Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~wściekła / 2014-11-09 13:45
    Złodzieje i krętacze! Jaki szybki? W ogóle nie działa, jest beznadziejny!
    Szybkie łącze i limit 35 giga to ściema i kłamstwo, które kosztuje mnie 80,- PLN miesięcznie!
    Nie dajcie się nabrać!
    WadySAME WADY
    1 rok
  • ~wściekły nowy naiwny abonent / 2016-03-30 20:53
    Ocena: 1.75 / 5
    witam wszystkich rozgoryczonych - nie mogę sobie wybaczyć, że wcześniej nie trafiłem na tę stronę! Żenada! dział obsługi klienta to porażka- totalna ignorancja i bezczelność. Zachciało mi się zmienić operatora na polskiego PLUSA, bo to tak teraz patriotycznie. Przeniosłem numer uzyskując wszelkie akceptacje poprzedniego operatora co do zachowania dotychczasowego numeru ale Plus już czwartą dobę nie aktywuje mi mego starego numeru!! - SKANDAL !! Wszelkie próby uzyskania informacji poprzez infolinię działu obsługi klienta jak również poprzez logowanie się na stronie bok@plus.pl pozostają bez echa.W normalnym świecie to nienormalne i niedopuszczalne. Gdyby był to klient biznesowy to takiego operatora puścił by z torbami co by mu się należało. Przychylam się do postu aby przyłączyć się do pozwu zbiorowego przeciw takim skur...lom. Odradzam każdemu niezdecydowanemu to dziadostwo.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~yacki / 2013-04-05 14:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem kilkuletnim klientem PLUSA. Chciałem przedłużyć kolejną umowę z nowym smartfonem Samsung Galasy III Mini o kolorze białym. Ponieważ nie było białego w ofercie sklepu internetowego plusa, skontaktowałęm się i po potwierdzeniu konsultanta, że biały jest w magazynie poprosiłem o przesłanie smartfonu w kolorze białym. Niestety przysłano mi w kolorze czarnym. Po interwencji telefonicznej kazano mi telefon odesłać, ale na mój koszt. Dlaczego mam płącić za nieudoloność i brak kompetencji pracowników sklepu internetowego? Widoczny jest brak dbałości o stałego klienta, który wywiązyje się ze wszyctkich zobowiązań wobec operatora.Czas przesyłki i ewentualnego odesłąnia białego smartfonu uniemożliwia też korzystanie z połącze w założonym przeze mnie terminie.
    Wadyniewłaściwy kolor
  • ~yem / 2014-09-21 11:37
    Ocena: 2.00 / 5
    beznadziejny , nie polecam , używam go 13 km od centrum Warszawy , 2 km od stacji bazowej w Sękocinie St. i Lesznowoli , co chwilę nie mam połączenia , raz jest a raz go nie ma , zasięgu LTE mimo że mieszkam nie w Biesczadach a praktycznie kilka km od granic W-wy : brak , reklamacje nie pomagają , muszę się wspomagać internetem z komórki innej sieci , bo ten z urządzenia dedykowanego do transmisji czyli z rutera dostarczony przez Plusa jest b.zawodny.
    Zaletybrak
    Wadynie działa bardzo często , słaba jakość transmisji , wolny i zawodny
    12 miesięcy
  • ~zakret / 2016-10-23 20:06
    Ocena: 2.00 / 5
    posiadam lte z routerem na komputer stacjonarny, niestety sprzedawca przy podpisywaniu umowy nie poinformował, że zasięg w m,ojej miejscowości jest słaby i szybkość pobierania najczęściej nie dochodzi do 1mg/s. Tak więc internet służy mi tylko do przeglądania stron bo jak chcę coś pobrać to trzeba wziąć solidna dawkę środków uspokajających. Tak więc jak nie mieszkasz w dużym ośrodku to nie polecam, ja czekam na koniec umowy aby zmienic źródło internetu niestety muszę pomęczyć się jeszcze rok
    Zaletymały router
    Wadyszybkość pobierania
  • ~Zbigniew / 2017-04-13 09:10
    tragedia, już nie jestem u nich a cały czas dostaje rachunki, jako informacje zwrotne za co za jaki okres czasu, dostaje odpowiedz "za usługi telekomunikacyjne naliczone prawidłowo". i straszenie komornikiem, wpisaniem do KRD, i co już jest śmieszne straszą mnie ze niezapłacenie otrzymanych rachunków spowoduje wyłącznie mnie z ich usługi, tylko jakiej jak nic nie mam u nich, trzy lata temu wmawiano mi że ten szmelc z chin jest to telefon zgodnie z rozmową telefoniczną umową SONY,żałosne, dodatkowe usługi wysoko płatne(np. randki w ciemno) miałem w każdym punkcie plusa wyłączyć, miała to być formalność, wyłączyłem po kilku tygodniach gdy w końcu dodzwaniając się pod podany numer, a słuchając proszę czekać i muzyczki też mnie dużo kosztowało, w punktach plusa gdy przyjdziesz podpisać umowę bardzo mili, gdy przyjdziesz się coś dowiedzieć np.dlaczego rachunki takie wysokie miało być inaczej, są niegrzeczni, zdenerwowani a ja tam pytając się grzecznie często słyszałem "ja nie wiem za co ale trzeba płacić płacić, ja tego przecież panu nie zapłace". i jakieś straszenie komornikiem. Jak w XXI w taka firma może istnieć. Słuchając dokładnie doradcy plusa wypowiedziałem umowę, dostałem karę 141zł za zerwanie umowy, uwierzyłem doradcy nie sprawdziłem zabrakło coś dwóch miesięcy moja wina zapłaciłem. Tłumaczenie tej kary było jeszcze bardziej żałosne, "pewnie pan nie zapłacił faktury której pan nie dostał, i uznano to za wcześniejsze zerwanie umowy, powinno się płacić faktury których się nie dostało" Mam takie odczucia że przez te trzy lato w porównaniu z innymi operatorami zdrowo przepłaciłem, nie jestem u nich a dostaje noty do zapłaty za usługi" naliczone prawidłowo", nic nie wiem i nic nie chcą mi powiedzieć " naliczone prawidłowo" płacić, nie wiem co dalej, Dziękuję to tak w dużym skrócie.
    Zaletyplus jest tylko w nazwie ostrzegam przed nim.
    Wadysłabiutki Internet, chamska obsługa przy zadawaniu pytań " za co", "dlaczego miało być inaczej", totalne robienie klientów w konia,
  • ~zbyszek / 2014-08-30 23:55
    Przykro mi to stwierdzić ale to złodziejska firma.Pozostało mi na koncie kilkanaście złotych a oni zablokowali moje pieniądze rządając doładowania konta.Złodziej choćby nosił białe rękawiczki i muszkę zostanie tylko złodziejem.To przykre ale prawdziwe
  • ~zip / 2016-02-05 16:57
    zenada totalna juz nawet nie zamierzam rozwijac wypowiedzi, nie polecam
  • draft / 2008-09-16 08:37
    Poszedłem w Kutnie do punktu Plusa żeby skonfrontować czy internet jakoś działa na moim
    terenie.Wziołem pakiet iplus,nastĘpnego dnia chcę oddać żeby nie przeciągać czasu i tu
    dopiero zaczynają się schody. Promocja promocją a i w Plusie możesz być naciągnięty.
    Na Pl. Piłsudskiego 13 sprzedawca wlepił mi umowę stałą. Dodatkowo na czas nieokreslony.
    Chociaż promocja trwa. Gdyby tak pracował transfer danych jak kilka kilometrów dalej
    to nigdy bym się z tego nie wycofał.
    Pomimo ze bardzo przyjaznie rozmawia mi się z konsultantem Plusa to i tak jest przykre
    jesli sprzedawca wycina klienta na minę
    Wadyporozumienie z handlarzem
    2 dni
  • kasiakrol / 2009-04-18 14:26
    GORSZEGO DZIADOSTWA W ŻYCIU NIE WIDZIAŁEM .SPRZEDAWCA ZAPEWNIAŁ ŻE LIMIT KTÓRY MAM W ABONAMENCIE SPOKOJNIE STARCZY NA MIESIĄC .A TU PO TRZECH DNIACH INTERNET UMIERA .ŻÓŁW JEST SZYBSZY NIŻ TEN IPLUS. PLUS OSZUKUJE SWOICH KILKULETNICH KLIENTÓW .NIGDY WIĘCEJ NIC NIE WEZMĘ Z PLUSA ,KUPA OSZUSTÓW ,NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ;.NIC DODAĆ NIC UJĄĆ BEZNADZIEJA.TEN INTERNET TO DROGA PRZEZ MĘKI.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyDŁUGO BY WYLICZAĆ
    4 MIESIĄCE
  • kot1086 / 2008-12-12 20:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Iplus to njgorszy internet jaki można sobie wyobrazic. Mam iplusa od 4 m-cy wieza stoi 4km od mojego domu a zasieg mam 1 max2 kreski edge. Nieche sie laczyc rozlancza sie predkosc sciagania przy nie obnizonej predkjosci wynosi 888 bajtów nie bierzcie iplusa odradzam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyzero
  • ~a. / 2014-04-12 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie przyjmuje reklamacji. Rozpatrywanie reklamacji trwa minimum 30 dni. Nie można w ogóle skontaktować się z działem rozpatrującym reklamacje. Konsultanci nie przyjmują reklamacji. Odsyłają do BOK (biuro obsługi klienta), a stamtąd wysyłają lakoniczna informacje, że reklamacja jest przekazywana do odpowiedniego działu i zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni. To pełne lekceważenie klienta i arogancja.
    Nie możemy od ponad miesiąca doprosić się przesłania faktury dla firmy.
    Odradzam PLUSA stanowczo.
    ZaletyBrak
    WadyArogancja konsultantów i pełne lekceważenie
    1 rok internetu
  • ~Adam / 2017-08-23 11:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet działa tak wolno ze ledwo załadowałem tą stronke.Stanowczo odradzam
  • ~adi / 2016-12-08 11:48
    Ocena: 2.00 / 5
    tna transfer, wyłączają pakiet bez limitu, włączają niepotrzebne pakiety trzeba musi tego pilnować, dziadostwo
    Zaletydużo obiecują, cena niska 65zł
    Wadytną trasfer, wyłączają pakiet bez limitu, ciągle włączają niepotrzebne pakiety,
    6 miesięcy
  • ~agatgo / 2009-04-16 12:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Co tu dużo mówić... przy zakupie sprzedawca jest super miły,najwyższy abonament,najlepszy modem a to guzik prawda... Chodzi jak żółw,nie wszędzie jest zasięg choć byłam zapewniana,ze na mojej ulicy jest swietny....kolejna Umowa podpiisana na 2 lata a mnęło dopiero 8mc...
    Zaletynie zauważyłam,moze atrakcyjny sprzedawca
    Wadyjw.
    8mc
  • ~Al Idrisi / 2016-05-24 22:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Na plus to tylko cena a reszta wielkie nieporozumienie. Wykupiony maksymalny pakiet LTE w ofercie z telefonem i telewizją. Filmy na youtube da się oglądać tylko w niedziele o 6 rano. Transfer poniżej jakiejkolwiek przyzwoitości. "Uprzejma" Pani poinformowała że tylu jest użytkowników w Zduńskiej Woli że tak musi być i że trzeba czytać w umowy bo Oni nic nie gwarantują. Chińszczyzna na Bazarze u "ruskich" jest lepsza.
    ZaletyBrak
    WadyDa się czasami całą stronę www z uruchomić.
  • ~ALEKSIJ / 2012-01-19 10:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Czy jest jeszcze ktoś kto dał się namówić na pseudo fakturę online? Po pierwszym telefonie miałem dostać kod dostępu do e-faktury lecz nie dostałem ,po jakimś czasie dostałem smsa ,że faktura jest do wglądu.Więc zadzwoniłem z prośbą o kod-nie dostałem,zadzwoniła inna osoba z mojej rodziny-wynik nie dostałem kodu dostępu, czwarty telefon(każda rozmowa kosztuje) w końcu ktoś się zlitował.Otrzymany kod okazał się jednak błędny,więc telefon z prośbą o przysłanie faktury pocztą-niestety nie doczekałem się.Faktura została wysłana dopiero gdy zadzwoniłem jeszcze raz,lecz w między czasie ZABLOKOWANO MI NUMER.Podsumowując wykonano 6 telefonów ,tylko po to ,żeby pozwolono mi zapłacić fakturę. Nie wiem jak często się coś takiego zdarza ale ostrzegam !
  • ~andrzej / 2016-04-19 21:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Obciążają moją Mamę za sms-y, które rzekomo wysyła pod nr stacjonarne na drugim końcu Polski. Na pierwszej fakturze były to 3 różne numery. W związku z tym, że Mama ma 81 lat nie bawi się w wysyłanie sms-ów (jest po 2 udarach i Kraszewski szybciej by pyknął powieść niż Mama sms-a, którego nie umiałaby wysłać). Sprawdziłem skrzynkę nadawczą (żaden sms nie wyszedł). Sprawdziłem numery . Niestety, wg informacji miłej pani w telefonie okazało się, że takie numery nie istnieją. Hura. Reklamuję. I co ano ...mamy bilingi, z których jasno wynika, że starsza pani śle sms-y pod numery, których nie ma...., bo nie wie co robić z emeryturą. Reklamacji nie uznano - możemy iść do sądu. W następnym miesiącu firma znowu wystawiła fakturę, w tym - oczywiście - za sms-y.
    Zaletyfaktury dochodzą przed terminem zapłaty
    Wadyprzychodzące faktury za fikcyjne usługi, traktowanie wieloletniego klienta jak idiotę
    za długo, za dużo, nie pamiętam
  • ~Andrzej / 2017-02-22 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy net jaki kiedykolwiek miałem 150 m od anteny i pobieranie o,o2. meg. żenada
  • ~andrzej / 2017-07-31 21:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Raz już pisałem. o sms-ach, które nie wysyłano, a za które obciążano mój rachunek. Później zaczęto mnie obciążać transmisjami pakietowymi, czyli za internet. Rozwiązałem z nimi umowę. Jestem już wolnym człowiekiem. Uświadomili mi to, kiedy przysłali mi fakturę vatowską opiewającą na kwotę 0.00 złotych. Pójdę do ich punktu obsługi klienta i ją zapłacę.
    Zaletyz siedmiu grzechów głównych obcy jest im gniew
    Wadypozostałe 6 grzechów
    korzystałem za długo, płaciłem za dużo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306