ZaletyNie ma!
strona 47 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »
-
~jack / 2014-11-22 15:11
NAJGORSZA SIEĆ W POLSCE! Nic nie można załatwić, ciągle pojawiają się błędy systemu, ściągają kasę za nic! -
-
~jarek123 / 2016-08-29 19:15
przeniosłem nr.do PLUSA Od 28 08 2016 powinien mi działać przeniesiony nr, a do dzisiaj nie działa.
Biuro Obsługi klienta , po zapoznaniu się z problemem rozłączają się bez słowa.
pytanie .Czy plus istnieje czy to tylko pralnia pieniędzyZaletybrakWadysame wady -
~jasiek / 2016-09-14 20:30
Dno - bylem w tej sieci od poczatku zaistnienia w Lodzi. Malo ze niemialem z tego powodu gratisow za staz to po rezygnaci i ich " uslug " mam problem z kontaktem o nadplate . Polaczenie nierealizowane to kupa minut i cierpliwosci i nic z tego . Proba zalogowania sie po podaniu kodu abonenta konczyczy sie komunikatem ze niejestem juz abonentem.Moje problemy zaczely sie od kompletnego zasiegu w okolicy Sulejowa na pytanie czy maja zamiar poprawic zasieg to uszlyszalem ze niema potrzeby bo jest dobrze , aja ciekam po dzialce zeby zadzwonic po pogotowie !!!! Dziekuje za taka " usluge " i odradzam innym w tej okolicy . Chce tylko odzyskac pieniadze [ ok 150 zl ]. Moze w koncu uzyskam polaczenie !!!!!!!!!!! WadyDNO ZASIEG I OBSLUGA -
~Jazzman / 2008-05-12 00:00
Centrum Warszawy: z tytułowego 1,8 Mb, który chodzi przez pierwsze dwa dni potem jest już tylko download: 467 - 510 kbps, a po wyczerpaniu limitu, w drugiej połowie miesiąca, downlad spada do6-8 kbps. O uploadzie nie wspomnę, bo to poziom Albanii.
Sprawdzam speedmetrem.pl codziennie, strata pieniędzy ewidentna.Zaletynie mażadnych plusów, są tylko w nazwieWadynie dotrzymywanie umowy odnośnie szybkości transferu danych1 rok -
~Jolanata2004 / 2017-05-31 16:50
Nikomu nie polecam!! Na koniec zostałam oszukana. Została mi naliczona opłata abonamentowa za okres kiedy byłam już w innej sieci! Reklamacja rozpatrzona szybko ale negatywnie. W ten sposób zapłaciłam 2 x po 130 zł za jeden miesiąc. Skandal. Do tego bardzo mało pomocne Panie w punkcie plusa! Pani stwierdziła, że jeśli od nich odchodzę to nie mogę liczyć na nic z ich strony. Wiec ja wiem już tyle, że nigdy tam nie wrócę! ZaletybrakWadybrak zasięguSkawina -
~jolek130 / 2009-03-24 19:09
polkomtel oferuje internet za który masz tylko płacić a nie korzystać,jeżeli okaże się że masz słaby zasięg to i tak wiążącą jest umowa nie uznają reklamacji,kupując iplusa 2008r w marcu nie pozwalali sprawdzić zasięgu i tak męczę się z tym sy...em już 1 rok i muszę następny do końca umowy. ZaletybrakWadyoszustwomarzec 2008r.miał kosztować 1pln. a kosztował 80pln. -
~jorguś / 2010-05-23 10:42
w ogóle nie działa albo można iść na kawę zanim otworzycie stronkę .Na próbie wszystko było ok.teraz po prostu można powiedzięć że płacę za nic -umowa -.Reklamowałem to to ale odpowiedzieli mi że tak to już z tym jest i nic nie da się zrobić. ZaletyBrakWadyNa całej liniod półtoraj roku i nie mogę się doczekać końca umowy -
~Justyna / 2009-02-07 00:03
Mieszkam w Szczecinie i jestem naprawdę zadowolona z iPlusa. Mam zawsze dobry zasięg, a szybkość otwierania stron i pobierania jest lepsza niż w komputerze stacjonarnym z siecią lokalną. Przed zakupem radzę sprawdzić dokładnie zasięg - Jeśli łapiecie się na HSDPA, to powinno wszystko działać nienagannie. Nie żałuję tych 60 zł. Dwa lata -
-
~kamil0qwe / 2013-09-24 01:22
Wykupiłem pakiet na internet w telefonie 125mb, ceny nie pamiętam ale to było nie więcej niż 10zł, dzięki temu pakietowi miały być nie naliczane dodatkowe koszta. Po wyczerpaniu limitu miało nastąpić zwolnienie transferu ale bez naliczania dodatkowych opłat. Gdy wyczerpałem limit przyszedł sms z informacją że pakiet został wyczerpany i żeby ponownie skorzystać z pakietu należy go wyłączyć za pomocą kodu i włączyć ponownie. Nie było by w tym nic dziwnego lecz sms przyszedł dopiero jak pochłonęło mi ponad 150zł, a powinien przyjść gdy transfer pakietu (125mb) został wyczerpany i zaczęło się pobieranie opłat z kąta. Złodziejstwo w biały dzień, nie polecam ego operatora, zrasztą tak jak orange. -
~kasiaczek / 2010-01-05 18:19
Posiadam IPLUSA i mogę tylko powiedzieć, że to tandeta!!! Słabo chodzi w dodatku zepsuł się, gdzie ponoć IPLUSY nie psują się( tak mi powiedziano w sieci PLUS)! Czekam na modem ponad miesiąc i nikt z tej pięknej sieci nic nie wie, a skontaktować się z nimi to wogule nie można. Rachunki nie są wcale tanie a nawet nie działa jak powinien, jak sprzedający zapewniał i cała ta sieć. Na pracowników PLUSA nie można liczyć, a szczególnie na ich pomoc i jakieś konkretne informacje od nich, bo sami na niczym nie znają się. Sieć cała poprostu jest beznadziejna i nie polecam innym naprawdę!!! -
~Kay / 2014-03-29 19:08
Kilka dni temu pisałam opinię o ich "ofercie", teraz dorzucę inną rzecz - nachalność konsultantów. Kiedy człowiek chce się dowiedzieć sam czegoś konkretnego, to nabierają wody w usta, ale nie wiem, co oni za ludzi zatrudniają! Pamiętam, jak miałam telefon kilka miesięcy i nagle dzwoni do mnie konsultant, że może zechcę przedłużyć umowę, mają lepszy telefon, itd. Nie dało się faceta przekonać, że przecież niedawno przedłużałam umowę, dlaczego mam znowu coś zmieniać, pieprzył tak kilka minut, usiłując nachalnie wcisnąć mi coś, czego nie potrzebowałam, aż sama się rozłączyłam. Do moich rodziców to samo - wydzwaniają i próbują wciskać coś, czego nie potrzebujemy. Tylko to potrafią. Zero kompetencji, czy to naprawdę ciężko sprawdzić, czy klient niedawno przedłużał umowę? Zaletybrak aktualnieWadynachalność konsultantów! -
~KAZ / 2016-09-18 08:16
totalne porazka .Podpisałem umowę na 24 miesiace. 100 gb NIEOGRANICZONY LIMIT w zasięgu LTE z prędkością do 100 Mb/s.
wszystko to kłamstwo. Przez pierwszy miesiąc był0 odbior ok 30 mB/s i 30 Mb/s wysyłanie. po okresie probnym jak w morge strzelił wszystko ucieli. bardzo czesto mam 1Mb / 0,1!!!!!
Ostrzegam wszystkich nie podpisujcie z tą firmą żadnych umów.Oszuści,a konsultanci nie wiedzą co sprzedają i wprowadzaja klientów w błąd. i jeszcze mowia, ze opinie w necie sa stare a technologia PLUS nowa.
KŁAMSTWO, KŁAMSTWO, KŁAMSTWO.
W poniedziałek pisze list reklamacyjny, i wymawiam (niestety dopiero po zakonczeniu umów) WSZYSTKIE produkty
INTERNET, TV, kilka telefonów
KONIEC ROZMOW Z OSZUSTAMIZaletyZEROWadyInternet z wolnoscia ponizej 1 Mb/s. VOD w TV... jako moze działać jak nie ma szybkości powyzej 2 Mb (TO W UMOWIE NIE JEST ZAPISANE!!!!! lub jest drobnym druczkiem), internet w telefonie MASAKRAod 1/2 lipca 2016 internet i TV. Komorka od poczatku ... niestety jeszcze 22 misiace. ALE TO KONIEC nielubie oszustów -
~Klientka Plusa / 2017-01-07 12:44
Dzień dobry, też chciałabym opowiedzieć, jak w moim wypadku wygląda usługa LTE "bez limitu" kupiona w Plus / Polkomtelu. Umowę podpisałam na początku grudnia 2016. Mieszkam w centrum Warszawy, więc nie powinno być zastrzeżeń co do bycia w zasięgu. Przez 2-tygodniowy okres testowy prędkość była bardzo dobra, średnio 20+ w dzień - do nawet 60 Mb/s w nocy. Po zakończeniu okresu, gdy mogłam wypowiedzieć umowę, prędkość została obcięta do max 10 Mb/s (lub mniej), niezależnie od pory dnia lub nocy. Złożyłam reklamację, trwa wymiana korespondencji, a od wczoraj prędkość spadła do 1 Mb/s, a Polkomtel nadal odpisuje że nie widzą żadnych problemów, bo gdy jest więcej osób korzystających, to oni dzielą szybkość na wszystkich. ZaletyDobra szybkość, ale tylko i wyłącznie w 2-tygodniowym pierwszym okresie testowym, gdy jeszcze możecie wypowiedzieć umowę, potem szybkość gwałtownie spadaWadyPolkomtel kłamie obiecując LTE bez limitu. W rzeczywistości dostajecie 1 Mb/s . Polkomtel fatalnie obsługuje reklamacje, wszystkim mówi, że jest wszystko w porządku i nie ma podstaw do reklamacji. -
~klijent / 2009-05-01 14:23
Oklamali mnie w obsludze klijenta jezeli chodzi o transfer. Czesto sie rozlacza, za kazdym razem co sie rozlaczy trzeba kompa restartowac , strony laduja sie z taka predkoscia ze czlowiek zdazy sie wyspac.Przezylem 2 lata koszmaru z tym netem i odradzam go kazdemu kto chce go zalozyc !!!!!!!!!!! ZaletyNie maWadynieskonczonosc2 lata -
~KORGET / 2011-07-16 16:31
Witam
Mi BOK Plusa wciskał bajkę że wszystko jest w porządku a sugerowali że to raczej z moimi telefonami jest coś nie tak, musiałem wypełnić ankietę z bzdurnymi pytaniami jakiego tel. używam, czy przechodziły w najbliższym czasie trąby powietrzne itp a widziałem jak grzebia na maszcie i demontują nadajnik, DZIADY I TYLEZaletyŻADNYCHWadyWIELE5 LAT -
~kris / 2009-03-01 21:09
Aż się włos na głowie jeży że w 21wieku przy takiej technice internet morze być tak słaby,
Plus wciska kit mówiąc że to niby najlepszy mobilny internet w Polsce,dla mnie najgorszy, płacisz 60zł i masz szybki internet dwa tygodnie potem po przekroczeniu 1giga bajta obniżają prędkość o 50mb i chce cię cholera wziąć strony nie chcą się wgrywać a jak już się wgrają to zwykle czegoś na nich brakuje,jak by było tego mało to jeszcze aplikacja się wiesza bardzo często , poza tym internet znika co jakiś czas , a w biurze obsługi klijenta nie potrafią pomóc sprawdzają przyczynę już miesiąc do tej pory do mnie nie zadzwonili , czekam tylko kiedy się umowa skończy i nie chce tego więcej widzieć , NIE POLECAM TO SZAJS.Wadynie działa prawidłowo12miesięcy , -
-
~Krycho / 2008-09-23 08:05
Kolejny raz zabieram głos na forum (poprzedni opis z dnia 17.03.2008). Zbliża się pierwszy rok korzystania z iPlusa i ogarnął mnie kompleks na tle ilości przesyłanych danych. Natychmiast wyłączam wszelkie wyskakujące wiadomości lub reklamy typu video, maile pobierane i wysyłane wyłącznie bez załączników. Czytanie wiadomości ale bez przeglądania zdjęć.
Częste aktualizacje Visty m.in. SP1 ~70MB, antywirusa (Kaspersky 2008 skończył żywot po 10 miesiącu, nowy 2009 pobrał ~35MB), pobieranie codziennych różnych aktualizacji pochłania znaczną część przydzielonego 1GB/mies.
Jest prawdą, że po przekroczeniu tego "magicznego" 1GB zaczyna się nękanie w stylu włączania odpłatnego CSD lub przysyłania SMS z treścią wykupienia dodatkowego pakietu. Następnie transfer zostaje spowolniony prawie do zera.
Jestem tym zmęczony i przeprowadziłem rozmowy z osiedlowym operatorem. Za połowę ceny iPlusa transfer bez ograniczeń:-). A tymczasem jeszcze rok męki z Plusem.
Sprzęt i zasięg podobny do opisywanego poniżej przez "lolo". Ale co z tego?Zaletydziała poprawnieWadymały transferrok, 60zł/mies -
~Krystian ..Bytom?.. Pawłowski? / 2016-08-26 17:07
Ciąg dalszy zmagań z otrzymaniem przesyłki z telefonem. Żenada... po kolejnym tygodniu czekania przesyłka z plusa dalej nie dotarła do mnie. Pani konsultant powiedziała mi że nie wie gdzie jest moja paczka niby kurier już zwrócił ją do plusa ale w systemie jej nie ma... ale mimo że nikt nie wie gdzie jest to zapewniła że do środy...no może trochę później dotrze. Już to kooorwa widze....W środę będzie to już 23 dni od kiedy zamówiłem telefon.. Zaletynie znamWadynie poważne podejćsie do klienta -
~Krystian.. Bytom? Pawłowski? / 2016-08-18 19:39
Żenada, poprostu żenada. Zamówiłem telefonicznie abonament tel. z jakimś huaweiem i czekałem, po czterech dniach roboczych konsultant dzwoni do mnie mówiąc że wdarł się błąd i przesyłka zamiast do Warszawy została przekierowana do Bytomia....spoko poczekam, no i czekałem kolejne dwa dni robocze i nic. Dzwonie do konsultanta, ten po otrzymaniu ode mnie moich danych szuka, szuka ale nie znajduje mojego zamówienia, przekazuje że jak znajdzie to oddzwoni. Nie oddzwonił...Kolejnego dnia znowu do nich dzwonie z pytaniem gdzie jest moje zamówienie, miła pani odpowiedziała mi że za dwa dni robocze będzie u mnie. Drugiego dnia roboczego dzwoni do mnie kurier że ma dla mnie paczkę ale przekaże mi ją tylko gdy dam mu xero dowodu osobistego....czyli dane osobiste wrażliwe w wersji drukowanej...paranoja. Mówię mu że nic z tego. Po 3 minutach oddzwania mówiąc że jednak żadne xero nie jest potrzebne i że ok 17 będzie z paczką. Trochę po 18 przychodzi kurier i co...nazwisko w zamówieniu zupełnie inne. Przesyłki nie otrzymałem. Dzwoniąc do plusa dowiedziałem się że poprawione zamówienie otrzymam po czterech do pięciu dni roboczych. Dodatkowo po pytaniu czy w plusie tak jest zawsze otrzymałem odpowiedź że konsultant wszystko zrobił jak należy a to wszystko to jakiś błąd "logistyki". Czyli winnych brak. Jeżeli tym razem przesyłka zostanie doręczona to oznacza że będę na nią czekał 18dni kalendarzowych. Super wynik. Dodam że wcześniej korzystałem z usług sieci orange przez ponad 10 lat i ani jednego problemu. Zaletynie znamWadynie poważne podejście do klienta -
~krzys / 2016-04-01 20:33
Przestrzegam ludzie nie kupujcie tego gów..., nawet nie można przeglądać stron internetowych. ZaletybrakWadytotalny brak zasięgu
strona 47 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- nastepna »