Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~locus / 2008-07-20 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    iPlus to jedno wielkie oszustwo. Ciekawe kiedy weźmie się za to UOKIK albo rzecznik praw obywatelskich. Pewnie w końcu Polkomtel zapłaci jakąś wysoką karę, ale co z tego jak człowiek i tak będzie miał sepsute nerwy....hue, hue, hue
    Zaletynie ma
    Wadysame minusy
    2 miesiące, abonament 49 zł netto
  • ~LTE / 2014-04-14 15:07
    Firma 3 miesiące nie zwraca kaucji (400 zł) za router lte na próbe.
    W pismach stwierdza że wysle w możliwie najkrótszym terminie.
    W umowie ma na to termin do 30 dni.

    Każą pisac reklamacje,po czym przysyłaja pismo iz tego typu sprawy nie załatwia sie w trybie reklamacyjnym.

    dzisiaj piszę do UOKIKu .Będe domagał się rekompensaty.

    Zaletybrak
    Wadysystem stworzony na oszukanie klienta.
  • ~m / 2012-05-06 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus ma słaby zasięg, i nie dosc ze za pakiety SMS musze placic to się nie chcą włączyć ! Tylko można sobie z nim nerwy poszarpac ;) aa i jest drogi w innycch sieciach jest lepiej, jak się nie poprawia to rezygnuje z nich;) No, żeby nie można było włączyć pakietu ! To jest skandal
    pol roku, 30 zl
  • ~m / 2017-08-25 13:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Niewypełnianie warunków umowy,dodatkowe usługi płatne nie wiadomo skąd na fakturze.Dlaczego nie ma oferty mix, tylko abonament,chyba po to aby takie cuda mogły się zdarzać.Unikać radzę.
    Zaletydobra jakość łącza
    Wadyniepewny limit,nieznany kwota na fakturze(większa),jak uciekniesz w tej sytuacji to naliczą opłatę i straszą adwokatem i sądem
    abonament, oferta przedłużeniowa
  • ~Maciej / 2015-01-28 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jestem bardzo zniesmaczony obsługą w sieci Plus. Zrezygnowanie z umowy graniczy tutaj z cudem. Najpierw idę do salonu i nie mogę zrezygnować bo jest kilka złotych zaległości a oni nie mogą mi osobiście udzielić informacji ile ta zaległość wynosi żeby ją od razu zapłacić i z tej umowy zrezygnować. Później idę do innego salonu, jak zaległości były uregulowane i okazuje się, że bez znania swojego numeru (na którym jest internet) nie mogę rozwiązać umowy, mimo, że to jedyna umowa jaką mam na siebie podpisaną w Plusie. A ja numeru nie znam, bo po wyprowadzce nie mam ani umowy ani internetu z którego nie korzystam, bo się gdzieś zapodziały.

    Jednak żenujący jest fakt, że mimo osobistego pojawienia się kilku placówkach w różnych miastach nikt mi tej umowy jeszcze nie rozwiązał - bo oni mi nie mogą udzielić informacji odnośnie mojej własnej umowy i numeru? Śmiech na sali. I tylko przekierowanie z jednego salonu do drugiego i czekanie w kolejkach, żeby dostać się do konsultanta i odejść z kwitkiem.

    Wysłanie podpisanej rezygnacji z umowy na Państwa maila też nic nie dało - a na odpowiedź (łaskawie po 3 dniach) konsultanta o treści: "Szanowny Panie,
    dziękuję za przesłaną wiadomość.
    Niestety nie ma możliwości złożenia rezygnacji z usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem e-mail.
    Czy chciałby Pan uzyskać informacje na temat procedury rezygnacji za pośrednictwem telefonicznego kontaktu? "

    Po kolejnych 3 dniach dzwonię do Plusa i dowiaduję się, że telefonicznie umowy się rozwiązać nie da. No to takiego bałaganu w dużej firmie to ja dawno nie widziałem... I już enty miesiąc płacę za coś, z czego nie korzystam bo nie da się normalnie umowy rozwiązać. Już nie wiem czy się śmiać czy płakać? W innej sieci nigdy takich problemów nie miałem i idąc osobiście z dowodem mogę się dowiedzieć dokładnie o swoich zobowiązaniach względem danej firmy. Jedno jest pewne, Plusa będę wszystkim odradzał.
    Wadyzerwanie umowy graniczy z cudem
  • ~mafiozovip / 2010-01-14 23:13
    Ocena: 1.75 / 5
    iPlus to najgorszy internet z jakim kiedykolwiek sie spotkałem nie polece go nikomu i żałuje ze sam go mam i podpisalem umowe 1,5Gb do wykorzystania dziala w miare a po wykorzystaniu tego transfera spada jego szybkosc i dziala tak wolno ze trzeba czekac kilka minut na otworzenia sie marnej strony czasem nawet sie zawiesi i nie idzie dalej zdjecia na portalach nie ładuja sie lub tylko do polowy. to jest wielka tragedia ! mamy 21 wiek a ten internet to jakis koszmar same nerwy przez to a 60 zł trzeba płacic bo wyłącza go . na poczatku jak za puzno oplacilem internet byla kara blokady i odblokowanie tego kosztowalo 50 zł ! zdzierstwo z ludzi tak zarabiaja na klientach niby promocje takie tam a potem wyciagaja pieniadze z portwela. nigdy juz nie wezme nic z plusa bo wiem co to znaczy mozna załowac i nic wiecej.
    Zaletyzadne
    Wadydrogi abonament marny internet wolny beznadziejny
    1 rok modem za 1 zł abonament 60 zł za duzo ! na ten szajs
  • ~MalfiRaggraClan / 2010-10-10 19:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Jestem użytkownikiem internetu z Plusa już ponad 2 lata i właśnie przez ten czas Plus jak nic nie robi,tak nic NIE ROBI, żeby ulepszyć zasięg, czy szybkość pobierania. Od najbliższej anteny nadawczej jestem ok. 60 km. Ciągle mi przerwa, wyłącza się, zrywa pobierania, TOTALNA MASAKRA!
    Chyba pomóc może tylko antena kierunkowa, 3G i przenośna, bo OSTRZEGAM: jeśli ktoś mieszka poza dobrym zasięgiem sieci i nikt nie chce wydać co najmniej 100 zł na antenę dobrej klasy, to nie opłaca mu się wydawać 60, czy 70 zł na abonament. WIERZCIE MI!
    ZaletyDobrze, że jest przynajmniej jakiś internet... :/
    Wady- Nieudolność i bezradność pomocy technicznej
    - kiepskie transfery
    - kiczowa szybkość
    ponad 2 lata
  • ~manek2 / 2017-01-03 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany, miałem mieć przeniesiony numer od 1-01-2017 ale tak się nie stało.Zostałem z dwoma abonentami.
  • ~maniek / 2014-08-14 06:56
    Wziołem na umowe w plusie dwa tabletu i ruter powiedziano mi ze jest wprost idealny zasięg niestety płace drugi rachunek prawie 180 zł miało bydź 89.90 i zasieg mam tylko jaka szkoda ze musze jechać 10 km z tabletem żeby na necie sobie co kolwiek ogarnać jak rozwiazać umowe ?
    Zaletybrak
    Wadybrak zasięgu
    ponad 60 dni
  • ~marcin / 2016-10-14 22:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam...net strasznie słabiutki,,,filmu nie ściągniesz,,byle chmurka neta nie ma,,,kilka tel naraz neta nie ma ,w godzinach szczytu neta brak ,,ten huawej sie grzeje i szybko rozładowywuje...smardom i lte to naprawde ściema...
    ZaletyBrak,,,doprawadza do nerwicy
    WadyMuł bagienny
    od 1.5roku smardom
  • ~Maria / 2016-12-06 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    mam problem z internetem odkąd podpisałam przedłuzenie umowy. Zalecono mi 30 GB na laptop po przeanalizowaniu 2 lat użytkowania. Po 2 tygodniach uzytkowania 30 GB się skończyło, dokupiłam 30 GB extra po 10 dnia się skończyło. razem 90 GB w następnym miesiącu 90 nie wystrczyło dokupiłam 30 Gb, w następnym miesiącu po 3 dniach dosłownie , 90 GB się skończyło dokupiłam 30 GB i czekam co dalej .Reklamacja nie uznana bo ilość 90GB skończone i koniec. zarządałam wydruku i co widzę że zaczynam od 10503689 KB i dostaję193141 to chyba jakieś żarty. Może ktoś podpowie co robić?
    Zaletyzalety 0
    Wadywady 100%
  • ~Marian / 2014-05-10 10:02
    Wyjątkowo arogancka i niefachowa obsługa w BOK (biuro obsługi klienta). Od ponad 30 dni nie można się doprosić przesłania duplikatu faktury. PLUS zaprzestaje wysyłania faktur papierowych i próbuje w ten sposób zmusić do poszukiwania faktur w internecie. Nie polecam tej aroganckiej firmy.
    Zaletytrudno się doszukać
    Wadyarogancja, brak profesjonalizmu
    ponad 30 dni
  • ~mario / 2014-09-12 18:32
    Jestem oburzony zachowaniem konsultantow bylem w punkcie z zamiarem wziecia internetu lecz nie wziolem dowodu Pani powiedzialem ze za godzine przyjade bo mam kawalek drogi i prosilem o zostawienie routera po ponownym przybyciu do punktu bardzo dlugo czekalem z 45 min az sie zwolni miejsce przy Pani (jedna Pani tylko obslugiwala) pocieszony tym faktem usiadlem z checia podpisania umowy a tu Pani informuje mnie ze routera juz nie ma bo byl pan prze de mna i wziol i mowie ze prosilem Pania ze bardzo mi zalezy wziasc dzisiaj ta usluge a Pani odpowiedziala mi trudno dzisiaj Pan nie wezmie zapraszam w poniedzialek.Dziekuje bardzo za taka obsluge.Jestem tez oburzony ze jestem klientem mam 1 abonament i nie mam zadnych rabatow bo jak mi Pani powiedziala mam za maly abonament u konkurencji sa rabaty dla wszystki klientow obecnych jestem oburzony i czekam tylko na zakonczenie umowy i przejscie do konkurencji.
  • ~martyna / 2008-12-01 22:06
    Ocena: 1.50 / 5
    tak jak napisalam- juz niedlugo konczy mi sie umowa, nie moglam sie tego doczekac chyba od chwili zakupu... uwazajcie na to, co mowi sprzedawca, ja czuje sie troche oszukana-powiedziano mi, ze do przegladania stron taki modem jaki wzielam w zupelnosci wystarcza, okazalo sie zupelnie inaczej: przy prawie idealnym zasiegu (to w centrum duzego miasta) strony otwieraja sie albo i nie, bardzo dlugo to trwa, po godzinie bywa, ze wszystko sie juz zawiesza, w malej miejscowosci, choc jak brzmi haslo, ze internet jest wszedzie (dokonczylabym: tam gdzie nas nie ma) zasieg jest juz naprawde niewielki i tylko pozna godzina wieczorna mozna zalogowac sie do sieci.
    Stracilam tez duzo nerwow jesli chodzi o obsluge klienta- telefony (wiecznie zajete), maile,proby zarzadzania kontem przez internet (tysiac kodow i hasel), na poczatku wygladalo to naprawde strasznie, potem odpuscilam i przyjelam iplusa takim, jakim jest :-/

    niepokoi mnie jedno-czy jesli tym razem skusze sie na blueconnecta nie bede tez zalowac? era, to dla mnie niewiadoma (i odstraszaja mnie opinie czytane tutaj)z iplusem, to jest tak, ze teraz moze byc juz chyba tylko lepiej-tylko jak po tym wszystkim przedluzac umowe????!!!!!!!!!! :))
    Zaletyjedyny plus, to ten w nazwie "iPLUS"
    Wadyjw +
  • ~Masiuk / 2012-02-14 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdy przychodzi do mnie rachunek za iPlusa np. do 10 listopada ma być wyslany rachunek . Ja zawsze dotrzymuje terminu ale gdy już wysle i jest po 10 listopada to przychodzi mi sms że "Prędkość zostala obniżona. Zamów dodatkowe MB." i do konca miesiąca dziala fatalnie. i to od pół roku mi się tak dzieje...
    CO MAM ZROBIĆ?
    Prosze pisać na gg.
    moje gg: 36329456
    ZaletyTroch szybki ...
    WadyZa drogi , zała obsluga klienta
    2 albo 3 lata
  • ~michalm7362 / 2010-02-18 21:48
    Ocena: 4.25 / 5
    nawet iplus sim data oferuje internet szybkości hspa+, lecz bez modemu:(ale 21 mb/s (tak naprawde to ok.12 mb/s)ale telefonie ma g.......
    Zaletyszybkosc 21 mbs w ofercie na karte
    Wadywysoka cena modemu, aktywacji, i oferty 21mbs
  • ~Mika / 2015-12-27 21:17
    Mam MixPlusa od bardzo dawna, chociaż regulaminowe doładowania skończyłam. Pomimo środków na koncie już trzeci raz w czasie ostatniego półrocza zostały mi zablokowane połączenia wychodzące. Po dwóch dniach od mailowego zgłoszenia tej sytuacji konsultantka pyta mailowo, czy problem jeszcze występuje. Ponieważ połączenia odblokowali dzień wcześniej i problem już nie występował kobieta odpisała, że skoro problemu już nie ma to nie mogą go przeanalizować. Żenada.
  • ~mikra / 2015-02-26 23:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałem z ich usług przez kilka lat, obecnie zmieniłem sieć i była to jedyna słuszna decyzja. Polkomtel to najwięksi złodzieje jakich spotkałem. Ostatecznie zawsze zedrą z człowieka kasę, tu nawet głupia reklamacja kończy się dość wysokimi kosztami połączeń. Mają totalnie gdzieś klienta, konsultanci nieżyczliwi i nieprofesjonalni, szczerze nie polecam
    Zaletybrak
    Wadykrętactwo i naciąganie
    5 lat, ostatnie 2 lata mix4 - 50 zł/msc
  • ~monika / 2016-07-27 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    uwazajcie na nich, stosuja kruczki banda naciagaczy! !moj maz wzial telefon na doladowania po 40 zlotych miesiecznie i po roku kazali mu placic po 80 niby ze jakiegos kodu tam nie wprowadzil po 63 dniach od zawarcia umowy na rozbicie doladowan,dobrze ze moj maz zostal jakos poinfirmowany chyba smsem bo inaczej bylaby kara umowna!
    ja tez wzielam telefon maja kiepskie telefony upadl mi i caly ekran rozbity ogolnie telefon porazka nawet zdjec nue moge robic bo jest problem z karta sd
    nastepny minus za brak mozliwosci dodzwonienia sie do nich
  • ~Monika / 2017-09-12 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem plusa od 2006r i mam wrażenie że stałych klientów traktuje się jak zło konieczne.Za 2 firmowe nr i Internet płacę 200zl miesięcznie.I to jest oferta specjalnie dla mnie.Do tej pory trzymałam się ich ze względu na zasięg i ten niestety się popsuł.Kontakt z biurem obsługi jest płatny a rozmowa z żywym człowiekiem a nie automatem graniczy z cudem.I uwaga na startery Plusha.Kupiłam córce.Miała wykupywać pakiet za 25 zł miesięcznie i mieć 10gb rozmowy i smsy bez limitu.Starter miał włączoną usługę BS co jak wytłumaczył mi pan na infolinii powoduje że zanim córka wpisze kod na pakiet karta zżera całe 30zl.Jak chce mieć pakiet musi najpierw wyłączyć dane komórkowe,doładować telefon,wprowadzić kod pakietu, sprawdzić czy działa i dopiero odblokować dane komórkowe.Zanim się o tym dowiedziałam straciła 60 zł.W salonie nikt nam tego nie powiedział.Czuję się oszukana.Gorąco nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4732
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306