korzystam ok 6 miesięcy
strona 49 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- nastepna »
-
~misiek / 2017-05-04 21:02
internet LTE plusa nie polecam nikomu prędkość lte to jakaś kpina od godziny 15tej do ok 23 prędkość tego internetu to powalające 0,25Mb a w nocy i rano też nie powala nie polecam nikomu dodam tylko że zasięg mam pełny a obsługa klienta rozkłada ręce i nic z tym nie robi TOTALNE DNO -
-
~Monika / 2014-08-14 20:15
"Cudowny LTE" to największa porażka jaką mogłam dostać. Wcześniej miałam TP i marudziłam... a tu każdy plik wideo ładuje się godzinami a czasami się nie ładuje... nie ma możliwości spersonalizowania rutera... a dodzwonienie się do obsługi klienta graniczy z cudem... dziś wisiałm na linii 20 minut i nie doczekałam się na połączenie. Dodatkowo zgodnie z regulaminem będę musiała za to zapłacić... zostało mi jeszcze 4 miesiące i już więcej nie będę nabijać kieszeni Solarzowi. ZaletyBRAKWadynajwolniejszy internet świata a obsłga klienta nie dostępna1,5 roku -
~Monika / 2016-02-04 09:44
Jestem w trakcie przenoszenia 2 nr firmowych do plusa. Już żałuję...a historia jest następująca i chyba bez precedensu. Pewnego dnia przyjechał do mnie kurier z przesyłką, 2 umowy, 2 aparaty telefoniczne.
Podpisałam umowy i zaczęłam oglądać telefony. Jeden zaplombowane pudełko, drugi opakowanie niezabezpieczone w żaden sposób, z czarnymi odciskami paluchów, telefon z porysowanym wyświetlaczem. Złożona reklamacja. Po 21 dniach odpowiedź negatywna, bo magazynier mówi, że pakował nowy. Proszę zatem o dowód...bo na razie słowo przeciwko słowu...jakiś monitoring, zdjęcie, cokolwiek z procesu pakowania. A plus na to, że mogę sprawę skierować do sądu. Zaczynam podejrzewać, że taka jest plusa polityka na pozbywanie się telefonów powystawowych. Bo przecież klient firmowy nie ma mozliwości odstąpienia od umowy zawieranej na odległość.
Historia z plusem trwa ale wiem już kiedy nastąpi koniec. 2 lata i ani dnia dłużej!Wadyprzesłali do nowej umowy używany telefon, same wady, obsługa klienta jest żenująca31 dni, abonament 69,90 -
~mt / 2008-09-19 12:02
Jakosc iplus w Zielonej Gorze.
Jestem niezadowolony z tej uslugi. Przed zakupem testowalem usluge i dzialala w miare ok. Jednak w trakcie umowy zmienily sie parametry sieci na gorsze i jakosc spadla. Iplus ma "gdzies" reklamacje, bok jest niekompetenty i klamie, udziela zlych rad.
Ostatnio usluga wogole nie dzialala a bok stwierdzil ze to wina mojego komputera, po zmiane karty na ere okazlalo sie ze era dziala pieknie, a wina lezy po stronie iplus, bo siec lezy, pomimo ze wskazuje pelen zasieg. Przerwa w dzialaniu uslugi trwala 4 dni.
Nie podpisujecie zadnych umow z plusem to jedno wielkie g.Zaletynie ma zadnychWadycaly plus i iplus4 miesiace -
~nico2008 / 2008-07-26 18:21
maminternet z iplus i jestem niezadowolona.wzięłam pakiet internetowy za 110 zł, pobieranie do 4 Gb aściągnęłam 1,4 Gb i obniżono mi prędkośc z około 250 Kb/s do około 20 Kb /s . nie mam w tej chwili pojęcia co mam w tej sytuacji zrobić. ZaletybrakWadylimit , tak myślę2 tygodnie -
~Nie Polecam / 2016-03-21 16:11
Internet lte do 150mb w żyrardowie i okolicach osiaga zabojcze 0.30 kb/s od dwoch miesiecy nic z tym nie robia. Niech nikt sie nawet nie zbliza do salonu plusa sami zlodzieje i naciagacze. A ta nowa reklama internet 2x szybszy niz w play to smiech na sali... ZaletyMozna zwyzywac konsultanta ktory nie mowie na nic odpowiedziec.WadyMilion wad. -
~nik / 2015-03-04 20:38
Fikcyjne kwoty na umowach ZaletybrakWadyżenująceza długo -
~niuniek / 2011-12-31 17:19
nie ma nic bardziej irytujacego niz ten fakt ze na poczatku ok 1 tygodnia to super dziala nic sie nie rozlacza wczytuje. i to by bylo na tyle mam juz go rok i szlak mnie trafia jak mam cos znalezc na necie .zasieg to owszem jest ale co z tego jak ja 30 min. czekam zeby ogladnac filmik 2 min . a dzwonilem do bok'u kilkanascie razy to nawet chcieli mi wcisnac kit ze mam komputer nie wlasciwy .tak ze tylko czekam az ktos zadzwoni z przedluzeniem oferty to ja juz im powiem co o nich mysle. bo zeby naobiecywac cudow to jak najbardziej ich chyba tresuja pod tym katem jak omotac klijenta.a zeby puzniej pomóc ogarnac caly tenchlam to nie ma kto..... tak ze stanowczo wszystim odradzam -
-
~Norbert / 2017-08-24 21:47
Dramat od początku
Pierwszy ruter uszkodzony od razu wysyłka do serwisu na gwarancji , trwało długo bo wymiana na nowy a nie mieli czarnego po telefonach i zgodzie przesłali biały nowy.
Na początku 3m działało a później przestało i tak teraz max 1mbps -
~nowy w plusie / 2014-11-09 21:58
Skusili mnie tym dom coś tam. telewizja z cyfry już kiedyś miałem, myślałem, że po czasie będzie lepiej? Po kilku latach nieobecności na platformie cyfrowego polsatu żadnych zmian, HD można sobie wsadzić w d..., jak poprzednio zawiesza się. Internet w wersji LTE to dopiero kicha, narzekałem na zwykły w Netii, dałem wypowiedzenie (miałem ok. 10 mbt przy płatności do 20 mbt) teraz przy LTE w Plusie mam 2 - 8 mbt. To jest interes. Nie kupujcie tego badziewia. ZaletyżadnychWadywszystkie jakie możliwekogo to interesuje, płacę 69,90 i czekam końca umowy -
~NS / 2017-06-08 15:02
Obsługa klienta na infolinii leży i kwiczy. Nie wiem skąd biorą takich biurokratycznych, nieprzyjemnych ludzi, chyba specjalnie ich szkolą. Dzwonimy z firmy na infolinię, że nie dostaliśmy faktury z prośbą o duplikat. Nie dość, że dział księgowy nie może czegoś tak elementarnej sprawy tylko ma się to rozbić o prezesa firmy to jeszcze prezes słyszy zdania typu "to że nie dostaliście faktury nie oznacza, że nie musicie zapłacić w terminie." potem pani zadaje pytanie kiedy zapłacimy, więc odpowiedź - naturalna - gdy dostaniemy fakturę, ale pani to nie wystracza, ona chce datę, więc raczy szefa odpowiedzią "w takim razie zapisuje, że pan nie jest skłony zapłacić należności". No co za paranoja! A na jakiej podstawie mamy płacić bez dokumentu? Szef postanowił zmienić w tym momencie dostarczanie fv na drogę elektroniczną, za kolejny miesiąc znowu nie ma faktury i nic nie da się załatwić bez prezesa. -
~odkrywca / 2012-04-15 08:25
Kontrola transferu danych nie istnieje, można ją sprawdzić za dodatkową opłatą, brak możliwości konkretnego załatwienia sprawy w biurze obsługi klienta przez telefon, tam nic niewiedzą i nie mają żadnych możliwości -za co więc się płaci przy połączeniu telefonicznym? Umowa jest nieścisła ( oszukańcza) nie podaje jakie opcje Internetu obejmuje dopiero po wchodzeniu na pewne strony okazuje się że nie da się czegoś zobaczyć bez wykupienia dodatkowej opcji. Jednym słowem oferta iPlusa jest niepełna o czym nie informuje się przy podpisywaniu umowy.
OPERATOR iPLUSA JEST NIEUCZCIWY.
-
~odpowiadajacy o orange i iplus / 2008-05-04 07:38
Orange łamie zasady umowy w zakresie limitu ,bo podobno automat nalicza.Czym to grozi?Wyobraź sobie ,że ginie Ci modem i okaże sie że ktoś użyje go wyjatkowo nadmiarowo a Ty Masz w umowie limit ,który wg umowy powinien chronić klienta przed takimi problemami dlatego oczekujemy na obowiazek powiadomienia i wyłaczenia dostepu do sieci ograniczając tym samym kwote zgpdnie z limitem.Niestety ,dla operatora umowa jest negowana regulaminem(jest to nie zgodne z przepisami o umowach).Polega to na tym ,że brak ścisłości przy użyciu slów "może ale nie musi reagować na określony limit.Wartość 1KB wynosi 0,25 zł ,MOŻNA POPROSTU ZBANKRUTOWAĆ W DWA DNI.Dla wyjaśnienia podam np jedna ikona pochłania 4 KB czyli kosztuje 1 zł.To znaczy że W EDGE nadają średnio 30 kb/s a w minute takiego transweru ubędzie Wam aż 450 zł.Można być miłym zarabiając za dziesięć minut 4500 zł(zresztą była afera w tym zakresie i szybko ukręcili sprawe)?
PLUS ma zaś inną polityke.Polega to na tym że macie limit ale w MB i po przekroczeniu ów limitu trzeba zapłacić ekstra.PLUS wpadł na pomysł dawania dostepu linią CSD(GSM połączenie takie jak przy rozmowach) tzw awaryjne połączenie w przypadku braku APN ,co ciekawe dotyczy nwet nieszczęsnego GPRS oczywiście wszyskie pozostałe technologie też.Brak gwarancji na ciagłaość połączenia w oferowanym APN powoduje ,że reklamacje są zwyczajnie zbywane słowami Nie ponosimy odpowiedzialności za zakłócenia w sieci.To znaczy ,że każde zakłócenie ,które spowoduje uszkodzenie pliku jest zgodne z ich regulaminem,(komentując ,to najlepiej gdyby w ogóle nie działał APN to zarobią na tym krocie).Najciekawsze jest to,że ich komunikator nalicza bity zawsze nawet gdy nie pobieracie z własnej woli.Łatwo to sprawdzić .Załączyc się do sieci i czekać patrząc na cyferki komunikatora ,które pokazują odebrane bity i wysłane bity.
Analizując obsługę klijenta ,można się domyśleć o fakcie miłego traktowania za tak sowite wynagrodzenie każdy bedzie miły(wysłucha niczym ksiądz) ale czy klient bedzie zadowolony ? Klient musi dowieść ,że ma racje.Na podstawie czego ma klient dowieść swojej racji, gdyby z powodu zaniku APN dokonujecie tranzakcji np w banku(maska ma ujawnione komórki na wpisanie hasła) i okaże sie ,że zakłócenie spowoduje zmiany w transmisji i wiedza o ów tranzakcji jest niejasna i włączacie awaryne połączenie za co zapłacicie ekstra bo zanikł APN(ta funkcja jest zablokowana ale można ją sobie uruchomić..Uważam ,że operatorzy tych usług są w komitywie podobnie jak stacje benzynowe czy inny moniopol.W PLUSIE prędkości w terenie na GPRS 5 KB/S w EDGE 27-33 kb/s , UMTS 50-150kb/s HSDPA 200kb/s - 1mb/s (są to wartości przybliżone i mogą być róznice).Pamietać należy ,że ustawienia i wielkość podana na komunikatorze są nadane wg danych parametrów stałych nie zaś takich jakie są w rzeczywistości.Czyli 238 kb/s powinno sie ogladać telewizje bez zająknięcia ,tymczasem tak nie jest.Dowiecie sie dopiero gdy sciagać bedziecie plik najlepiej małej wielkości tak dla sprawdzenia dokonując obserwacji po chwili zauważycie zmiany i to znaczne nie spowodowane siecia internetową ale za pośrednictwa jakim jest operator.Sprawdzono w kilku przypadkach na różych modemach te samo źródło , określono błędy w odbieranych plikach. Największym zdziwieniem jest wartość ponoszona za zerwanie umowy ,oczywiście z Waszej winy.Koszty reklamacyjne Wy ponosicie w każdym przypadku.Czy operatorzy są dla klientów? Sami na to pytanie odpowiecie.W mieście dużym są niezłe parametry ale poza miastem jest prawie żadne umożliwienie dostepu do sieci.Na wsiach ludzie używali i są zawiedzeni totalnie."Reklama dźwignią chandlu" sie nie spradzi.Zaletysami oceńcie ,ale ja daje minus.Mam ku temu powodyWadyta,k jeszcze razdługo aby coś powiedzieć -
~odradzam / 2016-10-03 15:40
Nie polecam internetu od plusa bo jest bardzo bardzo wolny. W mieście pod poznaniem średno 0,5 mega- rzenada nie internet.
Najgorsze ze nie mozna nic z tym zrobic bo nawet urzad komunikacji elektronicznej rozklada rece - nie ma przepisow w prawie o najnizszej dopuszczalnej predkosci chyba ze taka jest zapisana w umowie a tego plus nie chce zapisac calkowicie pograzyl by sie i stracil klientow.
Telefon dziala prawidlowo i oferta jest ok chociaz na stronie maja bledy i proponuje upewnic sie w salonie albo infolini zeby nie bylo problemow przy zamowieniu onlie.
Odnośnie telefonow to terez kazdy sprzet jest na raty gdzie po zsumowaniu rat jest drozszy jak kupiony normalnie w kazdym sklepie czy internecie. Taki maly walek ze strony plusa wiec uwazajcie a najlepiej to telefon kupcie sobie wszedzie tylko nie w plusie bo zaplacicie wiecej.
Jak juz brac to tylko abonament lub mix bez telefonu bo oferta nie jest najgorsza.ZaletyAbonament bez telefonu bo przeplacacie na sprzecie - w sklepie jest duzo tanszy telefon jak w plusie (cwaniaki z plusa)WadyBardzo, bardzo wolny internet ok 0,5 mega w duzym miescie
Telefony na raty duzo drozsze jak kupione na wolnym rynku
Bałagan informacyjny na stronie, salonieKorzystam juz ponad rok i czekam az umowa sie skonczy na internet bo konkurencja ma duzo szybszy internet. -
~Olga / 2010-02-13 14:36
Nie wiem, dlaczego tak oczerniacie iPlusa. U mnie jest jak należy, internet działa, nawet szybko. Jedynie trochę za drogi. -
~Oliwcia29 / 2015-05-11 14:53
Jetesmw plusie zaledwie rok , juz mam tej sieci dosc. Wziełam telefin na 3 lata z dołdowaniami za 50. po roku własnie załadowałam za 50 zl konto , a po chwili przyszedl sms ze blokuja mi na drugi dzien konto. Zadzwoniłam do konsultanta , a ona mi mówi że te 50zł sie nie liczy ze musze za 100zł. Bo nie przedłuzywa mi sie umowa i musze wprowadzic kod. a jak napsaam na poczatku chiałam na 3 lata po 50zł . a teraz jeszcze muszee im dopłacac 100zł by było na te 3 lata. Złodzieje i kretacze zeby zbankrutowali jak najszybciej , zycze im jak najgozej. Mysla ze jak ktos ma 18 lat i ze sie napali na telefon to juz nie bedzie czytal umowy i oni sobie wpisza ze na 2lata nie na 3 jak ja postnowiłam . Proponuje siec play jestem juz w niej rok i nie ma problemów, oby jak najduzej . Zaletynie ma zaletWadyzłodzieje kretacze1 rok . co miesiac 50zł -
-
~Omijaj IPLUS / 2008-03-14 00:56
OmijajcieiPlus. Totalna porazka. Mieszkam w Wawie Centrum i system nie laczy w ciagu dnia. Pytania infolinii sa bez sensu. Omijajcie! -
~orfos / 2014-03-26 12:44
Witam,
ODRADZAM Plusa zwłaszcza na kartę, bo są to oszuści i złodzieje !!!
Miałem na karcie ponad 30 zł, a oni mi zabrali moje pieniądze. Co to za praktyki, że jak do jakiegoś dnia (oczywiście ustalonego przez operatora) nie doładuję konta, to wyzerują aktualny stan. Bzdura totalna, cieszę się, że ze starym numerem jestem już w Playu, a kartę, którą kupiłem, wyrzuciłem już do kosza. Każdemu będę was odradzałZaletyBRAKWadyZŁODZIEJE -
~Patrycja / 2016-09-30 19:45
Jestem w sieci plus już od roku i skusiłam się ze względu na smart dom - muszę przyznać że to był największy błąd. Przez kilka miesięcy brak zniżki, ciągle informacje od konsultantów że z początkiem następnego miesiąca będzie już naliczona zniżka. Pierwsza reklamacja odrzucona z uzasadnieniem, że nie podpisałam jakiejś tam zgody na przetwarzanie danych co było bzdurą, kolejna odrzucona gdyż PLUS stwierdził że nie posiadam cyfrowego Polsatu a jestem ich klientem od siedmiu lat. Dopiero 3cia reklamacja uznana ale zamiast automatycznie korygować mi rachunki to sama musiałam pilnować ile mam wpłacać o co miesiąc odciągać to co są mi dłużni. Nadmienić muszę że mam 2 numery zarejestrowane na siebie i od początku na 2gi numer miałam zniżkę 10zł co miesiąc ze względu na smart dom ale na pierwszy -50% nie :/ Kolejna awaria z PLUSEM to jeden z numerów przestał działać....po prostu brak sieci i tyle. Wylogowywali i zalogowywali konsultanci ale nic. Pojechałam do punktu, Pani wsadziła kartę do swojego służbowego telefonu i nic, oczywiście wydano mi nową kartę z informacją o dopłacie 25zł do rachunku :/ problem zaczął się jak po 2 godzinach zadzwoniłam do BOK-u bo numer nie działał a Pani w Punkcie powiedziała że po godzinie będzie działał. Gdyby to zdażyło się kilka tygodni wczesniej to nie ruszyło by mnie to aż tak ale mąż tego dnia musiał wyjechać a ja byłam 2 dni po terminie porodu więc w każdej chwili mogłam jechać do szpitala. Gdyby pracownicy byli kompetentni i udzielili prawidłowych informacji to kupiła bym kartę i zarejestrowała byle mieć kontakt z mężem ale już o godzinie 21ej raczej bym nie zarejestrowała. PLUS GSM to porażka - najgorsza sieć z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia! ZaletyBrakWadyNiekompetencja pracowników i brak dbałości o klienta -
~Paweł / 2017-06-23 09:38
Ta sieć to banda złodziei i oszustów, mam u nich internet 25 gb podstawowego pakietu i w lte "bez Limitów" (dobry żart). ponieważ nie zawsze mi łapie zasięg 4g więc często zużywam pakiet podstawowy i po wykorzystaniu internet nie działa (zwolniona prędkość nie pozwala na korzystanie z internetu).
Przechodząc do sedna PLUS oszukuje klientów na pakietach mój pakiet 25 gb kończył się kilkukrotnie jeszcze przed wykorzystaniem 21 gb, udokumentowałem to kilkoma programami do pomiaru danych odbieranych i wysyłanych przez łącze internetowe, a gdy zapytałem w dziale obsługi klienta czemu tracę dostęp do internetu wcześniej niż powinienem, mądry konsultant odpowiedział, że moje narzędzia pomiarowe się mylą (pomylili to się jego rodzice...)
Następnym moim krokiem będzie skierowanie sprawy do sądu przeciw firmie Polkomtel o odszkodowanie za nie wywiązanie się z umowy.
Polecam każdemu z Was sprawdzić czy nie jesteście oszukiwani, a podpisania umowy z tymi naciągaczami nie radzę nikomu
strona 49 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- nastepna »