Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus opinie

Ocena na podstawie 2807 opinii

1.43 / 5

  • Oferta
    1.51
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena/Jakość
    1.32

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Punto / 2024-02-05 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia podejście do klienta ,prośba o wymianę sprzętu ,mają cię w d...e uciekać jak najdalej od tej firmy
    ZaletyZeroooo
  • ~Rafał / 2024-02-04 23:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero ogarnięcia, aplikacje nie działają, znaleźć coś na stronach internetowych czy też czegoś konkretnego się dowiedzieć jest nie możliwe.
    Nie ma tutaj 21 wieku tylko średniowiecze, a może i nawet gorzej!!!
  • ~Delma / 2024-02-04 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet strony ledwo co się ładują, w grach po 200 ms, nawet filmy na YT w 144p ścina byle czekać na koniec umowy i iść do konkurencji
    ZaletyBrak
    WadySame wady nie polecam
  • ~Maciej / 2024-02-04 10:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Kupiłem telefon realme (już nie pamiętam modelu dokładnego) i jak chciałem odrazu szkło chartowane to mi dali za małe i na dole telefonu jest trochę zwykłego szkła bo chartowane dali mi za małe i 3dni później spadł mi telefon na ziemię i uderzył w jakiś klocek i się rozbiła szybka a wcześniej nie miałem czasu wymienić szkło chartowane na wystarczające noi też rozbicie rozlało się do połowy telefonu wiedz nie polecam kupować szkła bo i tak nic nie da. Skoro sprzedają telefony to powinni mieć szkła do danej wielkości telefonu, nie polecam.
  • ~Krystyna / 2024-02-04 04:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam włączony roming a nie mogę połączyć się z za granicy do Polski . Ta sieć to porażka jak tylko skoczy mi się umowa niegdy więcej nigdy !!
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Robert / 2024-02-03 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Opiszę krótko historię z operatorem Plus. Zakupiłem starter i doładowałem za 20zł i chciałem uruchomić ofertę 500GB wszystkie warunki spełniłem.Niestety pakiet nie został aktywowany zgłosiłem problem przez infolinię weryfikacja i zgłoszenie trwało 25minut.Musiałem opisać swój życiorys jak to zrobiłem i dopiero po 30dniach dostanę odpowiedż.Trudno jakoś przeżyję i tu następna niespodzianka aktywowałem pakiet surfuj w nocy za darmo od 1 do 8 200GB za 10zł.Pakiet się aktywował i następny problem pakiet danych był pobierany z pakietu 12GB na start wyczyściło ten pakiet w kilka minut.Po tym nagle zaczął działać pakiet 200GB nocny.Telefon na infolinię i podobny scenariusz czas 25minut osoba nie umiała wytłumaczyć dlaczego się tak stało przyjęte zgłoszenie czas 30dni.Ostatnie zgłoszenie to problem z połączeniami i smsami tu już przyjął zgłoszenie hepdesk i czas rozwiązania 24godziny.Pytanie czy bym nie chciał porozmawiać o czystej Polsce i skorzystać z oferty abonament za 69zł 240GB umowa na 24miesiące.Czyli drożej niż kartę.Ja mówię,że jak takie kwiatki będą w abonamcie to kto zapłaci mi za stracony czas.Tu jest wyjście starter pójdzie do kosza bez żalu.
    Zalety5G u mnie działa bez problemu lepiej niż w innych sieciach
    Wadyobsługa,nie działąjące usługi,długi czas na rozwiązanie problemu,zbyt szczegółowa weryfikacja
  • ~Agata / 2024-02-03 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed zakupem usługi oczywiście wszystko jest pięknie kolorują trawę na zielono. Ale niestety prześle działającej usłudze wyegzekwowanie swoich praw to jest droga przez mękę. Infolinia nieznająca się na niczym. Przełączająca od konsultanta do konsultanta, retoryka w stylu tłumacze Pani po raz piąty i dziesiąty, więc nie mają podstawowych zasad kultury. Zdecydowanie odradzam mimo że wszystko wygląda pięknie i uczciwie na początku potem jest zdecydowanie gorzej i praktycznie jest to niemożliwe żeby zrobić cokolwiek żeby poprawić jakość swoich usług.
    ZaletyZadne
    WadyNiestabilne połączenie internetowe, wady urządzeń
  • ~Basia / 2024-02-02 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i krętacze,blokują urządzenia gdzie rata opłacona,na infolini nie wiedzą dlaczego a człowiek musi czekać 2 dni na odblokowanie
    ZaletyBrak
    WadyMarna obsługa klienta,nie reagowanie na skargi,brak szacunku do klienta
  • ~plus szajs / 2024-02-02 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety sieć plus to złodziejska kutwa*. Podpiszesz umowę to masz zagwarantowane że cię przez całą umowę będą okradać.
    Reklamacja? Zapomnij mają czas miesiąc, a więc będzie to wyglądało tak, że naliczą opłaty, wyślą fakturę za którą Cię okradną, kolejny miesiąc będą naliczać opłaty, a reklamację którą wysłało się to się okazuje że już po "ptokach" - oczywiście na usługi z umowy nie masz co liczyć bo to tylko "system nie działa".
    Spróbujcie wysłać reklamację o nadwyżce na koncie - odpowiedź przyjdzie do 24h. i to nawet wysłane kilka w ciągu dnia.
    Reklamacja dot usług które powinny być w cenie umowy? - a to tylko poczekać trzeba sobie 30 dni.
    Plus to jedna wielka ZŁODZIEJSKA KUTWA*.
    AA no i jeszcze jedna sprawa: sprawdzaliście oferty dla nowy i stałych klientów? - starych klientów mają za d3bili.

    * T zamienić na R
    Zaletybrak
    Wadydziwie się że to jeszcze istnieje
  • ~Kaśka / 2024-02-01 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Internet to jakaś kpina, nie dość że długo strony się ładują to jeszcze szybko się kończy. Nigdy tak źle nie było jak teraz. Czekam do końca umowy i spadam stąd bo nie będę płacić za taki szrot.
  • ~Wąsek / 2024-02-01 18:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Plus ma wszystkie technologie jak pozostali operatorzy komórkowi ale niestety zasięg tych technologii, a w szczególności LTE i 5G to TRAGEDIA. Są też takie miejsca gdzie wewnątrz budynków brakuje także 2G/3G.
  • ~Gryzia1954 / 2024-02-01 10:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta była super, ale moja wina, że uwierzyłam w obiecanki. Rzeczywistość Jest taka, że prędkośc Internetu jest 1,67 Mb/s. Zasięg jest bardzo chimeryczny. Chyba od pogody zależy. A najlepsze jest to, że na moim budynku wisi światłowód, a Plus twierdzi, że mogę mieć Internet jedynie mobilny. Próbowałam kontaktu z biurem obsługi, ale to jest droga przez mękę, jak juz się doczekałam na konsultanta, to zasięg padł i wszystko się rozłączyło. Nie mogę się doczekać konca umowy.
    ZaletyFajne reklamy mają
    WadyBrak zasięgu
    Internet bardzo wolny
    Często przerwy w dostawie
  • ~Angelika / 2024-01-31 03:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamknijcie w psychiatryku Monikę Gąsiorek i Amandzie Knapczyk bo są chore psychicznie!!!
  • ~Teresa / 2024-01-30 20:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam salon w Częstochowie ul.NMP 27 za miłą i profesjonalną obsługę.Polecam pracownika Panią Annę Kossakowską
  • ~pluspolecam / 2024-01-30 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, zacznijmy od tego ze internet z plusa to szrot, nazwa tego internetu powinna nosić nazwę minus, ponieważ internet częściej ubywa niż jest (zwłaszcza w mniejszych miejscowosciach) , internet może pomóc z problemem aspołeczności jak i agresji w grach komputerowych jako były użytkownik plusa nie polecam oto tego internetu, przeszkadza w pracy, rozmowach i na każdej linii oporu są wręcz beznadziejni, zwłaszcza z utratami pakietów i randomowym zacinaniem, jedynie w czym ten internet jest dobry to w spierd*laniu po linii oporu. Nie polecam
    ZaletyPomaga wyjść z domu, Lżejszy portfel,
    WadyNa każdej linii
  • ~Jakub / 2024-01-30 13:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Przez telefon konsultant zrobi wszystko aby wcisnąć ci jak na bazarze wszystko opisując w samych relatywnych , aaaale w praktyce po zakupie internetu i to na GB sprzedają jak w 2002 roku za śmieszne ceny wyszło na jaw ze jeszcze za jakiś ruter trzeba dopłacać i poczułem
    Się oszukany . Nie Polecam nikomu tej firmy lecą na masowe zamówienia i jedyne co dobrze robią to reklamy
  • ~Aleksandra / 2024-01-29 15:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam salon w Dęblinie za szybką i sprawną obsługę:)
  • ~Kasia / 2024-01-29 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM !!!! Co chwilę awaria trwająca wiele dni na infolinii zlewka totalna do tego kłamią że nie ma innych zgłoszeń ... Zero pomocy tylko info że przekażą do Działu technicznego . Zero informacji jak długo potrwa awaria a odpowiedzi na reklamacje zawsze odmowne.... Dodam ze abonament firmowy a telefon i internet służy mi do wykonywania działalności więc pozbawiają mnie pracy.... najgorsza sieć w jakiej byłam ,nie wiem co mnie podkusiło żeby przejśc do PLUSa....
    Zaletybrak
    Wadywyżej opisane
  • ~Q / 2024-01-29 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieintuicyjne zasady. Pierwsi, żeby pobrać pieniądze, ostatni, żeby pomóc. Bezczelna obsługa na infolinii.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    Jakość internetu
  • ~pluszaise / 2024-01-29 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta 2 w jednym jest jedną wielką kpiną z ludzi, niby rozmowy i sms-y nielimitowane, a jednak do rachunku są naliczane opłaty za STANDARDOWE rozmowy i sms-y opłaty, a co najgorsze to nawet nie ma jak rozwiązać umowy bo to nie ICH wina tylko systemu a na reklamacje trzeba czekać miesiąc. Niestety fakturę z naliczonymi nielegalnie opłatami trzeba zapłacić - czyli operują nie swoją gotówką popraną nieuczciwie. Jedyny plus to taki, że umowa jest na rok i się z tego "czegoś" przepisuje do innej sieci.
    Zaletybrak
    Wadynaciąganie ludzi, obsługa bardzo nieuprzejma jeśli sprawa dotyczy reklamacji. Gdy trzeba "naciągnąć" do siebie klienta to są aż do rany przyłóż.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4151
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
Mobile Vikings
Ocena: 4.62, ilość opinii: 1168
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 942
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2537
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1958
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179