Opiniami warto się dzielić!

Przewozy Regionalne opinie

Ocena na podstawie 342 opinii

1.88 / 5

  • Poziom cen
    2.13
  • Oferta
    1.81
  • Jakość obsługi
    1.73
  • Wygoda
    1.78

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 18
  • / 2025-10-07 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam już dość dojazdów pociągami Regio. Co miesiąc płacę niemałe pieniądze za bilet miesięczny, a w zamian dostaję ciągłe opóźnienia, nerwy i stracony czas. Pociągi potrafią spóźniać się po 20–30 minut, a kiedy już wyjątkowo przyjadą punktualnie – nie poczekają nawet jednej minuty i odjeżdżają równo co do sekundy, jakby pasażerowie się nie liczyli. Przez te opóźnienia muszę często dokupować bilety na inne linie, np. Intercity, żeby w ogóle dotrzeć do pracy na czas.
    Naprawdę frustrujące jest to, że mimo regularnego płacenia za przejazdy, jakość usług wciąż jest na tak niskim poziomie. Zero elastyczności – tylko pasażer zostaje z problemem i dodatkowymi kosztami.
  • / 2025-09-26 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Pociągi wiecznie spóźnione i nic w nich nie działa
    ZaletyJedyny plus tego syfu to taki, że prowadzą to ludzie, a jak wiadomo ludzi można sie pozbyć
    WadyWszystko od A do Z
  • / 2025-09-23 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    0 poprostu 0.to to jest niebezpieczne i powinno stać w muzeum
  • / 2025-09-21 06:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam

    Proszę o wpisy osób ukaranych mandatem za brak dowodu osobistego
    Chcę poznać skale zjawiska

    Pozdrawiam
    Piotr
  • / 2025-09-20 07:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Dzień dobry.

    Chciałbym poznać skalę mandatów jakie dostają pasażerowie za brak dowodu osobistego?
    Proszę o wpisy. Z góry dziękuję


    Pozdrawiam
    Piotr Sobecki
  • / 2025-09-12 14:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak słów,od ponad roku korzystając intensywnie z usług naszych wspaniałych kolei nigdy nie dotarłem na czas,nie wspominając o opóźnieniach na stacjach początkowych a kończąc na utrudnieniach które mnie spotykały na stacjach przesiadkowych na których przez opóźnienia pociągu musiałem czekać na następne połączenie (1-3 h). jeśli mowa o pracownikach obsługi pociągu również jest to dla mnie nie zrozumiałe że po za doskonałą wiedzą odnośnie Karania i sprawdzania biletów nie wiedzą nic.Mam nadzieję że dożyje chwili kiedy choć raz będę mógł wyjść z pociągu z uśmiechem na twarzy!!!
  • / 2025-09-06 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają tabor a zestawienia pociągów poniżej krytyki. W godzinach szczytu jeden pojazd (autobus szynowy) na PKM. Brak jakiejkolwiek przemyślanej decyzji. Co za głąby tam pracują!
    ZaletyBrak
    WadyBezsensowne zestawienia pociągów
  • / 2025-09-03 09:32
    Ocena: 2.75 / 5
    niekompetentne osoby na infolinii , nie potrafią odpowiedzieć na proste pytanie czy bilety z polregio obowiązują w interregio , dzięki niezdecydowaniu pani którymś dziś jest na linii właśnie uciekł mi pociąg , najpierw mówiła że mogę wsiąść potem po długim oczekiwaniu i konsultacji z kim stwierdziła że jednak nie mogę ,
  • / 2025-08-25 12:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kontynuująca najgorsze PRLowskie tradycje. Pociągi jeżdżą jak chcą. Pracownicy obsługi opryskliwi i nieprzyjemni (choć się im nie dziwię, bo w kółko muszą słyszeć te same narzekania na jakość usługi). Gdyby takie opóźnienia zdarzyły się w Japonii dostawałbym każdorazowo darmowy przejazd i przeprosiny z kartą podarunkową.
    ZaletyBrak
    WadyJakość, terminowość, obsługa.
  • / 2025-08-24 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś jechałem Polregio i miałem przesiadkę w Słupsku. Dworzec był w przebudowie, więc zapytałem konduktora (starszy, łysy), który właśnie kończył tam pracę, czy mogę kupić bilet na miejscu. Odpowiedział, że nie, i że powinienem kupić go w pociągu. Jednak w pociągu okazało się, że muszę dopłacić 50%, ponieważ powinienem był kupić bilet już w Słupsku.
  • / 2025-08-20 03:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Konduktorzy w tych pociągach to jakaś tragedia. Każda/każdy jakiego spotkałam okazywał całkowity brak empatii oraz brak szacunku dla drugiego człowieka.

    Notoryczne spóźnienia czasami nawet po 100 minut. To już się robi żałosne. Brak klimatyzacji sprawia, że czuje się jak świnia w tym pociągu. Z łazienek śmierdzi moczem na kilometr a w samych wagonach wonieje potem.
    ZaletyBrak
    WadyStraszna obsługa i opóźnienia
  • / 2025-08-16 13:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Pociagi notorycznie sie spóźniają. Co chwila ludzi informują o innych godzinach przyjazdu . Nie polecam bo tragedia.
  • / 2025-08-16 09:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Rozumiem że każdy chce zarobić ale to co działo się w pociągach 15.08.2025 do Kołobrzegu to jakieś nieporozumienie, klimatyzacja ledwo powiewała, nikt nie interesował się tym że w pociągu nie ma już miejsca a ludzie pchali się do pociągu taranując nawet dzieci, ale widać najważniejsze że kasa się zgadzała a że ludzie byli przewożeni jak świnie to już żaden problem
    ZaletyCena biletu
    WadyBrak kontroli nad ilością pasażerów
  • / 2025-08-15 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    relacja gdynia - hel to mit. pociągi opóźnione już na starcie, z każdą kolejną stacją nabierają opóźnienia, finalnie dojazd grubo godzinę po czasie. stary tabor, śmierdzi moczem, wagony bydlęce NIE POLECAM!!
    Zaletybrak
  • / 2025-08-15 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Brawa dla logistyki, która wysyła pociąg bez klimatyzacji, następnie go cofa, a ten sprawny spóźnia się i ludzie nie wyrabiają sie na przesiadki. Kraj z kartonu to i koleje takie same. Co jest gorsze jazda bez klimy i dotarcie na czas, czy stanie w upale i czekanie na następny pociąg? Żenada i trzy metry mułu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • / 2025-08-14 09:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Szanowni Państwo,

    Chciałam złożyć skargę na sposób obsługi pasażerów podczas podróży pociągiem dnia 13.08.2025 godzina 20:26 Gdynia kierunek Smętowo

    Po 12 godzinach pracy oczekiwałam na powrót do domu. Niestety, przez ponad 3 godziny nie otrzymywaliśmy żadnych konkretnych informacji o sytuacji ani przewidywanym czasie dalszej podróży. Dopiero po tym czasie zostaliśmy poinformowani, że będziemy zmuszeni „przeskakiwać po górach”, aby dostać się do innego pociągu. Było to nie tylko niewygodne, ale i niebezpieczne oraz całkowicie nieprofesjonalne.

    Brak jasnych komunikatów, opóźnienia i nieodpowiednie warunki przesiadki są, moim zdaniem, niedopuszczalne. W związku z powyższym wnoszę o wyjaśnienie tej sytuacji oraz przedstawienie propozycji rekompensaty za zaistniałe utrudnienia.

    Proszę o pisemną odpowiedź na mój adres e-mail
    ZaletyBrak
    WadyWiecznie opóźnione
  • / 2025-08-10 18:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Dziękuję panu konduktorowi z pociągu polregio, o 14:52. Relacji Rawicz Wrocław Główny, za odmowę przejazdu z powodu braku miejsc dla roweru. Widać było, że jakby miał odruchy ludzkie, to dało by radę. Życzę żeby i panu odmawiali, po trzykroć.
    ZaletyKrzysztofKaczmarek01@gmail.com
    WadyLudzie bardzo mało ludzcy.
  • / 2025-08-10 05:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciekawe czy Krzysztof Pietrzykowski jeździ tymi śmierdzielami pociągami co cuchnie z wc i nie ma klimatyzacji w upale?
    Relacja Malbork-Gdansk główny godz.16 w dzień powszedni przechodzi ludzkie pojęcie taka masakra wewnatrz!
    Zaletycena
    WadySmród w wc,brak klimy i wifi
  • / 2025-08-09 19:16
    Ocena: 4.25 / 5
    Polecam podróż Polregio . Super byłoby gdyby jeszcze w okresie wakacyjnym zwiększono miejsce dla rowerów np. trasa Lębork- Łeba
    ZaletyCzęste przejazdy na trasie
    WadyMało miejsc na rowery do miejscowości nadmorskich w czasie wakacji
  • / 2025-08-05 19:57
    Ocena: 4.75 / 5
    Polecam wszystkim podróże pociągami regio. Docierają do małych miejscowości, jeżdżą kilka razy w ciągu dnia, są wygodne, nowoczesne i szybkie. Ceny umiarkowane, można rzec w miarę tanio. Uważam że nie ma co narzekać. Jest komfortowo i przyjaźnie. Życzę dalszego rozwoju kolei regionalnych.
strona 1 z 18

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5521
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3384
Sindbad
Ocena: 2.43, ilość opinii: 929
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 740
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 391
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 360
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4871
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4600
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3146