W momencie wejścia do punktu powiedziałem "Dzień dobry" z tym, że nie usłyszałem odpowiedzi żadnej z dwóch Pań które tam obsługiwały. Jedna z nich co prawda była zajęta rozmową z klientem, co jestem w stanie uszanowac, natomiast druga nawet nie spojrzała w naszą stronę. Około 10 minut stałem i oglądałem ulotki i telefony z żoną i małym dzieckiem na rękach. Nikt się nami nie zainteresował, nie podszedł żeby zapytać w czym może pomóc... mimo tego, że jedna z pań nie była niczym zajęta. Tego dnia byłem praktycznie zdecydowany na podpisanie umowy i przeniesienie numeru z innej sieci. Miałem również wybrany model telefonu. Niestety ale jestem nauczony tego, że zawsze pierwszy podchodzę do klienta i pytam w czym mogę mu pomóc (sam pracuję w dużej instytucji finansowej). Dlatego tak mnie to zakuło. Wyszedłem z punktu i szczerze powiem, że nie wrócę tam. Nie wiem czy moja opinia coś da ale podejrzewam, że skala niezadowolonych klientów takich jak ja w CH Galeria Twierdza Kłodzko jest większa.
WadyObsługa