strona 17 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Aleksandra / 2022-06-13 22:58
Rainbow oszuuje klientów- w listopadzie zarezerwowaiśmy wycieczke Chiny cesarskie 15 dni , nikt nawet nie powiedział , ze Chiny sa zamkniete od poczatku pandemii na ich stronie nikt nie zamieścił takiej informacji , na pytanie telefoniczne proponowali czekać . W kwietniu przebukowalismy na Meksyk- Wielka meksykańska wyprawa oczywiśce zapewniano , że ten kierunek jest gwarantowany, 3 dni temu otrzymałam maila , ze wycieczka jest odwołana gdyż nie uzbierała się grupa na wylot z Katowic. Dopiero dzisiaj udało mi sie dodzwonić . Zapytałam czy uzbierała sie grupa z Warszawy pani Monika nie raczyła udzielić mi odpowiedzi natomiast powiedziała , że to już byłaby inna wycieczka i musiałabym zapłacić kwotę aktualną -BEZCZELNOŚĆ. nIGDY WIĘCEJ NE POJADE Z TEGO BIURA - UWAŻAJCIE NA NICH BO KLIENTÓW MAJA ZA NIC WYGLĄDA TAK JAKBY MIELI ZARAZ SPLAJTOWAĆ I DLATEGO TAK KRĘCĄ . -
-
~Alina / 2022-10-24 11:06
Wyjechalam z kolezanka z Biurem Rainbow Tours do Czarnogory w pazdzierniku. Nocowalysmy w hotelu Princess w miejscowosci Bar. Przylecialysmy pozno, okolo polnocy a nastepnego dnia juz o 8:00 rano obudzily nas wiertarki i remonty w hotelu. biuro Rainbow Tours umiescilo nas w hotelu w ktorym byl zaplanowany remont. Zglosilysmy to natychmiast do rezydentki ktora potwierdzila informacje o remoncie na recepcji i Rainbow tours zaoferowalo na 50 EUR upustu za udzial w lokalnej wycieczce, odmowilysmy gdyz hotel poinformowal nas ze to nie jest jednodniowy remont ale ma trwac calytydzien czyli podczas calych naszych wakacji. Rainbow poinformowalo nas ze nie ma mozliwosci przeniesienia nas do innego hotelu. Od razu napisalysmy formalna reklamacje do biura, ktore w jej odpowiedzi zaooferowalo nam 200 zl rabatu. Cale nasze wakacje za ponad 2tys zlotych bylo w tle z wiertarkami zamiast szumu morza a Rainbow mial na to odpowiedz ze oni nic nie moga zrobic itp itd tak wiec drodzy Panstwo nie spodziewajcie sie nic wielkiego po tym biurze i nawet jak pojedziedzie na wakacje odpoczac za ostatnie pieniadze to Rainbow bedzie mial w 4 literach jak cos pojdzie nie tak i zaoferuje wam 200 zl to moze rownowartosc 1/3 doby hotelowej. Takie to wysmienite biuro. Pisze to ku przestrodze, jeslic chodzi o mnie to nigdy wiecej Rainbow tours i ich slabych standardow! Alina ZaletyZADNYCHWadybeznadziejne biuro podrozy ktore ma klientow tam gdzie swiatlo nie dochodzi -
~AM / 2020-06-26 11:15
Mimo pandemii biuro nie pozwoliło zrezygnować z wycieczki i potrąciło sobie przewidzianą w regulaminie część zaliczki za rezygnację klienta zgodnie z regulaminem, ale przy zwrocie powołują się na tarczę i przedłużenie wypłaty do 194 dni, chociaż rezygnacja nie mogła być złożona w tym trybie. Po prostu oszuści! Czekam na zorganizowanie się oszukanych klientów i złożenie wspólnego pozwu. -
~Am / 2023-07-03 17:53
Nie polecam. Oferta dramat w stosunku do ceny. Kontakt z Rezy w razie problemów - bez komentarza. ZaletyBrak -
~An / 2022-05-07 17:16
Masakra. Hotel totalna porażka, brak higieny.
Przewodnicy okropniZaletyBrakWadyDosłownie wszystko inaczej niż na ofercie -
~Andi / 2022-10-11 11:28
Żenujące biuro. W sześć osób mieliśmy wykupiony w maju potwierdzony wyjazd do Tajlandii, na grudzień, zaś w październiku dostajemy informację o anulowaniu wyjazdu z powodu nie zebrania wystarczającej liczby osób chętnych. Chociaż wszystkie wyjazdy w tych destynacjach w zbliżonych terminach są w pełni obsadzone. Biuro proponuje wyjazd dzień później za kwotę prawie 9 tysięcy wyższą. Czysta kpina z klientów. Proszę składać skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na działania firmy. Nie polecam Biura, i ostrzegam przed takimi działaniami. W przypadku problemów ze zwrotem środków wnosimy pozew zbiorowy. -
~Andrzej / 2022-12-14 18:23
Labranda Blu Bay Resort to dosyć przyzwoity hotel, ale jedynie w części głównej. Posiada 4+ greckie gwiazdki (zawyżone). Część garden to bardzo niemiła porażka – nie zasługuje nawet na 3 greckie gwiazdki. Nieświadomi przykrej niespodzianki zakwaterowali nas z premedytacją w pokoju o takich „walorach”: w szafie brak półek, połamany spód chwiejącej się szafy, niesprawne oświetlenie pokoju, uszkodzone sitko prysznicowe, wszechobecne mrówki I pająki wchodzące do walizek, zawilgocone i wypaczone drzwi do pokoju i łazienki, klaustrofobicznie mała łazienka, w pokoju brak krzeseł, uszkodzony materac, uszkodzone ściany, zabrudzone farbą, uszkodzone wskutek dużej wilgoci lustro, brak możliwości wypakowania walizek z powodu braku miejsca w zbyt małej szafie, smród stęchlizny w pokoju. Na zewnątrz smród z szamba zlokalizowanego obok tarasu.
Wszystkie uwagi zostały zgłoszone do rezydentki. Poproszona wyraziła chęć obejrzenia pokoju i zrobienia dokumentacji zdjęciowej. Jednak menadżer hotelu kategorycznie (???) zabronił jej wejścia do pokoju – to niesłychane!!!. Sami zrobiliśmy dokumentację zdjęciową i złożyliśmy reklamację do biura RAINBOW. Otrzymaliśmy odpowiedź. Przytoczę parę tłumaczeń biura. …”zapewniamy, iż hotel ten został oficjalnie skategoryzowany jako obiekt o kategorii 4*+, co oznacza, że musi spełniać wszelkie wymogi narzucone przez prawo lokalne dla hoteli o tym standardzie. Zważywszy, iż hotel Labranda Blue Bay Resort otrzymał 4*+ w drodze takiego właśnie oficjalnego procesu prowadzonego w poszanowaniu lokalnego prawa przez uprawnioną do tego komisję, nie mamy podstaw, by kwestionować jego standard, w tym pokoi… Przyjmujemy do wiadomości, iż przydzielona Państwu jednostka mieszkalna wzbudziła Państwu zastrzeżenia. Za hotelarzem podajemy, iż dba on o stan obiektu, jego infrastruktury i wyposażenia. Prawdą jednak jest, że wzmiankowany hotel nie jest świeżo wybudowany i nawet regularnie przeprowadzane prace renowacyjna nie wyeliminują pewnych tego oznak. Przyznajemy również, że niekiedy w hotelowych pomieszczeniach możliwe jest występowanie zawilgoceń skutkujące specyficznymi śladami oraz zapachem. Jednakże, nie wynika to bynajmniej z zaniedbań obsługi hotelowej, lecz z lokalnych uwarunkowań naturalnych. Prosimy pamiętać, że hotel Labranda Blue Bay Resort leży bliskiej odległości od akwenu (narażony jest więc na podmuchy morskiego, słonego i wilgotnego wiatru). Wilgoć unosząca się w powietrzu oraz intensywna eksploatacja pokoi hotelowych przez Turystów z całego świata nieuchronnie pozostawia więc na infrastrukturze hotelu ślady zużycia, które stanowią co prawda mankament estetyczny, ale nie uniemożliwiają korzystania z obiektu, w tym pokoi, zgodnie z przeznaczeniem. Jeśli chodzi o różnego typu eksploatacyjne uszkodzenia wyposażenia jednostek mieszkalnych, którym nie sposób całkowicie zapobiec, to ustaliliśmy, że hotelarz stara się na bieżąco usuwać mankamenty, choć nie zawsze możliwe jest wyeliminowanie wszystkich „od ręki". W kwestii mrówek i pajęczaków zaobserwowanych przez Państwa wskazujemy, że ich obecność nie jest konsekwencją uchybień na polu czystości, lecz po prostu wynika z miejscowych uwarunkowań klimatycznych i przyrodniczych. Niestety, w wyeliminowaniu tej niedogodności nie pomagają nawet najszczelniejsze drzwi lub okna. Odnosząc się z kolei do Państwa uwagi na temat umeblowania pokoju objaśniamy, że decyzja w zakresie aranżacji jednostek mieszkalnych leży w gestii hotelarza, zaś sposób umeblowania poszczególnych pomieszczeń nie… stanowił w ogóle przedmiotu zawartej umowy. Jej mocą nie gwarantowano również konkretnego metrażu łazienki. Tym samym, niniejsze zastrzeżenia nie mogą być podstawą skutecznej reklamacji. W kwestii zapachu na zewnątrz obawiamy się, że takie elementy infrastruktury technicznej, jak np. zbiorniki kanalizacyjne, są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania każdego hotelu i siłą rzeczy część pokoi musi znajdować się w ich pobliżu”. Po siedmiodniowej batalii ( nasz pobyt zaplanowany była na 12 dni) otrzymaliśmy w miarę przyzwoity pokój w budynku głównym. Oczywiście z argumentacja biura RAINBOW nie zgodziliśmy się. W odpowiedzi otrzymaliśmy propozycje ugody – zadośćuczynienie w kwocie 1250 zł na trzy osoby + „pouczenie”: …”rozważą Państwo naszą propozycję ugodowego zakończenia przedmiotowego sporu. Informujemy ponadto, że przedstawione stanowisko ma charakter ostateczny, a dalsza korespondencja w sprawie pozostanie bez odpowiedzi”. Czytając różne opinie o tym hotelu, gdzie organizatorem wyjazdów był (nadal jest) RAINBOW widzę, że biuro turystyczne od kilku lat zna problem z jakością pokoi w części garden, ale kompletnie z tym nic nie robi, jedynie tłumaczy jak przytoczyłem wyżej.ZaletyJako długoletni klienci RAINBOW do tegorocznego wyjazdu byliśmy zadowoleni z usług biura. Po ostatnim pobycie na Rodos w hotelu Labranda Blu Bay Resort, braku opieki nad uczestnikami, braku kontroli miejsc zakwaterowania, nie widzę żadnych zalet. Śmieszą mnie absurdalne argumenty centrali Rainbow broniące hotel , sztampowo pisane na zasadzie " kopiuj - wklej" i wysyłane niezadowolonym klientom biura.Wadyjak wyżej -
~Ania / 2024-10-08 01:56
Fatalna organizacja wycieczki objazdowej, brudne hotele, bez klimatyzacji, jedzenie zimne, niesmaczne , małe ilości, nieprofesjonalna p. pilot. Brak możliwości dokładnego rozliczenia na co biuro wydało pakiet gotówkowy pobrany od klienta. Nie polecam. Biuro odrzuca reklamację i próbę mediacji. Nieprofesjonalnie ZaletyBrakWadyCałkowity brak profesjonalizmu -
-
~Aniaaa / 2019-09-19 21:49
Właśnie wrócilismy z wakacji organizowane przez rainbow to są oszuści nikomu nie życzę takiej sytuacji jak nas spotkala hotel sprzeczny z opisem! Wysłano nas do Turcji miejscowość Bodrum hotel anadolu który ponoc ma 4 mocne gwiazdki niestety na miejscu zastalismy syf, grzyb w lazience oraz w kolo basenu zadalismy wymiany hotelu lub powrót do kraju niestety rezydentka codzienne nas zbywala a do domu nas nie odeslala bo ponoć miejsc w samolocie nie bylo .Nie polecam stracony czas , pełno nerwów, ryzyko zakazenia grzybem ZaletyBrakWadyWszystko -
~Anna / 2021-07-30 21:48
Jeszcze przed wyjazdem z biurem podróży Rainbow. Utrudniony kontakt z opiekunem wycieczki. Nie ma bezpośredniego numeru. Infolinia...czas oczekiwania ok 40min. Odbiera osobą która i tak nie może połączyć z opiekunem. Na infolini na zadane pytania odpowiedź nie wiem proszę kontaktować się z opiekunem wycieczki. Jak? Mailowo.ok piszę z prośbą o kontakt telefoniczny. Pani po godzinie oddzwania. Później mam nadal ten sam problem piszę kolejnego maila bez odzewu. Jeśli tak wyglądają wakacje z Rainbow to dziękuję za kompetencję osób tam pracujących. Mam nadzieję że wyjazd zrekompensuje mi te nerwy i będzie cudownie! Ostatni raz z Rainbow!!! -
~Anna / 2022-05-17 13:18
Witam nabitych w butelkę tak ja ja przez wspaniałe biuro Rainbow. Jestem w sytuacji jak duża część Klientów tego biura. Na miesiąc przed planowanym wylotem dowiedziałam się, że nie ma wystarczającej ilości osób i zaproponowano mi wylot z Katowic z kuriozalną zniżka na waciki 250 pln na 2 osoby dorosłe i dziecko. Za ta kwotę musze dojechać z Gdańska w obie strony i poświęcić dodatkowe 2 dni urlopu tylko na przejazd. Rezerwacji dokonałam w październiku ubiegłego roku tylko ze względu na wylot z Gdańska, ponieważ taka oferta dostępna była w Raibow. Czuję sie zwyczajnie oszukana. Nie polecam chyba tylko last minute jak będą znane szczegóły oferty.
W sumie to mam szczęście bo mogli mi w zamian zaproponować Bułgarię .ZaletyJeszcze nie wiem, jak wrócę to napiszę.Wadyjak kupowanie kota w worku -
~Anna / 2022-08-15 18:15
Rainbow oszukuje opisami hotelu, hotel 5* i cyt „dla wymagających” a co najwyżej 3,5* i brudny, toalety przy basenie dramat, plaża zaniedbana. Przy problemach Rainbow zero kontaktu osób decyzyjnych, rezydent bezradny. Z infolinii odsyłają do rezydenta, rezydent na infolinie. Po 8 latach wakacji w Grecji córka pierwszy raz zapalenie ucha od basenu. Pierwszy i ostatni raz z Rainbow ZaletyBrakWadyBrudno, nieprawdziwa oferta i kwalifikacja hotelu -
~Anna / 2023-08-14 22:05
Byłam od 55.08.23 na objeździe i statkiem po. Nilu pełna chała.wstaealismy o 2 rano zmeczeni znów 9 godzin jazdy autokarem źle wszystko rozplanowane samczku dają matka i córka które chętnie pilyna mi swojkoszt zwykłą wodę po 40 egipskichhyfuntow na Zdecydowanie odradzam i też hotel. Hilton nunbian jedzenie dobre ale może daleko tylko baseny -
~Anna / 2023-09-15 21:22
Zarezerwowałam przez internet wycieczkę Praga Expres w czerwcu 2023 na wrzesień. 8 dni przed wyjazdem zlikwidowano dowóz z naszego miasta i kazano na swój koszt jechać na drugi koniec Polski. Dano propozycję takich miast, że nie miałyśmy możliwości dojechania. Pani Magda z biura ,która była opiekunem wycieczki, nie umiała nawet powiedzieć skąd są wyjazdy, z jakich adresów i o których godzinach. Masakra, nigdy Rainbow. Zmarnowany urlop i zszargane nerwy. -
~Anna. / 2023-08-16 10:00
Oferta nie zawiera dokładnych godzin realizacji byłam na objeździe od 5.08.23 z Marsa Alam do Abu Simbel Kompletna kła statkiem po. Nilu brudnym statkiem po. Nilu.obsługmiła.pilot cwaniak patrzy gdzie tu dodatkowo zarobić,ale załatwi wszystko Wróciliśmy wyczerpani wstaw się o 2 w nocy jedziesz 9 godzin w starym autokarze.i tak cały czas.tetaz jestem na wypoczynku Hotel. Hilton w szczerym polu pustyni daleko do morza morze ciemne plaża też brak rafy koralowe k gdzieś ponoć dalekowycieczka kosztowała z dodatkowymi obowiązkowymi dolarami 255 i dodatkowo płatne 370 na osobę 530 dolarów lupę pomiędzy i kit Nie polecam biura , Rainbow niech jezdz sami wspólnicy i zarząd a nie oszukują ludzi Nie tylko ale wszyscy chorują na Zemstę. Faraona rezydent ma lek za 5$ który koszty 2$ Siedzi w niewyobrażalnie wysokich temperaturach nasze organizmy są bardzo zmęczone to nie urlop ale o tym w progry Rainbow naciągacze wszystko jeszcze ddodtko platnn Na objeździe obowiązkowa płatność 255$ od każdego i do dodatkowe za inne obiekty w objeździe do zwiedzania.cos niebywałego jezdz e od wielu lat ale pierwszy raz spotkałem dodatkowe opłaty na objezdziktory polega na zwiedzaniu.Poeniadze wyrzucone do kosz A ZaletyBrakWadyWszystko -
~annag_65 / 2022-10-12 12:34
Wycieczka Jawa Bali w krainie batiku-odwołana 08-11-2022 do 20-11-2022 z uwagi na małe zainteresowanie.Propozycje złożone przez Biuro Rainbow są co najmniej żenujące a wręcz uwłaczające:dowolna impreza w obecnych cenach minus rabat 300 zł.Zaliczka została wpłacona w miesiącu kwietniu. Także na 30 dni przed planowaną wycieczką człowiek zostaje z niczym. Ceny wzrosły dwukrotnie i dopłacić trzeba by było jeszcze raz tyle.Biuro jest nieuczciwe,a First minut jest chyba tylko po to, aby dysponować gotówką klientów, by później kolokwialnie mówiąc móc ich wyrolować. Biura stacjonarne nie obsługują klientów, którzy wykupili wycieczkę przez internet, a przecież to wciąż to samo biuro WadyNieuczciwość ,przedmiotowe traktowanie klienta,opieszała obsługa. -
-
~Any / 2020-07-15 14:12
Firma kompletnie nie radzi sobie w zaistniałej sytuacji (covid), brak kontaktu ze strony BOK, brak możliwości dodzwonienia się do siedziby rainbow, do dzisiaj nie otrzymaliśmy zwrotu za bilety-tak samo jestem przedsiębiorcą, również w sytuacji covid i wszystkie zobowiązania reguluję bna bieżąco. Nie mam innego komentarza niż ZŁODZIEJE -
~Arek / 2023-03-07 10:12
kłamcy i naciągacze, proszę darować sobie kupowanie czegokolwiek i nie dać się mamić tekstami typu mamy już ostatnie miejsca, biznes w polsce polega na dymaniu klienta i to własnie robi rawinbow
ostatni raz cokolwiek tam kupiłemZaletybrakWadyjakie tylko są możliwe -
~Arkadiusz / 2024-04-09 14:59
Najgorsza firma na świecie.
Nie wchodzcie z nia w interakcje.
Tylko stracicie czas i kasę.
Arek -
~Artur / 2023-08-29 13:23
Polecany przez Rainbow 4 gwiazdkowy hotel Oba Star w Turcji stał się koszmarem. Juz po pierwszej nocy pogryzienia, po drugiej więcej, po trzeciej okazało się że to pluskwy, bo syn jedną ubił w łzience. Oczywoście natychmiastowe poinformowanie rezydentki oraz Pani, która w hotelu pełniła role opiekuna gości, i to ona - nie rezydentka - zajęła się szybka wymiana pokoju. Niestety, nie byliśmy w stanie juz wypoczywać, bo w głowie mieliśmy organizacje dezynsekcji bagaży po przylocie, aby niczego nie wnieść do domu. Złożona reklamacja oczywiście odrzucona, ale trudno. Raz na nas zarobili i nigdy więcej. ZaletyGdyby nie te pluskwy to generalnie byłyby 4 gwiazdkiWadyPLUSKWY w pokoju!
strona 17 z 27
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »