej
    268zł tam i z powrotem Kraków-Girona
  • ~Robert / 2019-09-22 11:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Leciałem w piątek na trasie Wrocław - Manchester i już przy wysiadaniu kiedy obsługa czeka na schody rozmowa dwóch polskich stewardes: "Dzisiaj spokojny lot żadnych pijaczków", " No tak tylko zwykłe ROBOLKI" moje pytanie w czym ta Pani jest lepsza tym że jest stewardesą bo nie rozumiem myślę że jako zwykły "ROBOLEK" zarabiam większe pieniądze niż wyżej wspomniane Paniusie.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Tomi. / 69102604394 / 2018-03-29 03:02
    Ocena: 3.00 / 5
    28.03.2018r miałem lecieć z Frankfurtu do Madrytu, wcześniej mnie uprzedzono e-mail_em że należy się zgłosić 130min. przed odlotem. W kolejce na odprawę stanąłem 15min. przed odlotem, trzeba było odstać swoje bo wołali do przodu ludzi którzy mieli loty przede mną. Potem ponad godzinę trzeba było odstać do kontroli osobistej tak że do odprawy na pokład dotarłem na 15min. przed odlotem gdzie pani uprzejmie mnie poinformowała że samolot już jest zamknięty a mój bagaż do odebrania z taśmy. Próbowałem wywalczyć chociaż jakiś inny lot ale na próżno. Dodam jeszcze, że samolot ten stał jeszcze przez 25min. od godz. odlotu ale drzwi nie otworzono. Tego dnia wiele ludzi straciło swój lot również na innych lotach Ryanair. Na stoisku FlyPoint poinformowano mnie że od wprowadzenia lotów letnich ciągle tak robią z klientami.
    WadyObsługa była ohydna i to że strony trzech pań Ryanair_a.
  • ~Vladimir Boiko / 2021-09-05 20:02
    Ocena: 3.00 / 5
    2 września przez internet zapłaciłem za bilet z Poznania do Lwowa, przyjechałem na lotnisko 1,45 godzin przed odlotem na lotnisku wyjaśniono mi, że 2 godziny przed wylotem muszę odpowiedzieć na jakiś e-mail, który został mi wysłany po angielsku, oczywiście nie mogłem go przeczytać, ponieważ nie mówię po angielsku.po czym na lotnisku zaproponowano mi dopłatę kolejne 260 zł oczywiście to jest jakieś oszustwo Po co mam coś płacić żeby coś komuś wysłać skoro kupiłem bilet elektroniczny przyjechalem na lotnisko tu jestem na lotnisku dlaczego Odmówiono mi wejścia na pokład samolotu i nie wystawiłem kolejnego biletu elektronicznego.jak zgodziłem się zapłacić 260 zł, powiedziano mi, że gotówki nie można wpłacić tylko kartą, po czym chciałem wpłacić pieniądze na konto i zapłacić kartą, nie można wpłacić pieniędzy na konto bankowe na lotnisku,jakaś kompletna bzdura, a nikt nie widział mi takich pieniędzy, które wcześniej zapłaciłem
  • ~Wkurzona mama / 2019-07-02 18:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam z tych Lini już dobre 8 lat ale po ostatnim locie dwa tygodnie temu chyba podziękuję. Po wystartowaniu zauważyłam że w samolocie przebywa trójka dzieci z ospa. Nie rozumiem dlaczego wogole zostali wpuszczeni na pokład. Dwa tygodnie po powrocie moja córka ma ospe. To jest poprostu śmieszne żeby moje dziecko musiało spędzić wakacje w domu bo jakaś nie odpowiedzialna matka postanowiła sobie podrozowac z chorymi dzieci a załoga nie zwróciła jej uwagi
  • ~Yossarian / 2017-06-14 22:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Latam tymi liniami od 2012 roku. Kwestia ceny jest kwestią sporną. Jak na tanie linie lotnicze, to tak tanio nie jest. Niemniej jednak taniej niż w LOT na przykład. Obsługa spoko, muszą biegać i wciskać zdrapki, perfumy i inne tego typu atrakcje. Cztery godziny lotu przy tak upchanych siedzeniach i 176 cm wzrostu, bywają męczące. Da się przeżyć.
    Ale to co mnie spotkało dzisiaj, to już po prostu przegięcie. Odprawiam rodzinę, cztery osoby. Totalny rozrzut po samolocie! Ale jest informacja: nie podoba Ci się? Klikam i moim oczom ukazują się wolne miejsca. Trzy obok mnie w jednym rzędzie! Ale automat tak nie przydzielił, choć poprzednio, nie jeden raz, przy jednej odprawie przydzielał miejsca obok siebie. Nagle zmiana, trzeba zarobić za wszelką cenę. Wulgaryzmy same cisną się na usta. Niezłe zdzierstwo!
  • ~Zbulwersowana / 2023-08-21 10:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem zbulwerowana weryfikacja przy odprawie. Jakim prawem firma wymusza skanowanie D. O. i robienie zdjęć z prawej, z lewej i prosto twarzy. Czy to już obóz, czy więzienie. Ja się na to nie godzę. Jest rezerwacja, podany email i proszę moje bilety. Druga sprawa to taka, że w czasie pandemii linia odwołała mój lot, ale
    nie otrzymałam całości kwoty jaką uiściłam.
  • ~Ata / 2019-09-16 10:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Leciała 4 września do Turcji. 2 osoby dorosłe i 4 letnie dziecko po tym jak dostałam bilety zauważyłam że wszyscy siedzimy osobno posadzili 4 letnie dziecko z dala od rodziców. To jest nie poważne jak można posadzić 4 letnie dziecko same wiadomo że takie dziecko nie usiedzi w jednym miejscu.
  • ~Blondynkaa_m / 2019-08-26 15:02
    Ocena: 2.75 / 5
    W momencie kiedy chciałam zabrać ze sobą walizkę na pokład obsługa linii lotniczych powiedziała, że nie mogę tego zrobić. W środku miałam kruche pamiątki, które podczas podróży mogły ulec zniszczeniu. Mimo chęci dodatkowe opłaty za tą usługę moja walizka nie została wpuszczona na pokład razem ze mną. Mimo zapewnień obsługi że nic się nie stanie po odbiorze moje rzeczy dostałam w kawałkach. Teraz walczę o zwrócenie kosztów podróży mojej walizki oraz zwrócenie pieniędzy za zniszczone rzeczy. Podobno w linią lotniczą Ryanair będzie ciężko odzyskać pieniądze. Do tego bardzo mało miejsca w samolocie, co sprawia że podróży jest bardzo niekomfortowa.
    WadyBrak dbałości o wygodę klienta i brak szacunku do jego rzeczy osobistych
  • ~bogdan / 2016-10-04 13:34
    Ocena: 2.75 / 5
    Jezdzilem kilka razy w roku z Katowic do Alicante. W ybieglytm roku skonczyly sie wyloty, Slask i czestochowskie to ponad 6 mln ludzi. POSTULUJE POWROT WYLOTOW LINIOA DOBRA NJIGDY NIE BYLO DUZYCH SPOZNIEN
  • ~Edison / 2022-10-31 20:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Leciałam liniami Ryanair Sun (Buzz) z Rodos do Katowice. Podróż i obsługa przebiegała dobrze, natomiast oceniam bardzo negatywną ocenę Ryanair jeśli chodzi o przyjmowanie reklamacji z powodu zniszczenia bagażu. Na Rodos firma obsługująca lotnisko wrzucała bagaże do samolotu jak przysłowiowe ziemniaki. Po przylocie okazało się że kilka osób ma uszkodzone bagaże: urwane rączki, wgniecenia, dziury w bagażu. Przedstawiciel Ryanair w Katowicach oznajmił że nie ma sensu tego zgłaszać bo i tak Ryanair potraktuje to jak uszkodzenie "kosmetyczne". Bagaż zgłoszony i odmowa uznania roszczenia za zniszczony bagaż, bo wg linii da się podróżować z bagażem z urwaną rączką i dziurą! bo to kosmetyczne uszkodzenie. Szkoda słów za podejście do klienta!
    Zaletymiła obsługa w samolocie
    Wadyobsługa klienta reklamacyjnego
  • ~Ewa / 2018-06-25 13:42
    Ocena: 2.75 / 5
    NIGDY WIĘCEJ. Moja nowa walizka, kupiona specjalnie przed lotem, została zabrana do luku bagażowego. Nie miałam z tym problemu, nie potrzebowałam jej na pokładzie. Po wylądowaniu okazało się, że walizka jest uszkodzona. Jako, że nie widziałam już nikogo z obsługi na lotnisku, a za granicą nie miałam internetu, by sprawdzić co zrobić w takiej sytuacji oraz spieszyłam się na wykupiony wcześniej autobus uznałam, że zgłoszę sprawę po powrocie do domu. Dzisiaj dowiedziałam się, że nie mogę nic z tym zrobić, ponieważ trzeba było sprawę zgłosić na lotnisku docelowym. Uważam to za całkowity brak szacunku do klienta. Nie każdy jest w stanie czekać na rozwiązanie sprawy na lotnisku (niespodzianka, ludzie mają wykupiony dojazd do miasta) i nie każdy wie, co zrobić, jeśli nie może sprawdzić tego w internecie. Nie wspominając już o tym, że miałam wykupione ubezpieczenie od takiego wypadku.
  • ~JANUSZ / 2022-07-09 13:23
    Ocena: 2.75 / 5
    Tragedia jeżeli chodzi o odwołanie lotu,poprosiłem o odwołanie rezerwacji bez prośby zwrotu kosztów i nie da się,potrzebowałem tylko zaświadczenia o odwołaniu przezemnie lotu i nie da się,można tylko przebukowac ale odwołać się nie da,to jest niewiarygodne jaka beznadziejność jest w tej firmie,będę ją teraz bojkotował przy każdej okazji.
  • ~Jerzy / 2016-07-06 14:43
    Ocena: 2.75 / 5
    Polecam używać Ryanair, bo ceny przelotów bardzo atrakcyjne, chociaż komfort na pokładzie samolotów kiepski. Odradzam za to bardzo zakup jakichkolwiek usług dodatkowych, jak np. wynajem samochodu, ubezpieczenia, itp. Ja niestety ten błąd popełniłem i mało, że cena samochodu była wyższa niż w innych wypożyczalniach, to dodatkowo ubezpieczenie pojazdu nabywałem u pośrednika (też poprzez stronę Ryanair), z którym wypożyczalnia nie miała żadnego kontaktu. W efekcie niewielkiego zdarzenia drogowego (porysowane lusterko zewnętrzne) przy zdawaniu auta ściągnięto mi z karty równowartość 5,5 tys. zł, jako zabezpieczenie wkładu własnego i już ponad miesiąc dochodzę jego zwrotu walcząc z ubezpieczalnią i przedkładając wciąż dodatkowe żądane dokumenty (które indywidualnie muszę pozyskiwać kontaktując się z wypożyczalnią tracąc przy tym czas i nerwy ... i oczywiście opisując wymagania ubezpieczyciela w języku obcym).
    ZaletyTanie ceny biletów lotniczych i bogata siatka połączeń.
    WadyFirma nieprzyjazna dla klienta i nastawiona na wydojenie go gdy tylko zdecyduje się na skorzystanie z oferowanych usług dodatkowych
  • ~Justyna / 2022-04-30 09:51
    Ocena: 2.75 / 5
    Wykupiłam 3 tygodnie przed planowanym wylotem loty z Katowic do Dortmundu i z powrotem dla mamy i siostry. W dniu wylotu stawiły się 1.5h przed zamknięciem bramek na kontroli bezpieczeństwa, nie miały bagażu rejestrowanego, więc były o odpowiednim czasie. Na lotnisku był istny cyrk. Brak przygotowanych pudełek do położenia bagażu i rzeczy osobistych do kontroli, kontrolerzy gdzieś znikali, dużo pasażerów, ogromne opóźnienia. Około godziny 6 było kilka wylotów. I najważniejsze - wszystkie linie lotnicze wylatujące o tej porze były w stanie wywoływać swoich pasażerów, czekać aż przejdą przez kontrolę i wylatywały ich samoloty dopiero jak wszyscy dotarli na pokład, czyli z ok. 30 min opóźnieniem! Tylko nie Ryanair. Ryanair stwierdziło, że na nikogo nie czeka. Tego dnia do Kolonii nie wyleciało 51osob, do Dortmundu 42! Okropna obsługa. Moja mama składając reklamacja u pani będącej na miejscu z Ryanair usłyszała, że przecież to są TANIE LINIE LOTNICZE! Czyli co, jak zaoszczędziłam na ich biletach 40 pln to mogą takie cyrki robić? Nie polecam. Brak profesjonalizmu, elastyczności do sytuacji, brak poszanowania klienta.
    ZaletyBrak
    WadyPracują po najniższej linii oporu
  • ~m / 2019-12-23 08:06
    Ocena: 2.75 / 5
    bez opóźnień przylot przed czasem . tragiczna obsługa bagaży wózki dziecięce rzucone bezwladnie jeden na drugi połamane tragedia .
  • ~Olga / 2022-04-04 10:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Liniami Ryanair latam już od kilku lat. Zadziwia mnie jedno a mianowicie jak pracownicy tej linii wyłapują przed wejściem na pokład osoby z nieco większym bagażem niż standardowy. Wyłapują i każą płacić na dużo większy bagaż. Dzieje się tak tylko w Polsce w Gdańsku. Odczuwa się że pracownicy ewidentnie mają z tego jakąś prowizję, gdyż bardzo skupiają się na kontroli bagażu pasażerów. Nigdzie indziej tego nie widziałam na tych liniach.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 712
Wizzair
Ocena: 1.51, ilość opinii: 368
LOT
Ocena: 2.22, ilość opinii: 29
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4145
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3757
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2795