Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PolskiBus opinie

Ocena na podstawie 304 opinii

2.23 / 5

  • Wygoda
    1.76
  • Jakość obsługi
    1.58
  • Oferta
    2.65
  • Poziom cen
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Busiarz / 2017-07-14 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początku istenia firmy wszystko było spoko, do momentu jak nie "wygryźli" innych lokalnych firm transportowych. Wtedy owa firma podniosła ceny i jakość oferowanych usług spadła o 90 %. Kontaktu telefonicznego z nimi nie ma w ogóle. SERDECZNIE NIE POLECAM !!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyNie dojeżdża na czas.
    Brak kontaktu tel.

  • ~Calloline / 2017-07-11 12:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Moim zdaniem cena nie jest adekwatna do warunków, jakie panują w PB. Wolę jużytkownik wydać trochę więcej, ale jechać w normalnych warunkach.
    ZaletyBrak
    Wady-brak klimatyzacji i ogrzewania
    - wifi nie działa
    - bardzo ciasno
    - nie wygodne fotele, plecy mnie bolały
  • ~Christo / 2017-07-17 17:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Ogólne wrażenia bardzo złe. Autobus spóźniony ponad 2 godziny, kierowca nie ma pojęcia o sprzedaży biletów, o połączeniach własnego pracodawcy. Komfort podróży niski - bardzo ciasno (a jestem osobą szczupłą). Brak odpowiedzi jakiejkolwiek mailowej i telefonicznej ze strony przewoźnika. Brak zwrotu niewykorzystanego biletu, mimo starań, mimo iż został niewykorzystany z winy przewoźnika (spóźnienie). Ogólnie mają w ... klienta. Bardzo gorąco ODRADZAM podróże PB. Dzisiaj brak możliwości rezerwacji przez stronę przewoźnika. Cały dzień stracony na próbę kupna biletu i kontaktu z przewoźnikiem. Zepsuty pierwszy dzień urlopu. Naprawdę nie wiem jak coś takiego może funkcjonować. Nie warte zniżki paru zł.
    ZaletyCzasami cena
    WadyCzęść trasy zwykłym busem, po czym przesiadka.
    Brak kompetencji kierowcy (nie wie praktycznie nic - tylko jedzie)
    Ciasno.
    Ograniczenia bagażu.
    Niesprawny system rezerwacji - częste konserwacje i usterki.
    Brak lub opóźniona odpowiedź mailowa.
    Bardzo trudny kontakt telefoniczny.
    Brak możliwości zwrotu biletu w wielu przypadkach.
    Duże opóźnienia.
  • ~customer1324 / 2017-12-26 19:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Brak internetu. Brak mydla i papieru toaletowego w ubikacji.
  • ~czesio / 2017-08-05 09:02
    ŻĘNADA
    W pon jechałem na trasie Wrocław - Katowice. Miałem wykupiony bilet z rezerwują wybranego miejsca przy szybie i zwiększonym miejscem na nogi. Zapłaciłem za to 5 zł. Podstawiono autobus zastępczy. Bez gniazdek napięciowych i wifi. Na prośbę o zwrot kasiorki za rezerwację dostałem odp.
    "Może się zdarzyć, iż numeracja nie obowiązuje, jednakże są to sporadyczne przypadki. Ponieważ został podstawiony autobus zastępczy opłata za miejsce 5 zł została wykonana" Czyli jak mój nr zarezerwowanego miejsca w autokarze zastępczym będzie na końcu autokaru i od strony korytarza to nic się nie stało?
    Niedz kurs z Tarnopola do Wrocławia autobus odjeżdża 1,40 h przed czasem podanym w rozkładzie jazdy. Wcześniej sygnalizuje drogą mailową o takiej możliwości bo jestem kilka dni wcześniej na dworcu odjazdu. W odp otrzymuję godzinowy rozkład jazdy, który jest zmieniony ponad 2 tyg. Na własną rękę muszę pokonać 140 km do Lwowa aby wrócić do domu. ŻENADA
    Zaletydo tej pory były
    Wadyjak wyżej
  • ~czoku / 2017-10-06 23:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedyś najlepszy środek transportu w Pl obecnie gówno. Liczne Opóźnienia siegające kilka godzin, brak działającego wifi czy gniazdek elektrycznych. Pora korzystać z konkurencji to może się ogarną.
  • ~Damian / 2016-04-18 17:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszytko ok, odbylem okolo 100 podrózy i nieraz oczywiscie zdarzaly sie opoznienia, ale to jak wszedzie :)
    Zaletyceny
    3 lata, 95 biletow kupuje po 1 zł
  • ~Damian / 2017-08-23 14:59
    Ocena: 4.50 / 5
    Witam, jechałem dziś autobusem Kraków - Wrocław. Nie mam zastrzeżeń, bardzo wygodne siedzenia, WiFi w autobusie, możliwość z korzystania z toalety,każdy ma swoje gniazdko. Autobus jedzie bardzo szybko i według zaplanowanych godzin. Bylem we Wrocławiu dokładnie na tą sama godzinę co zaplanowano. W porównaniu do konkurencji jedzie 2-3 h krócej . Polecam
  • ~Daniel / 2018-01-14 16:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Bardzo mi się nie podobało że kierowcy nie robią pauz na autostradzie , tylko robią jak muszą zbierać ludzi na przystankach. Kierowcy nie dbają o swoich pasażerów. W autokarze jest bardzo wygodnie.
    Jednym słowem nie podobała mi się jazda i w przyszłości znajdę inne oferty przejazdu.
  • ~Darek / 2017-09-30 17:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Notoryczne spóźnienia nawet na małych trasach.Czeste informowanie lub nie informowanie o czasie spóźnieni długo po planowanej godzinie przyjazdu. Oszczędność na miejscach i słuchanie krzeseł powoduje że trudno zmienić pozycję siedzenia.
    ZaletyKolor
    WadyDuzo
  • ~Darek / 2017-12-24 08:40
    Rezerwacja miejsc. Ok pomysł fajny. Do momentu gdy okazuje się że miejsce ma 2 numery np 33 i 37. Mało ludzi ok nie ma problemu ale najczęściej jest inaczej . Kto ma rację ?a pan kierowca z uśmiechem na ustach zachęca do zajmowania tam gdzie wolne. Tylko jaki jest sens przymusowej rezerwacji bez której nie można dokonac zapłaty za bilet.
  • ~daria / 2018-03-16 16:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy wybór z możliwych. Płaci się extra za wygodne miejsce które koniec końców magicznie znika (opłacone), kierowca 5 minut poczekać na pasażera nie może a sam spóźnia się 20 minut, pisanie maili i cierpliwe czekanie na odpowiedz według zaleceń również się nie sprawdza, musiałam sama wykonywać kilkanaście połączeń by moc uzyskać bilet, którego ponownie na moja prośbę nie wysłano (wcześniejszy przez przypadek usunęłam). W autobusach smrod, co w połączeniu z nieuprzejmym i gburowatym kierowca oraz powyższymi argumentami daje -100 do oceny tej firmy.
  • ~DOMINIKA / 2017-07-11 12:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Ceny: Na początku kiedy firma dopiero powstała ceny faktycenie były niskie. Teraz, gdy firma się rozwinęła ceny zaczęły rosnac do tego stopnia, że taniej mi jest przemieszczać się pociągiem (jestem uczniem).Osoby bez zniżek mogą dzięki polskiemu busowi zaoszczedzic parę złotych... parę.
    Oferta: wciąż poszerzana, mozna wyjechać w przeróżne miejsca.
    Jakość obslugi: kontaktu praktycznie nie ma. Kiedy raz zdecydowałam się zadzwonić (3,69 z vat -tak było napisane) za nie cała minute zapłaciłam 7 z groszami. Nie mam pojęcia co było tego przyczyną.
    Kupiłam bilet dzień przed wyjazdem i mailowo poprosiłam o potwierdzenie wpłaty i numer rezerwacji. Otrzymałam godzinę po planowym odjechaniu autobusu. Mimo iż przyniosłam dowód przelewu kirrowca nie wpuscil mnie do autobusu. Czyli wyrzuciłem pieniądze w błoto z powodu ich bałaganu.
    Wygoda: przyznam, że tak słabe opinie poszły głównie przez ten incydent, ale szczerze też mogę napisać, że autobus nie należy do zbyt wygodnych miejsc. Gdy podróżowałam w nocy było bardzo zimno w środku. Ciasno i ledwo można się przepisać jeśli masz miejsce przy końcu.
    Zalety- jeśli nie masz ulgi na pociagu, w polskim busie zaoszczedzisz 5 złoty
    Wady- zdzieranie pieniędzy wszędzie gdzie się da
    - brak troski o klieta i jego pieniądze
    - nie wygodnie
    1 rok
  • ~Dorora / 2018-04-06 21:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam nie polecam jechalam przed swietami do Zakopanego opoznienie bylo ok 35 min i nikt o nim nie powiadomil choc od 1 Pani usluszalam ze ona dostala smsa ze jest opoznienie czemu nie wyslali tego do wszystkich pasażerow. Miejsca nie numerowane przez co wielki balagan i przepychanie sie w wejsciu. Toaleta fatalna. Kierowca nie pomaga przy włożeniu i wyjeciu bagazu co jest czasem trudne dla kobiet.
    ZaletyBrak
    WadyOpoznienie brak numeracji miejsc Kiepska obsluga
  • ~Eda / 2017-12-28 16:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Porażka, ciasno, bardzo nie wygodnie zniszczone siedzenia , odstep między siedzeniami chyba dla dzieci a nie osób ze wzrostem ponad 170 cm,beznadziejne postoje najgorszy to ten na mecie, chcieliśmy z mężem dojechać do Młocin a postój pod pałacem kultury trwał 30min! Po co ?? Skoro został tylko ostatni przystanek na Młocinach, kierowca kluczył jakimiś uliczkami bezsensownie. Nie polecam! Konkurencja na lepsze warunki.
    ZaletyBrak
    WadyNiewygodnie
  • ~Edycze / 2017-06-12 19:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Na trasie Łódź-Krynica Zdrój ( a właściwie Koszalin - Krynica) PB współpracuje z firmą Voyager. Nie polecam podróży ich autokarami. Pasażerowie upchani są jak śledzie w beczce. Jest tragicznie mało miejsca. Podróż trwa ok. 8 godzin i w warunkach oferowanych przez Voyager to droga przez mękę. Nie polecam a wręcz odradzam. A szefom PB radzę zweryfikować umowy z podwykonawcami przewozów.









    ZaletyBezpośrednie połączenie
    WadyMało miejsca dla podróżnych, niewygoda i ogromne zmęczenie po podróży autokarem Setra
  • ~Edyta / 2017-09-22 17:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Poziom usług żenujący, nie można się dodzwonić na podany nr stacjonarny, autobusy nie przyjeżdżają o czasie - trasa Warszawa - Kielce i Kielce - Warszawa od 3 lat ile razy korzystałam nigdy autobus nie był o czasie. Nie polecam!!! nie ma mowy aby się cokolwiek dowiedzieć. Stoisz jak słup na deszczu i czekasz czy łaskawie przyjedzie autobus. Do dyspozytora też się nie dodzwonisz. NIE POLECAM!!!
    Wadybrak gwarancji dojazdu na miejsce w określonym czasie.
    kupuję przez internet i to jedyna zaleta
  • ~eliza / 2018-03-19 06:58
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA !!!!!
    jechałam w piatek do Katowic Bus 17;10 ...po 1 spoznił sie...ok warunki pogodowe
    jechalismy tak dlugo,ze na miejcu bylismy kolo 23;/
    Kierowca bardzo ale to bardzo chamski!!
    poprosiłam aby wzial moja torbe bo nie dałam rady jej wadzic do luku bagazowego to mnie wysmial...
    po 2 zero komunikacji z pasazerami !!!!robil przystanki gdzie chcial!!
    na stacje benzynowa zajechal i powiedzil "15 minut przerwy" hehe masakra jakas.
    NIGDY WIECEJ NIE KUPIE BILETU NA POLSKI BUS !!!!
    WSPOLCZUJE innym ktorzy przez kretynizm kierowcy spoznili sie na przesiadke !!!!!
    Zaletybrak!!
    Wadywszystko co zwiazane z tym busem to wada!!
  • ~Elzbieta / 2019-06-25 10:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Jechałam z mężem 19 czerwca z Wrocławia do Gdańska nr 1380 o 7 rano i było bardzo wygodnie kierowcy przemili udzielali na bieżąco informacji typu wjeżdżamy do... przepraszamy za opóźnienie bo....itp oraz ładnie się przedstawiali z imienia co sprawiało że my jako pasażerowie czuliśmy się niejako bezpiecznie .niestety wracając z Gdańska do Wrocławia 25 czerwca już tego Nie było A szkoda mimo to będziemy korzystać z państwa usług.ceny też przyzwoite pozdrawiamy
  • ~Emjot / 2017-08-18 16:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Notoryczne opoznienia z Wrocławia. Pół godziny, godzinę i dłużej. I nawet nie ma przepraszam a pan zblazowany w budce ma w tylku.
    ZaletyCeny
    WadyOpóźnienia
    Strzelin
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4741
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2887
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 781
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 686
Szwagropol
Ocena: 1.99, ilość opinii: 321
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 262
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4153
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808