Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Szeol / 2014-09-18 19:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam internet w plusie... Mimo zasięgu LTE i tego ze jestem cały czas w tym zasięgu to jednak co chwile trace transfer. 5 sekund chodzi dobrze i przerwa... Bez sensnu. Router jest sprawny. Na kartach innych operatorów chodzi ok. A konsultanci, mimo że mili to żenada ich wiedza jest .... niewiedza. Najgorszy internet mobilny w Polsce. Internet w Plusie to brak internetu...
    Zaletybrak
    Wadyopisałem
    rok
  • ~szkworc / 2015-03-17 22:18
    Ocena: 1.00 / 5
    kilka faktow: na pytanie konsultanta kiedy przenosimy nr odpowiadam ze w kazdej chwili bo nr jest w ofercie na karte i stalo sie. Nr przeniesiony ale 3 miesiace abonamentu to juz nie dali. Reklamacja, odpowiedzieli ze numerom przeniesionym z oferty prepaid rabat nie przysluguje. Internet w zasiegu LTE z kolei mam ponizej 1MB odebrane i 0,4MB wyslane, Reklamacje mozna pisac, ale hamy maja na wzgledzie wylacznie wlasne dobro.
    Zaletynie ma
    WadyDo zwolnienia zarzad dzialu obslugi klienta, moze wtedy cos na lepsze pojdzie.
    8 miesiecy
  • ~Tomasz / 2016-05-29 22:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Co z tego że plus wprowadził interesującą ofertę na kartę z 10GB internetu, skoro prędkość to żenada (zazwyczaj <1Mbit/s) nie działa parataktycznie nic a operator ma to gdzieś. Szkoda nerwów i pieniędzy, mam dosyć, przechodzę do Play!
    ZaletyAbsolutnie żadne
    WadyWszystko
  • ~tomek / 2014-08-01 12:05
    plus to jakieś nieporozumienie. jestem tam wiele lat i ostatni raz dałem sie namówić na przedłuzenie umowy. warunki umowy ok ale oczywiście dodano kilka usług których kpompletnie nie potrzebuję i muszę je sam dezaktywować. i tu zaczynają sie schody. zgodnie z umową są one AUTOMATYCZNIE aktywowane więc zgodnie z zapisem w umowie wysłałem sms mający na celu ich dezaktywowanie ale otrzymałem smsa zwrotnego mówiącego że nie mam aktywnej tej usługi (sprzeczne z zapisem w umowie). A teraz najlepsze. Próbuje od kilku dni skontaktować sie z jakomkolwiek konsultantem. Próbuje i nic. numer 2699 mówi że awaria techniczna, albo że konsultanci sa zajęci i oddzwonią ale oczywiście nie oddzwaniają (kiedy konsultatnt zadzwonił do mnie żeby zaproponować mi podpisanie umowy a nie mogłem rozmawiać i poprosiłem żeby zadzwonił za 15 minut ro oczywiście oddzwonił za 15 minut), albo że już dzisiaj nie pracują i mpgę spróbować jutro w godz 8-13 albo odsyła pod nr 2601. pod tym numerm tez można sie zaczekać i nic... firma krzak... po podpisaniu umowy zniknęła. katastrofa
  • ~tomus111 / 2009-06-06 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    ja juz nie moge!!!juz osiem razy obnizali mi predkosc transferu-ale dlacego torobia?od kiedy go mam i wlaczam przegladarke dostaje rozstroju nerwowego!!!nic nie chce chodzic!!no moze byly ze dwqa dni co tak w miare chulalZaletybrak
  • ~torpor / 2008-09-02 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Można zwariować zanim się jakas strona uruchomi, do tego ciągle zrywa połączenie. Czekam na koniec umowy i nie chce mieć z nimi nic wspólnego. Zdecydowanie odradzam wszystkim!
    Zaletynie ma
    1,5 roku
  • ~Uzytkownik / 2012-07-09 23:13
    Niestety IPLUS to najgorszy wybor gdyż ciągle rozłącza mnie na nowym modemie
  • ~Wanda / 2016-08-11 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza siec..Szkoda gadać!!! Obsługa klienta do luftu!!! Na zgłoszenie konsultanta czeka się godzinami! Rachunki z kosmosu... mąż ma 120 min.gratis do UE wykonał dwie rozmowy... Rachunek powala! NIE POLECAM TEJ SIECI NIKOMU!!!
    ZaletyBRAK!
    Wadyjak wyzej
    6 miesięcy
  • ~wojtek / 2009-05-16 13:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo, bardzo słaby po przekroczeniu limitu 1Gb (3-10Kb/s), a i zasięgiem nie grzeszy. Nawet w Gdańsku raz jest połowa, a raz przerywa z powodu braku zasięgu (nawet PRZED przekroczeniem tegoż nieszczęsnego limitu). Ogólnie zostałem oszukany - powiedziano mi, że po przekroczeniu dozwolonego miesięcznego transferu prędkość spadnie nieznacznie tak, że się w ogóle nie poczuje różnicy. Na razie nie czuje różnicy przesyłu danych między jej teraźniejszym wyglądem, a jej kompletnym brakiem. NIE POLECAM.
    ZaletyNazwa iPlus?
    WadyWszystko. Mały zasięg, duża zawodność. Żenada
    1.5 roku płacę 65zł/mies.
  • ~XIon / 2015-04-05 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet Lte NIE POLECAM nawet nie sprawdzajcie ich ofert o LTE internet o szybkości 50 lub 200 Kb/s to nie internet
    Zaletybrak
    Wadyawarie, strasznie wolny, ograniczenia
  • ~ZOCHAAA / 2010-01-21 20:55
    Jednym słowem mówiąc - maskara i to jeszcze słabe słowa żeby określić to badziewie!!! Na szczęście już został mi tylko miesiąc do końca umowy i wręcz odliczam każdy dzień!!! Płacę 60 zł za strony, które potrafią się otwierać 10 min mam 3G, ale jak dla mnie nie różni się od 2G.
    ODRADZAM! ODRADZAM! a najgorsze jest to, że Plus w ogóle nie dba o swoich stałych klientów, ja byłam u nich w iplusie 4 lat!!! i nic nie potrafią mi po tym korzystnego zaproponować, o nie nie tak się nie postępuje ze swoimi stałymi klientami, nigdy już nie zostanę klientką tej firmy, mam dość fatalnej jakości usług!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadymilion minsów!!!!!!!!!!!!! to po prostu jedna wielka pomyłka!!!!!!!!!!
    4 lata
  • elena88 / 2010-09-01 23:30
    Internet sciaga mi z predkoscia max do 5kb/s, to po prostu zenada... nie jest wart nawet 10 zl a co mowic o 75 zl...
    A takie teksty typu: po co braliscie, to mozecie sobie wsadzic gdzies... Biorac iplusa zapewniaja o jego niezawodności, jaki to maja zasieg, jak dobrze chodzi itd ale to KLAMSTWO.
    Zaletynie ma +
    Wadycaly iplus to jeden wielki -
    20 miesiecy
  • ~3,5 mb / 2017-01-31 18:44
    własnie się dowiedziałem, że nie gwarantują żadnej prędkości - mam 3.5 mb max - żenada
    Zaletymobilnosc
    Wadyszybkosc, stabilnosc, straszny ping,
    rok, salon plusa
  • ~aaa / 2015-10-10 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    NIEDOZWOLONE ??? praktyki PLUS – a
    Faktura dla PLUSA w wysokości 49,97 zł/m – NIE uprawnia cię do skorzystania ze zniżki ofercie SmartDOM.
    Jeżeli jesteś stałym klientem ( w abonamencie) i dokupujesz 1 lub 2 usługi.
    DLACZEGO ???
    Właściwa odpowiedź brzmi :
    Abonament 40,63 +Vat 9,34 = 49,97 zł/m. - łączna opłata za FAKTURĘ.
    Za abonament 40,63 - czyli zniżka ci nie przysługuje. Bo minimalna suma za ABONAMENT uprawniająca do zniżki wynosi 49,90 zł/m. Obojętnie co sprzedawca napisze Ci na Umowie.
    GRA SŁÓW - abonament a faktura - a BULISZ TY :)
    Do tej pory PLUSa uważałem za poważna firmę - MYLIŁEM SIĘ :(
    Możesz PLUS – owi płacić i 100zł, ale jak abonament wyniesie poniżej 49,90 – nie dostaniesz ulgi tylko RACHUNEK. (Acha – od sumy którą płacisz odejmij nie tylko VAT ale i ULGI przyznane dotychczas , np. za e-fakturę, zniżkę za terminowe opłaty itp…. ) BARDZO FAJNE
  • ~aaaaaa / 2017-03-12 23:04
    Beznadziejna firma, najgorsza z jaką miałam do czynienia na rynku internetowym. Doliczają do faktur kwoty, które nie wiadomo skąd się wzięły. Po telefonie na infolinie podobno wyłączają tą i blokują tą usługę, za którą została naliczona dopłata. Po czym za miesiąc na fakturze doliczona znów ta sama kwota. Na odebranie na infolinii czeka się minimum 40 minut. Właśnie czekam..... i czekam................i czeka..............W T-mobile odbierają góra do 5 , 10 minut. NIGDY WIĘCEJ PLUSA !!!!!!!!!!!!!!!!UNIKAJCIE JAK OGNIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~aadgdsd / 2014-06-02 21:32
    Ocena: 1.50 / 5
    zaluje ze jestem W plusie,wredna Obsluga klienta,stracilem 150 zl,i stracilem ponad 25 GB,i nie wykorzysowane................!!!!!!!!!!!!!
    Zaletynic!!!!!!!!!!!!!!,i nie Polecam
    Wadynie Polecam!!!
    3 miesi.
  • ~Adam / 2014-06-06 01:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Sieć komórkowa dawała radę utrzymać się na rynku kilka/kilkanaście lat temu, lecz teraz jest to całkowity niewypał. Oferta jeżeli chodzi o umowę indywidualną, abonament jest tragiczna, ciężko znaleźć coś satysfakcjonującego. Plus zostaje daleko w tyle wśród sieci takich jak play czy orange, ich oferta jest o wiele bardziej korzystna i interesująca, a zarazem tańsza, dużo tańsza oraz oferta telefonów jest uboga.

    Internet to jest coś okropnego, ludzie którzy nie potrafią odnaleźć się w niektórych branżach nie powinni tego robić, ponieważ wychodzi z tego później taki "iPlus". Zasięg tragedia, potrafię gubić go do kilku razy dziennie pracując przy internecie kilka godzin dziennie, co stanowczo utrudnia życie, a co najgorsze nie jest to wina jednego urządzenia, bo ludzie ze mną pracujący odczuwają to samo (utrata zasięgu w komputerze jak i w telefonie).

    Nie widzę zalet i przyszłości dla tej sieci komórkowej, byłem pewien okres czasu w Orange (indywidualnie) i żałuje że wybrałem ofertę plusa dla firm, ponieważ jestem nią zażenowany. Nigdy więcej takiego błędu oraz przestrzegam innych przed wyborem tej sieci komórkowej.
    ZaletyBrak.
    10-12lat
  • ~agata / 2014-06-12 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak najdalej od tej sieci! Jestem u nich 3 mce ale zdazyli pokazac na co ich stac i ile znaczy dla nich klient. Mimo iz mam telefon w jednym z wyzszych abonamentow, faktury place na dwa tygodnie przed terminem, uznali ze jest wporzadku wylaczyc mi siec dlatego ze RAZ zadzwonili aby potwierdzic dane, i nie bylam w stanie odebrac. Dwa dni temu zaplacilam rachunek a uslug nadal brak. Na nich nie robi wrazenia to, ze klient rozwiazuje umowe, gdzie inne sieci robia wszystko aby do tego nie dopuscic. Dno dna, kazdemu odradzam.
    Zaletybrak
    Wadyolewanie klienta
    3 mce
  • ~Agnieszka / 2017-05-21 21:36
    Jeśli chodzi o internet to połączenie jest non stop ograniczone. Ale chcę napisać o rachunkach. Moja babcia 80 lat ( wiadomo w tym wieku już dobrze nie słyszy i nie widzi i nie zns się na tych wszystkich nowinkach)posiada telefon w plusie. Niedawno skończyła sie umowa i przedłużała ja a mój mąż wziął telefon. Wtedy obsługa była miła. Ale od dłuższego czasu oprócz smsa z fakturą zaczęły przychodzic wiadomości że dodatkowo jest do zapłaty 30 złotych. No i ze wzgledu na to że babcia nie doslyszy to mąż zadzwonil w celu uzyskania informacji na temat dodatkowych kosztow. Za puerwszym razem pol godz czekania i problemy z weryfikacja danych ponieważ nie wierza ze maz jest wnukiem wlascicielki numeru( oczywiscie babcia byla przy rozmowie i przez telefon wszystko potwierdzala i co najlepsze podala swoj pesel a pan z obslugi klienta stwierdzil ze nie wierzy i nie moze udzielac informacji.) za drugim razem nie umieli wytzlumaczyc dlaczego oprocz faktury jest drugi rachunek. Mąż poprosil zeby pan z obslugi sie przedstawil albo podal swoj jakis numer identyfikacyjny a pan odmowil i co najlepsze rozlaczyl sie w polowie zdania. A ze trzecim razem sie udalo. Okazalo sie ze ten dodatkowy rachunek jest z dzialu windykacji i to jest zalegly rachunek nie zaplacony z zeszlego roku ( przypominam ze ten dodatkowy rachunek zaczal przychodzic dopiero od jakis 5 miesiecy.). Wczesniej nie bylo zadnych przypomnien. Wiec jeslu nawet rzeczywiscie dawniej nie zaplacono rachunku to dopiero po tak dluzszym czasie maja prawo sie dopominac( i jeszcze jedno. Oni co miesiac nie naliczaja odsetek tylko dopominaja sie o kwote ktora trzeba bylo wtedy zaplacic).
  • ~Anchi / 2016-03-26 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas chyba zrobic pozew zbiorowy i zebrac podpisy, jesli ktos takie cos zorganizuje chetnie doloze do tego swojego like'a, podpis czy cokolwiekm byle nie odpuscic tym oszukanczym zagraniom Plusa. Moze jak wieksza rzesza ludzi powie jaki na prawde jest Plus ludzie sie obudza i przestana korzystac z ich zalosnych uslug i zaden nowy klient nie da sie zlapac na te piramidalne klamstwa. Nie dorastaja do piet Play'owi i strasznie zaluje , ze niedawno zmienilem dostawce internetu. przez 3 lata korzystania z internetu w Play , ktory nawet nie byl LTE nie mialem w 1/4 tyle problemow co przez miesiac tutaj. Jesli ktos jeszcze czuje sie oszukany niech przekazuje kolegom, kolezankom, znajomym, rodzinie, wszystkim ktorych zna, a w szczegolnosci kazdemu komu wygasa stara umowa zeby pod zadnym pozorem nie wybieral Plusa. Jesli siec Aero niekiedy ma szybsza predkosc i lepsza stablinosc a jest bezplatna od plusa, za ktorego rachunki daja po oczach, to slowo klamstwo lub oszustwo jest zbyt delikatne.
    ZaletyZadnych zalet, chyba ze za zalete mozna uznac umiejetnosc lupienia ludzi za zalosne uslugi internetowe
    WadyDuzo osob juz wymienialo wady, az szkoda sie powtarzac.
    Dla nich nie jest wazne, ze ktos moze tracic pieniadze jesli np. pracuje przez internet, albo przez tragicznie dzialajacy internet moze stracic np. wirtualne kupione przedmioty w grach MMO RPG, ze moze rozlaczyc wazna rozmowa na skype z kims kogo sie dawno nie widzialo. Jesli i wy macie straty spowodowane przez internet z plusa dopisujcie, trzeba sie trzymac razem, bo jak widze Plus nie jest naszym przyjacielem w przyjemnym i zgodnym z umowa korzystaniu z ich internetu.
  • Dodaj własną opinię »

    Zobacz również

    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
    Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
    Play Online
    Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
    T-Mobile Internet
    Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
    Orange
    Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
    Plus
    Ocena: 1.46, ilość opinii: 3069
    T-Mobile
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 2038
    Mobile Vikings
    Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306