chcem ostrzedz wszystkich internałtów przed LTE z plus oferowali i zapewniali mi 32BG szybkości a okazało się że czasami najwyżej 1GB miałem tak słaby zasięg, oczywiście można oddać po 7 dniach niestety oni nie przyjmuja reklamacji a zakup LTE spóźnia się niemal do ostatniego dnia by niedać klientowi czasu na reklamację, teraz muszę wejść na drogę sądową by mi nie naliczali płatności za to co nie mam . LTD u mnie nie działa a zapewniali doskonałą jakość niedajcie się nabrać
Zaletypłacę zato co niemam
Wadybadziewie bez dobrego zasięgu
3 miesiace z 50zł miesiecznie
~szkworc / 2015-03-03 22:49
Ocena: 3.00 / 5
Internet LTE z brakiem limitow? KŁAMSTWOO! w mojej miejscowosci klijentow na internet tak nalapali ze nie moga dac rady w obsluzeniu ich! Na reklamacje odpowiedzieli ze musza "Rownowazyc Lacze" Z kolei telefon, jak sie nie upomnisz to niemasz- 3 miesiace gratis? zeby dostac cza reklamacje pisac.
ZaletyJakies sa
WadyStrasznie nieslowni, Balagan w papierologi czy celowe wybiegi?
8 miesiecy
~sztuczny / 2008-04-20 13:18
Ocena: 1.25 / 5
Jedna rzecz... używałeś SIMdaty ? byłeś zadowolony ? ... jeśli tak nie przechodź na iplus abonament myśląc że będziesz miał stały internet ... to tylko tańsza wersja SimDaty... płacisz i tak dalej za dane przesłane a nie za abonament.
Zaletybrak
Wadylimit, beznadziejna obsługa, KŁAMSTWO sprzedawców, infolini, i serwisów... w sprawie limitu 1G
4 dni
~Szymon / 2016-03-29 09:28
Ocena: 1.25 / 5
Wziąłem internet na próbę. Na mapach oczywiście pokazuję, że łanie pięknie nawet LTE dochodzi na moją wioskę. Jednak rzeczywistość była inna. Totalna porażka! Oczywiście internet był brany z modemem zewnętrznym na budynek. Nawet danie masztu 1,5 metra nad dach nic nie pomogło. Na dodatek ukryte koszty które muszę płacić... Masakra
Obsługa w punktach skandalicznie niemiła. Zachowują się jak by Klient był wielkim nieszczęściem jakie się pojawiło w punkcie obsługi.
Poprosiłem o kopię umowy, trwało to 2 tygodnie, i nie mogłem otrzymać PDF-a jak poprosiłem. Koniecznie muszą przysłać makulaturę pocztą.
Za pierwszym razem nie udało im sie zidentyfikować, że adres korespondencyjny jest inny niż zameldowania i wysłali na zameldowania.
Zgłoszony problem techniczny z kilkugodzinnym przestojem w dostawie usług spotkał się z taką ilością szczegółowych pytań, że wygląda jak by plus nie miał żadnej infrastruktury, która pozwala monitorować co się dzieje w sieci. Totalna bieda. Zapytałem "specjalisty" z obługi klienta czy może mam mu też powiedzieć co spowodwało przestój sieci.
Niestety podpisany cyrograf nie pozwala się uwolnić od tej sieci.
ZaletyBrak
WadyOpłata za wymianę karty sim na inny rozmiar 25zł. Miałem mikro SIMa, a nowy telefon jaki sobie kupiłem (w sklepie nie od plusa) potrzebował nanoSIM. Skasowali mnie 25zł. Podobnie.. drugie 25żł przy wymianie karty jak zmieniłem iPada na nowego.
DOdatkowo po wymianę SIMa trzeba stać w kolejce. Jak by to był wielki problem zamówić inline i aktywować przez telefon. Bieda jak chodzi o organizację.
~Tadeusz / 2017-04-26 21:16
Ocena: 2.25 / 5
Najgorszy internet jaki miałem.W 21 wieku taki net to porażka
Zaletyniska cena i to wszystko z zalet
Wadymnóstwo
~Tak_tu_jest_ / 2016-12-13 13:59
Ocena: 1.75 / 5
Słaby sygnał w budynku. LTE brak. Cena 50 zł za 50Gb.
ZaletyMobilność.
WadyBrak zasięgu LTE.
Testowane 6 dni. W Różnych miastach. Śląska. Bytom ,Ruda Śląska ,Radzionków, Zabrze.
~tensan / 2008-05-20 12:55
rekąpensują sobie awaryjnym łączem za które klient musi płacić słono,czyli robia tak aby nie było dobrego zasiegu bo to leży w interesie POLKOMTEL .Słodko mówia gdy świerzy klient a po podpisaniu obudzicie sie z ręką w nocniku.Numer docelowy 123 jest płatny i to niezależnie od tego czy to jest reklamacja czy brak innej mozliwości dostepu do interenetu.JAK WYNIKA Z OPINI POSIADACZY TO SIEĆ POLKOMTEL OPIERA SIE NA REGULAMINIE ,KTÓRY TAK NAPRAWDE NEGUJE ZASADY UMOWY ,KTÓRĄ PODPISUJECIE.KONSULTANT TEŻ KOSZTUJE A WASZ CZAS ,KTÓRY POŚWIĘCACIE NA REKLAMACJE WCALE NIE JEST BRANY POD UWAGE I WASZE PROBLEMY ZWIĄZANE Z DOSTĘPEM I JAKOŚCIĄ USŁUG.TO SIĘ NADAJE DO ZASKARŻENIE DO TRYBUNAŁU EUROPEJSKIEGO.
Zalety------
WadyMiła obługa przed zawarciem umowy.
12
~titooo / 2014-09-18 10:00
Ocena: 1.25 / 5
Sygnał internetu CAŁY CZAS ZANIKA !!!. Nie jest to wina urządzenia bo sprawdzałem na karcie innego operatora i było ok. Moja odległość od BTS Plusa - ok. 200 metrów, bez jakiś przeszkód typu budynki czy drzewa. Odradzam PLUS'a jako dostawcę internetu - na prawdę szkoda kasy na abonament za coś co prawie nie działa i nerwów.
Zaletynie ma
Wadysygnał internetu - jego moc i zasięg
prawie rok, za 49zł - BARDZO ŻAŁUJĘ
~Tomasz / 2016-10-26 21:08
Ocena: 1.75 / 5
Mam plusa na kartę, załadowany 150 zł, ważność konta prawie jeszcze rok a właśnie dzisiaj bez żadnej informacji zostałem zablokowany. Mogę tylko odbierać. Nie tylko ja bo słyszę, że u innych osób dzieje się to samo. Nigdzie żadnych info co się dzieje. Od 10 lat mam tam numer ale to co zrobili teraz przekracza jakąkolwiek przyzwoitość. Dodam, że telefony abonamentowe działają normalnie.
Zaletyżadne
Wadynie działa
ponad 10 lat
~tomus3153 / 2009-05-01 13:25
Ocena: 1.00 / 5
Mam to coś już ponad rok.Wcześniej nie miałem innej możliwości podłączenia neta.Dlatego się skusiłem,a teraz żałuje.Miesiąc temu podłączyłem normalnego neta:1MB za 55 zł.Śmiga jak talala.Chciał bym zakończyć tą nie równą walkę z iplusem ale nie chce płacić kary.dlatego poczekam do końca trwania umowy.Ludzie nie bierzcie tego g...a.
Zaletytylko takie że można wszędzie wziąść.ale nie jest powiedziane ze będziesz miał zasięg.
Wadysame minusy
o 13 m-cy za długo
~tpa / 2013-07-23 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Jezeli chodzi o dostep to www to nie mam specjalnie zdania poniewaz nie uzywalem. Moge jedynie opisac jak dziala dostep do PLUS24. jezeli zdecydujecie sie na elektroniczne faktury to robcie kopie kazdego mieciaca razem z kopia rapotu o wplacie. Ja poprosilem o zawieszenie konta w punkcie w Arkadii poniewaz wyjezdzalem na dluzej. Jak sie okazalo konto nie zostalo zawieszone bo pracownik Plusa popelnil jakis blad w wypelnianiu wniosku. Nie zostalem o tym zawiadomiony i naroslo mi zadluzenie. Plus rozwiazal umowe i zamknal elektroniczny dostep do faktur. Nie moglem sprawdzic czy naliczony dlug jest prawidlowy bo faktury ktore dostalem listownie byly kompletnie nieczytelne i balaganiarskie. Na prozbe o szczegolowe, powiedziano mi ze za kazda jeszcze bede musial doplacic 5zl. W "Arkadii" nie mieli dostepu do konta, powiedzieli ze w "salonie". W "salonie" powiedzieli ze beda miec dostep jak zaplace. Zrezygnowany zaplacilem ale jeszcze doliczono mi prowizje (! )za fakt wplacenia?! Oczywiscie nie bede juz nawet probowac sprawdzic czy prawidlawa sume mi naliczono. Nikt nie uwazal nawet za stosowne przeprosic za niekompetencje pracownika w Arkadii. Jednym slowem absolutnie nie polecam tej siatki. Sa znacznie lepsze uslugi w innych. W Plusie panuje niekompetencja, lekcewazace i niegrzeczen traktowanie klienta i techniczne zacofanie. Po ponad dwoch latach z przyjemnoscia przenioslem sie gdzie indziej.
Zaletyzadnych nie ma
~trelan / 2008-06-16 22:14
Kiedy wybierzecie coś z operatora to zanim to zrobicie zorientujcie się kto jest promotorem akcji danej sieci.Dużo jest pośredników i nadal stosuja te same chwyty reklamowe a ludzie wierzą bez granicznie.Zawioda się to bedzie za późno ,zresztą jak zawsze polak mądry po szkodzie.A później płacxz i rozpacz. to chodzi aby polaka wykończyc takimi chwytami ironicznymi jakimi sa regulaminy.
Zaletytylko nadzieja
Wadytak dużo na 100 procentów
8dni
~ula / 2014-10-09 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Kupilam pakiet cyfra w plusie. Nie poinformowano mnie o module do hbo go i ipla ktory kosztowal 10 zl a teraz mam zaplacic 49 zl. Sprzedawcy w plusie w Galerii RUmia sa niekompetentni, nie doinformowani i nie informuja klienta o wszystkim w ofercie. Nie przedluze z nimi umowy
tydzien
~User5 / 2008-12-11 22:25
Jestem nieszczęśliwym posiadaczem Iplusa od półtora roku,żeby dokładnie opisać tę usługę musiałbym użyć wulgaryzmów,to jest poprostu nie do opisania.Mieszkam w małym miasteczku,gdzie nie wszędzie można mieć internet na kablu,zmuszony byłem kupić internet bezprzewodowy,wybrałem iplusa gdyż cenowo była to najlepsza oferta,sprzedawcy zapewniali mnie że wszystko będzie działać super,zwłaszcza kusząca była prędkość 256kB/s,wydało mi się to całkiem niezłe więc się skusiłem.Na początku tj,przez kilka miesięcy działało względnie,mam na myśli to że niebyło problemów z połączeniem o każdnej porze dnia(co do prędkości to rozczarowałem się od samego początku bo maksymalny download jaki udało mi się osiągnąć to 17kB/s,ale nieznałem tej technologii,poczytałem trochę i okazało się że tak ma być.)potem zaczęły się problemy,w godzinach szczytu tj.między 15:00 a 22:00 coraz trudniej było można nawiązać połączenie,a jeżeli już to w krótkich sesjach bo potem zrywało.Wykonałem dziesiątki telefonów do działu technicznego,za każdym razem był reset linii,reset modemu ustawień itd.pomagało na krótko.Wkońcu doszło do tego że w ciągu dnia w ogóle niemożna było nawiązać połączenia,dopiero późno w nocy,i taka sytuacja jest już prawie od roku.Złożyłem cztery reklamacje,za każdym razem ta sama odpowiedź:"Niema podstaw do uznania pańskiej reklamacjii,ponieważ usługa funkcjonuje poprawnie,przysługuje panu prawo dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym,mediacyjnym lub polubownym" To jest oczywiście w skrócie,w każdym razie po ich stronie zawsze jest wszystko OK.Dzwoniąc któregoś dnia do działu technicznego już niewiem który raz w końcu jakiś mądry człowiek wyjaśnił mi ża operator ciągle pozyskuje nowych abonentów,przez co przekaźniki są obciążone do maksimum i będzie jeszcze gorzej aż do momentu kiedy sieć zostanie zmodernizowana(podobno pod koniec tego roku),dodał również że plus o tym doskonale wie i jak najbardziej powinienem złożyć reklamację.Po sądach niestety niemam czasu się włóczyć,więc wysyłam reklamacje,ale bez rezultatów,oni są nietykalni,klient dla nich nic nie znaczy,i oczywiście nikt nie zrezygnuje z usługi bo kto chce płacić 1000zł kary,i to wg.prawa,a ich żadne prawo nie rusza.Na obecną chwilę wygląda to tak że w ciągu dnia nie korzystam z netu bo niema na to szans,napisałem jeszcze do UKE,to chyba ostatnia instytucja która może mi pomóc,zobaczę co oni zrobią. W każdym razie odradzam wszystkim nabywanie usługi iplus,zastanówcie się przed tym dziesięć razy,naprawdę nie warto,60 zł. miesięcznie to nie mało,tym bardziej że usługi prawie niema. Pozdrawiam wszystkich iplusowiczów.
Zaletyzero
WadySAME MINUSY!!!
18 miesięcy
~Vaeth / 2017-01-09 18:15
Ocena: 1.50 / 5
Fatalne, fatalne, fatalne.
W umowie twierdzą, że po przekroczeniu limitu danych, prędkość spada do 20 Mbps. Niestety, nigdzie nie zapisują tego, że jak przekroczysz kolejny (nigdzie już nie wspomniany) limit, obcinają Ci prędkość jeszcze raz - teraz do 1 Mbpsa. Pomijam fakt, że bardzo często trzeba było ręcznie resetować router (przynajmniej raz lub dwa razy dziennie) bo co jakiś czas wszystko się rozjeżdżało i system nie mógł złapać DNS.
Także póki mieścisz się w limicie, jest spoko. Szkoda tylko, że w dobie Spotify, YouTube'a, Netflixów czy cyfrowej dystrybucji gier, nie sposób jest limitu NIE przekroczyć. A jak już przekroczysz, to wszystkie postanowienia umowy są o kant... Bo obetną Ci tak, że nawet maila nie otworzysz. Pewnie po to, żebyś nie miał jak napisać reklamacji.
A nawet jak ją napiszesz, to będą mydlić oczy, kłamać, a potem, w magiczny sposób w dniu zakończenia cyklu rozliczeniowego, wszystko się naprawi!
Na szczęście, niedługo kończy się umowa.
Adieu, Plus!
Zalety- Póki mieścisz się w limicie, działa naprawdę solidnie
Wady- Łamanie postanowień umowy
- Kłamliwe lub wymijające odpowiedzi na reklamacje pisane przez niekompetentny personel
2 lata, o dwa za długo
~violetta / 2013-04-02 12:40
Jestem z Plus GSM od chwili otwarcia pierwszego salonu w Poznaniu.Od paru miesięcy jest to dla mnie najgorsza firma jaka istnieje na rynku telekomunikacyjnym. Zaniki sieci na parę dni, parę razy w miesiącu, bez możliwości połączenia się nawet z numerem alarmowym. Wielokrotne reklamacje bez odzewu. Natomiast rachunek zapłacony pięć dni po terminie i możliwość wykonywania połączeń odcięta a mimo zapłaty włączony po pięciu dniach. Tragedia.
Zaletybrak
Wadydużo
~werts / 2013-11-06 23:53
Ocena: 1.00 / 5
Polkomtel Sp.z.o.o - czy ta nazwa coś wam mówi- wyjaśniam że Sp.z.o.o to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, na nic wasze wysiłki, oni zawsze będą górą, mają prawników, miliardy zł... i tak im mało - chcą więcej - to dno bez końca...............................
Zaletyczasami działa jak trzeba
Wadyczęsto nie działa jak trzeba
oj długo i za drogo za tę usługe
~Wojtek616 / 2010-07-08 19:36
Ocena: 1.00 / 5
Posłuchaj facet, nie każdy jest takim specem cwaniakiem informatykiem jak ty i nie każdy ma ochote sie bawić w takie rzeczy. Wybrałem iPlusa bo dawali niby najwiekszą szybkość, dobry zasięg bo nadajnik jest bardzo blisko i co....na początku szok co to jest? Ponieważ wcześniej miałem internet na kablu, ale nie spodziewałem się że przepaść będzie tak ogromna. No po jakimś czasie zaczął internet jakoś znośnie chodzić ale bez rewelacji. Jakoś to wytrzymywałem ponieważ częściej korzystałem już z internetu w pracy niż w domu na tym szajsie. Jednak taka sytuacja była gdzieś do kwietnia, a od listopada mam umowę bo to co zaczęło się dziać w maju to był jakiś koszmar. Zero internetu poprostu zero. Nie można było ani normalnie sprawdzić poczty, przeczytać wiadomości na onecie czy wp, nie mówiąc o obejrzeniu jakichkolwiek zdjęć czy filmiku na youtube. No internet zaczął jakoś chodzić na początku lipca....i co? Trwało to tydzień dosłownie po czym obniżyli mi prędkość za niby przekroczenie transferu, chociaż nie wiem jakim cudem ponieważ wcale częściej z neta nie korzystałem, tak samo jak wcześniej. No i teraz mam internet full wypas, poczta ładuje mi się pół dnia o czytaniu wiadomości na wyszukiwarce nie ma co marzyć. I jak mi powiedziała szanowna obsługa klienta pełną prędkość przywrócą mi 25 lipca! Czyli tak tydzień normalnego internetu, trzy tygodnie nie normalnego. To ja się pytam grzecznie za co ja płacę ciężkie do cholery pieniądze. Złodziejstwo i nic więcej. Jeszcze jedno przy podpisywaniu umowy Pani w salonie mi powiedziała, że jak przekroczę limit transferu to prędkość spadnie niewiele, minimalnie, więc dodatkowo wprowadzenie klienta w błąd i wymuszenie umowy na dwa lata! Dziękuję.
ZaletyŻadnych
WadySame minusy
~Wróg iplusa / 2011-09-15 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Niedość ze internet ten sie zacina i na strone internetowa wchodzi czasem przez 15 minut (!!!!) to często zdarza się ze w ogóle iplus nie chce odpalic nie wiadomo z jakich powodów. Prędkość najgorsza z możliwych. Z limitem oczywiście - po jego przekroczeniu iplus prawie nie dziala. Iplus bardzo długo się łączy. Jak na tak mało komfortwy internet i tak zacofany technicznie, iplus jest bardzo drogi, stanowczo za drogi (60 zł). Przeciez internet z oranga(tez mobilny) - 3 razy lepszy a tańszy (49zł)! Ten z oranga ma w dodatku nieograniczony limit w nocy i szybko się łączy. Iplus jak narazie kosztował mnie duzo nerwów. Traciłam przez niego mnostwo czasu z powodu jego zerowej predkosci.