Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1899 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2016-11-15 11:13
    Ocena: 3.25 / 5
    Automat infolini - tragedia, zanim się przebrnie te wszystkie komunikaty - 30 min!!! Ogromny minus za blokowanie połączeń po kilku dniach przekroczenia płatności faktury. Mimo przelewu expresowego trzeba czekać dzień na odblokowanie konta!!! W żadnej innej sieci nie ma takich problemów!!!
    WadyInfolinia automat - dramat!!! Blokowanie konta po paru dniach opóźnienia w płatnościach, problem z powtórną aktywacją!!!
  • ~lilian / 2008-03-31 14:20
    Ocena: 3.25 / 5
    Podzielam opinię wiekszości osób-miałam rok Iplusa i byłam szczęśliwa gdy mi się umowa skończyła!!Powolny, co chwilkę się zawieszał, strona wyświetlała się po odświeżeniu na siłę kilka razy.TRAGEDIA. Moje monity do Plusa spełzały na niczym-idiotkę ze mnie robiono.
    Chciałam założyć radiówkę albo neostradę-okazało się to niewykonalne.Po 2 miesiącach musiałam pokornie wrócić do Iplusa.Bo lepszy Ilus niż pusty komputer.I przeżyłam szok!!!! Chodzi jak błyskawica!!!! Poważnie- strony otwierają się szybko.Wczoraj miałam cały dzień włączony komputer, cały czas szukałam czegoś na necie i ani razu mi się nie rozłączył!!!Teraz mam szybkość 230 kb/s i EDGE wcześniej miałam 57 kb/s i GPRS.Także w tej chwili jestem z niego zadowolona-oby się nie zepsuło nic i działało jak działa przez te kilka dni odkąd go mam.
    ZaletySwobodne poruszanie się z laptopem po różbych miejscach.
    od kilku dni
  • ~lilian / 2008-06-18 14:23
    Ocena: 3.25 / 5
    Mam Iplusa od 4 miesiący-przez pierwsze 2 miesiące chodził idealnie.Teraz po raz drugi zmniejszono mi prędkość, mimo tego,iż nic nie ściągam z netu -oprócz aktualizacji systemu.Także myślę, iż celowo w połowie miesiąca oni obniżają prędkość tak, że wszystko otwiera sie po kilka minut.Chcą, aby dokupić pakiet z większą ilością Mb.Nic z tego-niech się wypchają i tak 60 zł. to jest zdzierstwo.Usługi powinny tanieć i frontem do klienta a nie olewać i zdzierać ile się da.
    WadyZmniejszanie prędkości,zrywanie połączenia
    4 miesiące
  • ~Looki / 2018-08-07 10:19
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie polecam tego operatora, na mój pierwszy numer tel z tej sieci ciągle dzwoniły osoby pytając się o kurs językowy... nawet po kilka razy dziennie...,po skończeniu się umowy zmieniłam numer i nagle do abonamentu nie zostały udzielone mi rabaty.. po rozmowie z działem obsługi klienta zgłosiłam reklamację, która została uwzględniona. Lecz bardzo miła Pani wprowadziła mnie w błąd i powiedziała, że mogę wpłacić na ich konto kwotę z przyznanym mi rabatem i wszystko już będzie załatwione. Po jakimś czasie nagle zaczęłam dostawać wiadomości windykacyjne i ponaglenia do zapłaty brakującej kwoty... zadzwoniłam znowu do działu obsługi klienta i spytałam się o co chodzi.. a oni na to , że muszę tą kwotę zapłacić bo będę miała zablokowane konto..
    Wprowadzacie człowieka w błąd , a później trzeba tracić na was czas i energie...
    Po skończeniu się umowy zmieniam operatora!!! Tragedia..
    WadyTragiczna obsługa klienta!!
    Błędy w systemie..
    MiejscowośćWarszawa
  • ~mały / 2015-01-27 06:05
    Ocena: 3.25 / 5
    Poprostu Plus się już kończczy, Kiedyś świetnie działający internet {chyba jedyny przyzwoity internet mobilny w naszym kraju}jest przeciążony sprzedali tyle usług że się zaczyna wszystko sypać do tego darmowe Aero i klapa gotowa. Pamiętam jak sypał się Orange kiedy zabrakło im IP i tworzyli wirtualne podsieci ale i tak to niewiele dało ciągła katastrofa i to też czeka Plusa i jest już wyraźnie widoczne tak od wiosny zeszłego roku kiedy spadła niezawodność i zaczeli rwać połączenia.
    Zaletyszybszy od konkurencji
    Wadyzdecydowany spadek niezawodności od 9mieś
    3 lata
  • ~Martyna / 2021-06-06 20:44
    Ocena: 3.25 / 5
    W Warszawie zasięg też upada, Plus ma najgorszy (przetestowane GSM900/1800, UMTS2100, LTE1800/2600). Niestety, Warszawa Wawer, Rembertów, Marysin i okolice, wystarczy zostawić telefon w przedpokoju i zasięg znika do zera. Nie dziwcie się ludzie, tak jest od samego początku. Plus zawsze miał naj, naj,naj gorszy zasięg ze wszystkich sieci. Tam gdzie łaziełem kiedyś z ErąGSM (lata 1996-1999) zawsze mogłem dzwonić, Plus nie istniał i nie istnieje do dziś. Ponadto bardzo dobra jakość dźwięku, nieupierdliwi konsultanci, zero wydzwaniania z ofertami (gdy są zablokowane zgody), nigdy z konta nic nie zniknęło (a abonentem jestem od 1996r z tym że od 1998 przeszedłem na simplusa na kartę). Nigdy nie płakałem że coś nie tak oprócz tego nieszczęsnego zasięgu, to jest masakra prawdziwa. No i Plus nie wyrabia z ofertami, we wszystkich sieciach już coś jest a w Plusie pojawia się bardzo późno albo wcale, np. teraz w ORANGE jednym SMS-em za 4zł można zmienić sobie numer telefonu w ofercie na kartę, bez wychodzenia z domu, bez papierkologii, nowy wybrany z listy numer automatycznie zostaje przypisany do posiadanego zarejestrowanego na siebie konta i tyle a stary jest deaktywowany. Można przytrzymać klienta gdy komuś się znudzi numerek i zacznie biegać po sieciach, a nóż trafi wtedy lepszą ofertę to przy okazji zmiany numeru zmieni i sieć, hehhe, imbecyle z działów biznesowych mają to gdzieś, wszak ta sama usługa w Plusie to 61zł z VAT i jednak trzeba wyjść z domu do operatora z dowodzikiem, napodpisywać się papierzysk jak za komuny w T.P.SA. i odczekać swoje, heheheeh. Żenada...
    ZaletyTanio, bezawaryjnie, bez zgrzytów
    WadyBardzo kiepski zasięg 2G/3G/4G prawie wszędzie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ms / 2012-05-06 00:09
    Ocena: 3.25 / 5
    Stabilny, w miare wysokie trasfery (ponad 50%. max tranferu z oferty) bez dodatkowych anten, bardzo profesjonalne BOK . Jako internet mobilny polecam, jako stacjonarny - dla mnie najlepszy wybór z mobilnych
    ZaletyStabilnosc, tranfer, obsluga klienta
    WadyLimity tranferu, cena
    5 lat
  • ~pawlo18 / 2008-05-02 12:03
    Ocena: 3.25 / 5
    Co to ma być umowa podpisana na na zasadach ze ściągania do 1g a tu sobie robią z nas w balona porostu płacimy za wielkie G tylko jak skończy sie umowa kończę z tym zdzierstwem na sam początek mi sie to nie podobało !!!!!
    Zaletynie ma
    Wadymało do ściągania
    3 miesiace 75zł
  • ~Stalowy / 2018-02-26 16:41
    Ocena: 3.25 / 5
    Czasami od takiej "niezawodnej" prędkości pier*olca można dostać.
    Niby mam oferte z pobieraniem danych 100mb/s a tak na prawdę przez większość czasu chodzi 3mb/s 5mb/s, to są chyba jakieś żarty.
    Zaletyobsługa, ceny
    Wadyszybkość, zawodność
    MiejscowośćWołomin
  • ~Agata / 2019-04-11 14:29
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety brak całkowitego zasięgu w Juszczynie powiat Suski. Kiedyś jeszcze troszkę było teraz to juz jest masakra. Zgłaszane 4-5 razy i nic nie zrobili z tym tematem ponad ROK!!!! Nie polecam
    Wadybrak zasięgu na terenie miejscowości Juszczyn (powiat Suski)
    MiejscowośćJuszczyn (powiat Suski)
  • ~Anek 6 / 2016-05-01 16:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Niedoszkolony personel doradczy ,konsultanci to ignoranci .Przeniesienie numeru do plusa to dużo pułapek i haczyków .Jeden konsultant twierdzi że nr tymczasowy w okresie darmowych wstępnych mc umowy jest płatny za każda minutę , inny twierdzi że jest dostosowany ceną do nr docelowego .Gdzie prawda ? Po 7 dniach używania nr tymczasowego na koncie zużycia pojawiło się obciążenie za rozmowy krajowe ,skąd ? Pomyłka w fakturach naliczanie w trzecim dniu po odjeździe kuriera 80 zł abonamentu ,dlaczego jak miał być darmowy przez np trzy mc ? Nie warto korzystać z nr tymczasowego i z aplikacji które są płatne dla tych co chcą oszczędzać. Nie polecam osobą starszym absolutnie To istna pułapka!
    ZaletyCiekawe pakiety ,ale uwaga na haczyk.
    WadyKonsultanci ,nieuki .Nie wszyscy.
    Przez internet ,w mc kw br
  • ~anika0987654321 / 2008-05-12 00:37
    Ocena: 3.00 / 5
    mam iplusa ok 5 miesięcy. ogolnie wiedziłam wszystko co i jak od obsługi klienta ale nie wiedziałam ze limit transferu wyczerpie mi sie juz po 1 dni ze szybkosc jest bardzo niska w porownaniu ze stacjonalnrnymi internetmi jak tp czy najlepszy radiowy. ogolnie nie jest tragicznie bo moge go sobie wszędzie uruchomić i działa raz lepiej raz gorzej.nie mieszkam w takim miejscu gdzie nie ma zasiegu w sumie poruszam sie w odległosci 300 hm warszawa - białystok- starachowice wprawdzie na wsi nigdy z netem nie byłam wiec nie wiem jak to z zasiegiem . ale ogolnie jak za taką cene 110 zł co miesiąc to oczywiescie powienna byc wieksza szybkosc lub wiekszy limit danych min 10gb a nie jak mam4 gb za ta sama cene tyle ze z wieksza iloscia danych bo 5 gb oferuje orange jednak 1 gb zawsze cos niestety ja dowiedziałam sie o tym po zakupieniu netu w plusie.:(
    Zaletybezprzewodowy
    Wadywolno, drogo i mało danych...limit!
    5 mieś. 1 zł + 110 zł co miesiąc przez 2 lata.
  • ~BODZIO / 2007-10-31 21:06
    Ocena: 3.00 / 5
    NIE WŁAŚCIWY MODEM brak profesionalnej obsługi

    LEKCEWAŻĄCA szybko sprzedać lekceważąca obsługa brak pomocy
    NIE STWIERDZONO
    ZA WYSOKA
    ZaletyŻADNYCH
    WadyBRAK POMOCY DEWIZA FIRMY SPRZEDAĆ I NIC WIĘCEJ
    LEŻY OD 3 TYGODNI BEZ U ŻYTECZNY
  • ~bystry78 / 2017-02-02 04:49
    Ocena: 3.00 / 5
    To jakis koszmar!Skusilem sie promocja smartdom i przeniosłem nr. do Plusa.Abonament cenowo ok.,do tego 20gb i trzy miechy za free.Jednak od pierwszych dni korzystania z netu to poprostu zenada.Internet wolno laduje,zacina sie.Dodam,ze od x czasu mam tez abonament w Play i tu nie ma zadnych problemow.Moj blad(jeszcze az 20 miesiecy i zegnaj Plusie).
  • ~Calineczka / 2017-05-31 02:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Kończy mi się właśnie dwuletni okres umowy na internet LTE z Plusa. Mam jednak inne spostrzeżenia niż większość opiniujących sprawy techniczne. Przez cały okres internet LTE z Plusa miałem wysokiej prędkości (dochodził do 80Mb/s w dwie strony), więc trochę dziwią mnie opinie że działa max 100kb/s o każdej porze dnia i nocy. Może jest to zasługa sprzętu, router Huawei B315, a może że mieszkam na peryferiach dużego miasta (siła sygnału 5 kresek, czyli max, a może podłączony jestem do jakiegoś nowoczesnego nadajnika). Przez cały okres trwania umowy, mógłbym policzyć na palcach jednej ręki ilość rozłączeń od internetu (zerwań) za co oceniam niezawodność na 5 gwiazdek (w UPC nie ma tygodnia bez awarii, a w Orange neostrada rozłączali mi systematycznie - codziennie o 22:00, brak neta na 5 min - niby reset). Parametry i niezawodność oceniam więc wzorowo. Jeśli chodzi o obsługę klienta i wszystko co za tym stoi, to po prostu rzygać się chce. Faktury płacę mniej więcej około 10 każdego miesiąca, i niekiedy jest to 12, a niekiedy 7. Jak sobie ubzdurają że mam płatność do 7 a ja sobie zapomnę i zapłacę 8 rano, to robią istne cyrki - smsy z windykacji, brak internetu z przekierowaniem przeglądarki na informację z windykacji, której zamknięcie nic nie daje, jakieś noty odsetowe - po prost jest to na tyle żałosne, że gdy mi przysłali ulotkę bym dołączył do programu smartdom i zmienił dostawcę energii elektrycznej na plus, to pomyślałem że powinni zawodowo rozśmieszać ludzi. Już widzę faceta z nożycami do cięcia przewodów, który odcina mi prąd bo spóźniłem się z zapłatą faktury. Cena- mam wrażenie że jest im nie znane pojęcie konkurencyjności. Zgadzam się również z oszukiwaniem typu "internet bez limitu" ale z limitem. Kilka razy doświadczyłem braku internetu z powodu skończenia się pakietu. Gdyby to była prędkość 1Mb/s to można było by to jakoś przełknąć. Ale 8kb/s to taka prędkość że .... tak jak napisał jeden z komentujących - nie można nawet wejść na stronę plusa by dokupić jakikolwiek dodatkowy pakiet, bo zanim reklamy się załadują. to mija godzina, a jeśli jeszcze te reklamy się ruszają to i dnia brakuje - w polkomtelu myślenie boli.
    Ogólnie ja chyba miałem szczęście, że działało mi to, tak jak działało, co prawda pakiet 25GB w dzisiejszych czasach to śmiech na sali (gdy to piszę, zostało mi 3GB, a przede mną jeszcze 20 dni :D więc jutro doświadczę internetu bez limitu z zawrotną prędkością 8kb/s = router power off). O przedłużeniu umowy nie ma mowy, to musiałby być naprawdę internet bez limitu lub minimalny pakiet 100GB (w dobrej cenie) w innym przypadku, gdybym nie miał dodatkowego łącza internetowego, został bym na pół miesiąca bez internetu.
  • ~Damian / 2016-02-23 09:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam,

    ten Plus to jakieś jaja. 4.02.2016 zadzonili do mnie z propozycją przedłużenia umowy (ciągne plusa na karte już ładnych parę lat). Rozglądałem się akurat za abonamentem i przedstawiona oferta spodobała mi się, szczególnie że miły byc anulowane 3 ostatnie raty z poprzedniej umowy. Po godzinie rozmowy i dopięciu wszystkich szczegółów usłyszałem informację, że umowa wraz z telefonem pojawi się do 5 dni roboczych.
    Po 10 dni roboczym zadzwoniłem na infolinię, ale po 5 minutach czekania rozłączyłem się. Poszedłem do salonu, gdzie nie mieli mozliwości sprawdzenia co się dzieje z moim numerem. Już z salonu zadzwoniłem na infolinię. Okazało się (oczywiście po 30minutach czekania) że rzeczona umowa nie istnieje. Super.
    No ale w takim razie można podpisać umowę teraz, też w salonie. Jednak kwota miesięczna abonamentu jest wyższa o 10zł. Nie ma szans. Pani więc mówi, że przełączy (4 raz) do jakiegoś pseudo specjalisty. Czekam. Po 5 minutach komunikat "KOnsultant jest zajety. Oddzwoni do Ciebie później" i zostałem rozłączony. BEZ PRZESADY. Nie żebym teraz czekał, aż oddzwoni, ale minęło 7dni.
    Po takich akcjach wyszedłem z niesmakiem z salonu.

    Wczoraj - niespodzanka. Dzwoni kurier, że ma umowę do podpisania. Nagle się znalazła? Akurat wyjechałem do pracy, więc kurier proponuje, że przekaże przesyłke koledze i dostarczy w moje miejsce pracy. Jednak żadnego kontaktu, przesyłki nie otrzymałem. Jestem już bardzo poirytowany.

    Nie polecam przygody z Plusem. Niby wszyscy mili, ale nie potrafią nic załatwić, opróćz wyuczonych ofert.

    Zaletyoferta przedstawiona na początku - super. Jaki będzie efekt końcowy, zobaczymy.
    WadyObsługa
  • ~danielo0311 / 2009-04-14 20:29
    Ocena: 3.00 / 5
    to co prezentowane jest w salonie plusa i praktyki stosowane przez ich sprzedawcoe sa moim zdaniem "ponizej pas". Kupojac pare dni temu iplusa nie mialem ta jeszcze tak zlego zdania na ich temat jak teraz. Od jakiegos czasu jest relkamowana usluga "na probe" i wszysttko bylo by ok gdyby:
    1. na dzien dobry po przyjezdzie do domu okazalo sie ze modem nie dziala
    2. po powrocie do salonu odmawia mi sie wymiany "uszkodzonego" modemu na inny chociaz umowa byla podpisana niespelna 2 godziny wczesniej
    3.w innym salonie usilojac go wymienic okazalo sie ze to atrapa :P a nie zaden modem
    4. i tu sedno co do umowy i opcji na probe. Rozmawiajac z kolsuntantkom w salonie zapewniala mnie ze mozna zrezygnowac z uslugi do 7 dni bez zadnych konsekwencji no prawie jedynie co to pozostanie mi do zaplaty rachunek na kwote 50 zl za aktywacje karty. Internet nie sprewdzil sie u nie w domu wewnatrz budynku mam zasieg ale nie 3G wiec transfer ok 56 kilo to nie zadawa mnie wiec po swietach postanowilem zwrocic modem. Przy probie oddania modmu okazalo sie ze po wszelkich zapewnieniach nie ma co nawet myslaec poprostu jedna wielka bujda. Okazalo sie ze pani dala mi do podpisania umowe gdzie nie ma takiej opcji. A po co byla ta cala gadka w tym salonie i teraz jest rospoczete postepowanie reklamacyjne a na odpowiedz mam poczekac 14 dni. Mam adzieje ze ta relkamacja bedzie szybko rozpatrzona bo nie zamiezam odpowiadac za winy pracownika.
    Wkoncu jak tu ich ocenic mam abonament u nich i nie mam zastrzezen ale co do obslugi w coniektoych punktach to pala z minusem !!!!
    mam go od paru dni
  • ~Elżbieta / 2015-12-24 20:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam identyczny problem jak Piotr:

    Mam w pakiecie mobilny na internet 1G za 10zł, również po wykorzystaniu około 200-300 mb przysłali sms, że limit został wykorzystany. Ja też złożyłam reklamację w punkcie plusa i też dostałam odpowiedź, że oni nie stwierdzili żadnych nieprawidłowości i że mogę się odwołać do prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub do sądu konsumenckiego przy owym prezesie.
    Mnie też nie zdarzyło się to po raz pierwszy. Trzy miesiące temu wyłączyli po 700 Mb, dwa miesiące temu po 400 Mb, teraz poniżej 300... Strach myśleć co będzie dalej. Chyba zmienię operatora, choć jestem z nimi od wielu lat...
    Zaletydostępność
    Wadyinternet znika bez wyraźnej przyczyny, nie sposób dojść swoich praw, zero zainteresowania klientem, zwłaszcza stałym.
    1,5 roku/ 60zł
  • ~gienasss / 2007-12-04 19:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam modem usm Huawei E220 HSDPA 7.2 mega. Po kilku dniach syganał w manadżerze zmenieł się na EDGE mimo iż wczesniej smigało na UMTS. Mimo zapewnień sprzedawcy urzadzenie nie działa w HSDPA chociaż podobno w Szczecinie jest zasięg.Mało tego teraz nawet UMTSA nie moge złapać.Nie wiem czy to jest celowa polityka firmy która ogrnicza transfer?? Ale dopiero jest niecale 500 Mb a limit mam 4Gb. Wiec trafia mnie za co ja place 110 zł miesięcznie bo nie tego oczekiwałem.Poczekam jeszczec trochę i jesli się nic nie zmieni to produkt nie zasługuję na inne miano niż zwykłego chłamu.
    ZaletyJest wszedzie
    WadyNiedoszłe plusy
    miesiac modem 1zl abonament 110 zl
  • ~GOSC / 2010-05-29 00:14
    Ocena: 3.00 / 5
    MAM PLUSA CHYBA OD 2000R POWIEM JEDNO OSOBIŚCIE NIE MIAŁEM WIEKSZYCH PROBLEMÓW,CO JEST ZLE TO TO,ŻE NOWI KLIENCI MAJA WIECEJ.NIE MIALEM PROBLEMOW Z ZASIEGIEM A NUMER TRZYMAM BO KLIENCI DZWONIA-WIEM MOGE PRZENIESC ALE MIALEM DRUGI TELEFON W P4,ERZE I CHYBA NAJMNIE KLOPOTOW MAM W PLUSIE.MOZE MAM SZCZESCIE?
    ZaletyZASIEG, NIE ZAUWAZYLEM DOPISYWANIA ROZMOW SMSOW(SPRAWDZAM RACHUNKI)
    WadyDROGO, NIE DBANIE O KLIENTOW
    OD 2000
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4156
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3767
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179