Mówiąc krótko: do rzyci. Problemy od samego momentu podpisania umowy. Na mój rzekomo "nowy" numer telefonu na początu nieustannie wydzwaniali jacyś konsultanci w telewizji N czy innej biedafirmy w celu uregulowania zaległych należności w związku z wykupionym abonamentem pytając o niejakiego Pana Grzecha. Nie dość, że sam nim nie jestem i nikogo takiego nie znam to nawet nie posiada własnego telewizora. Później były telefony od jakiejś firmy kredytowej - to samo.
Telefon, który otrzymałem w ramach umowy - również rzekomo "nowy" nieustannie się wiesza, ma wadliwe oprogramowanie. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy był w serwisie dwa razy. Nie minął miesiąc - znowu się spier...
Do tego, drogo, beznadziejny pakiet, beznadziejna obsługa klienta i zawodność. Dodam też, że telefon, który otrzymałem wcale nie jest z najwyższej półki a muszę za niego bulić jak za zboże.
Od tej firmy proszę się bronić rękami i nogami.
ZaletyJedyną zaletą mojej umowy jest to, że w końcu się skończy.
WadyNieustanna awaryjność telefonu.
Na rzekomo nowy numer telefonu wydzwaniają ludzie w sprawie uregulowania kredytów których nie mam.
Obsługa punktu plusa ma te problemy w nosie.
Drogo i zawodnie.
~ślawol / 2010-01-23 01:30
Ocena: 1.00 / 5
Generalnie nie polecam tego dziadostwa. Częste wahania transferu. Przez 80% dnia transfer nie pozwala nawet na rozmowę przez komunikator. Nie chodzi tutaj o przekroczenie limitu, gdyż tego mam 10GB. Sytuacja kiedy Internet działa z prędkością mniejszą niż 1kb jest dość często, jednak są momenty kiedy Internet działa na tyle dobrze że mogę w miarę normalnie surfować w Internecie. Często jest problem z modemem. Gwarancja na rok powoduje że mimo trwania umowy po roku w razie awarii musimy sami zaopatrzyć się w modem. Bardzo nie polecam !!! Tylko czekam do końca umowy. Niestety jeszcze rok muszę się pomęczyć. Zastanawiam się czy nie zerwać umowy i zapłacić kary 600 zł. Co także jest kradzieżą w biały dzień.
Zaletybrak
Wady- wolny internet - wahania transferu (często mam mniejszy niż 1 kb/s) - problem z pomocą techniczną (albo nie ma możliwości jej uzyskać, albo na pomoc czekamy miesiącami) - ciągłe rozłączanie modemu - w razie braku internetu nie ma możliwości zerwania umowy (mimo wszystko musimy płacić do końca umowy)
ponad rok
~tasama / 2016-01-30 22:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Zero kompetencji Podają smsy na blokadę sms premium,które w ogóle nie działają To zwykli ludzie to wiedzą ,a oni nie Jaki jest poziom ich usług i wiedza. Wystarczy zdać sobie sprawę ,że bez klientów będą musieli ogłosić upadłość
Zaletybrak
Wadyignorowanie klientów
10 lat
~Tomasz Krzemianowski / 2013-06-29 21:47
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja !!!! Rwie połączenie co 2 minuty, prędkość beznadziejna, muli. Problemy techniczne przez infolinię, a tam nie ma szans na połączenie z kosultantem, dramat, pół godziny czekałem na połaczenie i nic. Boże dziękuję, że za miesiąc kończy mi się umowa !!!!!!
ZaletyBrak
WadyWszytskie możliwe
2 lata
~Tomek / 2014-03-17 20:08
Ocena: 1.25 / 5
NIGDY WIĘCEJ internetu z PLUSA. Totalna porażka. W tym momencie pobiera z prędkością 102 Bajtów na sekundę. W centrum Warszawy! Nie pierwszy raz i zapewne nie ostatni. LTE- to chyba żart. SZCZERZE odradzam. Z konkurencji korzystałem jedynie z Playa, które może nie osiągał kosmicznych prędkości ale był znacznie stabilniejszy, tańszy i zdecydowanie szybszy
Zaletybrak
Wadywolny transferu, przycinanie połączenia, cena abonamentu w stosunku do jakości.
8 miesięcy, 60 złotych
~wazluk / 2008-04-22 10:02
Ocena: 3.00 / 5
Słuchajcie mam do Was prośbę. Otóż mnie można założyć tylko ten tragiczny internet bezprzewodowy tylko czytając wszyskie opinnie na ten temat jestem w kropce dlatego proszę o konkretną odpwiedź: Orange czy iPlus? bo Era wogule nie wchodzi w gre i dlaczego akurat ten?
~winetou / 2011-06-26 08:31
Ocena: 1.00 / 5
Byłem klientem Plusa przeszło 10 lat.Po zakończeniu działalności gospodarczej napisałem pismo z prośbą o zaproponowanie mi godnych warunków już jako klientowi indiwidualnemu.Zaproponowano mi za 120 zł(abonament)200minut darmowych rozmów. Dysponuję pismem z Plusa podpisanym przez ich pseudospecjalistę.(jakiś tam specjalista od reklamacji ,którego nazwisko zaczyna się na Z).Zapłaciłem 50zł - zmieniłem taryfę na najniższą. Umowa z Plusem już się kończy. Mam telefon w PLay.(350darmowych minut za 59 zł plus nowy telefon).Sieci Plusa nie polecam.Sposób traktowania przez Polkomtel starych klientów uwłacza godności ludzkiej. Ich kartę SIM uroczyście zniszczyłem odczuwając wielką radość.W tym celu zorganizowałem pieczenie kiełbasek na ognisku. Głównym punktem imprezy było właśnie uroczyste spalenie karty SIM Plusa. Ale była frajda.
ZaletyNie ma
WadySame minusy
O już 11 lat
~Wojtek616 / 2010-06-22 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze co może być, badziew nie internet. Niczego nie mozna na nim zrobić ani wystać poczty, przeczytać wiadomości na jakiejkolwiek przegladarce, obejrzeć filmiku na youtube czy nawet zalogować się na gg. Po przekroczeniu transferu szybkość diametralnie spada chociaż mój miesieczny transfer to 6 GB, a na liczniku mi wskazuje że przekroczyłem zaledwie 1,5 GB. Może rąbią klientów na tranferze? Obsługa klienta denna, co chwile zgłaszałem że internet praktycznie nie chodzi to mi mówią że tak ma być i nic nie mogą zrobić i to na zasiegu 3G albo HSDPA. Nie polecam nikomu.
ZaletyŻadnych.
WadySame minusy.
Od listopada 2009 roku, miesięczny abonament to ponad 70 zł!
~Wojtek616 / 2010-06-22 16:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze co może być, badziew nie internet. Niczego nie mozna na nim zrobić ani wystać poczty, przeczytać wiadomości na jakiejkolwiek przegladarce, obejrzeć filmiku na youtube czy nawet zalogować się na gg. Po przekroczeniu transferu szybkość diametralnie spada chociaż mój miesieczny transfer to 6 GB, a na liczniku mi wskazuje że przekroczyłem zaledwie 1,5 GB. Może rąbią klientów na tranferze? Obsługa klienta denna, co chwile zgłaszałem że internet praktycznie nie chodzi to mi mówią że tak ma być i nic nie mogą zrobić i to na zasiegu 3G albo HSDPA oraz szybkości niby 7Mb/s. Od kiedy mam tego całego iPlusa to chodzi coraz gorzej, było dobrze może ze dwa miesiące. Nie polecam nikomu.
ZaletyŻadnych.
WadySame minusy.
Od listopada 2009 roku, miesięczny abonament to ponad 70 zł!
~yogi / 2008-10-30 09:39
Ocena: 2.50 / 5
mam to cudo od prawie roku, szczerze to nic złego się nie dzieje, nie zrywa połączeń (mam stacjonarny PC, Win XP) jakoś to daje radę, ale.... nie polecam tym którzy liczą na ściąganie dużej ilości danych czy całonocnych posiedzeń w necie, po osiągnięciu 4 GB transfer spada tragicznie i albo dokupisz dodatkowy pakiet albo poczekasz na koniec okresu rozliczeniowego. Do obsługi poczty może być, jakieś okazjonalne odwiedziny na stronach WWW i to nie przeładowanych grafiką i efektami też.... jedyny chyba ratunek dla ludzi takich jak ja, którym na terenie Polski klasy B (czytaj: zadupie) nikt nie podłączy innego łącza bo po prostu nie zadziała...
Zaletytylko w nazwie iPlus
Wadycała reszta... łącznie z obsługą klienta... spotkać kumatego pracownika który pomoże ci w razie kłopotów to tak jakby zobaczyć Yeti
niecały rok
~yoka / 2010-04-13 21:21
Ocena: 4.75 / 5
mam ipusa prawie dwa lata,na początku był wolny i tylko 1g limitu! :( teraz mam hsdpa ściągam z serwerów z prędkością około 280 kb/s i mam 7g limitu,a od 24 do 9 rano 100g za free!!! jestem bardzo happy :)) czekam na hspa+ a wtedy nie chce żadnego innego internetu jak IPLUS!!!!! Pozdrawiam
~zdesperowanyuzytkownik / 2008-04-03 19:35
nie wciśnie a szczególnie te bajeranckie linie obsługi klijenta co naciagaja na licznik karty gsm. Tym samym simlockiem na różnych modemach i innym operatorze różnica kosmiczna w klasie GPRS wynosi na iPLUS około 4,5 do 5 kb/s a w ORANGE wynosiła szybkość od 15 do 27,5 kb/s.Nie jest to rewelacja ale znacznie lepiej i nerwowy już tak nie jestem,byłem u lekarza bo nerwy mi puściły na iPLUSa kiedy otrzymałem wiadomość od operatora,do którego aby dodzwonić się musiałem zapłacić za połączenie w sprawie blokowania przesyłu danych przez operatora sieci iPLUSa ,ciekawe jest to że trzeba czekać miesiąc na odpowiedź w sprawie co dalej z kiepskim odbiorem.Więc czekajcie sobie sami ,przecież oni mają dostęp i mają wszystko ale klijent pokrywa ich odbiór a więc Wy płacicie a oni sobie używają i ściągaja filmy na Wasz koszt.Tak, prawda.Normalnie przesył powinien nawet w GPRSie wynosić około 25 -55 kb/s więc Orange też ma braki ale tym razem są i tak lepsi bo naprawiaja błędy na bierząco bez czekania.To czekanie wiPLUsie, porónać można z wyrokiem a nie z usługą.Tak się składa że oni traktują swoje firmy ale fizycznych klijentów olewają ,to wynika z pytań na linii telefonicznej.Na tym polega biznes w iPLUSie.Nic sobie z tego nie robią możecie pisać i tak Was mają gdzieś.
Zaletyminusy bez reszty
Wadywielki jak słońce
5 miesięcy
~Zibi / 2009-12-07 23:56
Ocena: 2.25 / 5
Witam zakupiłem Iplusa dla studenta niby prędkość 3.6MB/s ! umowa na 1.5 roku cena 39zł/m Problemów jest kilka 1 jest taki że po wyłączeniu komputera i ponownym właczeniu po kilku chwilach komputer nie wykrywa mi modemu. 2 sprawa to ta że pliki sciagaja sie z predkością 15kb/s ! Co to ma być 40mb plik sciągał mi sie prawie godzine czasu! Strony łądują mi sie po minucie czasu Mam prośbe jjak by mi ktoś podpowiedział jak zerwać umowę Z góry dziękuje podaj mail fanta165@wp.pl
Zaletycena
Wadycała reszta
1 miesiąc
~zscurke / 2016-02-19 21:46
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam wedlug mnie najgorsza sieć i operator Kłamia oszKłamiaa biuro abonenta to parodia westernu
Zaletybrak
Wadyjak wyzej
lisek473 / 2008-11-23 19:36
Posiadam tego nieszczęsnego iPlusa i to jest chyba jakieś nieporozumienie.Totalny szajs.Prędkość ślimacza,co chwile traci zasięg,problemy ma wogóle z zalogowaniem się do sieci.Zasięg mam ogólnie na cztery kreski,ale co z tego jak co chwila traci zasięg.Nie polecam nikomu kto ma zamiar to kupić.
timera / 2009-08-11 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem ten internet na próbe do 7 dni okazało się, że modem jest zepsuty zadzwonilem biura obsługi a tam powiedziano mi, że z tym modemem mam się zgłosić do najbliższej placówki plusa tam mi go wymienią. Sprzedawca potraktował mnie jak psa i powiedział żebym sobie modem odesłał tam skąd go nabyłem i tak zrobiłem tylko że wysyłając pocztą polską. Po paru dniach przesyłka wróciła bo stwierdzili że musi być wysłana firmą kurierską i wysłałem ponownie. Naprawa modemu trwała miesiąc czasu. Jak dostałem modem po naprawie wypróbowałem go i jego niesamowita szybkość mnie zaskoczyła bo było aż 1 kbs a miejscami wogóle go nie było zadzwoniłem do plusa i chciałem zwrócic modem okazało się że termin 7 dni na próbe juz dawno minął mało tego zostałem obciążony abonamentem za ponad miesiąc gdzie z internetu nie korzystałem bo modem był w naprawie. Tak więc zostałem z prawie bez użytecznym internetem i z abonamentem do płacenia.
Wady100
rok
~\Sebastian/ / 2016-05-23 22:33
Ocena: 2.00 / 5
Internet "LTE" to jakaś bajka. Wszystko działało na poczatku umowy 1,5 roku temu. Od ponad pół roku za każdym razem dzwoniąc na "pomoc techniczną" słyszę że nie da się nic zrobić bo to APN czy jaka inna magiczna nazwa jest obiążony i nie da sie nic zrobić INTERNET LTE będzie działał 2 mbps i tyle. TAK 2MBPS w porywach. A na poczatku umowy działa koło 70mbps !!! Więc dlaczego teraz tak nie może działać. Za dużo klientów? Już napewno jednego mniej ja tej umowy napewno nie przedłuże i szczerze nikomu nie polecam.
~aaaaaa / 2017-07-26 11:25
Sieć Plus to masakra, naciągacze i oszuści, nie dotrzymują warunków umowy, zasięgu prawie nie ma, rabat nie przyznany. Przestrzegam wszystkich przed tą siecią, omijajcie z daleka i przekażcie innym
Zaletybrak
Wadypięknie w reklamie a później Cię olewają
~abecadło / 2009-04-01 16:38
Ocena: 4.50 / 5
Iplus zdecydowanie biję konkurencję. W moim środowisku wiele osób korzysta z internetu mobilnego i większość poprzechodziła na Iplusa. Najbardziej niezawodne łącze. Jak Iplus wprowadzi HSPA to dopiero mina zrzednie pozostałym. Zdecydowanie polecam.
OMIJAC JAK ZARAZE SALON PLUSA W SOSNOWCU W CENTRUM HANDLOWYM PLEJADA!!!
osoby pracujace w tym salonie maja klienta za nic.
maja non stop przelaczony telefon na fax, bo po co ma im ktos dzwonic. Chca miec swiety spokoj. A ty balwanie- kiencie ktory dales sie nabrac, rusz zadek i przyzjdz sobie do salonu jak ci sie nei chce wisiec na infolinii godzine.
SA SPECJALNIE SZKOLENIE JAK NABIJAC KLIENTA W BUTELKE. Przyznac trzba maja niezlych fachowcow- szkoleniowcow.
NA pytanie do pracownicy dlaczego wlaczony jest non stop fax - odpowiedz brzmi, bo tak musi byc.
NA kolejne pytanie ile wynosi sredni czas oczekiwania na polaczenie na infolinii odpowidaja "roznie"
Pracownica informuje, ze mozna dzownic na 2601 jesli ktos nie chce na 601 102 601
Tylko nie informuje , ze minuta polaczneia na 2601 kosztuje 1,97 zl!!!
NA moje pytanie, dlaczego nie mowi jaki jest koszt, odpowiedizala "nie ma takiego obowiazku jesli kliejnt nie spyta"
NA moje pytanie skad klient ma wiedziec o co pytac odpowiedz byla, ze nie jest jej problem i ze nie ma obowiazku informowac klienta o czyms o co nie pyta.
Jesli ktos idzie do salonu to ma nadzieje, ze zostanie obsluzony kompleksowo.
NIesety nie w tej sieci i nie w tym salonie!!!
BARDZO PROSZE, OPISUJCIE SWOJE DOSWIADCZENIA MOZE USTRZEZE TO KOGOS PRZED TA SIECIA.
ps
nie moge pojac jak tacy ludzie moga spokojnie spac oszukujac w bialych rekawiczkach rzesze nic im niewinnych ludzi!
Jakim trzeba byc moralnie zerem zeby to robic za pieniadze?
Wadysame wady:
infolinia to porazka totalna, nie tylko pod wzgledem oczekiwania na polaczenie
za kazdym razem pytajac o to samo, kazdy konsultant udziela innej odpowiedzi
BOK to mega sciema. Kazde banalne zapytanie traktuja jako "reklamacje" czas oczekiwania na odpowiedz "do 30 dni"
niedoinformowywanie klienta,