Winę ponoszą tu urządzenia, które dostarczane są do obsługi połączeń. Najgorszy jest router LTE - systematycznie się uszkadza, co ma wpływ na transfery, a więc download spada do poziomu 0,3MB/s - skandal. Nie można go wymienić na zastępczy, bo karta SIM jest wbudowana, a więc oddając do serwisu co najmniej 2 tygodnie jesteś bez internetu z tego źródła. Nikogo w obsłudze klienta nie obchodzi fakt, że przez Twój biznes traci, bo np. prowadzisz sklepy internetowe. Wzruszenie ramion, a co najgorsze obsługa klienta twierdzi, że umowa jest wciąż prawidłowo realizowana, bo Usługodawca zapewnia sygnał na min. ok. 300kb/s /to mniej niż kiedyś internet z gniazdka telefonicznego/. Po prostu żałosne - brak profesjonalnego podejścia do klienta. Zostajesz sam ze swoim problemem. Po naprawie najwyżej 2-3 miesiące działa jako tako i z powrotem to samo - zawiesza się, wyłącza, ciągle trzeba resetować, a i tak sygnał na poziomie 1,2MB/s. Urządzenia jakieś chińskie no name. W innych sieciach routery mają możliwość wyjęcia karty SIM a co więcej, są jakiejś marki, a to daje chociaż namiastkę tego, że będzie działał dłużej.
Zaletybrak
Wadyniski transfer, brak profesjonalnej obsługi klienta, mała kompatybilność sprzętu, słaba jakość sprzętu,
18 miesięcy