Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1899 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Eweelina / 2015-11-07 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten cały plus to zwykłe oszustwo!! nie dość, żę w dziwnych okolicznościach ginie kasa z konta to dodzwonić się do nich to święto. NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje
    od 2 lat za 1zł
  • ~gacek / 2014-11-29 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo!!!Internet działał tylko przez 1 m-c (tydzień okresu próbnego).Po miesiącu prawie nie mam internetu.Mam daleko do nadajnika ale jakimś cudem w okresie próbnym działało ok.Zgłaszałem problem-czekam na odp. juz 3 m-c.Brat ma taką samą sytuacje tylko,ze mieszka bliżej nadajnika i jakis tam zasięg ma ale lipa.Złodzieje!!!!
    ZaletySwietna zabawa przy szukaniu zasięgu
    Wadyszkoda gadać
    24m/59zł
  • ~jedrek-ab / 2008-08-05 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem szefem firmy,mam dwa abonamenty,umowa niestety na 2 lata.Komplete g.... jeśli chodzi o narzędzie do pracy.Może się jedynie nadawać do sprawdzenia małej poczty i ewentualnie przelewu na koncie, a tak to do niczego.No chyba,że jak piszą inni trzeba mieć stalowe nerwy.Umowy mam jedną prawie rok drugą mniej.Ostatnio jednak wróciłem do TP po kabelku i mam spokój,żadnych limitów itp.
    iPlusa prawie wcale nie używam,choć mieszkam w centrum Wrocławia to zasięgu prawie niema,zrywa transmisję lub zaraz przechodzi się na EDGA.Śmiechu warte w dzisiejszej dobie techniki.A prędkość ,już inni pisali-żółwia ! Wobec braku poszanowania klijentów i lichwiarskie naciąganie biednego społeczeństwa,moja sugestia:

    NIE KUPOWAĆ TYCH URZĄDEŃ !
    Wady-
    1 rok,dwa modemy w umowie+ jeden za 1.500zł.
  • ~john / 2013-12-21 00:10
    jestem już tak zmęczony plusem że najchętniej odleciał bym na księżyc. ciągle po kilka razy w miesiącu ta sama sytuacja - brak prędkości, no ta ja dzwonię do tych państwa i jestem przekierowywany od jednego konsultanta do drugiego a od trzeciego do jakiegoś technika, technik zlecenie przyjmuje, nawet potwierdza esemesem i zarzeka się że tą sprawą się zajmą, jednym kliknięciem przywraca mi prędkość i ja zerkam na kompa i faktycznie film na you tubie zasuwa jak szalony i tak przez dwa dni a tu nagle internecik STOP. A ja durny znowu wydzwaniam i kolejne 2 złotka lecą i czekam na połączenie z konsultantem pół godziny i tak przez kilka miesięcy walczę o swoje. Ludzieee... czy my żyjemy w 21 wieku czy za czasów króla ćwieczka. Czy naprawdę nie idzie coś z tym zrobić przecież płacę za największy pakiet aż 120 zł, przecież to do czegoś taką firmę zobowiązuje. Jest to najjawniejsze olewatorstwo ludzi i wyciąganie kasy za dodatkowe połączenia. mógłbym jeszcze tak pisać bez końca jakie jeszcze triki stosują, dowiecie się jak podpiszecie umowę - cyrograf z plusem.
    Zaletychodzi szybko jak nie wyłączą
    Wadyzatrudnię sekretarkę bo za dużo pisania
    6 mieś i aż 120 zł
  • ~kasia / 2015-11-20 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    zupełny brak profesjonalizmu, zarówno w punkcie obsługi jak na infolinii, co "konsultant" to inna opinia załatwienie najprostszej sprawy graniczy z cudem
    Zaletybrak
    Wadypoziom obługi i świadczonych usług
    pięć lat
  • ~kora / 2016-02-06 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus to obrzydliwy NACIAGACZ i ZŁODZIEJ, okradający swoich wieloletnich klientów. Np. sms-y krajowe traktuje jako zagraniczne w opłacie. I spróbuj mu udowodnić, że są to sms-y krajowe. Bez powiadamiania klienta zarządza jego kontem zabierając bezprawnie pieniądze. Nigdy więcej tego GÓWNA, każdego będę ostrzegać przed tym ZŁODZIEJEM
  • ~Kris / 2014-10-14 12:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Za nic mają stałych abonentów.Przedłużałem umowę za pośrednictwem Konsultanta co dawało mi możliwość odstąpienia od umowy w przeciągu 10 dni i całe szczęście! Telefon przesłali Firmą K-EX i dostarczyli USZKODZONY!!! Niestety aby GO zwrócić musiałem założyć konto w tej Firmie,opłacić przesyłkę i wydrukować list przewozowy,całe szczęście,że mam na czym. Odesłałem uszkodzony sprzęt wraz z umową,pieniążki za sprzęt zaliczyli mi do konta bo było trudno mi je zwrócić (dziwne?). Wyraziłem chęć przedłużenia umowy w Punkcie Plusa, ale od dwóch już miesięcy słyszę,że system nie generuje mi oferty,że konto mam zablokowane,prosiłem wielokrotnie o odblokowanie mi konta i za każdym razem ta sama śpiewka,że zostanie odblokowane w najbliższym czasie...,czyli chyba NIGDY!!! Umowę mam do lutego 2015 roku i chyba ją zakończę zgodnie z zawartą umową. Plus chyba myślał,że przyjmę uszkodzony telefon,będę płacił za coś czego nie mam,a tu pech,Klient oddaje telefon,więc trzeba ukarać Klienta za zwrot,co "On" sobie myśli?...
    Jestem potwornie zawiedziony i rozczarowany postępowaniem Sieci Plus. Mam u Nich kilka umów i zamierzam zakończyć wszystkie. To nie dopuszczalne by długoletni i rzetelny w płaceniu abonamentu Klient był traktowany jak śmieć.
    ZaletyBRAK
    WadyZłe traktowanie stałego Klienta
  • ~Marcin B. / 2015-07-06 10:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Inna umowa niż zamówienie. Mając smark dom złożyłem zamówienie na 2 dodatkowe abonamenty telefoniczne. Niestety nie poczytałem regulaminu i nie wiedziałem, że rabat na abonament się nie należy. Plus potwierdził e-mailem zamówienie z rabatem a następnie wysłał kuriera z umową ale bez rabatu. I ja głupi podpisałem umowę bez czytania. Wysłałem do Plusa kila e-maili z pytaniem dlaczego realizują umowy niezgodne z zamówieniem klienta bez poinformowania go chociażby o braku możliwości udzielenia rabatu. Skoro coś zamówiłem i po potwierdzeniu tego konkretnego zamówienia pojawia się gość z telefonem i umową, to mam prawo sądzić, że umowa jest na to co chciałem. Otóż nie, drodzy Państwo, Plus ma wyje...kę na klienta i notorycznie twierdzi, że tak ma być. Jakoś nie widzę hurra komentarzy na tym forum i teraz wiem dlaczego. Ch..., du... i kamieni kupa.
    Zaletybrak
    Wadycałokształt
    krótko, za dużo
  • ~mia / 2015-06-23 08:31
    Mieszkam w Katowicach. prawie w centrum....LTE nie działa, awaryjność zwykłej średnio co 2 tygodnie.Obsługa klienta w pkt na Warszawskiej poniżej krytyki ...infolinia ,w zależności na kogo się trafi...ostatnio Pani powiedziała ,ze 2-gi dzień bez internetu na firmę to nie problem...bo oni maja tysiące klientów i awarie się zdarzają...nie dając mi dojść do słowa...Będą mieli kilku klientów mniej... w tym mnie.

    Zaletyżadnej nie widzę
    WadyOBSŁUGA KLIENTA:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!,cena ,jakość usługi, awaryjność
    7/2014
  • ~Mimi / 2014-12-23 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam wystawić opinię obsłudze klienta. Firma plus jest najbardziej chamską firmą jaką znam właśnie otrzymałam smsa " Drogi kliencie spokojne święta to święta bez zobowiązań więc dokonaj wpłaty" Mam czas na wpłatę do końca stycznia więc pocałujcie się w dupę !!! Największe chamstwo! Nie pozbieracie się po mojej zemście!!!
    ZaletyBRAK
    Wadychamstwo
  • ~monnallisa / 2012-10-01 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY internet, mam go od prawie 4 lat, czekam tylko na skończenie umowy i nigdy więcej! Po roku popsuł mi się modem okazało się że jedynie mogę przedłużyć umowę albo płacić rok za internet którego nie będę miała przez rok usługi, masakra. Do tego ciągle się rozłącza albo nie można się połączyć dla osób które muszą zrobić coś w krótkim czasie nie nadaje się!!!!
    Zaletyrzadne
    Wadyrozłącza się, po posuciu modemu nie dają innego
    4 lata, 110
  • ~oszukany74 / 2014-11-27 00:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam od ponad roku z Internetu Lte 15Gg.Dopóki nie korzystałem.z witryn z możliwością oglądania filmów online było tak sobie. Czasami Internet zwalnia. Ale w tym miesiącu po dwóch dniach użytkowania i obejrzeniu 5 filmów otrzymałem komunikat o przekroczeniu dziennego limitu Internetu. Po dodzwonieniu się do biura obslugi ( czas oczekiwania prawie pół godziny) usłyszałem że wykorzystałem całe 15GB. Niestety nie miałem założonego szczegółowego wykorzystania netu pani stwierdziła że niestety nie można tego otrzymać. I tak oto zostałem nabity w butelkę.teraz muszę czekać cały miesiąc by móc ponownie korzystać. Jeden plus w tym że jeszcze 6 miesięcy i skończy się ten abonament i uwolnienia się od tych złodzieji.
    Zaletyżadnych
    Wadyoszustwo, krętactwo, złodziejstwo!!!!!
    18miesięcy/49,90
  • ~paweł / 2015-07-12 09:40
    Ocena: 1.00 / 5
    OdraDZAM PLUSA, Konsutanci sobie, rzeczywistość sobie. Nieuczciwa firma. Koniec współpracy, jeszcze pół roku.
    Zaletybrak
    Wadyniejasne zasady
    10 lat
  • ~piomaj / 2014-05-24 22:28
    W plusie miałem abonament od 15 lat.W czerwcu kończy mi się kolejna dwuletnia umowa.W trakcie ustalania warunków jej przedłużenia wynikł problem-niewielki,wręcz banalny.Po 2 tygodniach,około 30 telefonach do infolinii sprawa stoi w miejscu.Kompletnie zrezygnowany i zmęczony przeniosłem dzisiaj numer do T-Mobile.Dział obsługi klienta-chamstwo,arogancja,niekompetencja,lekceważenie klienta na trudną do wyobrażenia skalę.NIE POLECAM I PRZESTRZEGAM PRZED PLUSEM!!!
  • ~Pluchu / 2017-01-24 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielu operatorów już przerabiałem i bywało różnie, lecz to jest jedyny do którego nigdy już nie wrócę jako abonent. Bardzo nieetyczna firma, robią z ludzi wariatów, uruchamiają jakieś płatne, nikomu nie potrzebne usługi bez jakiegokolwiek pozwolenia. Bez powiadomienia włączają jakieś niby super poczty głosowe, pomimo że wcześniej je wyłączyłem. Dwa razy doładowanie przepadło bo niby zły kod włączyłem i na reklamację napisali mi że nie ponoszą odpowiedzialności. Codziennie sprawdzam czy nie włączyli mi czegoś nowego by móc wyczyścić konto. Zablokowałem wszystkie pozwolenia marketingowe, a mimo to bezczelnie dzwonią do mnie, a gdy im odmawiam chcą bym im uzasadnił moją decyzję, jakby słowo że są złodziejami nie było wystarczające. Odliczam dni do końca umowy i wraz z rodziną kończę z tą firmą krzaczek. Przestrzegam przed zawiązywaniem jakiejkolwiek umowy z tą firmą.
    Zaletybrak
    WadyWszystko jest wadą plus kłamliwe reklamy.
  • ~Profil / 2012-09-11 21:18
    Ocena: 1.50 / 5
    iPlusa mam od 2009r. i na poczatku SUPER, przez 2 lata byłem happy z takiego rozwiązania. Może czasami zrywało ale.... od czasu jak weszli w LTE ciągle coś się dzieje i BTS-y chyba nie wyrabiają. Albo coś grzebią albo przycinają dostęp innym połaczeniom niż LTE żeby nie wyjść na idiotę po tak "świetnych" reklamach. Czekam na koniec umowy którą w sumie mam przedłużaną od dosyć dawna. Może Play? Ja nie potrzebuję 100MB/s potrzebuję w miarę stabilnego połączenia i konsultanta, który odbierze w końcu telefon!!!!!
    Zaletyobecnie brak
    Wadywciąż rozłacza albo przełacza na GPRS pomimo dużego niewykorzystanego limitu!!
    od czerwca 2009r
  • ~rafał ł / 2014-01-04 00:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak słów. Jestem w tej sieci już 11 lat zmieniłem tylko 2 razy numer. Nie dość żę oferta dla nowych klientów jest lepsza niz dla starych a reszta.. żal. Pani dzwoni do mnie gdyż kończyły mi się doładowania ( zwykle 48 doładowań tankowałem w pół roku) Zachwala to i tamto,,, lecz nie mówi że taryfy nie można zmienić na czas doładowań, nie mówi również że przy przedłużaniu umowy dołączane są pakiety których nie można wyłączyć. Np ja przedłużyłem umowę 03.01.2014 i.. doładowuję kartą 30 zł automatycznie pobiera mi 20 zł za jakieś minuty do wszystkich których wcale nie potrzebuję. Poza tym pani przy rozmowie przy przedłużaniu umowy niestety zapomniała o tym powiedzieć. Czuję się mocno oszukany, jak na kilkanaście lat w jednej sieci to mocna przesada i nadużycie . jeżeli ktoś ma pytania podaję e-mail fallout10@wp.pl .
    ps, Proszę pisać plus nie jest taki kolorowy na jakiego się kreuje.
    ZaletyMiła obsługa
    WadyBrak zgodności rozmowy z rzeczywistym stanem umowy
    około 7 lat
  • ~Robert1002 / 2014-09-29 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Poczuwam się do obowiązku ostrzeżenia klientów i chętnych do zostania klientami Plusa, zwłaszcza klientów biznesowych. Dawne dobre opinie o Plusie można obecnie włożyć między bajki.
    Moje opinie są wiarygodne - jestem klientem plusa od samego początku ery GSM. Posiadam trzy abonamenty (internet już nie) i kilka telefonów na kartę (dla pracowników). Od pewnego czasu (rok?) Plus obniżył poziom usług, w całym obszarze. Obniżył drastycznie! Po pierwsze internet mobilny w miejscu gdzie przez kilka lat działał - przestał działać. Przeniosłem do t-M - i działa. Zasięg w miejscach mojej pracy (trzy różne lokalizacje) nagle kilka miesięcy temu po
    prostu zniknął. Tak, zniknął. Samo centrum Krakowa! Telefon w Plusie to tylko zbędny gadżet. Trzykrotnie zgłaszałem reklamację. Zero reakcji (poza podziękowaniem za zgłoszenie - automat sms). Plus ma mnie w d.... Numery na kartę aktualnie przenoszę do t-M - i nie ma problemów z zasięgiem. Numery abonamentowe muszą zaczekać na koniec umowy i oczywiście też będą przeniesione. Szkoda. Naprawdę jestem zawiedziony. Nie warto być lojalnym klientem tej sieci. Ja szacuję swoją stratę na 1,5-2 tys.zł plus strata cennego czasu na "łapanie zasięgu" czy choćby pisanie tych słów. Nie ma sprawy, poradzę sobie. Plus traci we mnie klienta na zawsze. Liczę że wśród czytających te słowa też znajdą się osoby które nie zechcą podejmować ryzyka współpracy z Plusem. Ostateczna opinia: oszuści i złodzieje! Reasumując Plus zbliża się do poziomu Orange - a więc do dna absolutnego.
    ZaletyJuż żadnych zalet
    WadyDramatyczny zasięg - nawet w ścisłym centrum miasta. Brak reakcji na reklamacje. Totalne olewanie klienta.
    Numery w Plusie, prywatne i firmowe, mam od "początku" GSM w PL.
  • ~rozczarowana i zawiedziona / 2013-02-22 15:50
    Witam. Chciałabym podzielić się swoim doświadczeniem z siecią plus. Jestem klientem indywidualnym w sieci plus. Uważam że jest beznadziejna sieć dla stałych klientów. Dla nowych klientów owszem, są rewelacyjne promocję i ceny telefonów, natomiast dla stałych najgorsze propozycję jakie mogą być, nie da się z nimi negocjować, stawiają warunki albo ich przejmujesz albo rezygnujesz. Brak zrozumienia i chęci zatrzymania klienta. Nie wiem jak jest w innych sieciach ale zdecydowanie nie polecam plus na dłuższy czas
    Wadykiepski zasięg, brak dobrej oferty dla stałych klientów, brak możliwości negocjacji, drogie telefony,
  • ~sms-premium / 2015-08-08 20:52
    siec plus współpracuje z operatorami wysyłajacymi SMS premium , w nazwie jedngo z nich jest człon "PLUS", operaturzy ci wysyłają sms - za które operator sieci PLUS nalicza opłaty, takich usług nie ma w umowie
    Zaletybrak zalet
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3767
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179