strona 9 z 14
-
~Dan / 2021-02-15 14:02
Najpierw kupiłem starter przez neta z przesyłką do domu. Po 4 dniach nadal był nie wysłany. Anulowałem zamówienie i zakupiłem starter na poczcie. W pakiecie wielkimi literami za 25 zł neta 10 GB i rozmowy, sms-y nielimitowane na miesiąc. W praktyce starter 5 zł + doładowanie za 25 żeby cokolwiek udało się włączyć (tak w kółko informacja za mało środków). Po 4 dniach korzystania głównie z rozmów telefonicznych, przychodzi informacja, że pakiet się skończył. Internetu 0 GB i jeszcze kwota minus (-) 34 zł wyskoczyła. Internetu mobilnego zużyłem może kilka bajtów, a tu taki Zonk. No to sprawdzam gdzie reklamować. Nr jest ale płaty ponad 2 zł za minutę. No tego się nie spodziewałem. Przechodzę do konkurencji -
-
~dddsr / 2021-02-04 04:19
Od czterech lat korzystam z innej sieci, w plusz na próbę, totalne dno. ZaletyPomoc technicznaWadyLTE, 5g a ilość? 5g max full starcza na 30 minut..., Pojebało was. -
~benek / 2021-01-31 01:27
Po wielu latach korzystania z telefonów w Orange przyszła pora na przenosiny.
Za 20 złotych za numer, gdy posiadam na ten moment 3 i niedługo będzie 4-ty ( tu już inna oferta ) - dostaliśmy po 15 GB internetu, 10 GB na youtube, nielimitowane socialmedia (sprawdzone - nawet transmisja live na facebooku nie pobiera żadnych danych z pakietu, miód!) - cała reszta typu smsy, mmsy i rozmowy też bez limitu - w kraju i w roamingu no i 3,5 GB internetu w UE.
Jak za tak małe pieniądze oferta jest idealna.
I owszem - czasem zdarzą się niepożądane sytuacje - ale obawiam się, że jeśli ktoś narzeka na tak tanie usługi, to nikt mu nie dogodzi. Ot, taki urok usług masowych - że tu się coś może popsuć, tam, no i czasem naprawa może się wydłużyć.
U konkurencji nie jest lepiej, proszę mi wierzyć. W przypadku usług mobilnych, ważna jest lokalizacja.
U jednego lepszy będzie Orange, u drugiego Plus, u trzeciego t-mobile i tak dalej i tak dalej.
Ja osobiście polecam Plus - drugiego operatora z taką ofertą nie ma w Polsce. Mniej niż 5 euro miesięcznie za taki pakiet to oferta idealna.Zaletyniska cena
bardzo dobra jakość usług
szybka i kompleksowa obsługa klienta
możliwość płatności skycash - ostatnio uratowała mi skórę
100% polski operator i grupa kapitałowaWadyszczerze? jak na moje to nie ma żadnych wad -
~Margo / 2021-01-22 18:08
Fatalna obsługa klienta, nie do końca rzetelnie przedstawiona oferta a następnie duży problem z anulowaniem proponowanej umowy. Przez kolejny tydzień nie mogłam uzyskać dokumentów do akceptacji mimo uzgodnienia warunków umowy. Konsultant zwodził nie oddzwaniał w efekcie zrezygnowałam z usług tej firmy. Najgorsza obsługa z jaką się kiedykolwiek spotkałam. -
~Kazik / 2020-12-23 15:57
Po przeniesieniu do plusha na karte nie wiem co jest grane ale na speedtescie szybkosc ponad 60 a ja nie moge nic podbrac w sklepie googleplay ,pobiera po 1 procencie.youtube ciagnie 240p o 1080 nie ma szans.To chyba jakis lejek jest czy jak to nazwac,zwolniony na maxa,moze trzeba platne pakiety kupić. Dziadostwo mialem orange i żałuje przeniesienia po plusa -
~TOMJ / 2020-12-20 20:12
Przeniosłem trzy numery, żeby mieć darmowe 15giga na LTM, ale okazało się, że te LTM nie dział. Prędkość na LTM mam ściąganie 3Mbit a wysyłanie 8Mbit i średnio takie transfery mam na 3 telefonach. Żałuję, że przeniosłem numery do plusha. Zaletyco trzy miesiące dodatkowe giga, ale przy takiej nędznej prędkości 4Mbit to nawet 5Gbit nie wykorzystam.WadyPrzereklamowane LTE, taka słaba prędkość internetu, że traktuje jakby nie działa. -
~Nick123 / 2020-12-14 17:36
Skusilem sie na ta siec ze wzgledu na cene.w tym wypadku cena rowna sie jakosc brak zasiegu daje o sobie znac na kazdym kroku nie polecam wolal bym wrocic do poprzedniej ale wplatalem sie na 2 lata.. trzeba przecierpiec i uciekac .NIE polecam. ZaletyCenaWadyNotoryczny brak zasiegu.chamska obsluga klienta -
~Luigi / 2020-12-08 22:19
Słaba jakość netu (przerywa), słaba jakość rozmów (trzeszczy). Miasto satelita Katowic... U matki działa dorze, ale na jej bloku jest nadajnik Plusa. Pora się żegnać.
Specjalnid kupiłem startery Heyah, Virgin, Nju i Orange. Zdecydowanie Plush przegrywa ze wszystkimi.ZaletyTanioWadyZasięg -
-
~Agi / 2020-11-25 16:26
W wielu miejscach nie ma zasięgu, połączenia same się rozłączają a pózniej przez kilkanaście nawet minut nie ma zasięgu i nie da się ani zadzwonić ani dodzwonić do mnie co w sytuacjach nagłych czy pilnych jest niedopuszczalne. Brak zasięgu w wielu pomieszczeniach - mieszkając w kilku miejscach nigdzie nie miałam zasięgu z plusha pomimo trzymania tel przy oknie. Obłęd. -
~Monika / 2020-11-19 12:42
Tragiczny brak zasiegu. Duzo pakietow, prawie kazdy wykupic trzeba, a tak ladnie na starcie wygladala oferta. Duzo z tym wszystkim zamieszania. Problem z pakietami, przynamniej u mnie sie mieszja i wystepuja bledy. Problem z super szybkim interneten lte. Na mapie zasiegu wszystko ladnie wyglada, w praktyce zle. Tragedia. Odradzam. Przesnosze sie do innej sieci. Wadystraszny brak zasiegu -
~MAŁGORZATA / 2020-11-14 18:14
Zaleta to cena. Reszta to kompletna porażka. Ciężko połączyć się z konsultantem a jak się połączy to prze łan czają z działu do działu a na koniec odsyłają do punktu plusa. MASAKRA. Zasięg słabiutki internet mało gdzie działa. ZaletyCenaWadySłaby zasięg, niemożliwe zł at wieniec problemów przez telefon, niekompetentni konsultanci -
~Paweł / 2020-11-13 22:52
Nie rozumiem narzekania na 3 m-ce za 0 dla przenoszących numer. Warunki tego są znane od lat i każdy kto ma ćwierć mózgu wie o co chodzi. Osobiście poprosiłem przez www o kontakt i przedstawienie oferty. Mam 3 numery, płacę mniej niż płaciłem (a płaciłem niewiele w Play), na zasięg nie narzekam. Jeszcze nie pojawiły się awarie, ale one bywają w każdej sieci. Mogliby dać pluszowego miśka jako upominek za przeniesienie kilku numerów :) ZaletyCena, zasięg, jasne warunki umowy.WadySpotykałem już bardziej sympatycznych sprzedawców... -
~Lulu / 2020-11-11 19:09
Obsługa klienta leży. Nie można się doprosić o kontakt z ich strony a jak już człowiek się dodzwoni to sfochowany pracownik z wielką łaską odpowiada na pytania i ma pretensje o to, że za dużo osób dzwoni i on nie ma czasu. Jak ktoś chce się czegoś dowiedzieć lub ma problem to należy się uzbroić w cierpliwość i przygotować na pyskówkę bo inaczej nic się nie załatwi. Robią wszystko żeby człowieka zniechęcić i rozłączyć. TRAGEDIA!!! ZaletyNiby dobre ceny i ofertyWadyTak chamska obsługa, że się odechciewa -
~fotyk / 2020-11-10 09:24
Oferta zawiera kruczki! Bezpłatne 3 miesiące dla osób przenoszących numer jest fikcją. Dotyczy numeru tymczasowego, który jest wciskany klientowi w momencie podpisania umowy. Nawet gdy nr nie został aktywowany, faktury są dostarczane - na 0 zł. Jeśli umowa zostaje podpisana wcześniej, przed przeniesieniem numeru, to "darmowy okres" zostaje skonsumowany przez nieużywany, zastępczy nr. Jeżeli ktoś, tak jak ja, przenosi do nich nr, to te 3 m-ce "są po to żeby klient nie płacił w dwóch sieciach" jak mnie poinformowano. Złapali mnie na 2 lata i ani dnia dłużej. Tu nie chodzi o te marne kilka złotych, tylko o wprowadzanie w błąd. Termin przeniesienia numeru i termin podpisania umowy to kwestie, które są przemilczane i napisane drobnym druczkiem. To postępowanie drobnych cwaniaczków! -
~Nosal / 2020-10-27 15:10
Sieć przysłała umowę na innych warunkach niż przez telefon, na reklamacje odpowiedzieli nie chcesz tego co na papierze to zerwij umowę. Problem w tym, że po zerwaniu rozegrał się dramat. To znaczy parę dni po rozwiązaniu umowy przenieśli do swojej sieci mój numer - bez zgody, po czym go wyłączyli. Mija miesiąc, wieloletni numer został skasowany, faktury przychodzą, umowy nie ma, reklamacja utknęła kilka tygodni temu. Infolinia nie jest w stanie pomóc i każą pisać maile, a mailowo odpisują zgłoszenie przyjęte. Firma działa tak - numeru nie ma co oznacza, że nie bardzo można coś załatwić (nikt nic nie wie, bo jak wyłączyli numer nie mają go w bazie więc nie ma czego reklamować), ale fakturę do zapłaty już można wysłać... ZaletycenaWadycena - płcisz za nic
aplikacja jak z lat 90-tych
infolinia nie jest w stanie pomóc
dodatkowe opłaty: numer tymczasowy, płatne smsy konfiguracyjne (iPhone)
brak szacunku do klienta
degrangolada ogólna
dewizja sieci - naciągnąć, oszukać, olać i zapomnieć -
~MK / 2020-10-24 14:48
Pomyłka konsultanta przenoszącego moje trzy numery z innej sieci. Źle spisał jedną cyfrę, co opóźniło przeniesienie jednego numeru i naraziło mnie na koszty u poprzedniego operatora. Słowa przepraszam nie usłyszałam.
Zaznaczyłam, że zacznę korzystać z usług Plusha z dniem zakończenia świadczenia usług starego operatora. Plush zrobił po swojemu, czyli przysłał numery tymczasowe i od razu uruchomił usługę, z której nie korzystałam (logiczne - miałam swój stary numer), a darmowe 3 miesiące już rozpoczęły swój bieg.
KAŻDY miesiąc MUSIAŁAM pisać do Plusha, ponieważ w czasie "darmowych" miesięcy uparcie wystawiali faktury do zapłacenia!!
Mam u nich 3 numery. Na każdy przychodzi osobna faktura! Mało tego - każdą fakturę muszę opłacać na inny rachunek!!! Poprzedni operator potrafił wszystko zbić na jednej fakturze...
Mąż przebywając na wsi traci zasięg internetu. Plush twierdzi, że Internet w telefonie nie jest główną usługą, jaką świadczą, więc jest ok?
ZaletyCena i tylko toWadyObsługa klienta
Trzy faktury
Trzy inne rachunki do wpłaty
Kiepski internet na wsi
Plush nie potrafi przyznać się do winy, a tym bardziej przeprosić -
-
~Toruniak / 2020-10-22 19:58
Słaba oferta... Zasięg słaby LTE na poziomie 2 mb/s ... Kroją jak się da.. dwa telefony w plusie jeden abonament śmiga LTE drugi na kartę ABO dno ten sam model telefonów.. i co jest grane ??? Kroją.... ZaletyBrakWadyZbyt dużo czcionki zabraknie -
~Krystian / 2020-09-11 20:40
Miałem internet z tej firmy. Sprzedają numery, które były jeszcze nie dawno używane i dostawalem co chwile smsy od komornika adresowane do poprzedniego właściciela nuneru, więc uzywanie jako karty do internetu w telefonie odpada chyba że ktos lubi dostawać kilka sms dziennie adresowanych do kogoś innego, używałem jej w routerze mobilnym ale po kilku miesiącach karta przestala działać. Nie dość, że nie mogłem korzystać z internetu to jeszcze w salonie kazali mi zapłacić za wyrobienie nowej karty. Serio mam płacić za to że sprzedajecie trefne karty, ktore przestaja działać i jeszcze chcecie na tym zarabiać? Dobry żart, w ten o to sposób straciliście klienta na zawsze. ZaletyZadnych specjalnych zalet się nie dopatrzyłem.WadySprzedaja, karty na które przychodzi spam sms do poprzednich właścicieli nr i każą płacić za to że ich trefne karty przestają działać -
~Dogi / 2020-09-11 19:58
Niestety porażka jeżeli chodzi o zasięg. Przeniosłem 2 numeru z orange i strasznie słaba prędkość pobierania, przy full LTE ledwo 5Mb/s i to w mieście gdzie w orange było ok 30Mb/s, żałuję że wziąłem umowę na 24mce, no cóż przecierpieć i ucieeekaććććć ZaletycenaWadyjakość internetu -
~Morciak / 2020-09-10 10:57
Przeniosłem 3 numery z Play do Plus(h)a (wrzesień 2020r) i od razu zauważyłem poprawę na PLUS zarówno pod względem jakości świadczonych usług, ich ceny ale co dla mnie najważniejsze - JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.
1. jakość usług - Warszawa, okolice Mordoru - Play "zapycha się" niemiłosiernie, tymczasowe "wsparcie" przyszło ze strony ... Covid-19, który spowodował ograniczenie ruchu w sieci z powodu przeniesienia się części osób poza rejon biurowców. Niestety po ich powrocie do pracy i powrocie dzieci do szkół - problem powrócił.
Weekendy - okolice Centrum Warszawy i okolice centrów handlowych - w Play prędkość sieci spadała do 3G (dysponuję screenami) tak, że otwarcie jakiejkolwiek strony czy skorzystanie z usług mobilnych typu "data" było niemożliwe.
W Plush nie odnotowuję żadnego z powyższych.
Korzyści - rzeczywisty dostęp do internetu 4G przez 24/7.
2. W Play miałem starą ofertę "Rodzina M", która na tle innych ofert w Play wypadała super (90 zł za 3 numery, wszystko unlimited (internet 30GB), roaming UE 11 GB/mc), umowa bez okresu zobowiązania - do tego stopnia, że sam Play nie był w stanie zaoferować mi korzystniejszej oferty. Pazerność Play - wprowadzenie DODATKOWEJ opłaty za połączenia na telefony STACJONARNE w strefie numeracyjnej w Polsce (+47) przechyliła szalę goryczy.
W Plush - 60 zł za 3 numery, każdy z numerów ma swój własny pakiet 10 GB data (+ 10 GB na U2Be), który nie jest pomniejszany przez komunikatory i media socjalne, a który rośnie za staż, 3,17 GB data w roaminugu UE, BRAK OPŁAT za połączenia na WSZYSTKIE numery stacjonarne w Polsce (w tym także do strefy numeracyjnej 47), umowa na czas nieokreślony.
Korzyści - oszczędności miesięczne rzędu 40 - 50 zł.
3. Obsługa klienta - tutaj Plus(h) nie ma sobie równych na PLUS - zaangażowanie pracowników obsługi PO-SPRZEDAŻOWEJ, ich własna inwencja, SPOSÓB ODNOSZENIA się do klienta - 100/100.
W Play natomiast od dłuższego czasu natrafiłem na podejście typu "nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz", wykorzystywanie błędów technicznych PLAY na niekorzyść klienta, całkowity brak profesjonalizmu w odnoszeniu się do klienta (od kiedy to ja jestem z Państwem na "per TY??"), przedstawianie się obsługi tylko i wyłącznie z imienia..... I to wszystko wszystko w warunkach ostrej konkurencji ze strony innych operatorów? Gdzie jest kontrola wewnętrzna w Play?
Korzyści - zdecydowane podejście PRO klienckie w Plush.
strona 9 z 14