Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plush opinie

Ocena na podstawie 279 opinii

2.21 / 5

  • Cena/Jakość
    2.10
  • Obsługa klienta
    1.96
  • Oferta
    2.62

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dan / 2021-02-15 14:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Najpierw kupiłem starter przez neta z przesyłką do domu. Po 4 dniach nadal był nie wysłany. Anulowałem zamówienie i zakupiłem starter na poczcie. W pakiecie wielkimi literami za 25 zł neta 10 GB i rozmowy, sms-y nielimitowane na miesiąc. W praktyce starter 5 zł + doładowanie za 25 żeby cokolwiek udało się włączyć (tak w kółko informacja za mało środków). Po 4 dniach korzystania głównie z rozmów telefonicznych, przychodzi informacja, że pakiet się skończył. Internetu 0 GB i jeszcze kwota minus (-) 34 zł wyskoczyła. Internetu mobilnego zużyłem może kilka bajtów, a tu taki Zonk. No to sprawdzam gdzie reklamować. Nr jest ale płaty ponad 2 zł za minutę. No tego się nie spodziewałem. Przechodzę do konkurencji
  • ~dddsr / 2021-02-04 04:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Od czterech lat korzystam z innej sieci, w plusz na próbę, totalne dno.
    ZaletyPomoc techniczna
    WadyLTE, 5g a ilość? 5g max full starcza na 30 minut..., Pojebało was.
  • ~benek / 2021-01-31 01:27
    Ocena: 5.00 / 5
    Po wielu latach korzystania z telefonów w Orange przyszła pora na przenosiny.

    Za 20 złotych za numer, gdy posiadam na ten moment 3 i niedługo będzie 4-ty ( tu już inna oferta ) - dostaliśmy po 15 GB internetu, 10 GB na youtube, nielimitowane socialmedia (sprawdzone - nawet transmisja live na facebooku nie pobiera żadnych danych z pakietu, miód!) - cała reszta typu smsy, mmsy i rozmowy też bez limitu - w kraju i w roamingu no i 3,5 GB internetu w UE.

    Jak za tak małe pieniądze oferta jest idealna.

    I owszem - czasem zdarzą się niepożądane sytuacje - ale obawiam się, że jeśli ktoś narzeka na tak tanie usługi, to nikt mu nie dogodzi. Ot, taki urok usług masowych - że tu się coś może popsuć, tam, no i czasem naprawa może się wydłużyć.

    U konkurencji nie jest lepiej, proszę mi wierzyć. W przypadku usług mobilnych, ważna jest lokalizacja.

    U jednego lepszy będzie Orange, u drugiego Plus, u trzeciego t-mobile i tak dalej i tak dalej.

    Ja osobiście polecam Plus - drugiego operatora z taką ofertą nie ma w Polsce. Mniej niż 5 euro miesięcznie za taki pakiet to oferta idealna.
    Zaletyniska cena
    bardzo dobra jakość usług
    szybka i kompleksowa obsługa klienta
    możliwość płatności skycash - ostatnio uratowała mi skórę
    100% polski operator i grupa kapitałowa
    Wadyszczerze? jak na moje to nie ma żadnych wad
  • ~Margo / 2021-01-22 18:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta, nie do końca rzetelnie przedstawiona oferta a następnie duży problem z anulowaniem proponowanej umowy. Przez kolejny tydzień nie mogłam uzyskać dokumentów do akceptacji mimo uzgodnienia warunków umowy. Konsultant zwodził nie oddzwaniał w efekcie zrezygnowałam z usług tej firmy. Najgorsza obsługa z jaką się kiedykolwiek spotkałam.
  • ~Kazik / 2020-12-23 15:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Po przeniesieniu do plusha na karte nie wiem co jest grane ale na speedtescie szybkosc ponad 60 a ja nie moge nic podbrac w sklepie googleplay ,pobiera po 1 procencie.youtube ciagnie 240p o 1080 nie ma szans.To chyba jakis lejek jest czy jak to nazwac,zwolniony na maxa,moze trzeba platne pakiety kupić. Dziadostwo mialem orange i żałuje przeniesienia po plusa
  • ~TOMJ / 2020-12-20 20:12
    Ocena: 2.67 / 5
    Przeniosłem trzy numery, żeby mieć darmowe 15giga na LTM, ale okazało się, że te LTM nie dział. Prędkość na LTM mam ściąganie 3Mbit a wysyłanie 8Mbit i średnio takie transfery mam na 3 telefonach. Żałuję, że przeniosłem numery do plusha.
    Zaletyco trzy miesiące dodatkowe giga, ale przy takiej nędznej prędkości 4Mbit to nawet 5Gbit nie wykorzystam.
    WadyPrzereklamowane LTE, taka słaba prędkość internetu, że traktuje jakby nie działa.
  • ~Nick123 / 2020-12-14 17:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Skusilem sie na ta siec ze wzgledu na cene.w tym wypadku cena rowna sie jakosc brak zasiegu daje o sobie znac na kazdym kroku nie polecam wolal bym wrocic do poprzedniej ale wplatalem sie na 2 lata.. trzeba przecierpiec i uciekac .NIE polecam.
    ZaletyCena
    WadyNotoryczny brak zasiegu.chamska obsluga klienta
  • ~Luigi / 2020-12-08 22:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Słaba jakość netu (przerywa), słaba jakość rozmów (trzeszczy). Miasto satelita Katowic... U matki działa dorze, ale na jej bloku jest nadajnik Plusa. Pora się żegnać.

    Specjalnid kupiłem startery Heyah, Virgin, Nju i Orange. Zdecydowanie Plush przegrywa ze wszystkimi.
    ZaletyTanio
    WadyZasięg
  • ~Agi / 2020-11-25 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W wielu miejscach nie ma zasięgu, połączenia same się rozłączają a pózniej przez kilkanaście nawet minut nie ma zasięgu i nie da się ani zadzwonić ani dodzwonić do mnie co w sytuacjach nagłych czy pilnych jest niedopuszczalne. Brak zasięgu w wielu pomieszczeniach - mieszkając w kilku miejscach nigdzie nie miałam zasięgu z plusha pomimo trzymania tel przy oknie. Obłęd.
  • ~Monika / 2020-11-19 12:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragiczny brak zasiegu. Duzo pakietow, prawie kazdy wykupic trzeba, a tak ladnie na starcie wygladala oferta. Duzo z tym wszystkim zamieszania. Problem z pakietami, przynamniej u mnie sie mieszja i wystepuja bledy. Problem z super szybkim interneten lte. Na mapie zasiegu wszystko ladnie wyglada, w praktyce zle. Tragedia. Odradzam. Przesnosze sie do innej sieci.
    Wadystraszny brak zasiegu
  • ~MAŁGORZATA / 2020-11-14 18:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Zaleta to cena. Reszta to kompletna porażka. Ciężko połączyć się z konsultantem a jak się połączy to prze łan czają z działu do działu a na koniec odsyłają do punktu plusa. MASAKRA. Zasięg słabiutki internet mało gdzie działa.
    ZaletyCena
    WadySłaby zasięg, niemożliwe zł at wieniec problemów przez telefon, niekompetentni konsultanci
  • ~Paweł / 2020-11-13 22:52
    Ocena: 4.67 / 5
    Nie rozumiem narzekania na 3 m-ce za 0 dla przenoszących numer. Warunki tego są znane od lat i każdy kto ma ćwierć mózgu wie o co chodzi. Osobiście poprosiłem przez www o kontakt i przedstawienie oferty. Mam 3 numery, płacę mniej niż płaciłem (a płaciłem niewiele w Play), na zasięg nie narzekam. Jeszcze nie pojawiły się awarie, ale one bywają w każdej sieci. Mogliby dać pluszowego miśka jako upominek za przeniesienie kilku numerów :)
    ZaletyCena, zasięg, jasne warunki umowy.
    WadySpotykałem już bardziej sympatycznych sprzedawców...
  • ~Lulu / 2020-11-11 19:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta leży. Nie można się doprosić o kontakt z ich strony a jak już człowiek się dodzwoni to sfochowany pracownik z wielką łaską odpowiada na pytania i ma pretensje o to, że za dużo osób dzwoni i on nie ma czasu. Jak ktoś chce się czegoś dowiedzieć lub ma problem to należy się uzbroić w cierpliwość i przygotować na pyskówkę bo inaczej nic się nie załatwi. Robią wszystko żeby człowieka zniechęcić i rozłączyć. TRAGEDIA!!!
    ZaletyNiby dobre ceny i oferty
    WadyTak chamska obsługa, że się odechciewa
  • ~fotyk / 2020-11-10 09:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta zawiera kruczki! Bezpłatne 3 miesiące dla osób przenoszących numer jest fikcją. Dotyczy numeru tymczasowego, który jest wciskany klientowi w momencie podpisania umowy. Nawet gdy nr nie został aktywowany, faktury są dostarczane - na 0 zł. Jeśli umowa zostaje podpisana wcześniej, przed przeniesieniem numeru, to "darmowy okres" zostaje skonsumowany przez nieużywany, zastępczy nr. Jeżeli ktoś, tak jak ja, przenosi do nich nr, to te 3 m-ce "są po to żeby klient nie płacił w dwóch sieciach" jak mnie poinformowano. Złapali mnie na 2 lata i ani dnia dłużej. Tu nie chodzi o te marne kilka złotych, tylko o wprowadzanie w błąd. Termin przeniesienia numeru i termin podpisania umowy to kwestie, które są przemilczane i napisane drobnym druczkiem. To postępowanie drobnych cwaniaczków!
  • ~Nosal / 2020-10-27 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć przysłała umowę na innych warunkach niż przez telefon, na reklamacje odpowiedzieli nie chcesz tego co na papierze to zerwij umowę. Problem w tym, że po zerwaniu rozegrał się dramat. To znaczy parę dni po rozwiązaniu umowy przenieśli do swojej sieci mój numer - bez zgody, po czym go wyłączyli. Mija miesiąc, wieloletni numer został skasowany, faktury przychodzą, umowy nie ma, reklamacja utknęła kilka tygodni temu. Infolinia nie jest w stanie pomóc i każą pisać maile, a mailowo odpisują zgłoszenie przyjęte. Firma działa tak - numeru nie ma co oznacza, że nie bardzo można coś załatwić (nikt nic nie wie, bo jak wyłączyli numer nie mają go w bazie więc nie ma czego reklamować), ale fakturę do zapłaty już można wysłać...
    Zaletycena
    Wadycena - płcisz za nic
    aplikacja jak z lat 90-tych
    infolinia nie jest w stanie pomóc
    dodatkowe opłaty: numer tymczasowy, płatne smsy konfiguracyjne (iPhone)
    brak szacunku do klienta
    degrangolada ogólna
    dewizja sieci - naciągnąć, oszukać, olać i zapomnieć
  • ~MK / 2020-10-24 14:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Pomyłka konsultanta przenoszącego moje trzy numery z innej sieci. Źle spisał jedną cyfrę, co opóźniło przeniesienie jednego numeru i naraziło mnie na koszty u poprzedniego operatora. Słowa przepraszam nie usłyszałam.
    Zaznaczyłam, że zacznę korzystać z usług Plusha z dniem zakończenia świadczenia usług starego operatora. Plush zrobił po swojemu, czyli przysłał numery tymczasowe i od razu uruchomił usługę, z której nie korzystałam (logiczne - miałam swój stary numer), a darmowe 3 miesiące już rozpoczęły swój bieg.
    KAŻDY miesiąc MUSIAŁAM pisać do Plusha, ponieważ w czasie "darmowych" miesięcy uparcie wystawiali faktury do zapłacenia!!
    Mam u nich 3 numery. Na każdy przychodzi osobna faktura! Mało tego - każdą fakturę muszę opłacać na inny rachunek!!! Poprzedni operator potrafił wszystko zbić na jednej fakturze...
    Mąż przebywając na wsi traci zasięg internetu. Plush twierdzi, że Internet w telefonie nie jest główną usługą, jaką świadczą, więc jest ok?

    ZaletyCena i tylko to
    WadyObsługa klienta
    Trzy faktury
    Trzy inne rachunki do wpłaty
    Kiepski internet na wsi
    Plush nie potrafi przyznać się do winy, a tym bardziej przeprosić
  • ~Toruniak / 2020-10-22 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaba oferta... Zasięg słaby LTE na poziomie 2 mb/s ... Kroją jak się da.. dwa telefony w plusie jeden abonament śmiga LTE drugi na kartę ABO dno ten sam model telefonów.. i co jest grane ??? Kroją....
    ZaletyBrak
    WadyZbyt dużo czcionki zabraknie
  • ~Krystian / 2020-09-11 20:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Miałem internet z tej firmy. Sprzedają numery, które były jeszcze nie dawno używane i dostawalem co chwile smsy od komornika adresowane do poprzedniego właściciela nuneru, więc uzywanie jako karty do internetu w telefonie odpada chyba że ktos lubi dostawać kilka sms dziennie adresowanych do kogoś innego, używałem jej w routerze mobilnym ale po kilku miesiącach karta przestala działać. Nie dość, że nie mogłem korzystać z internetu to jeszcze w salonie kazali mi zapłacić za wyrobienie nowej karty. Serio mam płacić za to że sprzedajecie trefne karty, ktore przestaja działać i jeszcze chcecie na tym zarabiać? Dobry żart, w ten o to sposób straciliście klienta na zawsze.
    ZaletyZadnych specjalnych zalet się nie dopatrzyłem.
    WadySprzedaja, karty na które przychodzi spam sms do poprzednich właścicieli nr i każą płacić za to że ich trefne karty przestają działać
  • ~Dogi / 2020-09-11 19:58
    Ocena: 3.33 / 5
    Niestety porażka jeżeli chodzi o zasięg. Przeniosłem 2 numeru z orange i strasznie słaba prędkość pobierania, przy full LTE ledwo 5Mb/s i to w mieście gdzie w orange było ok 30Mb/s, żałuję że wziąłem umowę na 24mce, no cóż przecierpieć i ucieeekaććććć
    Zaletycena
    Wadyjakość internetu
  • ~Morciak / 2020-09-10 10:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Przeniosłem 3 numery z Play do Plus(h)a (wrzesień 2020r) i od razu zauważyłem poprawę na PLUS zarówno pod względem jakości świadczonych usług, ich ceny ale co dla mnie najważniejsze - JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.
    1. jakość usług - Warszawa, okolice Mordoru - Play "zapycha się" niemiłosiernie, tymczasowe "wsparcie" przyszło ze strony ... Covid-19, który spowodował ograniczenie ruchu w sieci z powodu przeniesienia się części osób poza rejon biurowców. Niestety po ich powrocie do pracy i powrocie dzieci do szkół - problem powrócił.
    Weekendy - okolice Centrum Warszawy i okolice centrów handlowych - w Play prędkość sieci spadała do 3G (dysponuję screenami) tak, że otwarcie jakiejkolwiek strony czy skorzystanie z usług mobilnych typu "data" było niemożliwe.
    W Plush nie odnotowuję żadnego z powyższych.
    Korzyści - rzeczywisty dostęp do internetu 4G przez 24/7.

    2. W Play miałem starą ofertę "Rodzina M", która na tle innych ofert w Play wypadała super (90 zł za 3 numery, wszystko unlimited (internet 30GB), roaming UE 11 GB/mc), umowa bez okresu zobowiązania - do tego stopnia, że sam Play nie był w stanie zaoferować mi korzystniejszej oferty. Pazerność Play - wprowadzenie DODATKOWEJ opłaty za połączenia na telefony STACJONARNE w strefie numeracyjnej w Polsce (+47) przechyliła szalę goryczy.
    W Plush - 60 zł za 3 numery, każdy z numerów ma swój własny pakiet 10 GB data (+ 10 GB na U2Be), który nie jest pomniejszany przez komunikatory i media socjalne, a który rośnie za staż, 3,17 GB data w roaminugu UE, BRAK OPŁAT za połączenia na WSZYSTKIE numery stacjonarne w Polsce (w tym także do strefy numeracyjnej 47), umowa na czas nieokreślony.
    Korzyści - oszczędności miesięczne rzędu 40 - 50 zł.

    3. Obsługa klienta - tutaj Plus(h) nie ma sobie równych na PLUS - zaangażowanie pracowników obsługi PO-SPRZEDAŻOWEJ, ich własna inwencja, SPOSÓB ODNOSZENIA się do klienta - 100/100.
    W Play natomiast od dłuższego czasu natrafiłem na podejście typu "nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz", wykorzystywanie błędów technicznych PLAY na niekorzyść klienta, całkowity brak profesjonalizmu w odnoszeniu się do klienta (od kiedy to ja jestem z Państwem na "per TY??"), przedstawianie się obsługi tylko i wyłącznie z imienia..... I to wszystko wszystko w warunkach ostrej konkurencji ze strony innych operatorów? Gdzie jest kontrola wewnętrzna w Play?

    Korzyści - zdecydowane podejście PRO klienckie w Plush.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4153
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1168
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179