Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~marionet / 2015-04-20 23:36
    przeniesienie numeru do PLUSA ???? Postanowiłem zmienić operatora z playa na plus. Wszyscy ogólnie zadowoleni ja chciałem Note 4 i abonament 69,90 plus raty za telefon razem 175 PLN, przy drugiej wizycie okazuje się, że muszę oprócz dowodu (zawsze wystarczał ) posiadać jakąś kartę kredytową, trochę mnie to wkurzyło bo mogli uprzedzić przy pierwszej wizycie o swych wymogach. ALE mistrzostwo świata miało nastąpić przy trzeciej wizycie gdy po okazaniu dowodu, karty kredytowej panienka stwierdziła że nie możemy podpisać umowy bo UWAGA nie zapłaciłem ostatniego rachunku do ORANGE ... padłem normalnie padłem mam na siebie jakieś trzy telefony po różnych operatorach może i nie zapłaciłem ostatniego rachunku do Orange ale co to obchodzi panienkę z PLUSA, nadmienię że posiadam swój numer telefonu który chciałem przenieść do PLUSA od 18 lat, i niech mi ktoś powie czy to nie jest jawna zmowa operatorów (praktyki monopolistyczne )...
    Zaletynie stwierdzono
    Wadyjedynie wady
    nie zdążyłem
  • ~Mariusz3k25 / 2015-12-07 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero profesjonalizmu. Poprosiłem we wrzesniu o uruchomienie belimitowego lte a teraz wykorzystalem caly pakiet podstawowy 30 gb i nie mam mozliwości skorzystania z internetu. Dlaczego ?? Bo ktos zapomnial mi pakiet uruchomic. żenada. na 2 dni jestem przez nich wylaczony z obiegu
    Wadyszkoda słow
  • ~mariuszleg / 2015-01-12 10:44
    1.o1.2015 r skradziono corce telefon.Karte zablokowalem odrazu,a z blokadą imei to jedna wielka szopka.Dzisiaj mamy już 12 stycznia i telefonu dalej nie moge zablokować.Dostarczyłem wszystkie potrzebne dokumenty jakie były potrzebne i na dzien dzisiejszy otrzymałem odpowiedź ,że telefon nie może być zablokowany bo jest nieczytelna pieczątka.A telefon nadal gdzieś na rynku krąży.wychodzi na to ,że można kraść telefony bo i tak nie można ich blokować.Mogę powiedzieć z czystym sumieniem ,.ze sieć PLUS to jedno wielkie GÓWNO!!!
  • ~Marszal462 / 2016-10-05 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zasięgu tam gdzie inni mają bez problemu. Próbowałem temu zaradzić i pani z obsługi oznajmia ze musze sam postawić sobie nadajnik. Kpina
    ZaletyBrak
    WadyZasieg
  • ~Martinii / 2017-02-21 17:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet fatalny, w godzinach popołudniowych i wczesno wieczorynycj praktycznie nie da się korzystać!1!
  • ~masakra / 2016-03-29 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    sprzedawca mi powiedział coś innego niż w rzeczywistości, infolinia masakra, jeden wielki bajzel strata czasu
  • ~Michał / 2016-04-15 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka . Internet lte wygląda u mnie tak że klikasz stronę i możesz iść na kolację.Jak przyjdziesz to akurat się włączy.Klient od kilkunastu lat a traktowany gorzej jak nowy .Szkoda słów i pieniędzy.
    Zaletybrak
    Wadyza dużo
    nie warto
  • ~michał / 2016-06-10 22:40
    Ocena: 1.00 / 5
    wypowiedziałem im umowę i niestety musiałem czekać prawie 1,5 miesiąca i nadal płacić, ale to rozumiem, bo taka była umowa, ale co mnie zaskoczyło na koniec przesłali mi dodatkową fakturę na 1,81 zł zupełnie nie wiadomo za co. Kwota śmieszna, ale widać jak naciągają odchodzących klientów, jeszcze na koniec wyciągają 1,81 zł pewnie na waciki dla Solarza. Zapłaciłem im nawet 2,5 zł , żeby mieć z nimi święty spokój i nigdy więcej takich złodziei i nigdy więcej takich biznesmanów jako Solorz. To własnie pokazuje jak polscy biznesmani zarabiają, na okradaniu klientów .....jak każdego odchodzącego natnie na parę złoty to w sakli roku nazbiera mu się pewnie z milion. Gratuluję p. Solorz takiej strategii, klapki na oczy i zamknąć biznes za kilka lat..
  • ~Mietek / 2016-03-10 22:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Zapłaciłem rok temu 10zł. za rok ważności konta w Plusie na karte.Dzisiaj doładowałem konto żeby przedłużyć wychodzące na nastęny rok.Karte używam w centralce alarmu.
    Rok przeleciał,po promocji ani śladu a opłaty za promo rok ważności konta trzeba aktywować i zapłacic za ten cud jeszcze raz.
    A miało być że po każdym doładowaniu i tylko raz w roku, konto miało być ważne przez 365dni.
    Karta do smietnika i żadnych usług z Plusa za takie naciąganie.Nie wspomnę o płatnym połączeniu z automatycznym biurem obsługi,nawet bez połączenia z konsultantem.
    ZaletySieć jak sieć,działa.Ogólnie słaby zasięg ale nie było problemów z połączeniami,
    WadyByle by wycisnąć złotówki z klienta....
    1 rok i koniec
  • ~miki / 2014-12-25 08:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Plus internet już pada a jescze rok temu działał jak bezprzewodowy.Wygląda na to że system komputerowy jest niewydolny i nie radzi sobie z masą nowych klientów wykrywa błędy i robi restart przerywając połaczenia stwierdzam to po objawach (przez krutki czas nie można sie połączyć)i wizytach w plus online katastrofalne błędy w naliczaniu transferu do 50% co stego że często na moją korzyść jak połączenia były przerwane to dane i tak zostały stracone to taki syndrom Orange który sprzedał tyle usług że ich internet był praktycznie bezwartościowy.Kontakt z BOK oczywiście nic nie daje.
    Zaletyteraz już brak
    Wadyprzerywanie połączeń
    1.5 roku
  • ~moniczka / 2016-01-21 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    odradzam całkowicie branie jakiegokolwiek telefonu w Plusie. Jest to totalna porażka. Mój telefon został wsłaśnie odebrany po raz 6! z naprawy i nic sie nie zmieniło, dalej dzieje sie to samo. dotyk nie działa. czas oczekiwania z naprwy jest tak długi, ze wiecej telefon był w naprawie niż sama go używałam. Nie polecam brania telefonu w plusie. jeśli bym mogła dawno bym zrezygnowała z tej umowy, niestety przerażają mnie koszty zerwania umowy.
    Zaletybrak
    Wadydługa naprawa, brak działania, brak napraw, brak profesjonalnej obsługi
    1.5 roku 100zł
  • ~nerwus / 2015-03-10 22:10
    najgorszy operator, oszukują, podają fikcyjne kwoty i zniżki dopiero po fakcie okazuje się że pracownicy bok oszukują podając nieprawdziwe dane i zniżki, nie polecam nikomu najlepiej nigdy, własnie stracili klienta a postaram się opinią dzielić się jak w jak najszerszym gronie - NIGDY WIĘCEJ PLUSA KONIEC UMOWY I KONIEC Z PLUSEM.
    ZaletyzADNYCH
    WadyDUŻO
  • ~NICKK / 2015-05-31 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej ledwo wzięłam 3 miesiące testa tak tak ale rachunki i tak są do płacenia.
    ZaletyNie ma
    nawet nie ma 3 miesięcy
  • ~Niezadowolona / 2016-11-16 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka. Samo mają bałagan systemowy, nie wiedzą co się u nich dzieje. Znikające pieniądze z konta to norma... notoryczne reklamacje. Po 4 latach bycia klientem nic tylko omijać ich szerokim łukiem....
    ZaletyBrak
    4 lata
  • ~oszukany / 2013-08-01 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy operator!! chwalacy sie najszybszym internetem w Polsce,a nie umie usunac usterki i musze korzystac z szybkosci przedpotopowej nieomalze.. nie podpisujecie z nimi umowy!! na infolinii niekompetentni pracownicy, ktorzy nie umieja pomoc. Mimo obietnic i uslugi oddzwaniania na stro nie nie oddzwaniaja!! maja klientow w d.!!!!
    NIE MA ZALET!!!!!!!! najnizsza ocena jaka moze byc..
    ZaletyZADNYCH
    WadyMNOSTWO
    rok, abonament na internet mobilny 29,90
  • ~oszukany / 2016-03-29 21:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stare lata dałem się szukać konsultantowi z infolini \"PLUSA\". Gwarantował wspaniałą szybkość na poziomie 50Mb przy zastosowaniu zestawu domowego z modemem ODU 100. Podał lokalizację najbliższych stacji bazowych / 2 stacje w odległości ok. 1 km/. Po zamontowaniu zestawu szybkość dochodziła do 0,5 Mb. Od techników obsługujących te stacje dowiedziałem się że pracują one w zupełnie innej częstotliwości niż zestaw który otrzymałem. Konsultant w bezczelny sposób oszukał mnie. Zestaw oddałem po dwóch dniach / na szczęście mogłem/. Teraz \"Plus\" nie chce przysłać faktury, a dzwonią z działu windykacji i straszą sądem jeżeli nie zapłacę. Cwaniaczek z tego działu numer konta łaskawie podaje tylko telefonicznie. \"PLUS\" to jedno wielkie oszustwo, nigdy nie dajcie się im oszukać. Na złożoną reklamacje nie raczą odpowiedzić.
    ZaletyBRAK
    WadyCałość to jedna wielka wada. Nie nadaje się to do niczego.
    Kilka godzin i na szczęście mogłem ten chłam oddać.
  • ~PAO / 2014-08-11 21:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo lte i nowego modemu rutera, strony nie wczytują się, z bankowości internetowej mnie wylogowuje, na odpowiedź od plusa czemu tak kijowo wszystko działa, czekam już tydzień. Mimo włączonego transferu nocnego, ściągnęło mi limitu z normalnego pakietu i też czekam 4 dni na odpowiedź.
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet, cena vs jakość, jakość/szybkość obsługi przez centralę.
    Miesiąc.
  • ~Patryk / 2017-01-04 12:53
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest niesamowicie przygnębiające...

    Z przedłużaniem umowy nie ma żadnego problemu. Konsultant informuje, że musi włączyć dodatkowe usługi i tutaj też procedura jest prosta.

    Problem zaczyna się gdy te dodatkowe, bezużyteczne usługi trzeba wyłączyć (muzyka na czekanie, prawnik, ochrona internetu). Wyłączenie ich nie jest możliwe inaczej niż przez infolinię, na połączenie z którą czekałem powyżej 1,5 godziny. Przy założeniu, że zarabiam średnią krajową, właśnie wydałem prawie 30 złotych*.

    Rozumiem, że korporacja musi zarabiać, dawać dodatki, które przekonują do płacenia więcej, ale tutaj jest to tylko i wyłącznie ładnie opakowane oszustwo, które spowoduje, że gdy tylko wygaśnie mi umowa, będę szukał dostawcy, który jest bardziej etyczny.

    Drugie "rozumiem" - rozumiem, że żyjemy w świecie "wzrostu" - wzrostu gospodarczego, rokrocznego wzrostu firmy. Szkoda tylko, że nie zastanawiamy się nad tym, że to co rośnie w tym przykładzie to jedna wielka kupa i jeszcze większa frustracja.

    Jestem wielce zawiedziony...

    *Liczone od średniego wynagrodzenia netto za III kwartał 2016 roku, 20 dni pracy w miesiącu po 8 godzin. To wycena pracodawcy. Poświęciłem swój czas wolny, który jest dla mnie więcej wart, a więc szacunek ten jest zaniżony.
    WadyNieetyczna firma - nie da się wyłączyć wciskanych na siłę usług dodatkowych.
    Słaba obsługa klienta.
  • ~patykman / 2015-03-13 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus to najgorsza sieć, pracownicy niemili, za wszelką cenę starają się wcisnąć najgorszą z możliwych ofert, internet chodzi tak jakby chciał a nie mógł.Przy wyłączonych pakietach pieniądze z konta dalej w niewyjaśniony sposób znikają.
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    Wadyjest ich bardzo dużo
    produkt mam od 2012
  • ~pavlik / 2008-10-20 12:18
    ludzie iplus to najgorszy mobilny internet uczulam was na niego zastanówcie się sto razy zanim podpiszecie umowe bo puźniej bedziecie płacić grube pieniądze przez 24 miesiące bóg wie za co, to już lepiej je przepić. nie słuchajcie co wam gadają pracownicy punktów oni chcą tylko wypchnąć ten towar ludziom, ja dalem się nabrać i teraz żałuje bo za 60zł miesięcznie to bym miał transfer w innej firmie 1Mb a nie 30kb przy połączeniu EDG a czasami i mniej.
    Zaletyniema
    Wadyrozłancza sie , jest drogi i wolny
    20 miesięcy i kupiłem za 60zł
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4735
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3068
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2038
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306