Od wielu lat mam u nich sam internet. Po wymianie modemu na nowszy model tydzień zgłaszałem problem z wysokim pingiem ponad 1000ms. Po kolejnych telefonach wlatuje ekipa monterów spóźniona o jeden dzień w stosunku do umówionej wizyty. Podłączają lapka i mówią ze wszystko ok ale screeny robią tylko jak im wychodzi ping do 100ms. Lekkie starcie i stwierdzili ze filtr na klatce do wymiany... W umowie zaznaczałem że nie chce kontaktów telefonicznych a i tak dzwonili ze cztery razy z ofertami. Obsługa techniczna raczej ok ale osoby na słuchawce nie maja bladego pojęcia o co chodzi w rozmowie a trzeba przez nich przebrnąć zgłaszając usterkę. Ceny niezbyt konkurencyjne stabilność działania słaba. Nie polecam chyba że nie ma innej alternatywy.Zalety-są na miejscu wiec jest gdzie chodzić marudzić ze coś nie działa
-odbierają telefony
Wady-drogo
-niekompetentna obsługa klienta w razie awarii(chyba że przełącza do działu technicznego wtedy kultura i zrozumienie tematu)
MiejscowośćOstrów Wielkopolski