Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dostawcy_internetu>Plus / 2018-03-06 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłem najszybszy internet w ofercie plusa i mam prędkość pobierania wynoszącą 600kb/s oraz prędkość wysyłania wynoszącą 780 kb/s. Oferta Plusa to najzwyklejsze oszustwo. Wszystkim osobom odradzam kupno internetu z Plusa, polecam mojego poprzedniego dostawce jakim było UPC( nie miałem żadnych problemów z internetem od UPC, zmiana na Plusa była wymuszona miejscem zamieszkania). Lepiej w ogóle nie mieć internetu niż płacić 60 zł za coś warte 5 zł. Dodam jeszcze, że żeby połączyć się z siecią poprzez wifi potrzeba około 5 min, aby otrzymać sygnał z routera a router znajduje się dosłownie 3 metry ode mnie.
    Zaletynie ma żadnych zalet, obsługa klienta zawsze nie wie dlaczego prędkość internetu jest taka niska
    Wadyinternet
    MiejscowośćChełm
  • ~Dupa Blada / 2018-06-08 12:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Że złodzieje i oszuści to wiadomo ale dlaczego prawo dopuszcza takie zachowania ? Powiązania biznesowe ??? (czyt. mafijne)
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Dzingss / 2021-10-01 23:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Plus kiedyś był najlepszym operatorem w kraju. Po zakupie przez Polsat stał się taka siecią jak serial o kiepskich, ani dobre ani śmieszne. Operator spada z jakoscia co miesiąc. Poza tym od znajomych wiem że okrada ja własnych pracowników na prowizjach. Jednym słowem jest kiepskie bardzo.
    ZaletyZalety skończyły się jak ten operator stał się prywatną firmom.
    MiejscowośćŚląsk
  • ~E / 2024-01-30 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Niech was huj strzely z tym zasięgiem jeżdżę po całej Polsce i w wielu miejscach czy to na autostradzie czy w mieści zasieg poprostu ginie. 2 nr mam z tmpbile i jest o niebo lepiej. Zarząd do wyjebania za taką fuszerke
    MiejscowośćPolska
  • ~ebu eba / 2008-10-29 06:44
    Ocena: 2.75 / 5
    wolno chodzi,mały zasięg,cena
    Zaletyjest wszędzie,ale go niema
    3 miechy
  • ~Eliza1986W / 2009-03-31 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam mam ten internet 6-miesięcy i nie polecam z własnego doświadczenia ponieważ dostałam dzisiaj rachunek na 305zł . a w abonamencie mam 60 zł niech nie myślą że im za to zapłacę to jedna wielka banda oszustów i nic więcej a co najleprze to jest mi internet potrzebny do pisania prac nawet nic nie ściągan reszte ludzi kto go ma wie co powiedzieć !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych
    Wadyoszustwo jeżeli chodzi o rachunki do płacenai!!!!!!!!!!!!!
    mam go 6-miesięcy i za grosze ale teraz oddaję ;( wyższymi rachunkami niż na umowie
  • ~Elo11 / 2018-06-01 14:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystkich zainteresowanych, zapraszam do przeczytania mojej opinii na temat sieci Plus:

    Odradzam wszystkim, którzy zastanawiają się nad skorzystaniem z usług operatora sieci Plus. Podzielę się z Wami moimi doświadczeniami z firmą. Jestem trzecią osobą w mojej rodzinie, która padła ofiarą oszustwa z ich strony. Trzeba nazwać rzeczy po imieniu.
    1 sytuacja: Jakiś czas temu mój dziadek (80 lat) odebrał telefon od konsultanta i dał się naciągnąć na abonament z 80 zł/mies. z internetem, rozmowami, SMS/MMS bez limitu, podczas gdy nie potrafi takich rzeczy obsługiwać, ponadto posiada telefon dla emerytów, który nie obsługuje tego typu funkcji. Pocztą przyszła umowa, on podpisał bo zdał się na konsultanta, który rzetelnie powinien pomóc w doborze oferty przeznaczonej dla osoby z jego zapotrzebowaniem.
    2 sytuacja: W zeszłe wakacje moja mama wybrała się do Egiptu. Zakupiła wcześniej smartfona i była zainteresowana korzystaniem z internetu za granicą. Udała się do punktu stacjonarnego Plus w Lubinie i uzyskała informację, że posiada 2GB internetu do wykorzystania za granicą. Podkreśliła, że leci poza Unię Europejską. Konsultant stwierdził, że jak najbardziej może korzystać i wystarczy jej to do korzystania podczas 2-tygodniowego pobytu, jeśli chce używać wyłącznie facebook'a w celach kontaktowania się z rodziną. Podczas pobytu mama włączyła internet i transfer zużył się w 2 minuty. Przyszła jej wiadomość o treści: Zużyłeś pakiet internetowy. Jeśli chcesz korzystać dalej, odblokuj, wysyłając sms o treści XXX. (wiadomość mniej więcej miała taką treść). Mama odblokowała, twierdząc, że skoro konsultant poinformował ją o możliwości korzystania z internetu to na pewno powinna tak zrobić... Finalnie zapłaciła rachunek o kwocie ok. 2000 zł.
    3 sytuacja- moja: Kwota mojego abonamentu, który spłaciłam w lutym wynosiła 99.99zł. Miałam w nim rozmowy, SMS/MMS bez limitu, internet 10 GB+ telefon. Po zakończeniu umowy zdecydowałam się przenieść do nju mobile- oferta w duecie z chłopakiem. Pojawiły się problemy z przeniesieniem, które konsultant w Plusie poradził nam rozwiązać przy pomocy cesji mojego numeru z plusa na chłopaka. Konsultant po dokonaniu całego procesu cesji, poinformował nas dopiero ,,na wychodnym", że cesja jest płatna 30 zł. Dowiedziałam się też, że przeniesienie będzie trwało 2 miesiące. Po 2 tygodniach przychodzi mi wiadomość o treści: Informujemy o blokadzie połączeń w związku z przekroczeniem limitu kredytowego. Kwota bieżącego użycia dla numeru XXXXX, wynosi 200.14 zł netto. Warunkiem odblokowania jest wpłata zaliczki w wysokości kwoty użycia na konto (XXXX). Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na mail: wplaty@plus.pl połączenia zostaną odblokowane. Informacja pod numerem XXX (numer płatny). Poszłam więc do punktu stacjonarnego sieci plus z chłopakiem, na którego dokonana została cesja. Konsultant poinformował mnie, że nie jest w stanie udzielić mi żadnej informacji i mam zadzwonić na infolinię (serio? jak skoro zablokowani mi numer a infolinia jest płatna?). Ok. Dzwonię z telefonu chłopaka, bo konsultant nie może dowiedzieć się sam i udzielić mi informacji stacjonarnie. Na infolinii 10 razy wybierałam różne kombinacje i kolejni konsultanci odsyłali mnie do innych, nie potrafiąc udzielić mi informacji. W końcu, po 40 minutach, dowiedziałam się o tym, że podczas cesji zmieniono mi warunki korzystania z usług sieci plus na ostatnie 2 miesiące umowy (bez poinformowania mnie w punkcie!). Wyjaśniam: miałam zapłacić 2 ostatnie faktury o kwocie 99.99 zł a moje usługi z jakich mogłam korzystać to 50 minut rozmów, ileś tam SMSów (tu konsultant podał mi dokładne ograniczenia) nie pamiętam dokładnie, gdyż jestem wzrokowcem. Podsumowując, mój ostatni rachunek rozliczeniowy przyszedł mi w kwocie 276.36 zł, mimo iż ostatni miesiąc nie korzystałam z karty Plus tylko zastępczej karty od Nju mobile.
    Złożyłam reklamację odnośnie mojej sprawy. Na odpowiedź mam czekać do 30 dni, a fakturę opłacić do 10.07. Jeśli ktoś z czytelników dobrnął do tego momentu mojej wypowiedzi, proszę udzielcie mi porady, jak postępować, bo na konsultantów nie można liczyć.

    Argumenty, dlaczego odradzam sieć PLUS:
    • konsultanci zatajają istotne informacje (a ja uważam to za oszustwo),
    • konsultanci naciągają osoby starsze, które jeszcze mogą o sobie decydować, jednak ich stan zdrowotny pozwala na łatwą manipulację nimi,
    • pomimo, iż Plus posiada punkty stacjonarne, większość rzeczy trzeba załatwiać przez płatną infolinię, która wymaga bardzo długiej ilości czasu (w międzyczasie, podczas oczekiwania na połączenie z konsultantem Plus ,,umila czas" licznymi reklamami),
    • wszelkich usług płatnych nie można wyłączyć natychmiast (np. muzodajnia jest darmowa przez 1 miesiąc i trzeba pójść do punktu plusa lub anulować usługę przez kod). Wiąże się to z tym, że większość osób zapomina i kolejny rachunek przychodzi już wyższy niż powinien.
    Napisanie powyższych uwag zajęło mi godzinę, jednak liczę, że w przyszłości uchroni to innych od powtórzenia mojego błędu, jakim było podpisanie umowy z siecią Plus.

    Pozdrawiam, Eliza Olech
    WadyArgumenty, dlaczego odradzam sieć PLUS:
    • konsultanci zatajają istotne informacje (a ja uważam to za oszustwo),
    • konsultanci naciągają osoby starsze, które jeszcze mogą o sobie decydować, jednak ich stan zdrowotny pozwala na łatwą manipulację nimi,
    • pomimo, iż Plus posiada punkty stacjonarne, większość rzeczy trzeba załatwiać przez płatną infolinię, która wymaga bardzo długiej ilości czasu (w międzyczasie, podczas oczekiwania na połączenie z konsultantem Plus ,,umila czas" licznymi reklamami),
    • wszelkich usług płatnych nie można wyłączyć natychmiast (np. muzodajnia jest darmowa przez 1 miesiąc i trzeba pójść do punktu plusa lub anulować usługę przez kod). Wiąże się to z tym, że większość osób zapomina i kolejny rachunek przychodzi już wyższy niż powinien.
    MiejscowośćWrocław/Lubin
  • ~Ewa / 2022-03-01 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni klienci obecni czy przyszli chciałam Państwa przestrzec przed złodziejskimi praktykami firmy Plus …bok@plus to ludzie bez jakiejkolwiek wiedzy rzeczowej ..w obszernej korespondencji min dowiedziałam się ze RODO obejmuje osoby zmarłe a wcześniej ze muszę mieć upoważnienie lub zgodę na uzyskanie informacji na temat telefonu po zmarłym pół roku wczesnej ojcu …posiadam obszerna korespondencje z osoba (brak imienia i nazwiska )która odpowiadała mi na temat moich wpłaconych pieniędzy za tel ojca iż nie mam prawa do żadnej informacji na ten temat bez jego upoważnienia ..
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak kompetencji ,informacji ,próba oszustwa
    MiejscowośćUstron
  • ~ewelina / 2008-03-23 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurcze mam od kilku dni iPlusa i jest gorzej niz źle. Zacznijmy od tego, że jest problem z połączeniem, a jak juz sie połączy to wyswietli mi tylko stronę iPlusa i żadnej innej już nie, a jeśli tak to dosłownie na maź 30 min i później już nie da się wyświetlić strony. Ludzie nie kupujcie tego paskudztwa-nierwy można sobie tylko tym popsuć!!!
  • ~Ewelina / 2023-08-21 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc klientem plusa nie macie szacunku do klienta po miesiącu rozmów z konsultantami i menadżerem 13 sierpnia jako klient dużego pakietu łacznie z telefonem. Od początku przez Waszego pracownika został wprowadzony błąd, który sama od miesiąca po kilkunastu rozmowach z konsutnatmami muszę wyjaśniać, słysząc jedynie regułkę wyuczoną i spychając jeden na drugiego zadanie , klient musi prosić się o umowę na mail. Tak samo kierownictwo nie ma szacunku do klienta i sprawa nie została wyjaśniona. Rachunki umiecie wysyłać ale umowy na abonament u Was nie. Jako klient jest to żenujące, żeby prosić się o umowę a jak dzwonie na infolinię nikt nie chce połączyć z kierownictwem. Taki jest szacunek w Plusie do klienta. Polecam konkurencyjne firmy. Odradzam każdemu branie umowy w plusie za brak szacunku. Po miesiącu dalej nie mam umowy ale mam już rachunki i powiadomienia.
  • ~fidel / 2010-03-05 21:09
    Porażka najwolniejszy,szkoda pieniędzy,może w Warszawce to chodzi w Suwalkach nie
    Mam rok 40zł za m-c
  • ~francuzik / 2023-09-18 12:09
    Ocena: 2.50 / 5
    W ofercie mają kartę 15gb na start + 200gb na początek. Otóż czytelnym drukiem informują, że jeżeli w terminie 10 dni doładuje się za min 10zł i wyśle sms ze zgodą to otrzyma się 200gb na 30 dni. To nieprawda bo za 10zł dostanie się internetu na 10 dni. Informuje o tym drobnym druczkiem, widocznym przez lupę notka, że z promocji można korzystać do końca ważności konta. Tak więc żeby móc korzystać z dodatkowych gb przez 30 dni to trzeba doładować za 30zł
    Zaletymam dobry zasięg lte
    Wadydrogi operator
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Franek / 2023-04-26 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Źle brak zasięgu zero internetu porażka plus to najgorsza sieć
    WadyBrak internetu i zasięgu
    MiejscowośćWola Mrokowska
  • ~G1999 / 2018-03-29 22:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy na świecie, nigdy nie miałam takiego szajsu w domu.
    ZaletyBrak.
    WadyWszystko, zasięg LTE jest praktycznie znikomy, płace tylko i wyłącznie za eutwe który jest ozdobą mojego domu. Najgorszemu wrogowi nie polece tej sieci, jest to jakieś nieporozumienie.
    MiejscowośćStryszów
  • ~Gla / 2022-06-09 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Abonament w plusie posiadam od 2008 roku. Ostatnie lata to dramat brak zasięgu o internecie nie wspomnę (miasto Ostrowiec świętokrzyski) na szczęście we wrześniu kończy mi się umowa już ja wypowiedziałem. Ta pseudo sieć powinna zostać dobrze skontrolowania!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest nie tak jak być powinno.
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~gmobile / 2010-05-27 11:43
    Ocena: 4.50 / 5
    Na co dzień jestem w mieście i nie mogę narzekać na parametry. pełne hsdpa
    z obsługą raczej się kontaktuje
    Niezawodność wysoka. Nie mam problemu z tym netem od 1,5 roku. Nic nie zrywa, nie przerywa, a co też istotne działa dobrze także poza miastem.
    Cena jak cena, chyba każdy chce mieć jak najniższa, ale ja chociaż wiem za co płacę.
    Zaletystabilność, prędkość
    Wadye tam
    3 lata
  • ~gobo / 2008-10-09 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. iPlus to totalna pomyłka i wielkie naciągactwo ludzi. W momencie zawierania umowy nie poinformowano mnie o limitach transferu. B. niska jakość usługi. Czasami problemy z połaczeniem się, proponowane jest wówczas połaczenie płatne, nie uwzględnione w abonamencie. Bardzo niska prędkość transmisji danych. Przestrzegam przed naciągactwem!!!!!! Zaraz jak tylko skończy mi się umowa uciekam z tej sieci. Totalna pomyłka.
  • ~Goldnav / 2018-07-27 14:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem stałym klientem zaproponowali mi umowe za 29zł/miesiąc i się okazuje że jednak to jest 30 bo jak doładuje za mniej to konto się nie przedłuży na rozmowy wychodzące żenada..... nawet ostatnio w lipcu 2018 jakość rozmów w tej sieci porażająca, nie słychać, przerywa, brak zasiegu. Inni nie mają tego problemu!!
    Wadyściema
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Gosc / 2020-03-19 21:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus to jakaś masakra .baba dzwoniła żeby przedłużyć umowę .miał być abonament mniejszy A wyszedł.jeszcze większy. Kłamią przed umową A jak podpiszę to dopiero wychodzi.nigdy więcej nie podpiszę umowy.
    ZaletyNie ma
    WadyNie mówią prawdy
    MiejscowośćWloclawek
  • ~Gospel / 2023-09-20 17:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Mazowieckie. Nie można się dodzwonić do domu, nie można oglądać internetowej tv, odcina się internet przy używaniu wifi w laptopie. Pada jakość obrazu w filmach, nie można pobrać stron internetowych. Wszelki reklamacje odrzucane ze względu na wzrost ilości użytkowników sieci. Brak reakcji UOKiK.
    MiejscowośćWinnica
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306