Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Damiano / 2016-01-24 20:36
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam, piszę to z niechęcią, bo ogolnie nie bawię się w tego typu opiniowanie. 3 dni temu w CH Galeria Twierdza Kłodzko spotkałem się z niemiłą obsługą (a w zasadzie jej brakiem) w salonie PLUS.
    W momencie wejścia do punktu powiedziałem "Dzień dobry" z tym, że nie usłyszałem odpowiedzi żadnej z dwóch Pań które tam obsługiwały. Jedna z nich co prawda była zajęta rozmową z klientem, co jestem w stanie uszanowac, natomiast druga nawet nie spojrzała w naszą stronę. Około 10 minut stałem i oglądałem ulotki i telefony z żoną i małym dzieckiem na rękach. Nikt się nami nie zainteresował, nie podszedł żeby zapytać w czym może pomóc... mimo tego, że jedna z pań nie była niczym zajęta. Tego dnia byłem praktycznie zdecydowany na podpisanie umowy i przeniesienie numeru z innej sieci. Miałem również wybrany model telefonu. Niestety ale jestem nauczony tego, że zawsze pierwszy podchodzę do klienta i pytam w czym mogę mu pomóc (sam pracuję w dużej instytucji finansowej). Dlatego tak mnie to zakuło. Wyszedłem z punktu i szczerze powiem, że nie wrócę tam. Nie wiem czy moja opinia coś da ale podejrzewam, że skala niezadowolonych klientów takich jak ja w CH Galeria Twierdza Kłodzko jest większa.
    WadyObsługa
  • ~Darek / 2013-03-13 18:51
    od 26 lutego 2013 jest problem z siecią Plus. Zasięg jest ale nie można wykonywać połączeń. Reklamację złożyłem i otrzymałem odpowiedź : 1. nie odpowiadają za warunki atmosferyczne ( nadajnik w odległości 2 km. a warunki takie same dla wszystkich innych sieci w których nie było podobnego problemu )
    2. jeśli nie ma nadajnika to trochę to potrwa ( nawet nie chciało się sprawdzić czy nadajnik jest )
    3. szkoda słów
    4. zmieniam operatora na jednym abonamencie a na drugim muszę poczekać jeszcze troszkę
    5. mam Plus w abonamencie już 17 lat
    6. MAM JUŻ ICH DALEKO W D...
    ZaletyŻADNYCH !!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadySAME JUŻ TERAZ
    17 LAT
  • ~derek / 2013-10-26 11:26
    prawdą jest że w abonamencie 25G plus gdzie youtube i ipla są nielimitowane to ściema. będąc na tych stronach często przychodzi mi esemes że wyczerpałem limit. wydzwaniam a oni obiecują że coś z tym zrobią i natym się kończy. przychodzi kolejny miesiąc i będąc na stronie youtube znowu przychodzi esemes że wyczerpałem limit. a ja wydzwaniam i trace czas i pięniądze, bo dodzwonić się donich graniczy z cudem. Mam dośc arogancij sieci plus na której czele stoi miliarder solorz. a co do LTE to w dień przy dobrym zasięgu w takim mieście jak łódź wyciąga zaledwie 30-40 mb/s a nie jak podają że będzie chodził 100-150 mb/s. w nocy chodzi troche szybciej do 50 mb/s. Plus umie tylko reklamować i łapać klijentów.
    Zalety?
    Wadywopisie
    za długo
  • ~ewka / 2013-01-02 19:28
    Ocena: 1.25 / 5
    W Tychach od około 3 tygodni fatalnie działa internet iPlus. Mam 7 giga, zużyłam połowę, ale reszty już nie mogę bo nie da się filmów oglądać ani radia posłuchać-ciągle buforuje. Dzwoniłam do BOK, 40minut !!!! Przełączono mnie do technicznych i już połączenia nie uzyskałam. Czy ktoś poleci jakiś bezprzewodowy internet? Tychy, okolice Katowic.
    ZaletyBRAK !!!!!!!!!!!!!!
    Wadybrak przesyłu, CSD dodatkowo płatny włącza się sam, dlatego używam Globtroter a nie iPlus.
    3 lata, nie narzekałam, ale teraz kończy mi się umowa i jestem wściekła na brak możliwości rozwiązania braku przesyłu - brak kontaktu z lebrami z BOK-u!!!!!!!!!!
  • ~Fijtan / 2017-01-11 14:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Po prostu beznajdziejnie.
    Szybkość LTE w porywach 1 Mb/s a czasami w ogóle nie działa.
    Obsługa klienta tragiczna - najpierw trzeba się dodzwonić co czasami zajmuje godzinę.
    Odpowiedzi mailem zwykle późno i nie na temat.
    Nie wysyłają faktur ale windykacja i blokowanie usługi następuje natychmiast.
    Aha, jeszcze ociążają za jakieś gówniane usługi, z których nie korzystam (IPLA, ochrona internetu?)

    Omijajcie z daleka!
    Zaletynie ma
    Wadynie dizła
  • ~FrostyJack13 / 2017-01-15 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY SHIT JAKI KUPIŁEM !!!

    Jestem właścicielem rutera lte plus do 150mb/s o wielkości transferu 30 gb
    No więc tak :
    - prędkość dochodzi do max. 2 mb/s
    - przy wykorzystanych 20 gb internet zwalnia często do mniej niż 100 kb/s
    - i największa wada - często muszę resetować połączenie internetowe

    Szczerze nie polecam tego dostawcy internetowego
    Zaletybrak
    Wadyprędkość
    transfer
    cena
    ping
    korzystam około pół roku
  • ~Ginter / 2012-04-10 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Na szczęści za miesiąc kończy się umowa.
    Za okres 24 miesięcy sprawnie działał około 3.
    Żadna reklamacja nie była uwzględniona,chociaż
    ewidentna wina po stronie Plusa.
    Jeden z pracowników na infolinii po pół godziny po zgłoszeniu
    naprawił łącze i działało prawie miesiąc,a więcej nikt nic nie robi.
    Rejestrują zgłoszenie i przez miesiąc lub więcej żadnej odpowiedzi,
    tylko kasę biorą,a internet nie działa :((((((((((
  • ~hahahdo / 2015-01-09 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam plus potrafi nieźle oszukac
    Zaletynie ma zalet
    Wadyduzo
    1 rok za 2000 zte blade III
  • ~huncwot123 / 2017-01-31 16:07
    Ocena: 1.33 / 5
    To jest najgorsza firma - podpisują umowę ,a później sami jej nie dotrzymują - dziadostwo i tyle.
    Złożyłem reklamację ponieważ przestali mi wysyłać "zieloną fakturę" na e-maila;- dziś dostałem odpowiedź ,że faktury są wysyłane !!!!!! nie wiem co za imbecyl to stwierdził skoro od 3 miesięcy faktury nie przychodzą ( a wcześniej były co miesiąc , przez 4 miesiące).Napisali mi ,że za każdym razem gdy nie dostanę faktury powinienem zadzwonić do obsługi klienta - no cóż może to jest nowy sposób na naciąganie ludzi na koszta.
    .
    Zaletyżadnych zalet
    Wadyobsługa klienta w plus to kpina z klientów
  • ~Ja / 2015-02-12 10:19
    Nie dbają o klienta,mają go głęboko w du..e.A ich serwis,to już całkiem lipa.Czekam na naprawę gwarancyjną telefonu już 2 miesiące,a oni nawet nie potrafią tego załatwić mówiąc że nie mają wpływu na to.
    Zaletybrak
  • ~JA / 2015-08-27 18:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy, nigdy więcej Plusa. Przeszłam z karty w Plusie na abonament w plusie- chciałam zostawić swój numer. Jak do tej pory numer działał niewiele ponad 1,5 miesiąca a umowa trwa 3 miesiące!Maja totalny burdel w systemie. Ich profesjonalizm jest zerowy a odpowiedzi na reklamacje żenujące!Prosiłam o włączenie roamingu a wyłączyli zasięg! w ramach rekompensaty anulowali opłatę za nową kartę SIM, która nie była potrzebna , bo błąd tkwił w systemie!!! Nawet nie odliczyli dni, w trakcie których nie miałam zasięgu, nawet tutaj, w Polsce!!!! Definitywnie rozstanę się z tym operatorem!!! Masakra. Reklamacje i zgłoszenia techniczne rozpatrują miesiąc!!!!
    Zaletyżadne
    Wadybrak profesjonalizmu, numer gubi zasięg od tak, kpina z klientów
    umowa od ponad 3 miesięcy brak zasięgu przez 1,5 miesiąca
  • ~Jacek / 2016-02-05 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jestem zadowolony z usług internetowych sieci PLUS.
    Z tego powodu gdyż w miare podwyższenia limitu danych sygnał prawdo podobnie został blokowany.
    Na moje reklamacje dotyczące szybkości transferu z początku 3 - 10 Mb/s
    po podwyższeniu abonamentu na kwotę 80zł sygnał spadł Mi do 300 kb/s.
    Odpowiedzi na moje reklamacje:
    -złe ukształtowanie terenu
    -warunki atmosferyczne
    -struktura budynków
    -nieprawidłowa konfiguracja sprzętu
    -aż w końcu wadliwy sprzęt, który został zmieniony
    ale niestety rok czasu płaciłem 80zł i niestety za nic ponieważ pózniejsza odpowiedz
    konserwacja nadajników i ulepszanie.
    Po zakończeniu umowy zmieniłem internet na sieć orange i posiadam non stop 8 - 12 Mb/s.

    Tak że nie polecam internetu z sieci PLUS ponieważ uważam ich za oszustów, niekompetentnych ludzi i robią wszystko aby się wzbogacić na ludzkiej naiwności.
    Dziękuję

    ABY MÓJ PROBLEM OPISANY WYŻEJ KOMUŚ POMÓGŁ W PODJĘCIU DECYZJI - NIE DECYDUJCIE SIĘ NA SIEĆ PLUS.
    ZaletyBrak
    WadyZero transferu
    Ten produkt posiadałem 2 lata a ogólna kwotas to jakieś 1500zł
  • ~Julia / 2014-06-12 15:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w Plusie dobre kilka lat i dziś, wraz z zakupem ostatniej karty-doładowania odetchnęłam z ulgą, że to ostatnie. Inne sieci komórkowe rozwijają się coraz prężniej, oferując nam szeroki wachlarz ofert, pakietów i telefonów. Tymczasem w Plusie? Dostaję dziesiątki wiadomości poprzez które oferują mi przedłużenie umowy i jeden i ten sam telefon, którego wartość jest czterokrotnie, pięciokrotnie niższa niż wartość doładowań i nawet z DUŻĄ dopłatą pieniężną nie dostałabym w tej sieci nic interesującego. Kolejnym mankamentem są już wspomniane oferty - których prawdę mówiąc jest brak. A jeśli już Plus chce nam dorzucić coś 'ekstra' do pakietu - to oczywiście za odpowiednią opłatą. Nie dostaniemy żadnych połączeń czy SMSów za darmo (jak np. W przypadku Play). I ostatnia kwestia - pakiety. I dopiero tutaj mam ochotę wyzwać Plusa od zdzierców, porównując ceny internetu czy SMSów do cen innych sieci. Muszę też napomknąć, że Plus włącza pakiety lub nie zależnie jak mu się podoba, bo wielokrotnie, pomimo tego, że pakiet włączałam pierwszy raz w miesiącu i spełniałam wszystkie 'Upewnij się, że...' danego pakietu nie mogłam włączyć. Korzystając też z internetu zauważyłam, ze Plus w niektóre dni całkowicie wyłączał mi internet - brak ikony połączenia się z internetem na pasku, pomimo włączonej 'Sieci komórkowej'. Nie mając z kolei wykupionego pakietu opłaty za internet są kolosalne! Na przykładzie z niedawna: chciałam wykupić pakiet będąc poza domem, z normalnymi opłatami za internet za samo otwarcie strony plusa skasowało mnie ponad dziesięć złotych! Morał? Nigdy do tej sieci nie wrócę, Plus totalnie olewa klienta.
    Kilka lat.
  • ~Kasia / 2016-01-29 00:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj zmieniałam numer Dostałam inny ,oczywiście za odpłatnością 60 zł Po pólnocy miał wskoczyć nowy Niestety nic takiego się nie stało Czekałam cierpliwie Wieczorem następnego dnia zadzwoniłam na nowy numer i okazał się aktywny Za jakiś czas jeszcze raz zadzwoniłam i odebrała pani,która powiedziała,że też zmieniała numer i dostała właśnie ten Pojechałam do punktu Po wykonaniu telefonu do W-wy stwierdził ,że to wina systemu i nadał mi nowy numer Powiedziałam ,że chyba jako długoletniego klienta powinni przeprosić ,dać upus ,choćby breloczyk Zero reakcji Czekam następną dobę nie mogąc używać numeru Mam nadzieję ,że system zadziała
    Moje podsumowanie ZERO SZACUNKU DLA KLIENTA
    Zaletybrak
    Wadybrak szacunku dla kilentów ,nie odpowiadanie za swoje pomyłki
    10 lat
  • ~KID / 2012-01-23 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie dzwonił do mnie pan ( nr znany użytkownikom plusa: 22 4262699)spytać , czemu rezygnuję z Plusa. Gdy mu opowiadałam, że nie mają konkurencyjnych cen, że nie dbają o klienta i, że nie ma w plusie czegoś takiego jak indywidualne podejście, dlatego przenoszę się do konkurencji... pan rzucił słuchawką! Po cholerę oni dzwonią, jeśli nie interesuje ich opinia klienta????
    Jestem zbulwersowana obsługą klienta.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, ceny, i cała reszta!
    2 lata - wiązała mnie umowa.
  • ~kkkkkkkkkkkkkk / 2015-01-05 11:12
    złodziejstwo na połczenie z konsultantemczeka sie 20minut i oczywiscie sie zato płaci złodziejsto nic innego
    4 lata
  • ~klient Plusa / 2016-02-16 11:24
    Skandaliczny poziom obsługi w BOK. Brak możliwości szybkiej rezygnacji z kiepskich usług
  • ~klientzly / 2014-10-25 18:40
    Jest to najgorszy mozliwy internet za jaki ostatni raz place. Plus to oszusci i zlodzieje. jezeli juz laskawie modem sie wlaczy to nternet albo sie zacina albo w ogole nie dziala. nawet jezeli powienien byc jedynie spowolniony, nie ma zasiegu. jedno wielkie g@(*#)(@U#wno
  • ~kokolina / 2008-03-04 18:15
    Ocena: 1.75 / 5
    mam iplusa od miesiąca na początku było w miare dobrze po paru dniach w wekeend ten badziewny internet chodzi tak wolno że szok! Poza tym tam gdzie mieszkam jest zasięg EDGE i jego prętkość powinna wynośić 260 kbit/s przy pełnym zasięgu . Mi do pełnego zasięgu rakuje jednej lub 2, 3 kresek a internet ma szybkość max 60kbit/s codziennie jest mniejwięcej 30 kbit/s i jeszcze coś w tym badziewiastym necie jest tylko 1 GB limitu miesięcznego!!!!!!!!!!!!! na odbieranie danych po tym jak przekroczysz ten pakiet to ci zwalniają neta do 5kbit/s Odradzam tego strasznie wolnego i niemobilnego internetu!!!!!!!!! I jeszcze tak drogi abonament!!!!!!!!! W neostradzie nie ma limitów na ściągniente dane i to jest spoko. A tego neta musze mieć bo u mnie neostrady sie nie da założyć niestety
    Zaletyżaden
    Wadywszystko
    miesiąc
  • ~kora / 2016-02-10 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie negatywne opinie o plusie, bezczelny naciągacz i oszust. Przykład; dwa doładowania po 30 zł na przestrzeni 4 dni, w tym czasie 3 krajowe, krótkie rozmowy i wysłane 2 sms-y krajowe. Na koncie kilkanaście groszy. A umowa tak skonstruowana, że się jest niewolnikiem tego oszusta. Tak na krzywdzie klientów p. S. pomnaża swój majątek
    Zaletyżadnych
    WadyUmowa- to jawny wyzysk klientów.Kradziez pieniędzy z konta. Bazczelni i aroganccy operatorzy, większośc niekompetentna.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4735
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3067
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2038
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306