Wolny, zrywa połączenia, korzystam w Warszawie w jednym miejscu więc nie powinno byc tego problemu, moim zdaniem jest duże przeciążenie sieci, powinni zainwestować w lepszy sprzęt napisałem nawet reklamację do Plusa ale wg nich taki jest urok internetu bezprzewodowego że raz chodzi dobrze a raz gorzej. Moim zdaniem powinna być możliwość zerwania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów, z uwagi na nie wywiązywanie się z umowy. Jedynym rozwiązaniem byłoby napisanie pozwu zbiorowego i sądowne załatwienie z nimi tej sprawy. Może jakby dostali kilkaset tysięcy kary, to by przestali oszukiwać ludzi.
1 rok
~Robi / 2024-02-03 11:20
Ocena: 4.00 / 5
Internet w Plus gsm prawdopodbnie najszybszy w Polsce testowałem tego z Tmobile i na 5g mam 20-30mb/s tubw plusie od 80-220mbs o xzym my gadamy wogole.. (5g) w Lte plus 20-40mb/s a z kolei tmobile 4-7mb/s tyle o ma 3g plus gsm drodzy panstwo..
ZaletyDobry internet , dużo giga
WadyNie stwierdziłem
MiejscowośćPłock
~robin2 / 2008-08-10 21:17
Do negatywnych opinii dodam jeszcze ,że nagminnie kradną megabajty limitu.Płacisz za śmieszne 1GB a zmniejszają prędkość po 700-750mb.Tłumaczą to jakimś innym liczeniem przesyłanych danych.Wszystkie programy do liczenie wielkości przepływu danych liczą tak samo ,próbowałem kilka ,nie wiem o co tu chodzi.Mam jeszcze 2 miesiące do końca umowy i niech ktoś spróbuje zadzwonić z ofertą jej przedłużenia .
Zaletykabaret Mumio
Wadysame
długo i drogo
~RoddyRicch / 2021-03-16 01:37
Ocena: 1.25 / 5
Myślałem, że po Netii nie czeka mnie nic gorszego. Ok. pół roku temu kupiłem od nich router i zapewniano mnie że naraz może korzystać z niego nawet do 10 urządzeń w komfortowych warunkach, co okazało się wierutną bzdurą. Dziś ok. godziny 18 potrzebowałem do szkoły otworzyć aplikację MS Teams. Wykładu w ogóle nie widziałem, a wiadomości na czacie przychodziły po 20 minutach. Sprawdziłem prędkość (po kilkunastu minutach ładowania strony) - 1.7 Kbps. Przecież to jest żart. Neostrada w latach 90 była szybsza. Ja rozumiem że przez wirusa wszyscy siedzą w domu no i godziny szczytu, ale to gruba przesada. Teraz jest 1.30 w nocy i mam 200-400 pingu. Swoją drogą w plusie, nieważne w jakiej ofercie i w jakich warunkach, speedtest ZAWSZE pokazuje, że prędkość wysyłania jest większa niż pobierania. Poza tym Plus oszukuje, ponieważ mam umowę na 60 GB miesięcznie LTE, a dostawca wyłącza ci szybki internet po wykorzystaniu 45 GB. Obsługa klienta rżnie głupa i nic nie wie. Stanowczo odradzam. Po skończeniu umowy nie wrócę już nigdy.
MiejscowośćGdańsk
~Rolf / 2021-08-07 22:30
Ocena: 2.50 / 5
Bardzo słabo działający internet
Brak mocnego sygnału LTE
Brak masztu i nadajników
ZaletyBrak
WadyBrak mocnego i stabilnego sygnału
MiejscowośćLeśnica
~Roman / 2024-03-10 14:37
Ocena: 1.00 / 5
Po kilku porażkach z nimi, błędnym naliczaniu faktur, słabym zasięgu, żegnam się z nimi po 20 latach.
Nikomu nie polecam tej firmy.
ZaletyGruba laska w punkcie obsługi i jakiś goguś z miną kota.
WadySame wady.
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Roman / 2024-03-18 09:18
Ocena: 1.00 / 5
Firma mnie oszukała. Naliczyła gigantyczny roaming poza Unią. Uprzednio dzwoniłem na infolinię pytałem, gwarantowali że mam pakiet, że jest ok.
Po powrocie jak tylko włączyłem komórkę na lotnisku już był esemes o przekroczonym limicie danych.
Tragedia.
Wypowiedziałem umowę dla 3 numerów telefonu.
ZaletyBrak
WadyZłodzieje
MiejscowośćPawłowice
~Ronald / 2009-01-15 20:37
Ocena: 1.00 / 5
Kilka razy miałem juz kłopot z prędkością-pisałem prosiłem-opowiedzi przychodziły do własnego wyboru czyli linki.Teraz po wyczerpaniu limitu 1GB obnizyli mi prędkość-zgoda,ale dokupiłem 512MB i dalej predkość obnizona.Piszę do nich dzwonię smsuję-żadnych reakcji.Podaje nr.zagadnien nadawane za kazdym razem po zgloszeniu problemu od poczatku miesiąca;090105000602,;090105000678,;090 109000485.Odpowiedzi;problem jest badany i opowiedz w miarę szybko
ZaletySą okresy że predkośc jest właściwa
WadyKpl. brak reakcji na zgłaszane problemy pod warunkiem że uda sie dodzwonic po min 30min czekaniu na konsultanta.Niech się uczą od ERY
z nowym modeme ok 10miesięcy
~Rozczarowany / 2010-04-14 23:07
Ocena: 2.00 / 5
Juz 4 miesiące użytkuję iplusa. Na początku nawet nieźle było, ale z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. Płacę 100 zł z limitem 16GB na miesiąc. Za te pieniądze spodziewałem się czegoś zupełnie innego. Oto dane z dzisiejszego testu, który robiłem przed chwilą (godz. 22.50). Oczywiście miesięcznego limitu nie wyczerpałem. Router Mifi 2352 - sygnał exelent - max. Cyfry jednak mówią wszystko, tak mam już od tygodnia. Nie polecam
Request Latency: ~500.0 ms Test Download Size: 8 B Test Upload Size: 78 B Upload: 1.76 Kbit Download: 0.11 Kbit
średni czas ładowania strony: ~3 hr 37 min 45.9 s ściągnięcie pliku 10MB trwało by: ~8 days 9 hr 59 min 51.8 s
Plus = zasięg TRAGEDIA. To sieć na sterydach Pana S.
Zaletybyły 20 lat temu
Wadyupadająca sieć
~rysiu / 2016-08-24 01:19
Ocena: 1.67 / 5
Zapomnijcie o możliwości kontaktu, czy załatwienia sprawy przez pocztę internetową, gdy jesteście poza Polską. Na e-bok W Plusie, bo tylko taki mieliśmy kontakt, wrzucają tylko szablony, zero - jeżeli o zainteresowanie się problemami osoby, która w firmie potrzebuje pomocy - mało tego jest to związane z ich roszczeniami (prosiłem o duplikat faktury na maila, bo i tak ją zawsze wysyłają, bez logo do konta, bo go nie mam ,mam przy sobie oprócz danych szczerzonych firmy tylko dane personalne pracowników i dlatego potrzebuję bilingi).
Mamy 24.08.2016 - a moja firma bezskutecznie od 13-go oczekuje na tą samą ( zresztą co miesiąc wysyłaną na naszą pocztę firmową mailem) tylko duplikowaną fakturę z bilingiem, na ten sam mail , podałem wszystkie wymagane dane firmy na e-bok, bo tylko tak mam kontakt z nimi, tel, ma w Polsce pracownik. HOROR( tylko dlatego bo chcemy zapłacić, a nasza poczta przed wysłaniem oryginału zresetowała się )
Czekamy od 10 dni (w innej strefie czasowej), bo tylko chcemy zdalnie uregulować wasze żądanie finansowe, więc może osoba, która udziela szablonowych informacji zapłaci za nas odsetki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - przez wasz problem może systemowy czy szablonowe podejście do problemu oraz nie chęć osoby odpisującej, pożegnacie się z nami i nie tylko - a nigdy nie wierzyliśmy w to co mówią o konsultantach Plusa "na forum" - teraz dołączymy do nich, bo oni są szablonowi, niekompetentni, a przede wszystkim nie pomagają w problemach związanych z Waszą F(f)irmą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~sabin / 2019-05-14 17:08
Ocena: 2.50 / 5
Chciałem złozyć skargę opinię na punkt plusGSM znajdujący się w galerii Sfera w Bielsku Białej , konsultanci są arogancy , nie znający wogóle tematu produktu który oferują w sumie są od niczego i do niczego , mama która płaci tam rachunki stale ostatnio usłyszała od konsultantki która obróciła monitor w jej stronę aby sama szukała swojego rachunku , to jest but i arogancja , polecam wymienić tam cały personel , nigdy więcej nasza noga tam nie przestąpi , pozdrawiam.
MiejscowośćBielsko-Biała
~Sandro / 2018-03-17 14:54
Ocena: 1.75 / 5
Tragedia tragedia i jeszcze raz tragedia , internet w plusie to jedna wielka pomyłka ! mieszkam w częstochowie 300 m od nadajnika w umowie mam napisane " LTE bez limitu " i co mam ? wielkie gówno zamiast LTE to mam zasięg " E " - czyli tragedia , 3g - czyli tragedia no czasami przełączy sie na H+ - troche lepiej no i w końcu ze dwie godziny z przerwami mam wymażone LTE juuuupi :-) , a jak sie spóźnie ze dwa trzy dni z płatnością to jest tysiąc smsów i telefonów , a jak zgłaszałem problem z internetem to mi powiedzieli że mam huj.... telefon ( wcześniej galaxy a5 - galaxy s6 a teraz galaxy s8 ) według mnie najlepszą siecią jest T- mobile , dziękuje za uwage .
ZaletyŻadnych
WadyW hu......
MiejscowośćCzęstochowa
~sandro / 2018-03-17 15:05
Ocena: 1.75 / 5
a i dodam jeszcze jedno , jak by można było zerwać umowę z plusem od tak to bez wachania przenosze się do t mobile bo chociaż internet działa jak nalezy .
MiejscowośćCzęstochowa
~Seba / 2020-06-30 20:40
Ocena: 2.75 / 5
Nie polecam nikomu...10 lat było całkiem nieźle.a od dwóch miesięcy jest tragedia...z zasięgiem,z internetem,z obsługą...Ostatnia.moja umowa z tą "firmą"
MiejscowośćRawa Mazowiecka
~Sebastian / 2020-12-20 10:32
Ocena: 4.00 / 5
Ja byłem w PLUSIE 2 lata i nie mogę narzekać jestem bardzo zadowolony. Zasięg ,prędkość internetu zawsze super. Zmieniam tylko dlatego że znalazłem lepsze warunki nowej umowy w innej sieci.
Zaletyzasięg szybki internet
Wadybrak
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Sejman / 2023-07-11 21:46
Ocena: 1.00 / 5
Sieć która jest jeszcze w poprzedniej epoce, brak przekierowania rozmów w ofercie na kartę. Ostatnio naliczają opłatę za brak aktywności. Jak można być aktywnym skoro ceny wysokie i brak korzystnych pakietów?
MiejscowośćKraków
~sensej321 / 2008-04-24 09:55
Ocena: 1.75 / 5
Polityka firmy: Sprzedać nie doradzić. Później niech martwi się klient jak dał się naciagnąć. Pann zapewniał, że prędkość po wykorzystaniu limitu może sspaść ale nie musi. Pzez rok jeszcze nie zdarzyło się zeby nie spadł. Ba. czasem chodzi tak wolno, że przeglądarki same rozłączają. Modem często się zawiesza, serwry często zasypiają i rwią połączenia. W trakcie limitu transferu efektywnie można pobrac mozeok. 300 mb. NIM KTOŚ WEJDZIE DO PLUSA PO NETA NIECH DOBRZE SIĘ ZASTANOWI, BO ODWROTU NIE MA. Chociaż ich reklamy podobują mi się.
ZaletyMożna wysłać zawsze sms'a
WadyReszta. Włącznie z oprogramowaniem.
10 m-cy
~Shady / 2023-01-27 13:29
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu z obsługą klienta z kilku numerów. Po połączeniu z konsultantem komunikat że błąd techniczny i odrzucenie połączenia. Po ich modernizacjach brak sygnału w domu nawet. Miałem z 8 lat, nie polecam
MiejscowośćTarnogród
~Siedlce / 2017-11-11 13:07
Ocena: 1.00 / 5
Dziady uszusty i naciagacze tyle co mogę powiedzieć o plusie!!! Brak słów!!! Co do internetu miałem zasięg lte plus advanced a prędkość maksymalna wynosiła między 4-6 MB/s. Pytam się gdzie jest reszta ze 150MB/s poszła w ściany? Czy mój ptaszek zabrał resztę prędkości przecież też mógł stanąć na drodze jak wspominane drzewo,auto itp.w innych komentarzach użytkowników. Nie polecam z całego serca i również czekam do skończenia umowy. Dodam, że na samych smsach przychodzących zapłaciłem kilka stów. Sami chyba wysyłają te smsy zamiast je zablokować odgórnie musimy ponownie dzwonić i je blokować. Czyli na samym początku naciagaja genialnie. Mając 10 milionów użytkowników niech każdego walna na 100zl robi się kwotą 100,000,000zl ładne cyfry nie prawda?