Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PlusBus opinie

Ocena na podstawie 70 opinii

2.84 / 5

  • Poziom cen
    3.03
  • Oferta
    3.06
  • Jakość obsługi
    2.56
  • Wygoda
    2.97

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 4 z 4
  • ~Krzywa / 2024-04-18 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca kretyn, obraża pasażerów, poucza. Totalna chamówa, nie przestrzega regulaminu oraz zachowuje się w sposób zastanawiający. Apelowałabym o testy narkotykowe oraz/lub psychotyczne. Nie wykwalifikowani kierowcy nie powinni uczestniczyć w życiu drogowym i przewozić ludzi.
  • ~Leon / 2018-06-16 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Lot z Londynu opóźniony około 20 min , autobus odjeżdża nie czekając na pasażerów. Tłumaczenie pani z informacji .iż jest to autobus rejsowy i nie mógł czeka na pasażęrów. Większość biletów wykupywana jest internetowo , więc firma nic nie traci czy autobus jedzie z pasażerami czy też pusty. Najzwyklejsze olewanie klientów
  • ~Maciek / 2019-01-09 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    dziś jechałem z Białegostoku do Modlina...powiem że nigdy więcej nie wiem jak z innymi kierowcami ale ten człowiek chyba jest nie normalny temperatura sięgała do 40 stopni w autobusie żadnych smród i zygajace dzieci...Nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług nie pozdrwiam i nie polecam
    Zaletyzero
    Wadymilion
  • ~Mg / 2021-06-08 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kultura kierowców zostawia wiele do życzenia, kierowanie pojazdem także.
    ZaletyBrak
  • ~Misiek / 2019-05-09 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus Bus ogłosił promocję na zakup biletów. Sprzedaż miał ruszyć o godzinie 12:00. Strona nie działała przynajmniej przez 1h. W efekcie nie mogłam zakupić biletów w cenach promocyjnych.

    Do tego firma bardzo podniosła ceny biletów plus zmienili godziny na niekorzyść. Jest to jawne wykorzystanie monopolu, który ta firma objęła na trasie Ostrów Maz-Warszawa.

    Nie Polecam.
  • ~pająk / 2020-10-03 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozkład jazdy jest nieprawidłowy, autobusy często nie przyjeżdżają bez żadnej informacji na stronie internetowej. Nie można połączyć się z infolinią, osoby pracujące na telefonie są niekompetentne i nie są w stanie udzielić żadnych wartościowych informacji
    WadyRozkład jazdy wadliwy, internetowy różni się od tego na przystanku
  • ~Pani M / 2021-08-23 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Złamanie regulaminu 20 08 godz 18;45 plac defilad pałac kultury i nauki w warszawie
    -na stronie sprzedaż online zamknięta
    -Pokazywało 2 miejsca wolne mam zrzut ekranu
    - Byłam pierwsza w kolejce po osobach z biletami za mną dwie starsze panie tez bez biletów
    -padał straszny deszcz ludzie mokli na zewnątrz
    -pilny powrót do domu do chorego niemowlaka z powikłaniami po zapaleniu płuc
    -opiekunka pilnie musiała wyjść i nie miał się kto zająć dzieckiem dlatego zależało mi na szybkim przybyciu do domu 100 km
    -weszłam do autobusu po osobach z biletami jako pierwsza a kierowca( na którego skargi na stronie były już wcześniej) powiedział ze nie ma miejsc pomimo ze były dwa miejsca
    -kazał wysiąść mi na deszcz odmówił kupna biletu z powodu braku miejsc co nie było zgodne ze stanem faktycznym, był nieprzyjemny, miał podniesiony głos i traktował moją osobę z góry i nie wiem jaki był tego powód ponieważ uprzejmie poprosiłam o bilet
    -kontaktowałam się z prawnikiem który analizował regulamin i ewidentnie doszło do naruszeń
    - W momencie przyjazdu autobusu kierowca powiedział że nie przyjmuje wyłącznie więcej osób z bagażem bo bagażnik był pełny
    - zgodnie z rozdziałem 7 pod tytułem bilety paragraf 10 punkt 4
    Sprzedaży i przedsprzedaży biletów dokonuje się według kolejności zgłaszania się podróżnych. Inwalidzi o widocznym kalectwie, kobiety ciężarne, osoby z małymi dziećmi na ręku oraz inne osoby, uprawnione na mocy odrębnych przepisów, mogą nabyć bilet poza kolejnością. Nie ma tu ni c o starszych osobach, panie które weszły MIAŁY PŁASZCZE PRZECIWDESZCZOWE A JA NIE MIAŁAM I ZOSTAŁAM WYPROSZONA Z AUTOKARU

    Kierowca, łysy pan, starszy, przy tuszy, jest okropny. Bardzo chamski, nie chciał mnie wspuścić bez maseczki, której zapomniałam. Bilet miałam kupiony kilka godzin wcześniej. Pobiegłam szybko kupić maseczke i usłyszałam tylko "nie będę na ciebie czekał"... Kiedy wróciłam, kierowca wpuszczał mężczyznę bez biletu i bez maseczki. Ja musiałam czekać na swoją kolej, panowie w autobusie byli bez maseczek, kobiety natomiast musiały wchodzić z maseczkami Jest to opinia jednej z osób podróżujących również z tym panem, ponieważ z opisu tej osoby wynika że był to ten sam człowiek.
    ZaletyNIC
    WadyWIELE
  • ~Pasażerowie z rozpaczeni ze trzcianki / 2019-07-07 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechaliśmy z żona i dzieckiem w pilnej sprawie do domu. Przylecieliśmy ostatnim samolotem z Londynu Kierowca ktory jechał do Białegostoku trasa s 8 był tak nieuprzejmy kiedy poprosiliśmy go o to zeby zatrzymał sie wmiejscowosci Trzcianaka . wykrzykiwał na cały autobus ze trzeba było załatwić sobie wczesniej transport. OcYwiscie nas nie zabrał mimo to ze chcieliśmy zapłacić bilety do Białegostoku. Nie mieliśmy pieniedzy na taksówkę . Czekaliśmy na autobus do rana . Koszmarny facet. Życzymy mu najgorszego Totalny koszmar ta wasza linia Bus plus W Trzciance jest specjalna wysepka z przystankiem !!!
    ZaletyBrak.
    WadyKoszmarny kierowca
  • ~Paulina / 2020-02-10 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadzwonilam z tygodniowym wyprzedzeniem pytajac o polaczenie w okreslonum dniu z bialegostoku do lotniska warszawa modlin. Pani potwierdzila ze jest interesujace mnie polaczenie o godzinie13. Dzis mama udala sie na wskazany przede mnie peron, Wsiadla do autobusu I poprosila bilet do modlina na lotnisko, kierowca wzial pieniadze skadowal bilet I nic wiecej nie powiedzial. Po czym wywiozl ja na lotnisko Chopina!! Mama w strasznym stresie i biegu dojechala taxowka na lotnisko i zlapala samolot tez przed odlotem! Przed obiema z nas ukryto fakt ze polaczenie to bedzie wymagalo przesiadki do innej firmy transportowej. Liczy sie tylko sprzedanie biletu, nie wazny klient czy uczciwosc informacji. Uwaga!! radze dokladnie sprawdzic swoje polaczenie zanim zdecydujecie sie uzyc tego przewoznika. Gdy zadzwonilam ze skarga, pani w telefonie dzis juz informowala ze mieli dzis tylko polaczenie na Chopina, szkoda ze nie zechcieli powiedziec tego wczesniej. Oczywiscie popierala kierowce I zrzucala wine na klienta.
    Nie polecam.
  • ~świętaprawda / 2018-10-28 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Chamska oraz wredna obsługa autobusu, njepofesjonaly kierowca bez kultury, nie polecam nikomu, lepiej już iść piechotą ;)
    ZaletyBrak
    WadyKierowca
strona 4 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4711
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2863
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 319
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 259
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3758
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799