Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ada / 2014-07-30 21:41
    Ocena: 2.00 / 5
    nie polecam umowa podpisana telefon zaplacony brak aktywacji karty sim bo znikneła umowa która odebral kurier karta sim miała być za darmo pózniej okazało sie że mam zaplacić
    Zaletybrak zalet
    Wadymalo kompetentni nie polecam
    przedłużyłem umowe a to takie nispodzianki
  • ~adam / 2014-06-21 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    witam zadzwoniłem do bok po informacje jakie mam warunki przy nowej umowie po rozmowie pan powiedział że wyśle mi umowę do podpisania kiedy kurier dostarczył mi umowę dostałem tylko 1 stronę którą kazał szybko podpisać tam było całkiem co innego nisz uzgodniłem przez telefon więc postanowiłem takiej umowy nie podpisywać i oddałem kurierowi bez podpisu mimo to od nowego miesiąca wprowadzono nową taryfę której nie podpisałem złożyłem reklamację i czekam ostrzegam umowy proszę zawsze zawierać w punktach plusa a nie przez bok ponieważ was i tak wykiwają
    Zaletyrzadnej
    Wadymnustwo
  • ~Adambia / 2016-09-11 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    9 lat jestem Waszym klijentem ktorego straciliscie bo Wasze propozycie są :
    Do du-y
    Macie stalego kijeta za gów-o
    Po przejściu do innego operatora to wtedy dajecie profity i przyrzekam na wlasne zdrowie zycie nigdy nie powrócę i Innych tez będę odstreczał od tejjjj sieci - smieci
    ZaletyBadziewie brak zasiegu
    WadyNIE DBANIE O SWOICH KLIENTÓW
    ZA DŁUGO
  • ~agnieszka / 2017-08-20 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dopiero co podpisałam umowę z plusem i już zdążył się zepsuć router, przyszła faktura z tajemniczymi kwotami, których nie można nigdzie sprawdzić a miały być 3 pierwsze abonamenty gratis(to jest drugi rachunek) i znowu będę dzwonić i się dowiadywać. Pewnie pani Agnieszka z salonu w Szczecinku znowu odpowie " ja nie mogłam tak powiedzieć". Tragedia! Odradzam wszystkim umowy z nimi.
    Zaletynie stwierdzam
    Wadyjedyny pakiet, który jest pełny to ten z wadami
  • ~Aleksander / 2017-01-05 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydownie nie polecam!!!! To tragedia na rynku operatorów Polski. Oszuści!!! Dwa lata temu miałem numer na kartę, korzystałem w tej sieci z pakietu bezlimitu za 25 zł i jakoś jednego dnia zabłokowali mi kartę (miałem na rachónku jeszcze 30 zł). Dzwoniąc do obslugi powiedzieli mi że nic na ten temat nie wiedzą i trzeba złożyć reklamacje. Porażka!!! Pużniej znałążłem w internecie info że blokują jak dużo się zwoni, faktycznie dużo zwoniłem, ale przecierz miałem wykupiony pakiet bezlimitu... k...wa!!! przepraszam za emocje. Ale czemu postanowiłem napisać ten post tylko teraz!? Dla tego że miesiąć temu postanowiłem skorzystać z oferty tego operatora, dotyczylo tego że przy rejestracji karty w tej sieci dostajesz 50 gb internetu za darmo i miesiąc bezlimitu rozmów ta sms-ów. No i jak jusz możecie domyślić się coś poszło nie tak. Rozmowy ta smsy zablokowali po dwóch tygodniach, a internet wyłączyli po trzech tygodniach... TOTALNA PORAŻKA!!!!!!!!!
  • ~Aneta / 2017-06-15 00:55
    Plus to prawdziwa sciema przenioslam numer z innej sieci ponieważ w cyfrowym Polsacie mam internet i telewizję mialam mieć promocję i abonament miał być pomniejszony o 50% umowa otrzymałam kurierem a tu abonament bez zniżki wiec odrazu dzwonię na infolinie zapytać dlaczego taki zapis jak ustalone było co innego konsultant twierdzi że jest wszystko ok i przy puerwszym rachunku promocja się wczyta. Przyszedł pierwszy rachunek oczywiście bez promocji dzwonię i pan twierdzi ze mam za niskie abonamenty o 5 zl i promocja nie obowiazuje
    ZaletyBrak zalet nie polecam
    Niwstety Zaczynam współpracę
  • ~aneta696 / 2009-01-24 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    na początku iPlus działał normalnie. Teraz mam ciągle z nim problemy. Nie chce otwierać stron. ciągle wyświetla jakieś komunikaty, że nie można wyświetlić strony albo nie można znaleźć serwera. nawet oddałam modem na gwarancje ale tam stwierdzili brak usterki i dalej musze się z nim męczyć. Są dni, że w ogóle nie chce nic otworzyć. nie polecam tego nikomu, ja jestem nie zadowolona. Jak tylko skończy się umowa to zaraz rezygnuje.
  • ~Angelika / 2017-09-18 19:18
    Telefon który otrzymałam w abonamencie 50 zł. ( Samsung Galaxy J5 2017)
    Po odtworzeniu podelka z telefonem w domu okazało się że telefon nie działa, oddałam na gwarancję, po 3 tygodniach powiedzieli że tel jest zepsuty z mojej winy i kazali mi zapłacić 600 zł za naprawę a tel jest wart 900 zł....
    Nie mogę już zrezygnować z umowy !
    Nie zapłacę ani grosza i nie odpuszczę!!
    Jeśli będzie trzeba pójdę do sądu
    Zwoleń
  • ~Anna / 2014-11-12 19:14
    Próbuje od ponad godziny dodzwonić się do konsultanta! żenada! nikt nie odbiera... żart jakiś! "JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI 7 DNI 24 GODZINY NA DOBĘ" Wstyd mi że korzystam z ich usług już od 14 lat! Lider technologii LTE ma gigantyczny problem z usługami internetowymi. Znalezienie czegoś na ich stronie wymaga chyba doktoratu, ale to i tak jak sobie przypomnisz sto kodów haseł i loginów do stu kont bo przecież to nielogiczne aby klient miał jedno konto do wszystkich usług! Skąd ja mam do cholery wiedzieć co załatwię na plus online a co na plus.pl. Żenada, wstyd i średniowiecze!
    Wadybrak obsługi klienta!
    14 lat
  • ~Artur / 2016-08-15 11:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem związany z ta siecią od kilkunastu lat ale stwierdzam ze z miesiąca na miesiąc jest to coraz gorzej.
    Nie zależy im zupełnie na stałych klientach. W NJu mobil sieć, której karte kupiłem po to by dzwonić i korzystać z Internetu za granicą przez 2 tgodnie. W Plusie 2*drożej i tylko na tydzień! Za darmo w plusie w roamingu działało przez jedną rozmowę później sieć zajętą a 5 zl dziennie pobieraja!
    W nju o 23 w nocy pracownik na fb odpowiada w ciągu 3 min na moje pytanie w plusie automat odsyła odpowiedzi - skandal!
    W nju czym dłużej tym np więcej Internetu który jest i tak 2*tańszy niż u Was . Pozostanę z wami do wykorzystania środków i jąk nic się nie zmieni z ich podejściem do stalych klientów przejdzdziemy do Nju. Jezeli czytam inne opinie w ktorych wychwala sie Plusa za uczciwość zasięg itd to na 100% są to wpisy pracowników plusa. W czerwcu chciałem przedzwonic z Zawrwtu w Tatrach gdzie plus reklamuje swój tel ratunkowy nie mogłem się połączyć nawet przez roaming !!! Każda pseudo promocja =100 haczykow. Np za darmo w plusie za granica- wykupujesz zaczynasz rozmawiac i nagle cie rozlanczaja zminf siec zajeta! Jeżeli już coś dają klientom to dlatego ze wszystkie inne sieci już to wcześniej zrobiły.Odradzam jeszcze jako ich klient
    ZaletyBrak
    WadyJąk w opisie
    Ok 20lat
  • ~bab / 2014-05-23 12:09
    nie polecam.. mam to i nie jestem zadowolony ładują ni 213 sms o tej samej treści od operatora.. i końca nie widać ..
    Zaletybrak
    Wadyzawalanie skorzynki sms o tej samej terści mam już dziś ich 213
  • ~bazar / 2008-12-06 22:32
    Ocena: 1.50 / 5
    mam i plusa od 3 miesięcy i w sumie korzystałem z internetu ok 2 godz przy czym płacę za niego 75 zł abonamentu...
    Porażka i oszustwo tak tylko można to nazwać
    Kiedy próbuję coś z tym zrobić plus odsyła mnie do producenta modemu , mówiac że wywiązuje się z umowy ,a producent odsyła mnie do plusa i koło się zamyka
    Nie ufajcie żadnej z sieci komórkowych i nie dajcie się nabić w butelkę
    Brakuje mi już nerw i słów aby wyrazić moją frustrację próbując korzystać z internetu ale umowa jest umową i niestety muszę płakać i płacić,,,
    Zaletyżadnych plusów
    Wadybrak połączęnia i wiele innych problemów
    3 m-ce
  • ~boch2 / 2015-03-06 12:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Jednym słowem - TRAGEDIA. Internet LTE z Plusa w zasadzie nie nadaje się do niczego. Sygnał jest bardzo słaby i niestabilny, nawet w centrum dużego miasta, gdzie jest w pobliżu kilka (3) BTS Plus/Polkomtel. Odradzam - na prawdę. Jedno wielkie gówno + masa problemów.
    Zaletynie ma
    Wadyzasięg, moc sygnału, obsługa klienta
    ok. 1 roku
  • ~bouli / 2012-02-28 13:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Aby mieć jaki taki zasięg modem musi wisieć za oknem.W porównaniu z konkurencją bardzo drogo.Mam ten internet od 2 lat i nic się pod tym względem nie zmieniło.No i najważniejsze -obsługa klienta.Mam tu na myśli salony jak i IBOK -niekompetencja, brak znajomości swoich(!)regulaminów oraz mówiąc oględnie złe traktowanie klienta.Weżmy na przykład rozwiązanie umowy: pani w salonie chciała mi wmówić ,że wniosek o nieprzedłużenie należy złożyć w terminie krótszym niż 30 dni przed terminem zakończenia umowy.Chodziło zapewne o to żebym płacił plusowi jeszcze o 1 miesiąc dłużej...A tak w ogóle to próbował ktoś dociec ile naprawdę wynosi limit GB - ten cały "wykaz bieżącego użycia" to jedna wielka kpina.
    Zaletydobry zasięg jeśli ktoś nie mieszka na prowincji
    WadyCena, oszukiwanie na transferze,faaaatalna obsługa klienta
    2 lata 110 PLN
  • ~bulamw2 / 2016-10-20 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest masakra. W salonie wszystko pięknie Internet będzie 15 Mb/s wziąłem tą całą arenę, place co miesiąc dodatkowe pieniądze żeby był szybki Internet i co z tego mam ? 0,5 Mb/s 10 lat temu był lepszy Internet. Dodatkowo wziąłem telefon i cyfrowy Polsat. Jeden prawie nigdzie nie ma dobrego zasięgu, a telewizję trzeba co jakiś czas dodatkowo włączać przez obsługę klienta. Jakas kpina. Cena byłaby ok gdyby wszystko działało, a nie działa nic.
    ZaletyBrak
    WadyCyfrowy Polsat
    PLUS
    PLUS LTE
    WIELKA SCIEMA
    Od samego poczatku jest do kitu.
  • ~Damian / 2017-08-28 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jak ktoś szuka nowej sieci komórkowej to bardzo odradzam brak rzetelnej obsługi a tak w nawiasie to oddałem telefon na gwarancji 17.07 2017 a dziś mamy 28.08.2017 i telefon jeszcze nie wrócił a serwis twierdzi że już go dawno odesłali do salonu a panie w punkcie są tak zapracowane że tylko mówią że one nic nie mogą i trzeba czekać Adres: ul. Kilińskiego 28/2, 63-100 Śrem PLUS
    ZaletyBRAK
    śrem
  • ~Daniel / 2016-02-20 16:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam telefon, internet i tv w plusie/cyfrowym polsacie.. Jeśli chodzi o telefon to jeszcze ujdzie mimo że czasami pakiet nie łapie internetu i zazwyczaj jest wolny no ale to się da znieść, telewizja w której nic nie ma no ale to wiedziałem co brałem więc moja wina no trudno a jesli chodzi o internet który jest najważniejszy dla mnie to jedno wielkie nieporozumienie i masa nerwów.. Początkowo korzystałem z modemu bezprzewodowego który początkowo osiągał te 3-8mb/s lecz z czasem schodził do 0,2-0,5mb/s więc podłączyłem antene po której miałem zapewnienie że będzie śmigał tak jak było w umówie czyli bez ograniczeń i po wykorzystaniu iluś tam minimum 15mb/s no ok, po podłączeniu rzeczywiscie 30-40mbs czasami generalnie nie schodziło ponizej 10mb/s. No ale to się tak waha jak dziewczyna podczas okresu.. Codziennie na kilka minut w ogóle nie ma połączenia a czasami jak jest tak jak dzisiaj co skłoniło mnie do wylania żalu od kilku godzin jest 0.4-0.8mb/s i kompletnie nic nie da się zrobić.
    Internet w plusie odradzam największe dziadostwo jakie w życiu miałem. Reszta ujdzie.
    ZaletyW miarę przystępna cenowo oferta ale podobna jak u konkurencji więc szału nie ma
    WadyInternet jest tragiczny
    Prawie rok
  • ~daniel / 2016-04-05 05:02
    Oszusci muszę placić 600 jak nie za płace to setki rosną to są huj oszuści żeby sie kasą zaphali bóg WASZ UKAŻE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kto sie smieje ten sie smieje ostatni bałwanie
    ZaletyDUPA
    WadyOSZUSCI
    W DUPIE WAS MAM
  • ~darek / 2012-04-04 10:07
    Mam iplusa ponad 3 lata i drugi modem h353. no i co z tego, że ma przepustowość 21 jak plus przesyła z maksymalną 7,2 ha ha. Dostałem go po cięzkim bojach z konsultantem. Płacę 59 pln i mam 12GB limitu, który wyczerpuje mio się po 2-3 tygodniach, no i oczywiście proponują dodatkowe GB itd.. za cięzką kasę. Dawniej łączyłem się za pomocą EDGE lub GPRS, a teraz mam niedaleko przekaźnik i jest 3G lub HSPA+, ale "połyka" niesamowicie szybko te bajty. Mało tego zdarzyło się już tak, że dokupiłem te dodatkowe i nie uaktywniły się w ogóle, ale widoczne były na fakturze! Nonsens i złodziejstwo. Niestety muszę się męczyć do listopada i definitywnie koniec z nimi. testowałem Cyfrowy Polsat i śmiga idealnie, ale nie ma pewności, że tak będzie po okresie promocyjnym.
  • ~dave / 2013-09-14 06:56
    miałem iplusa, praktycznie przez ostatnie 6 miesięcy wiecznie nie działał, nawet dzwoniłem żeby przedłużyć umowę, ale po 6 krotnym przełączania pomiędzy konsultantami dowiedziałem się że umowę na iplusa można sobie przedłużyć ale w salonie, ręce mi opadły. wypowiedziałem umowę po okresie promocyjnym. numer wyłączyli i otrzymałem tydzień później pismo, że mam 450 kary za rozwiązanie umowy przed upływem okresu promocyjnego. dzwonie na infolinie o co chodzi, pan odpowiada że umowa rozwiązana po upływie okresu promocyjnego i wszystko ok, to się pytam po jakiego diabła przysłali pismo że mam im 450 zapłacić chyba że przedłużę umowę...., pan mówi że to takie standardowe pismo i że jak nie otrzymałem faktury to nie muszę płacić 450, to się go pytam dlaczego wysyłają takie idiotyczne pisma i proszę o sprostowanie....

    aha, jak rozwiązałem umowę nikt nawet nie zadzwonił...

    teraz testuję innego operatora i działa o niebo lepiej - przepaść, a i obsługa klienta "normalna"

    generalnie nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4524
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4729
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3976
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2035
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306