Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 715 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.52
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sergiusz / 2023-01-30 12:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Naciągacze , naciągają ludzi. Na ponad wymiarowe bagaże podręczne co powinno być sprawdzane przy kontroli lub odprawie . Wieczne sceny . . Zmieniam ten szajs bo tylko u nich takie wielkie problemy . Tylko by kasę wyciągnąć na perwere
  • ~Sergiusz / 2023-01-30 12:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Naciągacze , naciągają ludzi. Na ponad wymiarowe bagaże podręczne co powinno być sprawdzane przy kontroli lub odprawie . Wieczne sceny . . Zmieniam ten szajs bo tylko u nich takie wielkie problemy . Tylko by kasę wyciągnąć na perwere
  • ~Slawo / 2022-04-19 12:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Pierwszy raz leciałem tą linią i raczej ostatni. Sama rezerwacja ok,ale już odprawa to co innego. Dobrze, że za korzystanie z toalety nie kasują, chociaż nie korzystałem więc pewny nie jestem. Bagaż rejestrowany 20kg wykupiłem przy rezerwacji biletów w obie strony, okazało się, że za powrót muszę dopłacić,bo był wykupiony tylko na wylot. Ogólnie niby tanie linie, a jak zaczniesz wszystko dokupować, co w normalnych liniach jest standardem, to wyjdzie podobnie.
    ZaletyPewnie jakieś są
    WadyTakie trochę prostackie naciąganie klientów
  • ~Slawo / 2022-04-19 12:07
    Ocena: 2.50 / 5
    Pierwszy raz leciałem tą linią i raczej ostatni. Sama rezerwacja ok,ale już odprawa to co innego. Dobrze, że za korzystanie z toalety nie kasują, chociaż nie korzystałem więc pewny nie jestem. Bagaż rejestrowany 20kg wykupiłem przy rezerwacji biletów w obie strony, okazało się, że za powrót muszę dopłacić,bo był wykupiony tylko na wylot. Ogólnie niby tanie linie, a jak zaczniesz wszystko dokupować, co w normalnych liniach jest standardem, to wyjdzie podobnie.
    ZaletyPewnie jakieś są
    WadyTakie trochę prostackie naciąganie klientów
  • ~Tomasz / 2021-07-01 04:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Masakra. W Balicach Pani stwierdziła że nietrzeźwy jestem. Przy odprawie bagażowej. Ciekawe jak to zrobiła....
  • ~W / 2023-08-14 12:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam godzina opóźnienie w kominie i kolejna w samolocie elo
  • ~W / 2023-08-14 12:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam godzina opóźnienie w kominie i kolejna w samolocie elo
  • ~WERKA / 2020-03-24 03:08
    Ocena: 2.50 / 5
    Ryanair, to najgorsza i nieżetelna firma. Od kiedy próbowałam się z nimi skontaktować w sprawie cofnięcia mi odprawy, gdyż chciałam zmienić datę lotu, nawet nie odpowiedzieli mi na maila. Kilka razy pisałam i nic. Wypełniając wniosek o zwrot kosztów za opóźniony i odwołany lot tez stwarzali problemy, że np. nr rezerwacji jest za długi i przez to nie można było dokończyć wniosku. Cały czas utrudniają i zamiast pomagać to tylko zniechęcają.
    ZaletyMiła obsługa w samolocie.
    WadyCeny biletów są do przesady za drogie. Jestem z Mazur i do domu latam zazwyczaj przez Poznań albo inne miasta bo jest dużo taniej.
  • ~Eindhoven 13:10 / 2023-01-09 13:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Zachowanie pracownika ryanair który wpuszczał ludzi na płytę dzisiejszego lotu 13:10 do eindhoven było wręcz opryskliwe i złośliwe, pani bardzo złośliwa, nie mila
  • ~Oszukany / 2020-05-22 17:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Pieniędzmi za odwołane loty w kwietniu i maju obracają od pażdziernika 2019. A po żądaniu zwrotu odpisują, że w pierwszej kolejności zwracają pieniądze "klientom najbardziej wrażliwym". Czyli Polacy należą wg nich do podklientów. Żadnej konkretnej daty zwrotua bank ING odmawia wszęcia procedury charge back. Dlaczego polski ULC i rząd PIS pozwalają od lat latać takiemu oszustowi z polskich lotnisk. Nie głosuję za żadnego z PISu. Ryanair uważa mnie za podczłowieka, ING za idiotę a PIS za mięso wyborcze.
    ZaletyŻadnych
    WadyCelowa poltyka zaniechań korespondencji i braku komunikacji mailowej wraz z potwierdzeniami. W skrajych przypadkach nie ma żadnego dowodu na przeprowadzoną wymianę korespondecji. Typ działania pospolitego oszusta. Zalecam totalny bojkot Ryanair'a.
  • ~Tomek / 2008-06-17 15:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Ryanair to wielkie oszustwo. Lecialem z Wroc do Lond. Odprawa we Wroc OK. W trakcie przyjmowania bagazu w Lond-Stan dowiedzialem sie ze musze doplacic £16 za odprawe. Ale to jeszcze ja przezylem w odroznieniu do jednej pasazerki ktorej braklo £4 na doplate do bagazu i nie byla w stanie skolowac takiej kwoty. (wiec jej pozyczylem) ale dziewczyna zanosila sie placzem ze az ja przyduszalo po tym jak zostala potraktowana przez obsluge RYANAIR'a.
    Na koniec ta GRUBA i BRZYDKA angielka z RYANAIRA wydrukowala mi na karcie pokladowej brama nr 50 co bylo dosc GLUPIM zartem z jej strony bo gdyby samolot nie byl spozniony to ja bym sia na niego spoznil poniewaz moj samolot odlatywal z 54. ktora wcale nie jest - jakby sie moglo wydawac 4 bramy dalej, bo kazde ramie rozpoczyna sie od 1 do 10 , 11do 20 itd.
    Przygotujcie sie ze 4 rzedy siedzen na poczatku samolotu sa zarezerwowane dla osob mowiacych po angielsku, wiec ja moglem, ale 3 osoby ktore byly ze mna zostaly wyproszone do tylu samolotu pomimo tego ze bylismy ostatnimi osobami wchodzacymi na poklad.
    Stanowczo nie polecam tej firmy!!!!!!!!!!
    Stewardesy nie mowia po polsku (doswiadczylem tego w 2 przelotach)
    RYANAIR MA POLSKICH KLIENTOW W D..... .
    ZaletyBrak
    WadyPrzeczytaj komentarz - to jeden wielki minus
  • ~65 / 2023-08-15 11:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Dokładność przy wymiarach bagażu jak u jubilera przy brylantach godne pożałowania
  • ~Aasdddd / 2021-10-01 09:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam po raz drugi nie wsiadłam na podkład !!!!!! Tylko wizz !!!!
    ZaletyZależy jaka załoga ale przeważnie na plus
    WadyCała reszta ale najbardziej odprawa !!!!!!
  • ~AGUS / 2020-02-26 12:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Z trojka dzieci bylam na wakacjach , w dniu wylotu a byla to niedziela po odprawie i oczekiwaniu na samolot na pol godziny przed wylotem , poinformowali nas ze lot odwolany z przyczyn pogodowych .Nikogo z przedstawicieli lini Rayaner na lotnisku nie bylo , zero informacji , brak jakiejkolwiek pomocy z ich strony.Wyprowadzili nas z lotniska i zostalismy sami , dopiero w poniedzialek po kulkunastu probach dodzwonienia sie uzyskalam alternatywny lot na powrot do domu na piatek !!!!Musialam wziasc urlop w pracy , dzieci wolne ze szkoly , zorganizowac noclegi , wyzywienie , podroz znow na lotnisko.Wydatki ogromnę a po napisaniu pisma o odszkodowanie dostalam marne 488zl na cztery osoby.To jest poprostu skandal.Jestem oburzona i bardzo zniesmaczona tym jak linie mnie i moje dzieci potraktowaly.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, nie interesuja ich pasazerowie,
  • ~Andrzej / 2019-12-06 19:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Średnio 2/3 loty opoznione idzie zwariowac jak sie czesto lata, czlowiek pedzi z pracy zeby zdazyc przed zamkniecirm bramek i na lotnisku chwile przed boardingiem dowiaduje sie ze jak zeykle opozniony, nie polecam. A najbardziej irytujace jest ze chwala sie ze 90 procent ich lotow bylo na czas nie wiem byc moze tylko na lini koln warszawa ma takie opoznienia...
    WadyOpoznienia!!!
  • ~bondi123 / 2023-07-10 23:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Klimatyzacja dramat, nie wiem jak bardzo zanieczyszczona i zagrzybiała musi być, ale po powrocie do polski leżę na antybiotykach bez głosu.
  • ~Bródka / 2023-08-11 14:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam wykupiłam bilety na lot do Birmingham w drodze powrotnej musiałam jeszcze raz zapłacić za bagaż który był wcześniej wykupiony ponieważ na bilecie nie wykazywało wykupionego bagażu mimo reklamacji nie odzyskałam zwrotu
    ZaletySprawna obsługa po polskiej stronie
    WadyBrak możliwość odzyskania pieniędzy za podwójnie zapłacony bagaż
  • ~Dana / 2023-06-16 08:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa w Pyrzowicach to tragedia
    Panie są opryskliwe i nieuprzejme. Obserwują kolejkę w poszukiwaniu ofiar na dopłatę. A lecieć trzeba.
  • ~Doka82 / 2019-06-24 15:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Samolot spóznił sie pol godz nie informujac pasazerow. Majac nie wielki plecak obsluga stwierdzila ze jak mam wykupionego prorytetu to niestety ale musze doplacic do bagazu gdzie inni pasazerowie mieli walizki i wchodzili bez dodatkowych oplat. Ogonie nie jestem zadowolona ile razy bym nie leciala za kazdym razem samolot mial spore opznienie
  • ~Dorotka / 2022-08-28 15:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Ostrzeżenie dla pasażerów Ryanaira!!!

    Lot Ryanair z Krakowa o 19:40 do Paris Beauvais
    Przylot planowy o 21:50. Nr lotu FR3699.

    Samolot spóźnił się ok. godzinę na lotnisko kraków balice. Pasażerowie czekali aż samolot zostanie wysprzątany oraz sprawdzony zostanie stan techniczny.
    Podano info, że wylot będzie o godzinie 20:50.
    Nad lotniskiem zaczęła się burza.
    Zaczęto boarding, który następnie został zawieszony. Potem znów wznowiony ok. 21:30. Pasażerowie czekali na deszczu na boarding.
    O 22:15 pasażerowie są w samolocie. Dostają info, że za 15 minut startujemy, jednak nad lotniskiem burza z piorunami i silny wiatr. Czekają. O 22:44 samolot jest na pasie do startu, ale burza nie pozwala na start. O 22:57 startuje. Pasażerowie od 18:00 są na lotnisku. Załoga nie oferuje nic do picia ani do jedzenia. O godzinie 00:39 samolot ląduje, pasażerowie cieszą się, że to już koniec ich fatalnej podróży. Samolot jednak nie wylądował na lotnisku w Beauvais (lotnisko zamknięte) tylko na lotnisku w Lille, które znajduje się 3,5 godziny jazdy samochodem od lotniska Paris Beauvais.
    Pasażerowie są zmęczeni, zdezorientowani. Zostaje podstawiony autobus, który ma zawieźć pasażerów na docelowe lotnisko. Pasażerów jest 200, a w autobusie mieści się 50 osób.
    Część pasażerów wsiada do autobusu. Są pasażerowie na wózkach inwalidzkich oraz pasażerowie z małymi dziećmi, ale nie ma nikogo z obsługi kto mógłby im pomóc. O 2:44 część pasażerów jest w autobusie.
    Reszta pasażerów czeka w Lille na następny autobus, który dopiero wyjechał z Paryża.
    Powstaje pytanie co zrobią pasażerowie jak autobus dowiezie ich do lotniska w Beauvais? W nocy, lub raczej nad ranem lotnisko jest zamknięte, nie ma transportu miejskiego ani taxi. Do centrum miasta z lotniska jest 20 minut. Bez wody, jedzenia i informacji oraz pomocy że strony personelu linii lotniczej???
    Koszmarny lot, który nie powinien zostać bez echa ku przestrodze dla innych pasażerów. Linie lotnicze powinny ponieść konsekwencje tej sytuacji w której pasażerowie zostali zostawieni bez pomocy obsługi naziemnej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 715
Wizzair
Ocena: 1.51, ilość opinii: 372
easyJet
Ocena: 1.54, ilość opinii: 35
LOT
Ocena: 2.22, ilość opinii: 29
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4278
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4161
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3771
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2810