Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 554 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.55
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2022-04-17 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego biura podróży, mieliśmy wykupioną podróż poślubna na Dominikanę, która rezerowalismy w listopadzie 2021, i na miesiąc przed wyjazdem biuro podróży postanowiło odwołać wycieczkę pod pretekstem ‚zbyt małej liczby uczestnikow’. Oczywiście wiadomo, ze powodem nie była zbyt mała ilość chętnych, tylko zwęszyli biznes, ze można tą samą wycieczkę sprzedać 100% drożej, w zamian zaoferowali wakacje w Turcji lub Egipcie. Smiech na sali.
  • ~Aga / 2022-10-06 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie anulowano naszą wycieczkę na Bali. Uzasadnienie, że nie zebrali grupy.
    Wycieczka rejsowym samolotem,więc jaka logika tego uzasadnienia...? Wycieczka wykupiona w kwietniu, potem waluty wystrzeliły. Dzwoniłam, że chcę tylko bilety lotnicze w cenie z kwietnia. Odpowiedź żadna. Oferty tylko w aktualnych cenach. Oszuści i tyle!!!
    ZaletyZero
  • ~Agata / 2021-10-27 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. Sposób traktowania klienta, który władował kilka dobrych tysięcy w wakacje jest tragiczny, Rezydenci chamscy, a biuro udaje, że nie widzi problemu (niezrealizowany program wycieczki!!!).
    Nigdy więcej.
  • ~Agata / 2021-11-24 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Overbooking stosowany. Informacja o braku miejsc w hotelu 8 godzin przed wylotem. Zaplanowano tanszy hotel.
  • ~Agnes0404 / 2019-07-23 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej wakacji z biurem Rainbow. Podczas pobytu w Maroko wykupilismy wycieczkę. Kierowca był tak niekompetentny i nieodpowiedzialny że doprowadził do wypadku(dachowania). Cud że nic poważnego się nie stało. Biuro umywa od wszystkiego ręce. Zero jakiejkolwiek pomocy że strony rezydentki.
    ZaletyBrak
    WadyUwaga na biuro Rainbow. Nie ponoszą odpowiedzialności za nic
  • ~Agnieszka / 2020-06-26 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyne słowo, które przychodzi mi do głowy, aby ocenić zaistniałą sytuację to DNO. Wczasy mieliśmy zarezerwowane na maj tego roku, z wiadomych względów wyjazd nie doszedł do skutku. Przełożyliśmy wakacje na lipiec, jeszcze w dniu płatności pani zapewniała nas, że wszystko odbędzie się zgodnie z planem - zapłaciliśmy resztę kwoty wynikającej z umowy, a po dwóch dniach (dokładnie po weekendzie) otrzymaliśmy informację, że wyjazd jest anulowany. Zaproponowali termin o kilka dni późniejszy i krótszy(!) w tej samej cenie, po czym stwierdzili, że nie ma już wolnych pokoi i możemy się ubiegać o zwrot pieniędzy po 194 dniach lub voucher... Rozumiem ich aktualna sytuację, ale nie rozumiem sposobu w jaki traktują swoich klientów - nikt już do nich nie wróci, więc termin ich upadłości jest chyba kwestią czasu... Totalny brak szacunku dla klientów. Sprawa oczywiście zgłoszona do rzecznika praw konsumenta.
  • ~Agnieszka / 2021-06-12 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni raz z Rainbow. Odradzamy korzystania z usług tego biura. Zmienili warunki umowy bez porozumienia z klientami. Po przylocie na miejsce zostaliśmy poinformowani o zmianie hotelu. I nie jest to zmiana na lepsze...
    ZaletyNie ma zalet.
    WadyZbyt dużo.
  • ~Agnieszka / 2021-06-17 00:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam wycieczkę na początku 2020 roku na czerwiec. Niestety wakacje zostały odwołane z powodu covid. Biuro nie zwr9cipo wpłaconych pieniędzy tylko dali bony. W tym roku kupiłam za te bony wycieczkę przed wylotem zmienili lotnisko. To jakaś masakra. Brak oferty innej porównywalnej brak chęci zwrotu pieniędzy. Utrudniony kontakt z biurem nie odpowiadają na maile problem dodzwonieniem sie
  • ~Aleksandra / 2021-08-10 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiliśmy wyjazd do Włoch do hotelu znajdującym się w miasteczku Soverato. Po wylądowaniu na miejscu spotykaliśmy się z rezydentka, która poinformowała nas, że nastąpił overbooking i nastąpi zmiana hotelu. Zaczęła nas zapewniać, że hotel jest poinformowany o tym, że możemy mieć zaplanowane atrakcje w okolicy poprzedniego hotelu w związku z tym wystarczy, że zgłosimy się do recepcji i tam zorganizują nam transport. W hotelu się oczywiście okazało, że nie mają o tym pojęcia, a gdy zadzwoniliśmy do rezydentki i poprosiliśmy o wyjaśnienie, dostaliśmy informację zwrotną, że przecież nie mówiła, że to jest transport na koszt biura!!! Zostaliśmy podstawieni pod ścianą, na miejscu okazało się, że hotel który nam zaproponowano leży ponad godzinę drogi od miejsca, w którym mieliśmy się znaleźć i jest umiejscowiony w szczerym polu bez ŻADNEJ innej infrastruktury dookoła. Żadnych sklepów, najbliższa restauracja to godzina drogi na pieszo, zero transportu w okolicy. Pokój, który dostaliśmy był koszmarnie brudny i pełen robali. Hotelowe jedzenie (na które jesteśmy skazani) jest paskudne i trzeba walczyć z obsługą o porcję makaronu. Dodatkowo hotel nie jest w stanie pomóc z wynajmem auta. Nie mamy możliwości zrealizowania żadnych planów zwiedzania i skończyliśmy w totalnej dziurze. Biuro nie reaguje na żądanie zmiany hotelu a rezydentka Karolina jest mega opryskliwa i zupełnie niepomocna, odkręca kota ogonem i wypiera się tego co mówiła. Dramat, koszmar i zrujnowane wakacje!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Aleksandra / 2022-06-13 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Rainbow oszuuje klientów- w listopadzie zarezerwowaiśmy wycieczke Chiny cesarskie 15 dni , nikt nawet nie powiedział , ze Chiny sa zamkniete od poczatku pandemii na ich stronie nikt nie zamieścił takiej informacji , na pytanie telefoniczne proponowali czekać . W kwietniu przebukowalismy na Meksyk- Wielka meksykańska wyprawa oczywiśce zapewniano , że ten kierunek jest gwarantowany, 3 dni temu otrzymałam maila , ze wycieczka jest odwołana gdyż nie uzbierała się grupa na wylot z Katowic. Dopiero dzisiaj udało mi sie dodzwonić . Zapytałam czy uzbierała sie grupa z Warszawy pani Monika nie raczyła udzielić mi odpowiedzi natomiast powiedziała , że to już byłaby inna wycieczka i musiałabym zapłacić kwotę aktualną -BEZCZELNOŚĆ. nIGDY WIĘCEJ NE POJADE Z TEGO BIURA - UWAŻAJCIE NA NICH BO KLIENTÓW MAJA ZA NIC WYGLĄDA TAK JAKBY MIELI ZARAZ SPLAJTOWAĆ I DLATEGO TAK KRĘCĄ .
  • ~Alina / 2022-10-24 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyjechalam z kolezanka z Biurem Rainbow Tours do Czarnogory w pazdzierniku. Nocowalysmy w hotelu Princess w miejscowosci Bar. Przylecialysmy pozno, okolo polnocy a nastepnego dnia juz o 8:00 rano obudzily nas wiertarki i remonty w hotelu. biuro Rainbow Tours umiescilo nas w hotelu w ktorym byl zaplanowany remont. Zglosilysmy to natychmiast do rezydentki ktora potwierdzila informacje o remoncie na recepcji i Rainbow tours zaoferowalo na 50 EUR upustu za udzial w lokalnej wycieczce, odmowilysmy gdyz hotel poinformowal nas ze to nie jest jednodniowy remont ale ma trwac calytydzien czyli podczas calych naszych wakacji. Rainbow poinformowalo nas ze nie ma mozliwosci przeniesienia nas do innego hotelu. Od razu napisalysmy formalna reklamacje do biura, ktore w jej odpowiedzi zaooferowalo nam 200 zl rabatu. Cale nasze wakacje za ponad 2tys zlotych bylo w tle z wiertarkami zamiast szumu morza a Rainbow mial na to odpowiedz ze oni nic nie moga zrobic itp itd tak wiec drodzy Panstwo nie spodziewajcie sie nic wielkiego po tym biurze i nawet jak pojedziedzie na wakacje odpoczac za ostatnie pieniadze to Rainbow bedzie mial w 4 literach jak cos pojdzie nie tak i zaoferuje wam 200 zl to moze rownowartosc 1/3 doby hotelowej. Takie to wysmienite biuro. Pisze to ku przestrodze, jeslic chodzi o mnie to nigdy wiecej Rainbow tours i ich slabych standardow! Alina
    ZaletyZADNYCH
    Wadybeznadziejne biuro podrozy ktore ma klientow tam gdzie swiatlo nie dochodzi
  • ~AM / 2020-06-26 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo pandemii biuro nie pozwoliło zrezygnować z wycieczki i potrąciło sobie przewidzianą w regulaminie część zaliczki za rezygnację klienta zgodnie z regulaminem, ale przy zwrocie powołują się na tarczę i przedłużenie wypłaty do 194 dni, chociaż rezygnacja nie mogła być złożona w tym trybie. Po prostu oszuści! Czekam na zorganizowanie się oszukanych klientów i złożenie wspólnego pozwu.
  • ~Am / 2023-07-03 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Oferta dramat w stosunku do ceny. Kontakt z Rezy w razie problemów - bez komentarza.
    ZaletyBrak
  • ~An / 2022-05-07 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Hotel totalna porażka, brak higieny.
    Przewodnicy okropni
    ZaletyBrak
    WadyDosłownie wszystko inaczej niż na ofercie
  • ~Andi / 2022-10-11 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujące biuro. W sześć osób mieliśmy wykupiony w maju potwierdzony wyjazd do Tajlandii, na grudzień, zaś w październiku dostajemy informację o anulowaniu wyjazdu z powodu nie zebrania wystarczającej liczby osób chętnych. Chociaż wszystkie wyjazdy w tych destynacjach w zbliżonych terminach są w pełni obsadzone. Biuro proponuje wyjazd dzień później za kwotę prawie 9 tysięcy wyższą. Czysta kpina z klientów. Proszę składać skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na działania firmy. Nie polecam Biura, i ostrzegam przed takimi działaniami. W przypadku problemów ze zwrotem środków wnosimy pozew zbiorowy.
  • ~Andrzej / 2022-12-14 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Labranda Blu Bay Resort to dosyć przyzwoity hotel, ale jedynie w części głównej. Posiada 4+ greckie gwiazdki (zawyżone). Część garden to bardzo niemiła porażka – nie zasługuje nawet na 3 greckie gwiazdki. Nieświadomi przykrej niespodzianki zakwaterowali nas z premedytacją w pokoju o takich „walorach”: w szafie brak półek, połamany spód chwiejącej się szafy, niesprawne oświetlenie pokoju, uszkodzone sitko prysznicowe, wszechobecne mrówki I pająki wchodzące do walizek, zawilgocone i wypaczone drzwi do pokoju i łazienki, klaustrofobicznie mała łazienka, w pokoju brak krzeseł, uszkodzony materac, uszkodzone ściany, zabrudzone farbą, uszkodzone wskutek dużej wilgoci lustro, brak możliwości wypakowania walizek z powodu braku miejsca w zbyt małej szafie, smród stęchlizny w pokoju. Na zewnątrz smród z szamba zlokalizowanego obok tarasu.
    Wszystkie uwagi zostały zgłoszone do rezydentki. Poproszona wyraziła chęć obejrzenia pokoju i zrobienia dokumentacji zdjęciowej. Jednak menadżer hotelu kategorycznie (???) zabronił jej wejścia do pokoju – to niesłychane!!!. Sami zrobiliśmy dokumentację zdjęciową i złożyliśmy reklamację do biura RAINBOW. Otrzymaliśmy odpowiedź. Przytoczę parę tłumaczeń biura. …”zapewniamy, iż hotel ten został oficjalnie skategoryzowany jako obiekt o kategorii 4*+, co oznacza, że musi spełniać wszelkie wymogi narzucone przez prawo lokalne dla hoteli o tym standardzie. Zważywszy, iż hotel Labranda Blue Bay Resort otrzymał 4*+ w drodze takiego właśnie oficjalnego procesu prowadzonego w poszanowaniu lokalnego prawa przez uprawnioną do tego komisję, nie mamy podstaw, by kwestionować jego standard, w tym pokoi… Przyjmujemy do wiadomości, iż przydzielona Państwu jednostka mieszkalna wzbudziła Państwu zastrzeżenia. Za hotelarzem podajemy, iż dba on o stan obiektu, jego infrastruktury i wyposażenia. Prawdą jednak jest, że wzmiankowany hotel nie jest świeżo wybudowany i nawet regularnie przeprowadzane prace renowacyjna nie wyeliminują pewnych tego oznak. Przyznajemy również, że niekiedy w hotelowych pomieszczeniach możliwe jest występowanie zawilgoceń skutkujące specyficznymi śladami oraz zapachem. Jednakże, nie wynika to bynajmniej z zaniedbań obsługi hotelowej, lecz z lokalnych uwarunkowań naturalnych. Prosimy pamiętać, że hotel Labranda Blue Bay Resort leży bliskiej odległości od akwenu (narażony jest więc na podmuchy morskiego, słonego i wilgotnego wiatru). Wilgoć unosząca się w powietrzu oraz intensywna eksploatacja pokoi hotelowych przez Turystów z całego świata nieuchronnie pozostawia więc na infrastrukturze hotelu ślady zużycia, które stanowią co prawda mankament estetyczny, ale nie uniemożliwiają korzystania z obiektu, w tym pokoi, zgodnie z przeznaczeniem. Jeśli chodzi o różnego typu eksploatacyjne uszkodzenia wyposażenia jednostek mieszkalnych, którym nie sposób całkowicie zapobiec, to ustaliliśmy, że hotelarz stara się na bieżąco usuwać mankamenty, choć nie zawsze możliwe jest wyeliminowanie wszystkich „od ręki". W kwestii mrówek i pajęczaków zaobserwowanych przez Państwa wskazujemy, że ich obecność nie jest konsekwencją uchybień na polu czystości, lecz po prostu wynika z miejscowych uwarunkowań klimatycznych i przyrodniczych. Niestety, w wyeliminowaniu tej niedogodności nie pomagają nawet najszczelniejsze drzwi lub okna. Odnosząc się z kolei do Państwa uwagi na temat umeblowania pokoju objaśniamy, że decyzja w zakresie aranżacji jednostek mieszkalnych leży w gestii hotelarza, zaś sposób umeblowania poszczególnych pomieszczeń nie… stanowił w ogóle przedmiotu zawartej umowy. Jej mocą nie gwarantowano również konkretnego metrażu łazienki. Tym samym, niniejsze zastrzeżenia nie mogą być podstawą skutecznej reklamacji. W kwestii zapachu na zewnątrz obawiamy się, że takie elementy infrastruktury technicznej, jak np. zbiorniki kanalizacyjne, są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania każdego hotelu i siłą rzeczy część pokoi musi znajdować się w ich pobliżu”. Po siedmiodniowej batalii ( nasz pobyt zaplanowany była na 12 dni) otrzymaliśmy w miarę przyzwoity pokój w budynku głównym. Oczywiście z argumentacja biura RAINBOW nie zgodziliśmy się. W odpowiedzi otrzymaliśmy propozycje ugody – zadośćuczynienie w kwocie 1250 zł na trzy osoby + „pouczenie”: …”rozważą Państwo naszą propozycję ugodowego zakończenia przedmiotowego sporu. Informujemy ponadto, że przedstawione stanowisko ma charakter ostateczny, a dalsza korespondencja w sprawie pozostanie bez odpowiedzi”. Czytając różne opinie o tym hotelu, gdzie organizatorem wyjazdów był (nadal jest) RAINBOW widzę, że biuro turystyczne od kilku lat zna problem z jakością pokoi w części garden, ale kompletnie z tym nic nie robi, jedynie tłumaczy jak przytoczyłem wyżej.
    ZaletyJako długoletni klienci RAINBOW do tegorocznego wyjazdu byliśmy zadowoleni z usług biura. Po ostatnim pobycie na Rodos w hotelu Labranda Blu Bay Resort, braku opieki nad uczestnikami, braku kontroli miejsc zakwaterowania, nie widzę żadnych zalet. Śmieszą mnie absurdalne argumenty centrali Rainbow broniące hotel , sztampowo pisane na zasadzie " kopiuj - wklej" i wysyłane niezadowolonym klientom biura.
    Wadyjak wyżej
  • ~Ania / 2024-10-08 01:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna organizacja wycieczki objazdowej, brudne hotele, bez klimatyzacji, jedzenie zimne, niesmaczne , małe ilości, nieprofesjonalna p. pilot. Brak możliwości dokładnego rozliczenia na co biuro wydało pakiet gotówkowy pobrany od klienta. Nie polecam. Biuro odrzuca reklamację i próbę mediacji. Nieprofesjonalnie
    ZaletyBrak
    WadyCałkowity brak profesjonalizmu
  • ~Ania / 2025-08-12 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    ja też przestrzegam zostałam straszliwie oszukana dostaliśmy zamiast pokoju slams dla bezdomnych a zamiast all inclusicive wyrzuceni z baru gdzie serwowano kawę napoje i przekąski
    wykupiliśmy fakultatywne wycieczki i zapłaciliśmy sporo a w zamian nic czekanie 3 godziny w 50 stopniach upału na łajbę i obiad w slamsie rozwalone gotowane kurczaki i zgnite pomarańcze
    Zaletyżadnych
  • ~Aniaaa / 2019-09-19 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie wrócilismy z wakacji organizowane przez rainbow to są oszuści nikomu nie życzę takiej sytuacji jak nas spotkala hotel sprzeczny z opisem! Wysłano nas do Turcji miejscowość Bodrum hotel anadolu który ponoc ma 4 mocne gwiazdki niestety na miejscu zastalismy syf, grzyb w lazience oraz w kolo basenu zadalismy wymiany hotelu lub powrót do kraju niestety rezydentka codzienne nas zbywala a do domu nas nie odeslala bo ponoć miejsc w samolocie nie bylo .Nie polecam stracony czas , pełno nerwów, ryzyko zakazenia grzybem
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2021-07-30 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze przed wyjazdem z biurem podróży Rainbow. Utrudniony kontakt z opiekunem wycieczki. Nie ma bezpośredniego numeru. Infolinia...czas oczekiwania ok 40min. Odbiera osobą która i tak nie może połączyć z opiekunem. Na infolini na zadane pytania odpowiedź nie wiem proszę kontaktować się z opiekunem wycieczki. Jak? Mailowo.ok piszę z prośbą o kontakt telefoniczny. Pani po godzinie oddzwania. Później mam nadal ten sam problem piszę kolejnego maila bez odzewu. Jeśli tak wyglądają wakacje z Rainbow to dziękuję za kompetencję osób tam pracujących. Mam nadzieję że wyjazd zrekompensuje mi te nerwy i będzie cudownie! Ostatni raz z Rainbow!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1074
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 973
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 554
Eximtours
Ocena: 2.17, ilość opinii: 212
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 179
Grecos
Ocena: 2.61, ilość opinii: 69
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4962
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4107
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3186