Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kiss826 / 2009-04-21 20:37
    Jak zerwać z nimi umowę?Dlaczego w tym kraju winien jest zawsze klient?miało być 236 kb/s a było 17. od stycznia modem w naprawie i nie ma żadnych informacji,w biurze obsługi siedzą goście których ściagnięto z pod budki z piwem jak se im mówi że nie są kompetentni to się rozłączają. może ktoś się uwolnił z tego syfu
    Zaletyjaja
    Wadysame minusy
    4 miesiące. 69 zł
  • ~Klaudia / 2015-08-21 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wymianie karty sim czekałam na jej aktywacje 3 dni, pisałam meile (nie maja takiego zgłoszenia na mój numer - mam czekac), facebook (nie znaja szczególów - przestawilam je - nie mogą pomóc - mam sie kontaktowac z BOK) kontakt z BOK Pan nie wie o co chodzi do mojego numeru nie ma takiego zgloszenia jak wymiana sim, na meile odpowiadaja tylko 10-18, potem sobie dzwon człowieku, słuchaj melodyjek na infolini, a jak ktos odbierze to tez nie moze pomóc, w kocnu zaczełam pytac jak mam sobie aktywowac ta karte i ze chce kontakt do osoby ktora to robi skoro NIKT nie jest w stanie mi pomóc. Mam dzownic do salonu w ktorym otrzymalam felerną karte, gdyby nie moja interewencja telefoniczna i ŻĄDANIE NATYCHMIASTOWEGO ROZWIAZANIA SPRAWY to będąc miłym i godząc sie na czekanie, które slyszałam ciągle - prosze czekac, wyslalam zgłoszenie do działu technicznego, prosze czekac, nic nie moge zrobic to czekałabym chyba miesiac. Zostałam w sytuacji w której z działu online nikt nie wie o co chodzi i nie moze mi pomóc, a pani z punktu 'wyslala zgloszenie' i rozkłada rece!! Pojechałam trzeci raz do punktu i karta została aktywowana - łał, jestem pod wrazeniem ze jedynie trwalo to trzy dni. Niebawem zmieniam siec na jakakolwiek bo mam tego serdecznie dosc, od dwoch dni powinnam byc na wakacjach.
    Zaletybrak
    Wadyporażka sieci po całej linii, zespół online nie wie o co chodzi i nie moze pomóc, a pani w punkcie wyslala meila i czeka nie dajac zadnych informacji
    12lat
  • ~koniec tego teatrzyku / 2015-10-28 18:12
    Ocena: 5.00 / 5
    jestem w sieci plus juz z 5 przedłuzen umowy mieszkam pod garwolinem 70km od stolicy a tu nie dosc ze napraszaja sie naganiacze(niekompetentni) internetu LTE który niema zasiegu.to zasiegu gsm nie ma i z roku na rok siec sie rozwija i spogladajac na mape pogladowa niepowinienem miec problemu z kozystaniem z uslug które przysługuja mi z tresci umowy,nic podobnego biegam z telefonem i szukam zasiegu. cierpliwosc moja sie konczy. jeszcze 2 miesiace
    Zaletynatretni konsultanci,jesli wyslesz sms na konkurs to zwrotnie otrzymasz setki spam
    Wadybrak,idealna siec
    ok 10 lat
  • ~Krystian / 2017-10-03 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przynajmniej raz dziennie przez kilka godzin nie mam dostępu do internetu, mam "zagwarantowane" 100 mb's a tak naprawdę to jest ledwo 1 mb's totalne dno, jak tak można ludzi oszukiwać. Nie polecam
    Duszniki-Zdrój
  • ~krzys / 2009-08-04 14:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Same złe doświadczenia z tym iPlusem...:/
    niestabilne połączenia,przerwy,jak gubił zasięg łączył sie z jakimś cma,czy coś takiego....rachunek bardzo często podwójny,możliwości reklamacji żadnej dodam że nigdy nie przekroczyłem limitu///
    a najlepsze jest to że na stronce plusa jest mapka zasięgu,wg której w mojej miejscowości i w okolicy jest HSDPA 7,2,niestety żaden ze znjamoych nigdy nie załapał ani 3g ani HSDPA
    Starzy kanciarze,wole orange przynajmniej są uczciwi wobec abonenta
    Zaletytani modem
    Wadymnóstwo
    2 lata , mdoem 1zł aktywacja 18 zł 60zł abonament(chociaż bywało podwójnie)
  • ~krzysiek27 / 2013-03-31 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    gow.... lipa... dziad.... to malo powiedziane jezeli chiodzi o internet
    3l
  • ~Krzysztof / 2016-08-18 08:22
    Zarejestrowałem telefon i dostałem 500zł ,internet irok ważności konta już po kilku rozmowach zaczęli potrącać mi pieniądze z konta .Napisałem reklamację idostałem odpowiedź od jakiegoś dupka że tak powinno być i po konsultacji z działem tech. nie widzi podstaw do przyjęcia reklamacji.A pieniądze biorą.Wczoraj dostałem 2gb internetu w ramach promocji RIO za złote medale .Miało działać 24 h.Rano dostałem smsa ogodz.9 56 że zostało włączone a o godz. 16 50 zostało wyłączone bo termin miną.W plusie doba trwa ok 9 godz.Te ich zasrane promocje to tylko lep na muchy.A dodzwonić się do nich nie realne.Banda i jeszcze raz band
    ZaletyZasieg
    Wadycała reszta
  • ~kszychuuuu / 2009-11-27 01:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam pytanie jak wygladaja rachunki za iPlusa?? Dostaje szczegółowy biling?? po jakich stronach chodziłem.
    pozxdrawiam
  • ~kuba / 2011-04-12 16:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet z Plusa mam kilka lat, rok temu otrzymałem E1820 i to dopiero śmiga, ściągnięcie filmu 700 Mega rano trwa od 6 do 15 min,nie zrywa nic się nie dzieje tylko czasem wpada na chwilę na 3G. Jestem zadowolony i to żadne picowanie z mojej strony, modem znajduje się w mojej firmie a póżniej pracuje w domu lub na działce. Mieszkam w Bydgoszczy
  • ~kuba / 2011-12-02 12:43
    Ocena: 2.75 / 5
    Oferta na średnim poziomie, natomiast jakość obsługi fatalna. Mam iPlusa trzeci rok i chciałem przedłużyć umowę. Plus nie wykazał pod tym względem żadnej inicjatywy, natomiast moje próby wykazały kompletną ignorancję BOK-u Plusa. Prośba o kontakt złożona na ich stronie została bez odpowiedzi. Na e-maila odpisali żeby na ich stronie złożyć prośbę o kontakt albo samemu zadzwonić. Jak zadzwoniłem to po kilkunastu minutach okazało się, że nic nie mogę załatwić bo przeładowują system. Konsultant powiedział żebym zadzwonił w innym dniu. Na moją sugestię żeby Plus zadzwonił do mnie najpierw odpowiedział że nie ma możliwości przekazania takiej prośby, ale w końcu udało mu się przekazać sprawę do Działu Utrzymania Klienta, czy jakoś tak. Na drugi dzień faktycznie, zadzwoniła jakaś pani z tego działu, wszystko uzgodniliśmy i miała przysłać SMS z nowymi warunkami, żeby mógł odpowiadając na niego zaakceptować umowę. Ale SMS nie przyszedł przez kolejne dwa dni. Spróbowałem jeszcze przez live chat z konsultantem, ale ci nie mają wglądu w konta klientów, więc nie mógł mi pomóc. Skoro Plus tak olewa klienta to złożyłem pisemne wypowiedzenie i koniec.
    Zaletyparametry - dobry zasięg i szybkość w porównaniu z innymi sieciami
    Wadyobsługa klienta - totalna porażka
    3 lata 60zł
  • ~Kuba / 2016-09-08 23:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam podpisywać z nimi umowy a w przypadku nadpłaty to są problemy ze zwrotem pieniędzy
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentna obsługa
  • ~ladis / 2008-07-25 12:00
    Ocena: 4.50 / 5
    ..no cóż ja kupiłem i jak na razie działa nieźle, zobacze jak w przyszłości sie zachowa..niezły zasieg i predkośc faktyczna na HSDPA..ale co dalej? zobaczymy....jedyny mankament zrywanie częste połaczenia :(
    Zaletymały , zgrabny
    Wadymało przyciagający wzrok.. powinna być zdecydowanie ciekawsza obudowa
    niecały miesiąc
  • ~lolek / 2008-12-28 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    3 miesiace korzystalem z internetu z iplusa i bylo nawet niezle... stabilne łącze i nawet niezła prędkość i transfer jak na miejsce gdzie mieszkam..(20-30kb/s) teraz za to co kilka minut przestaje dzialac.. tzn nie rozlacza sie ale ani nie wysyla ani nie pobiera danych:( i tak od 2 tygodni... koles z biura obsługi mówił że u mnie słaby zasieg jest a ja mu ze wczesniej był taki sam i było dobrze! a on znowu swoje... Ci ludzie to z nas debili robia? tyle kasy a i tak GÓ*** ! jeszcze 14miesiecy...:((((((((((
    Zaletydobry był przez 3 miesiace( jak na bezprzewodowy u mnie w miejscowości)
    Wadyza długo by wymieniać...
    4 miesiace
  • ~lolo / 2008-09-22 20:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam nowego laptopa Toshiba i iplusa od kwietnia tego roku i powiem szczerze, że jestem bardzo zadowolony z tego bezprzewodowego internetu, mam dobry zasięg, który ostatnio nawet jest jeszcze silniejszy i internet działa zdecydowanie szybciej. Nie mam problemów z połączeniem, nie zrywa połączeń. POLECAM!
    Zaletymodliny
    kwiecień 2008
  • ~Looka / 2009-07-14 15:31
    moze mnie ktos oswiecic o co chodzi z ta zmiana regulaminu i zrywaniem umowy z polkomtel? o ile dobrze rozumiem, plus zmienil cos w umowie i na tej podstawie moge ja zerwac, tak? czy dotyczy to wszystkich klientow plus gsm? bede wdzieczny za wyjasnienia.
  • ~Lubię placki / 2009-12-01 21:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Żal. Mieszkam 10 km od Gdańska na górce i ok 15km od wieży z zasięgiem. Jeśli dobrze pójdzie to mam w słoneczny, bezwietrzny i bezchmurny dzień maź 2 paski. boj Płacę 60zł z 1GB!!!!! 1GB!!!!!
    Niby 7,2Mb/s, żal dupę ściska za ich kłamstwo!!! NIE dość że opłaty takie drogie to nic niewiedząca obsługa. Dzwoniłem na infolinie (rachunek to 6,10zł (1,22 za minutę)) 5 minut gadałem i dowiedziałem się tylko, że nic nie mogą zrobić.... Brak sygnału i włączenia usługi. Oni na to, że się tym zajmą jak najszybciej mogą..... 2 dni to szybko???? Uwaga zaczęło działać! Ale według nich 2Kb/s = 7,2Mb/s.
    OK po miesiącu jest limit, o którym nic nie wiedziałem. Ten 20 letni łysol mówił, że żadnych ograniczeń.... Pies i pederasta. 1GB to dużo??? 3 dni przy oszczędzaniu. Uwaga ilość pobranych danych to 600Mb, a oni przysyłają SMS`a, że limit przekroczony i mogę zamówić więcej giga za drugie tyle!!!!! NIE POLECAM LUDZIOM, KTÓRZY NIE CHCĄ BYĆ OSZUKIWANI I ROZKRADANI.
    ZaletyBłuhahahahahahahahahahahahahahahahahahha hahahahahahahahahahahaha to h*****o nie ma zalet.....
    WadyWszystko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
    1,5 roku 60zł abonament, 60zł aktuwacja i 199 za modem
  • ~Luk / 2015-12-29 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci zepsuł mi się telefon byłem w 3 salonach nie mają dać na zastępstwo żadnego fona mają to gdzieś powiedzieli ze jak chce oddać to sobie mam na własną rękę załatwić ha ha ha jakieś nie porozumienie ten calu plus
    ZaletyBrak
    WadyDziadostwo tylko PLAY
    1 rok i koniec
  • ~lukasz / 2015-10-07 21:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Przeszedłem ostatnio do plusa i to jakaś masakra. O ile ceny mają dobre (tylko przy promocji z innymi usługami) o tyle wsparcie dla klienta TAGICZNE!!! Przenosiłem do nich 2 numery. Kurier przywiózł tylko 1 kartę SIM. Dosłanie drugiej brakującej przerosło ich możliwości. 3 telefony i przełączanie 4 razy pomiędzy różnymi działami.

    Jak wszystko idzie jak po sznurku to wszędzie jest dobrze ale jak coś się wali to nie liczcie na ich pomoc!
  • ~lukaszewski / 2009-08-30 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Z niecierpliwością liczę godziny do końca umowy z Iplusem, którego nienawidzę. Za kawał życia, jaki zmarnowałem na oczekiwanie na połączenia i otwarcie stron powinienem otrzymać kilka milionów dolarów odszkodowania. Obecnie próbuję ściągnąć program płatnik 146 MB - połączenie, o dziwo jest normalne, tzn nie rwie się co kilka sek. (!!!???), - prędkość 3,0 KB/s, do końca 9 godz. 46 min.

    Firma ta jest firmą złodziejską - obiecywali 250 kb/s tymczasem zwykle predkość nie przekracza 80 kb/s przy ładowaniu stron, przy pobieraniu plików 7 kb/s. ZA TO G***NO każą sobie słono płacić 60 zł na miesiąc, kilka dni spóźnienia kosztuje karę nazwaną kosztami upomnienia kolejne 25 zł.

    Brat płaci w TELE2 35 zł, ma 1 MB/s, przy pobieraniu ok.130 kb/s i wartości te praktycznie nigdy nie odbiegają od tych norm, osobiście sprawdziłem.

    Proponuję zatem założyć Stowarzyszenie Poszkodowanych przez IPlusa.
    ZaletyAbsolutne, całkowite zero plusów, chyba tylko ten w nazwie.
    WadyNie sposób opisać ich kulturalnymi słowami
    1,5 roku 150 zł
  • ~Łukasz Korneli / 2016-07-23 11:24
    oddałem dziś telefon na reklamację pan obsługujący zabierając mój telefon poprosił mnie o numer kontaktowy wiec podałem mu swój jak poprosiłem o telefon zastępczy dostałem propozycję kupienia starej karty lub ogarnięcia sobie na własną rękę telefonu to może zadzwonią do mnie za dwa tygodnie frajerskie podejście do klienta który płaci co miesiąc ponad 200zł
    Zaletywysokie rachunki słaby internet mały limit
    Wadydziękują za zapłatę rachunku jak się spużniasz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4726
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2034
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306