Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~staszek / 2015-09-25 03:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam jestem już długo w plusie chociaż prawdopodobnie trzeba będzie już zrezygnować z usług tej firmy i przejść być może do play,niestety promocje na mixa mają słabe bo ktoś kto kupi zwykły starter ma więcej niż ja choćby całkowicie darmowe rozmowy w plusie ja musze płacić za to 4 zł.tygodniowo,problem z głupim czasoumilaczem,i najważniejsze problem z internetem czy za 7,9 czy 15 zł jest on taki sam żałosny i zamulony jak ten cały plus który w telewizji się wychwala że mają najlepszy i najszybszy a to gówno prawda koleżanka ma w play i na fonie hula jak ta lala i co ciekawsze za grosze a tu za 15zł żeby taki szajs był?????-Mam nadzieje że potracą wielu klientów których zupełnie nie szanują.
    Zaletybrak!!!!!!!!!!!!!!
    Wadybardzo dużo!!!!!!!!!!!!!!
    powyżej 6 lat może i dłużej
  • ~szelicja / 2012-10-01 11:09
    Mam internet od 4 lat , płacę abonament 110zł , pierwsze 3 lata były super ale od kilku miesięcy to koszmar; łączy się baaaaaardzo długo, natomiast zrywa szybko i baaaaardzo często. Nie polecam, zastanawiam się czy nie jesteśmy oszukiwani przez plusa
    Zaletyostatnio brak
    Wadycałe mnóstwo
    4 lata , płacę abonament 110 zł
  • ~tom / 2014-10-08 10:45
    Przez pięć lat byłem w Orange,dwa lata w Erze i teraz dwa lat w Plusie jakość obsługi i podejście do klienta wszędzie jest taka sama,jakość połączeń w plusie jest najlepsza ( dużo jeżdżę po kraju),rada dla tych co na wszystko ina wszystkich narzekają : CZYTAJCIE UMOWĘ I REGULAMIN PRZED PODPISANIEM a problemów nie będzie.
  • ~Tomek / 2012-08-21 08:03
    Ocena: 1.50 / 5
    iPlus to ściema, nabijaja ludzi w butelke tymi reklamami, duzo jezdze po kraju i powiem jedno, iPlus w pomieszczeniach dziala tylko w miastach i to takich większych, jak wyjedziecie gdzies na wakacje mozna zapomniec o czyms wiecej niz GPRS/EDGE - porażka. Testuje od miesiaca internet w PLAY, prędkosc nie jest moze oszalamiajaca do 6MBIT ale za to jest doslownie wszędzie, na totalny zadupiu w górach jak i w centrum w-wy, nie oszukuja ludzi w reklamach, PLAY ma naprawde najlepszy zasieg internetu w Polsce. Plus to kpina z klienta, obiecuja 100MBIT w LTE - pytam gdzie, w centrach najwiekszych miast i to jak sie ma antene za oknem, dramat, nie sa w stanie zagwarantowac nawet HSDPA poza duzymi miastami (w pomieszczeniach), oszukuja ludzi ktos za to co wygaduja w reklamach powinien im sie dobrac do d....
    Zaletybrak
    WadyGPRS/EDGE max na wiekszej połaci kraju
    4 lata
  • ~ufo / 2015-11-18 20:22
    Ocena: 2.75 / 5
    Manipulacja marketingowa godna Platformy Obywatelskiej. Dostajesz pakiet LTE po czym masz LTE bez limitu. Mam internet na kartę. Za 30zł dostaję tzw. pakiet 1,5 Gb. Po 5 dniach przychodzi wiadomość, że pakiet został wykorzystany (nie ściągałem filmów, nie oglądałem tv) tylko po aktualizacji windows7, śledzeniu informacji na wp, interii, onecie). No cóż, udowodnienie im oszustwa/naciągania możliwe jest tylko przez UKE. Liczę na PiS
    Zaletybrak
    Wadybrak bezpłatnego (przez internet) bilingu, brak konsoli bieżącej wymiany danych z internetem (jak w Play)
    od sierpnia 2015 (modem - 240zł), karta sim 10 zł + doładowanie 30 zł
  • ~Walkmen / 2009-08-26 15:07
    Ocena: 4.00 / 5
    Z jakieś 2 miesiące temu skończyła mi się dwu letnia umowa przez męki z Iplusem i byłem zdecydowany by zrezygnować z tej usługi. Z tego względu, że mieszkam w lesie nie mam możliwości podłączenie internetu przewodowego. Poszedłem do Play'a, wypożyczyłem modem na testy i byłem zdziwiony jakością i szybkością połączenia radiowego. Wypowiedziałem umowę z Plusem ale dopiero wtedy potraktowali mnie poważnie. Zakupiłem router po bardzo atrakcyjnej cenie i mogłem przetestować nową jakość sieci przez 10 dni. Jakie było moje zdziwienie kiedy sygnał na 2 kreski ale chwytał 3G. Transfer 2m/1,3Mbps. To w porównaniu z NetBoxem i jego transferem 60k/6k jak skok w 24wiek.
    Wszelkie zrywanie połączeń w tej nowej wersji to juz historia co jeszcze nie tak dawno było wielkim koszmarem.
    Z uwagi, że to jest juz moja kolejna (druga) umowa, zwiększyli mi limit transferu o 100% a i dostałem 25% dożywotniej zniżki.
    ZaletyNowa umowa - nowa jakość usługi.
    WadyCzemu taka jakość dopiero po podpisaniu nowej umowy?
    Już druga umowa na 2 lata. Abonament wcześniej za 60 PLN. Teraz 75PLN - stała zniożka 25%.
  • ~Wojtek / 2015-10-21 19:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Przestrzegam przed Plus. posiadam 5 numerów abonamentowych na firmę. Przedłużyłem umowę telefonicznie na dwa numery. Pozostałe dwa przedłużyłem w salonie.Po kilku miesiącach na tych przedłużanych telefonicznie zaczęto mi doliczać opłaty za usługi multimedialne Nadmienię że posiadam nielimitowane połączenie do internetu .W kilkumiesięcznym procesie reklamacji doszliśmy że być może są to opłaty za pakiet VIDEO STREAMING.I pewnie jest tak w regulaminie usługi
    problem ,że w rozmowie telefonicznej z konsultantem nic o tym nie było.Ciekawe jest że firma nie udostępniła mi umowy , nagrania rozmowy tel informuje mnie ,że wyda tylko na podstawie wyroku sądu.
    W kilkumiesięcznym procesie reklamacji w którym to prosiłem o wskazanie rozwiązań które zapobiegną naliczaniu dodatkowych niemałych kosztów nikt nie pochylił się nad sprawą.pozostałe 3 numery na takich samych abonamentach działają bez zarzutu.
    Plus zrzuca winę na użytkownika i telefony wysokiej klasy Iphone 5 s Nokia 925 (pozostałe też iphone te bez problemów)
    Nadmienię że telefony sprawdzone w serwisie APN o których mówi PLUS też konfigurowane w salonie plusa .
    Cały proces reklamacji to kopiuj wklej i w zasadzie nie na temat umowa telefoniczna to wielkie oszustwo a uzyskanie kopi umowy niemożliwe chyba ,że po wyroku sądowym jak twierdzi firma.
    Jako ciekawostkę dodam, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Urząd Komunikacji Telefonicznej nie mogą być strona bo umowę posiadam na firmę .
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta
    Umowę posiadam od 10 lat
  • ~zbyszek / 2014-10-07 08:45
    Byłem klientem plusa przez piętnaście lat,rozwiązując ostatnią już umowę (miałem kilka telefonów i internet )spotkałem się w salonie firmowym w gdańsku z tak chamską obsługą że nie jest to nawet do opisania.Młody człowiek o imieniu Wojciech był wręcz wulgarny.Nie dziwię się ze plus pada.Mają klientow za nic.Dziwię się że nic z tym nie robią.Przestregam wszystkich przed tym operatorm i nie polecam.
  • ~zdzisiek / 2014-06-16 20:51
    W plusie jestem już parę lat i jak do tej pory nie miałem żadnych problemów,lecz ostatnio wszystko się zmieniło.Plus musiał wejść w układy z Premium i naciąga swoich klientów.Mnie naciągneli już na 242 zł.Wymyślili sobie że wysyłałem sms-y na numery prenium(7928,7428 i 7228).Jak złożyłem reklamację i zażądałem biling to owszem przysłali mi ten biling z którego się dowiedziałem że wysyłałem sms-y na te numery,a co dzwniejsze wszystkie sms-y miałem wysyłać jednego dnia i to w ciągu około 3-godzin,razem tych sms-sów miało być 36.Tak że plus spadł na psy i niedość że sam rezygnuję to każdemu odradzam i ostrzegam że to wielcy oszuści.Z tego co wiem to ja nie jestem pierwszy.Zobaczymy co na to powie prokuratura?
    ZaletyNie ma zalet dla oszustów.
  • ~ZOFIA / 2016-06-10 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY WIĘCEJ ŻADNYCH USŁUG W PLUSIE , OBSLUGI NIE MOGĘ OCENIĆ BO JEJ POPROSTU NIE MA ! KONTAKT ZEROWY ! NIC NIE ZAŁATWICIE ! NAŚCIE LAT JESTEM KLIENTKĄ PLUSA, NAJWYŻSZA PORA SIĘ POŻEGNAĆ I PRZENIEŚĆ FIRMĘ TAM GDZIE SZANUJĘ SIĘ KLIENTA !
  • madzia / 2007-12-30 21:13
    iPlus, Polkomtel- bez kompetencji i braku poczucia odpowiedzialności... tak to tylko można nazwać... OSTRZEGAM!!!
    Umowa na 24-m-ce
    Zapłacone faktury- wszystkie
    Dostęp do internetu- żaden...- TO SIĘ NAZYWA iPLUS....
    Miałam pełny zasięg, sygnał też bardzo dobry... i co z tego? BRAK POŁĄCZENIA Z INTERNETEM
    Pisałam reklamacje.... i przyszło mi do zapłaty 1000zł. Bo jak uznali nie miałam prawa rozwiązać umowy nawet wtedy gdy nie miałam dostępu do internetu.... no i tak trwa nadal... ja płace a internetu brak... Nie zapominajmy ze muszę zapłacić 1000zł- za rozwiązanie umowy...
    JEST MI PRZYKRO I BRAK MI SłóW
    VIVAT iPLUS...DOBRZE SOBIE RADZICIE Z POZYSKIWANIEM FUNDUSZY- TYLKO DLACZEGO NIEUCZCIWIE?

    ZaletyBRAK
    WadyWIELE
  • ~Agnes / 2014-09-16 17:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam! Najgorszy internet jaki może być ! Konsultanci są chamscy nie wszyscy ale większość. Długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, niektórzy nie znają się i nie widzą co doradzić a jak czasem mają przełączyć to rozłączają się, zadają głupie pytania typu" i co " chyba dzwonie po to by zdobyć informacje i konsultant powinien mi pomóc a nie chamsko zapytać " i co " .. Jeszcze raz nie polecam !
    ZaletyBrak zalet
    mam go od 4 lat
  • ~Alicja / 2016-02-09 20:42
    Plus największy oszust, internet proponują za 40 zł w promocji a po dodaniu opłaty za routera to wyjdzie drożej , złodzieje i oszuści
  • ~alicja / 2016-12-27 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Z siecią plus związana jestem od wielu wielu lat. W lutym kończy mi się umowa więc chcąc dowiedzieć się o ofercie dla mnie dziś odwiedziłam salon plus by zapoznać się z ofertą dla mnie i totalne zaskoczenie Nie wiem czy wyglądam na głupka czy oferta plusa jest aż tak bardzo nie do przyjęcia. To co mi zaproponowano to czysta porażka. To samo na infolinii proponują mi warunki całkowicie nie do przyjęcia. Nie trzeba było długo myśleć więc udałam się do konkurencji i tutaj oferta bardzo fajna nawet kiedy będę płaciła 100% za drugi nr. bo tak niestety musi być to i tak to mi się opłaca i to baaardzo. Zrezygnuję więc z sieci plus z którą jestem związana od kiedy nastały telefony komórkowe. Niesmak jednak pozostaje jestem strasznie zawiedziona. No cóż po rozmowie z moją całą rodzinką przechodzimy do innej sieci konsekwentnie tak jak nam będą kończyły się umowy i dobrze nie to nie
    w sieci plus ok 18 lat
  • ~Andrzej / 2016-02-27 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDNIA, POŁĄCZENIE Z INFOLINIĄ GRANICZY Z CUDEM, PÓŁ GODZINY KLIKANIA I MOŻE UDA SIĘ POŁĄCZYĆ Z KONSULTANTEM
    ZaletyBRAK
    WadyIRYTUJĄCA OBSŁUGA
    KORZYSTAM TYDZIEŃ I NALICZYLI MI JUŻ ZA CAŁY MIESIĄC
  • ~Anek 6 / 2016-05-01 16:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Niedoszkolony personel doradczy ,konsultanci to ignoranci .Przeniesienie numeru do plusa to dużo pułapek i haczyków .Jeden konsultant twierdzi że nr tymczasowy w okresie darmowych wstępnych mc umowy jest płatny za każda minutę , inny twierdzi że jest dostosowany ceną do nr docelowego .Gdzie prawda ? Po 7 dniach używania nr tymczasowego na koncie zużycia pojawiło się obciążenie za rozmowy krajowe ,skąd ? Pomyłka w fakturach naliczanie w trzecim dniu po odjeździe kuriera 80 zł abonamentu ,dlaczego jak miał być darmowy przez np trzy mc ? Nie warto korzystać z nr tymczasowego i z aplikacji które są płatne dla tych co chcą oszczędzać. Nie polecam osobą starszym absolutnie To istna pułapka!
    ZaletyCiekawe pakiety ,ale uwaga na haczyk.
    WadyKonsultanci ,nieuki .Nie wszyscy.
    Przez internet ,w mc kw br
  • ~Annika / 2017-05-07 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakieś przegięcie! Zwalnianie maksymalnie prędkości, nie wspomnę o dostępu do tv, bo plus uwielbia wstawiać informacje, ze kanał, za który płacę nie znajduje się w moim abonamencie... Dzis jest niedziela. Internet super jak zwykle, więc dzwonimy do plusa... Po tyradzie jakiegoś młodzieńca, ten zamiast cokolwiek naprawić (a tu muszę dodac, ze dzwonilam do nich jakiś czas temu z tym samym problemem i konsultantka cos tam mi poprawila, i dzialal szybciej) WYLACZYL MI DOSTĘP DO INTERNETU I ZACZAL PROPONOWAC KOLEJNY ABONAMENT!!! I następnie sam siebie tez wylaczyl, wiec wisze od godziny na sluchawce, oczekując na... Na nie wiem co. Tragedia. Omijajcie plusa wieeeelkim lukiem, ten ich smart dom nadaje sie do pchania karuzeli. Brak poszanowania klienta. Wole wiec zerwać umowę i zapłacić karę, bo to tylko pieniadze, a długotrwały stres jest szkodliwy...
    ZaletyŻadne!
    WadyCaly szereg uslug,które świadczą to jakas pomylka. Brak wykwalifikowanych osób w pracy. Ceny za niską jakość wygórowane. Brak szacunku dla klienta. Wszystko kompletnie.
    10 lat, teraz popularny smart dom...
  • ~Arkadiusz / 2017-01-12 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    To są złodzieje włączają usługi i których dowiadujesz się w momencie kiedy przychodzi rachunek a na infolinię czekałem dzisiaj1.5 godz i nikt nie odebrał
  • ~arkor / 2008-06-28 22:24
    Ocena: 1.75 / 5
    potwierdzam opinie o zawodności iplusa , po 1 miesiącu użytkowania ograniczono prędkość ponad 2x
    w kilku stałych miejscach w Warszwawie i poza miastem (prędkość sprawdzana na tej samej stronie testującej ) . Technik nie przyjął zgłoszenia , nawet nie zapytał o numer klienta. Zwyczajne oszustwo .
    Proponuje zainteresować sprawą UOKIK.
    WadyOszustwo
    2 miesiące
  • ~carpicus / 2010-12-17 09:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam,

    Jestem użytkownikiem iPlusa ponad rok i moje zdanie to tragedia a ludzie którzy za tym stoją pomylili asertywność z bezczelnością. A kupując u nich tą usługę opowiadano mi o cudach i możliwościach z jakie daje iplus. A prawda jest taka że w obszarach z dala od miast można oglądać ale puste strony lub informacje że " brak połączenia z internetem" itd.

    Pozdrawiam,
    ZaletyiPlus
    Wadyto co napisałem powyżej
    rok i płacę 170 PLN netto miesięcznie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4735
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3067
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2038
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306