strona 39 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »
-
~endrju / 2016-12-08 23:28
Infolinia 24h na dobę...czekam już 19 minut i słucham muzyczki a opłata leci, oto jakość obsługi w Plusie... -
-
~etranger / 2013-03-20 10:49
chyba najgorsza siec z jaka mialem , od 3 lat nie dostałem odpowiedzi na reklamacje , juz dawno zmieniłem operatora na innego a Plus co zrobil , niedostarczał internetu i jeszcze zerwał umowe z mojej winy bo mi nie dostarczył usługi , no to sie nadaje na film dla Barei, nastepnym wykreconym polecam sie dobrze zastanowic ZaletybrakWadyza mało liter zeby je wszystkie wypisac , dla mnie niedziałajacy złom2,5roku -
~Ewa / 2016-10-30 13:57
Plus to najgorsza opcja jaka mnie spotkała , zła obsługa klienta,na zwrot pirniedzy niby 7 dni trzeba czekac , a tak naprawdę to ciagle proszą o cierpliwość , gorzej trafić nie można , jedna wielka porażka. Z daleka od tej nie kompetencji . kompletne zero. ZaletyBrakWadySame wady -
~eweina / 2012-02-18 18:31
internet Plusa to dno
absolutnie nie polecam!Wadysame minusy3 lata -
~faeton / 2011-08-27 23:57
A jak to wygląda w praktyce? A no tak, że ani modemu, ani większego limitu nie ma. Czyli jeśli mam iPlusa za 60zł, to dostaję 7GB, i ani bajta więcej. Zgroza, plus jeszcze mam abonament na telefon, co w sumie wychodzi 130zł samego abonamentu na miesiąc. Pomimo tego, że w 10 miejscach na ich zamotanej stronie można znaleźć informację, że stali klienci dostają więcej. Co do maksymalnej prędkości pobierania danych, jeśli już wyciągnie się od nich tą informację, bo jeden konsultant podaje, że nie ma ograniczenia, inny, że 2Mb/s, jeszcze inny, że 3Mb/s, to jest ona zatrważająca, i stali klienci dostają mniej Mb/s, a ostatnio informacja o maksymalnej prędkości znikła z ich stron. Tak czy inaczej, jak obcięli mi do tych 2Mb/s, tak żadna zmiana abonamentu nie pomaga. Zasięg też jest kiepski, w środku 350 tysięcznego miasta mam zaledwie 22% sygnału, choć bym nie wiem co robił z modemem, jednym, drugim, czy trzecim. Oczywiście konsultanci iplusa, stwierdzili, że to usługa internetu mobilnego i połączenia musi zrywać, i może wcale nie działać. Już o dodatkowym GB za 25 zł, nie wspomnę. Jak tylko skończy mi się umowa, zrywam z tą siecią. Rozjeżdżałem się trochę, i za tą cenę można mieć internet radiowy bez limitu GB. ZaletybrakWadycena, kiepska jakość połączenia, koszmarnie niski limit GB, całkowite olewanie zgłaszanych problemów6 lat -
~Falbala / 2016-04-13 21:17
Żenujący serwis. Pobierają opłaty za usługę, której nie świadczą! Obsługa Klienta nie potrafi samodzielnie mysleć i polega na spławianiu i odpowiedzi w stylu "kopiuj-wklej". Dzięki ale ja się z PLUSA wypisuję. ZaletyBrakWadyUsługi nie są świadczone wcale, bądź ciągłe problemy z połączeniami roamingowymi, BOK jest żenujący, jak gadanie ze ścianą. -
~Figo / 2014-12-30 18:01
Zauważyłem że od pewnego czasu firma plus działa jak bandyta. Zapytałem w punkcie obsługi czy były ostatnio jakieś zmiany i dowiedziałem się że była to firma państwowa, a od 2012/2013 została przejęta przez Solorza, tego od polsatu. Jeśli to prawda, to przecież trzeba się zorganizować i "podziękować" szmacie i paru innym pracownikom zarządzającym. Nie sądzicie ? Komunie daliśmy radę, a takiemu ... nie damy i pozwolimy żeby nas okradał i traktował jak gnoi ? ZaletyżadnychWadywadą jest że takie gówno jak Plus istnieje4 / 60 -
~fuck plus!!!! / 2012-06-29 12:07
Ej ludzie pomyślcie sobie że pare dni temu miałem zasięg i w ogole dało się wysylac sms i wszystko.. a dziś nic nie mogę zrobić. raz mam zasięg ale i tak nie mogę wysyłać sms ani dzwonić. a jak wchodze do domu co powinienem mieć ten zasięg to i tak w ogole go nie ma. co mam z tym robić????!!!! nawet kupiłem już nowa karte z plusa bo myślałem ze moja jest popsuta ale, na tej drugiej jest to samo:((((((((((((((( Wadyzasięg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!2lata 9zł.. -
-
~Gosia / 2009-09-19 20:27
od początku nie działał, przemęczyłam się pół roku w czerwcu skorzystałam z ich ,, uczciwości'' i wypowiedzialam umowę nie akceptując nowego cennika, od tej pory cały czas bezczelnie chcą mi wmówic że pismo o mozliwości wypowiedzenia umowy bez konsekwencji otrzymałam z innym rachunkiem, więc nie dość że placiłam pół roku za niemanie internetu to jeszcze próbują naliczyc karę za zerwanie umowy, ale kłamstwo zawsze ma krótkie nogi, w kazdym razie iPlusa nie polecam / no chyba że ktoś nie ma problemów a bardzo chciałby je mieć/ ZaletybrakWadysamezbyt drogo -
~gość / 2016-03-16 08:32
Najgorsza sieć w tym kraju. Bandyci, oszuści i złodzieje. Nie bierzcie u nich żadnej oferty. ZaletybrakWadywystawiają faktury z kosmosu i mówią że trzeba zapłacić. -
~grażyna / 2016-12-28 16:43
ocena jeden w skali szkolnej dałam telefon do reklamacji 3.09.2016 r dzisiaj mamy 28.12.2016 r a w punkcie plusa w Przeworsku dowiedziałam się że jak chcę telefon to mam sobie zadzwonić do producenta więc wynika z tego że klienta mają w czarnej d. -
~Grażyna Muszyńska / 2014-04-24 12:10
Moje doświadczenia z PLUSEM są zarówno pozytywne jak i negatywne. Wyjątkowo negatywne doświadczenia związane są z punktem sprzedaży PLUS Żywiec ul. Wesoła 1. W 2013r złożyłam rezygnację z dalszego korzystania z internetu ponieważ oferowano mi dużo gorsze warunki. W tym samym roku podpisałam umowę na usługi telefoniczne, aparat telefoniczny który otrzymałam był zawilgocony z winy złego przechowywania przez salon gdy zgłosiłam reklamację nie uwzględniono jej zmuszając mnie do kupna nowego aparatu. Wobec tych faktów związanych z umową na usługi internetowe i telefoniczne złożyłam reklamacje w obu sprawach do dyrekcji generalnej w Warszawie.
Zmieniłam również salon obsługi na punkt PLUS w TESCO Żywiec. Od tego momentu moja opinia zmieniła się diametralnie ... jakbym przeszła do innej rzeczywistości.NIE PRZESADZAM.
Przedłużyłam umowę na usługi internetowe telefonicznie, otrzymałam dużo korzystniejsze warunki.
Sprawę telefonu załatwiono również pozytywnie. Pani Agata Borowska do spraw współpracy z Instytucjami Konsumenckimi wykazała się wyjątkową empatią i uczciwością, wyrównują mi szkody materialne i moralne. Panie z punktu sprzedaży w TESCO okazały się przykładem profesjonalizmu, kultury i bezinteresownej pomocy. W dzisiejszym świecie bezwzględności i nieuczciwości znalazłam właśnie w PLUSIE wartości moralne za które szczególnie jestem wdzięczna. Aby uczulić i zachęcić innych do wytrwałości w szukaniu sprawiedliwości i bezwzględnego tępienia nieuczciwości. Dyrekcji PLUSA zależy na pozyskiwaniu klientów a nie na ich utracie. Potrzebne są jej informacje rzetelne i uczciwe.
Pamiętajmy że wszędzie są różni ludzie ci z "cienia" i ci ze "światła".Zaletymożna się dogadaćWadyniekompetentni pracownicy w punktach obsługi klienta -
~Henryk / 2016-11-07 19:03
Rok temu zmieniłem internet na Lte plus.Od tego czasu męczę się.Rano szybkość ok 16Mb/s,
wieczorem tragedia 0,5 Mb/s.Problemy z otwarciem strony.Wytrzymam jeszcze rok do końca umowy.ZaletybrakWady bardzo słaba prędkość,a nadajnik w odległości 200 metrów na wieży kościoła.Rok korzystam.Płacę 40 zł za 80 Gb.Mam 50% ulgi,bo mam TV POLSAT. -
~Hugo / 2016-07-10 03:59
W kwitniu zakupilem starter wraz z doladowaniem do telefonu oraz do internet. zalaczone instrukcje do doladowan sa nieklarowne w zwiazku z ty okazalo sie ze doladowania do internetowej karty poszly na telefoniczna. obsluga klijenta jest niekomunikatywna, nie odpowiada na pytania tylko powtarza utarte slogany I zadaptowane przez plusa. w zaden sposob nie stara sie zalatwic sprawe pozytywnie dla klijenta I tylko stara sie uniknac wszelkiej odpowiedzialnosci. radze nie dotykac plusa I niedac sie zwabic jakims wydajacymi sie atrakcyjnymi ofertami gdyz mozna zaplacic duzo wiecej nniz sie wydaje.
-
~ilona / 2017-01-02 12:37
co za oszusci, wysyłają smsy za które karzą sobie słono płacić! człowiek jest nieświadomy do momentu dostania rachunku, kiedy to okazuje się, że pracujesz pół miesiąca na telefon :( ZaletybrakWadyj.w. -
~Jacek / 2016-10-22 11:09
Nie zarejestrowałem starego numeru i nie mam żadnej pomocy na infolinii...znów zaladowalem konto wybrałem opcje za 35 płn za free wszędzie i znów pożera mi resztę środków w sposób expresowy ta sieć to oszustwo w oszustwem ZaletyBrakWadyDużo drogo i bez pomocy3 lata -
-
~jacekplacek / 2016-01-19 18:04
Generalnie wsyzstko fajnie. Umowa podpisana. Telefon dostalem za 1zl.
Natomiast infolinia totalna porazka. Wlaczja przy podpianiu umowy jakies czasoumilacze ktore pozniej trzeba wylaczac i to platnie !! Pan na infolini nie uprzejmy wrecz krzyczal.
Wczesniej bylem w play i bylo ok. NIE POLECAM !!Zaletycena telefonu, ofertaWadyobsługa klienta2 tygodnie -
~Jaro / 2016-02-13 19:39
Dupny Plus przechwalający się jako lider LTE a nie potrafi nawet bez limitu * dać internet w abonamencie swoim klientom. Mam abonament i najwięcej ile mi mogą dać to 3Gb śmiech na sali. Po za tym jako ajfonowiec jestem nie dopieszczony w tej sieci i powoli wygaszam umowę i pakuje walizki tyle z tej sieci... ZaletyZasięg w miaręWadyBrak ofert konkurencyjnych na Polskim Rynku, Sieć po tyłach5lat -
~Jerzy / 2016-09-09 19:56
Totalny niewypał OSTRZEGAM !!!!!!!!!NOWO WSTĘPUJĄCYCH Jak nie chcesz mieć kłopotów to omijaj tego operatora jak najdalej . Nie dosyć ,że słabe zasięgi to mało produktów w abonamencie w stosunku do innych operatorów .Szykanują klienta Obsługa klienta poniżej podstawowej zasady. ZaletyżadneWadyCo tylko można sobie wyobrazićPróbowałem i do dzisiaj tego żałuję!!!!!!!!!!!!!!! -
~Jimmy_24 / 2013-05-02 18:51
Przestrzegam przed salonem PLUS we Wrocławskiej Magnolii !!!
W telegraficznym skrócie… Podpisałem umowę, dostałem telefon Samsung SGSII. Od początku był uszkodzony. Zawieszał się tak, że tracił kontakt ze światem (czarny wyświetlacz, brak dźwięków, wibracji). Jednak osoba dzwoniąca miała sygnał zgłoszenia.
Pierwsza reklamacja, na polecenie w/w salony była przeprowadzona przez Multiservis. Nic nie pomogło. Druga już we wspomnianym salonie PLUS też nic nie zmieniła. Po trzeciej teoretycznie została wymieniona płyta główna, jednak w tym przypadku w najzwyklejszy zostałem oszukamy przez pracownika PLUS’a. Dopiero 4 reklamacja przyniosła oczekiwany skutek, wymianę płyty głównej.
O pracownikach, totalnie niekompetentni do tego stopnia, że przez telefon Pan zaproponował mi wymianę karty SIM, jako możliwej winnej awarii. Jak przyjechałem po odbiór okazało się, że muszę zapłacić. Od trzeciej reklamacji byłe obsługiwany w większości przypadków przez kierownika p. Jacka C. Nie życzę nikomu kontaktów z tym Panem.
Podsumowanie. Telefon mam od stycznia, w tym czasie 7 tyg. spędził w serwisie Szanowny kierownik wziął się do pracy po kontakcie z jego przełożonym. Wnioski wyciągnijcie sami.
P.S. PLUS powiedział, że ich ta sprawa nie interesuje, bo oni nie rozpatrują skarg dotyczących aparatów telefonicznych ;)ZaletybrakWadyjak wyżej5 miesięcy
strona 39 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- nastepna »