Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1916 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~przemo / 2014-08-06 16:21
    porażka... kiepskie oferty i marny zasięg...
    Zaletybrak
  • ~pysia / 2008-06-15 17:37
    daje same minusy jestem niezadowolona od momentu kiedy sie z tym zetchnełam, oszustwo...., brak zasiegu oraz brak mozliwosci korzystania z usługi, nic sie nie da, kupiłam o 21 nastepnego dnia o 16 składadałam reklamację
    tylko duze miasta reszte to kicha
    Zaletybrak
    Wadysame
    kilka dni
  • ~qwert / 2008-05-24 13:23
    Niestety potwierdzam większośc negatywnyc opinii. Mam go od 20 maja i przez dwa dni chodziło bardzo dobrze transfer czasami 300kb/s. Niestety od wczoraj notuję coraz częstsze problemy z łączeniem, i bardzo dlugo wcztytuja sie strony www. Zdarza sie, zemusze po kilka razy lączyć się od nowa. Często zrywa połączenie.
  • ~Rafał / 2010-02-15 14:55
    przeczytałem w jednej z opini ze transfer dochodzi do 700kb,s.A ja mam transfer 8000kb.,s.Nikt tego nie sprawdzi a tylko zacheci naiwnych ludzi do kupowania,Jak dla mnie takie opinie są pisane przez samych Iplusowych pracowników bo jeszcze prace potracą.Znam kilka osób które są bardzo nie zadowolone z tej oferty jeszcze wiecej widze na tej stronie,Jezeli widzimy ze jest 10 złych na 1 dobrą to chyba potrafimy sie domyslec ze tak jest.Nie bądzcie naiwni , to jest bezuzyteczne i bedzie dalej,Firmy mają zarabiac a nie dawac cos za darmo.Oferta jest zbyt droga i zadnego zabezpieczenia dla klienta.Juz sie nie wycofasz a opinie masz przed oczami.Całe szczescie ze jest taki portal jak ten i bede z niego kozystał czesciej.Gdybym przed zamówieniem tego badziewia tu wstąpił juz bym nie miał tego badziewia.A teraz zostaje tylko płacz i pól roku rachunki za nic,bo nic nie działa jak nalezy.
    ZaletyKolejny gadzet na brelok do pokazania znajomym
    WadyTransfer , cena , brak mozliwosci ciągłej pracy , załatwiam wazne sprawy jedna chwila juz nie mam kontaktu z człowiekiem (ciekawe co mam klientowi powiedziec za 10 razem) staje sie osobą nie powazną
  • ~rafał / 2014-09-07 22:37
    Mi w PLUSIE umowa się skończyła w maju 2014 a te skur..... najpierw twierdzili ze mam do września, gdy nastał wrzesień to mówią ze miałem do maja.
    Naciągnęli mnie 3 miesiące i płaciłem wyższe rachunki, a wiedzieli ze byłem zdecydowany na przejście do innej sieci. NIGDY WIĘCEJ PLUSA TO SKURW..... I ZŁODZIEJE.
    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME
    12 LAT
  • ~rafik / 2009-05-15 21:47
    Ciekawi mnie jedno,czy nasze posty czytają Ci z Plusa. Dzis otrzymałem nowy regulamin w którym dają możliwośc rezygnacji z podpisanej umowy bez konsekwencji. Ja na to przystaję bo mam dosyć tego złodziejstwa z ich strony. Pozdrawiam wszystkich czytających i zachecam do polemiki.
    Zaletyminusy
    Wadytragedia
    0d 3 lat
  • ~rafik / 2009-05-15 15:22
    iPlusa mam od 3 lat. co tu dużo mówić, jest beznadziejny. Dziś podjąłem decyzję zerwania umowy, bo już nie wytrzymuję tego napięcia. Są dni kiedy musze oczekiwać na połączenie do 2 godzin. Połączenie zerowe!!! Ludzie, uciekajcie czym prędzej z Plusa. Ostatnio bez powiadomienia rozłączyli mi promocję w abonamencie telefonicznym. Abonentem Plusa jestem 6 lat i nastąpił ten moment, że rozwiązuję umowę. Pozdrawiam internautów. Rafik
    Zaletynie ma
    Wadysame minusy
    3 lata
  • ~Rob / 2016-10-22 16:08
    Jeszcze czekam na połączenie. Dobrze, że mam zwykły telefon z normalną baterią bo smartfon umarłby już dwa razy.
  • ~Robert / 2013-09-04 08:18
    Dziadostwo ... od 3 miesięcy zaniki sygnału - z działu technicznego ta sama odpowiedź na każdą reklamacje - konserwujemy nadajnik ...a klienci mogą zapomnieć o necie i o normalnych połączeniach...a teraz najlepsze - nikt w Plusie nie potrafi odpowiedzieć ile jeszcze ta konserwacja potrwa - a 130 abonamentu miesięcznie płacę - plus dla firm...zna ktoś jakieś podstawy do zerwania umowy ?
    Wadydziadostwo i olewanie klienta
  • ~robert31 / 2008-02-28 14:12
    Jakis rok temu kupilem internet bezprzewodowy iplus jak zapewniala mnie konsultatka mial chodzic w pelnym zakresie czyli 1,8mb.Po zakupie przybylem do domu pewny iż będe mógl korzystac z internetu,a tu nic jedna kreska,powinno ich byc 7.Zadzwonilem do serwisu przyjechal pan pomierzyc sygnal i okazalo sie ze zasiengu niema wcale.I od tej pory wszystkim znajomy tego odradzam.Od tej pory nie ufam reklamom i mapom internetowym pokazującym zesieng internetu poprzez mape.Minąl rok a zasiengu niema dalej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadybrak sygnalu
    okol roku
  • ~robi / 2009-05-04 12:41
    Wolny, zrywa połączenia, korzystam w Warszawie w jednym miejscu więc nie powinno byc tego problemu, moim zdaniem jest duże przeciążenie sieci, powinni zainwestować w lepszy sprzęt napisałem nawet reklamację do Plusa ale wg nich taki jest urok internetu bezprzewodowego że raz chodzi dobrze a raz gorzej.
    Moim zdaniem powinna być możliwość zerwania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z uwagi na nie wywiązywanie się z umowy.
    Jedynym rozwiązaniem byłoby napisanie pozwu zbiorowego i sądowne załatwienie z nimi tej sprawy.
    Może jakby dostali kilkaset tysięcy kary, to by przestali oszukiwać ludzi.
    1 rok
  • ~robin / 2009-06-01 20:29
    Może jak ktoś zmusi pracowników plusa do korzystania z internetu przez to badziewie to coś poprawią
    Pozdrawiam wszystkich męczących się z takim "dostępem do internetu" i życzę dużo cierpliwości .
    Zaletydobre reklamy ale to już nie ich zasługa
    Wadyto że jest
    za długo
  • ~robin / 2009-09-13 14:43
    Dla Iplusa proponuje stworzyć oddzielną kategorię pod nazwą -Utrudnianie dostępu do internetu
    Tam Iplus będzie zajmował czołową lokatę
    Zaletybrak
    Wadysame
    zbyt długo
  • ~robin2 / 2008-08-10 21:17
    Do negatywnych opinii dodam jeszcze ,że nagminnie kradną megabajty limitu.Płacisz za śmieszne 1GB a zmniejszają prędkość po 700-750mb.Tłumaczą to jakimś innym liczeniem przesyłanych danych.Wszystkie programy do liczenie wielkości przepływu danych liczą tak samo ,próbowałem kilka ,nie wiem o co tu chodzi.Mam jeszcze 2 miesiące do końca umowy i niech ktoś spróbuje zadzwonić z ofertą jej przedłużenia .
    Zaletykabaret Mumio
    Wadysame
    długo i drogo
  • ~robin2 / 2009-03-03 17:32
    Rzuciłem palenie i zaoszczędzone pieniądze postanowiłem przeznaczyć na opłacanie iPlusa.
    Powiem tylko tyle . Palenie jest mniej szkodliwe
  • ~robo1 / 2010-01-12 02:43
    Wyśmiewasz wioskę ,a co o niej wiesz skoro pijesz mleko z kartonika wędlinkę z paczki?Czy ty widziałeś żywą kurę,królika itd.Według twej opinii na wsi internet powinien chodzić z prędkością rzutu bereta.
  • ~roman agd / 2014-01-09 13:11
    Beznadziejna firma , pomimo zapłaconych faktur wysyłają sms o blokowaniu numeru. W promieniu 15 km od Siemiatycz brak zasięgu i tak już od 15 lat bo tyle mam telefon w plusie .Pomimo długoletniej współpracy i czterech tel w domu w plusssie zero bonusów z tego tytułu . Przy podpisywaniu nowej umowy traktowany jesteś gorzej niż nowy klient.Promocje polegają na dodaniu minut i wyrównaniu sobie rachunku za choćby jeden sms.Ale to już koniec !!!
    ZaletyBrak , chociaż w nazwie same plusy
    WadyZa mało miejsca na wpis wad
  • ~romus65 / 2017-05-11 06:33
    Syf totalny . Zero kontaktu z ich strony .Klient raz dorwany skazany jest na ich łaske. Wziełem internet od plusa .Przez pierwszy miesiąc działał bez zarzutu ,po miesiącu prędkość 2-3Mb/s w porywach . Zgłosiłem do nich problem techniczny ,przez trzy tygodnie wcale się nie odezwali .Po moim telefonie do BOK dowiedziałem się ,że sprawa jest zamknięta,na moje pytanie dlaczego nie zostałem o tym poinformowany konsultantka nie była w stanie mi odpowiedzieć . Sprawa zamknięta ,a problem nadal istnieje.Druga sprawa to przeksięgowanie nadpłaty z jednego konta abonenckiego na drugie,czekam już miesiąc czasu i ciągle słysze prosimy o cierpliwość tzn obracają moimi pieniędzmi. Na moje pytanie czy prawo działa w dwie strony-chodzi mi o to ,że Plus jak spóznisz się z zapłatą nalicza karne odsetki ,to teraz jak oni mają moje pieniądze to mi oni zapłacą odsetki konsultant odpowiedział ,że ja dokonałem wpłaty dobrowolnie co jest bzdurą totalną ,ponieważ to oni wystawili podwójną fakture na abonament.Podjełem decyzje pozostaje z nimi do końca moich umów (5 numerów) i pożegnam się z nimi
    Zaletyżadnych
    Wadytotalny brak szacunku dla klienta
    ok.5 lat
  • ~rozczarowana i zawiedziona / 2013-02-22 15:50
    Witam. Chciałabym podzielić się swoim doświadczeniem z siecią plus. Jestem klientem indywidualnym w sieci plus. Uważam że jest beznadziejna sieć dla stałych klientów. Dla nowych klientów owszem, są rewelacyjne promocję i ceny telefonów, natomiast dla stałych najgorsze propozycję jakie mogą być, nie da się z nimi negocjować, stawiają warunki albo ich przejmujesz albo rezygnujesz. Brak zrozumienia i chęci zatrzymania klienta. Nie wiem jak jest w innych sieciach ale zdecydowanie nie polecam plus na dłuższy czas
    Wadykiepski zasięg, brak dobrej oferty dla stałych klientów, brak możliwości negocjacji, drogie telefony,
  • ~rozczarowana!!! / 2012-08-17 12:47
    oszustwo! pare lat temu mialam wzienty telefon mix na karte z doladowaniami za 30zl przez 36 mies.splacilam go w ciagu roku i niby przechodzil numer na moja wlasnosc wraz z telefonem!!! okazalo sie ze przez ostatni czas okolo 3 mies niedoladowalam go bo jest ponad 300 zloty na nim i chcialam to wykorzystac ale kochany PLUS zablokowal karte i kazali spisac nowa umowe i placic nastepne 30zl mies!!! pytanie ! kiedy mam to wykorzystac jesli go nieuzywam czesto a kasa tam jest coraz wieksza????? teraz niemoge mojich pieniedzy odzyskac i pani S....D.... powiedziala ze takiego przepisu niema. wiec po cio te klamstwa i dorabianie sie na ludzkiej krzywdzie???? niepowinni pisac ze po doladowaniach przechodzi telefon wraz z numerem na wlasnosc klienta!ja stracilam 300zlotych ale mam nadzieje ze PLUS coraz wiecej klientow!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016