strona 17 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~ARkadiusz / 2016-01-10 19:19
Najwieksze dziadostwo !! Plus oszukuje , nie wywiazuje si e z umowy !! internet LTE i 0.3 Mbps co to ma byc
Konsultant mowi ze niestety nic nie moze zrobic boi zbyt duzo osob korzytsta z łączy !!! -
-
~ataga / 2016-05-20 11:32
Tragedia, nie polecam. Nie potrafią rozwiązywać usterek, kłamią! Ich rozwiązywanie problemów technicznych jest na poziomie przedszkola. Niektóre numery nie mogą się ze mną połączyć, zgłosiłam usterkę a po kilku godzinach dostałam informację że problem jest rozwiązany. W następnym dniu znów nie można było się ze mną skontaktować. Okazało się iż sieć PLUS nie miała szczegółowych informacji dot. usterki dlatego nic nie robiąc stwierdzili usunięcie usterki, ponownie zgłosiłam usterkę którą uznali za usuniętą ponieważ technik uzyskał połączenie (puścił mi sygnał) Nie wiem czy się śmiać czy płakać Zaletykrótki czas oczekiwania na połączenieWadyWszystko poza krótkim czasem oczekiwania na połączenie -
~Barbara / 2014-08-11 18:32
zwracam uwagę na aroganckie zachowanie przedstawicieli sieci Plus w Olsztynie, w pasażu REAL , ulica Sikorskiego. Nie dość,że obsługujące tam panny były zupełnie nie zorientowane w usługach, to ich pomoc w rozwiązywaniu problemu polegała na udostępnieniu telefonu, z którego sama wykonałam połączenie z siecią Plus.Kiedy długo czekałam na połączenie, byłam narażona na drwiące uśmieszki i uwagi typu- i tak nic nie załatwię.Proszę o zwrócenie uwagi,ze to one są dla klienta , a nie odwrotnie. Takie postępowanie zraża klientów do korzystania z usług operatora -
~bartol / 2008-06-03 22:24
Ten iPlus to masakryczna lipa.Robią karty z antenami które na dzieńdobry są narażone na zniszczenie.Internet sie zawiesza i resetuje.Jego prędkość jest tak zabójcza że strony otwierają sie przez 10-15 min.Padaka jak diabli.Nikomu nie polecam,a wręcz przeciwnie!!!!Nie wiem jak mam pozbyć sie tego dziadostwa.Ludzie uważajcie siano wywalone w błoto!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyPlus to tylko nazwaWadywszystko,począwszy od obsługi,po dostępność usługi...Minus to za dobra ocenaod 10.2007 -
~Black / 2017-04-05 15:05
http://www.speedtest.pl/test/146690063 oto link do speedtestu,gmina Nadarzyn 20 km od wawy a plus prawie nie działa,tak jest za każdym razem-DNO,to ma być ten superszybki internet!!!!!!!! -
~BOA Radek / 2012-11-12 20:13
Warto sprawdzić jaki zasięg jest w danym miejscu. Nie ma znaczenia, czy jest to duże miasto czy małe. Ja mieszkam na dużym osiedlu w Poznaniu (nie na peryferiach) i w mieszkaniu nie ma 3G! Internet muli się jak za starych czasów z modemami wpinanymi do gniazdka. Nie spodziewałem się takiej "nowoczesności". Jak ktoś chce przypomnieć sobie, jak chodził internet w 1996 roku, niech sobie kupi iPlusa. Dla tych co nie pamiętają mogę przypomnieć, że strona np. Onetu ładuje się pół minuty odkrywając kolejne obrazy. Później jest tylko gorzej. -
~Borys / 2015-11-14 03:05
Złodzieje sprzedający numery poprzednich użytkowników. Odłączają możliwość połączeń z innych sieci. Na reklamacje opowiadają bajki o brakach zasięgu.Zgodnie z umową reklamacje powinny być załatwione w ciągu jednego miesiąca. Po odmowie płatności za niewywiązywanie się z zawartej umowy żądają zapłaty za nie osiągnięte zgodnie z umową dochody. ZaletySame wadyWadyTelefonistki informują i sugerują jak rozwiązać problem ale decyzje są bzdurne.Po 4 miesiącach zanikła możliwość otrzymywania połączeń z sieci z którą było najwięcej połączeń wychodzących i przychodzących. W wypadku połączeń przychodzących był nadawany komunikat " nie ma takiego numeru" -
~Damian / 2016-02-23 09:15
Witam,
ten Plus to jakieś jaja. 4.02.2016 zadzonili do mnie z propozycją przedłużenia umowy (ciągne plusa na karte już ładnych parę lat). Rozglądałem się akurat za abonamentem i przedstawiona oferta spodobała mi się, szczególnie że miły byc anulowane 3 ostatnie raty z poprzedniej umowy. Po godzinie rozmowy i dopięciu wszystkich szczegółów usłyszałem informację, że umowa wraz z telefonem pojawi się do 5 dni roboczych.
Po 10 dni roboczym zadzwoniłem na infolinię, ale po 5 minutach czekania rozłączyłem się. Poszedłem do salonu, gdzie nie mieli mozliwości sprawdzenia co się dzieje z moim numerem. Już z salonu zadzwoniłem na infolinię. Okazało się (oczywiście po 30minutach czekania) że rzeczona umowa nie istnieje. Super.
No ale w takim razie można podpisać umowę teraz, też w salonie. Jednak kwota miesięczna abonamentu jest wyższa o 10zł. Nie ma szans. Pani więc mówi, że przełączy (4 raz) do jakiegoś pseudo specjalisty. Czekam. Po 5 minutach komunikat "KOnsultant jest zajety. Oddzwoni do Ciebie później" i zostałem rozłączony. BEZ PRZESADY. Nie żebym teraz czekał, aż oddzwoni, ale minęło 7dni.
Po takich akcjach wyszedłem z niesmakiem z salonu.
Wczoraj - niespodzanka. Dzwoni kurier, że ma umowę do podpisania. Nagle się znalazła? Akurat wyjechałem do pracy, więc kurier proponuje, że przekaże przesyłke koledze i dostarczy w moje miejsce pracy. Jednak żadnego kontaktu, przesyłki nie otrzymałem. Jestem już bardzo poirytowany.
Nie polecam przygody z Plusem. Niby wszyscy mili, ale nie potrafią nic załatwić, opróćz wyuczonych ofert.Zaletyoferta przedstawiona na początku - super. Jaki będzie efekt końcowy, zobaczymy.WadyObsługa -
-
~DAWCA68 / 2014-04-28 23:49
KORZYSTAM PONAD 10 LAT BEZ PRZERWY Z PLUSA, POD WZGLĘDEM USŁUG TELEFONICZNYCH JEST DOBRZE,ALE INTERNET TO KLAPA. BARDZO DUŻO PRACUJĘ NA INTERNECIE A OSTATNIO ZAOFEROWANO MI TYLKO W TEORII LTE BO TERAZ WIEM ŻE POTENTATEM TO PLUS JEST W REKLAMIE. PODEJŚCIE DO WIELOLETNICH KLIENTÓW JEST TAKA SAMA JAK DO STAREJ ZDARTEJ KOSZULI.POZNAŁEM WIELE PROCEDUR W PLUSIE, A NAJBARDZIEJ REKLAMACJĘ. A TAK PRECYZYJNIE TO JEJ OPIESZAŁE ZAŁATWIANIE I ZBYWANIE KLIENTA BIORĄC ZA MOTTO ZASADĘ "JAK PODPISAŁEŚ TO DOSTAŁEŚ, A JAK NAWET NIE TO MUSISZ TO NAM UDOWODNIĆ ". PODSUMOWUJĄC NIE DAJCIE SIĘ ZWIEŚĆ REKLAMOM I CO NAJWAŻNIEJSZE 2 LATA I ZMIANA OPERATORA NUMER ZOSTAWIAMY TEN SAM I SZUKAJCIE LEPSZYCH OFERT BO CZYM DŁUŻEJ W PLUSIE TYM GORZEJ GWARANTUJĘ ZaletyUSŁUGI TELEFONICZNE NA PRZYSWAJALNYM POZIOMIEWadyPODEJŚCIE DO DŁUGOLETNICH KLIĘTÓW TRAGEDJA, ROZPATRZENIE REKLAMACJI I ZADOŚC UCZYNIENIE PONIESIONYCH STRAT TRAGEDJAZA DŁUGO I ZA DROGO W PORUWNANIU Z KONKURĘCJĄ -
~Dawidd18 / 2008-12-20 11:48
Najgorsze co może Cię spotkać to założenie sobie iplusa!! Mam to cholerstwo zaledwie tydzień... i mam tego dość!!! Łącze ma być niby 7.2 Mb a ja mam zaledwie 236kb/s.... Jak ściągam jakieś pliki to największy transfer wynosił 22/25 kb/s a nijniższy to nawet 3kb/s!!!! Zasięg mam naprawde dobry, zawsze prawie full ale co z tego jak net JEST KIEPSKI i jeszcze jakiś ogranicznik.... W du*ie może się poprzewracać! Pozdrawiam
Ps. Jeszcze jutro go oddaje!! Mam zaledwie 5 dni i dziękujeZaletyłatwa instalacja...WadySłaby net
Ogranicznik
Wysoka cena5 dni -
~depe1 / 2014-11-26 16:35
Miarą jakości firmy jest jej stosunek do klienta, niestety dla Plusa zabrakło skali i słów żeby go wyrazić... 5 razy!!!!!!!!!!! wysyłałem telefon do naprawy NOKIA 515 gubi zasięg, blokuje się zawiesza, nie można wysyłać i odbierac sms, a serwis odsyła go z opinią usterki nie stwierdzono. Tą usterkę dobrze opisano już rok temu i do do tej pory Nokia nie poradziła sobie z problemem. Kiedyś Nokia i Plus były znanymi i szanowanymi markami ale teraz to ....przepraszam BADZIEWIE!!! Trzymać się od jednych drugich z daleka!!! Zaletynie stwierdzonoWadyistnienie firmy!!! -
~domel / 2009-01-11 15:45
mam iplusa 9 m-c sporo kozystam z neta i jestem zadowolony , nie jest to najtanszy internet i oczywiscie jest duzo gorszy od laczy stałych no ale to jest wiadome.
co do limitu to moze 1GB to malo ale musimy tu przyjac ze przenosny internet stwozony zostal z mysla o pracy czyli poczta przesyl dokumentow itp.Kazdy narzeka bo internet ten do sciagania filmow sie nienadaje chyba ze kogos stac bulic za kazde 1GB 25-30 zl i to w czasie promocji ktora obecnie jest.jesli ktos mieszka na wiosce musi to zcierpiec albo zalozyc radiowke tam limitu byc niepowinno predkosc dobra moze pogoda ma na lacze wplyw no ale niemozna miec wszystkiego .przez 9 m-c ani raz nic niezawiodlo.POLECAM. -
~dośka.. / 2015-09-16 14:42
Jakaś tragedia . Oddałam telefon na gwarancje telefon był noszony w pokrowcu nigdy mi nie upadł . A mimo wszystko teraz za naprawe musze sama zapłacić jakaś masara.
-
~Dżołana / 2015-02-13 22:02
Tragedia, korzystam z usług tej sieci od lat, podobnie prawie cała moja rodzina. Dzwonię na infolinię sieci, której jestem stałą klientką, zżerają mi doładowanie, puszczają muzyczkę i każą czekać na zgłoszenie konsultanta. Kiedy chcę posłuchać muzyki, puszczam płytę albo wchodzę na YouTube, dzwoniąc na infolinię swojej sieci wolałabym usłyszeć głos konsultanta. Na plus- to, że konsultanci są mili, podobnie jak ci w punktach Plusa. Szanuję pracę tych ludzi, natomiast sieć to tragedia. ZaletyMili konsultanciWadyZbyt długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem, mało atrakcyjne oferty dla stałych klientówPrawie 9 lat -
~Elżbieta / 2016-02-18 21:32
Umowy są tak redagowane, że klient czuje sie oszukiwany i niepewny co będzie dalej.. .Np.Dzisiaj otrzymałam "Potwierdzenie zmiany warunków umowy " opartej na Oświadczeniu którego nie składałam ,a wynika z tej Zmiany ze za 9 dni przedłużona będzie moja umowa o 26 miesięcy Ponadto w tzw.Pouczeniu pod tekstem otrzymanego " potwierdzenia" podano termin odstąpienia 10 dni. Przez ten czas moje pismo sprzeciwu może nie dotrzeć i umowa której nie podpisałam nabierze mocy a za odstąpienie wyznaczono karę 1300zł!!!karę za coś czego nie uczyniłam!! Zdenerwowana ,zatelefonowałam do Biura Obsługi Klienta Plusa przekazałam moje oburzenie na takie postpowanie.To wydarzenie skutkuje utratą zaufania do firmy.A może i więcej i bank Plus nie będzie wiarygodny!!! WadyWrażenie że klient jest oszukiwany7lat -
~Fratello / 2012-08-24 13:55
Jestem w tej sieci(chociaż z różnymi numerami) od początku ale apogeum rozczarowania przeżywam teraz. Zasięg masakryczny,kradzież pieniędzy z konta regularna,szczególnie ze smartów ... Informacja dno... -
-
~gall71kg / 2008-11-13 13:58
miałem neta pier w orężu i zrezygnowałem z ulgą z niego i namówili mnie na i plusa i jest to samo :( to wo gule nie działa totalna klapa , kpina !!! jak można komuś sprzedawać coś co nie działa!!! czekać żeby stronę otworzyć z 15 sekund lub dłużej a czasem wcale nie otworzy!!! ci co piszą ze im śmiga to na pewno pracownicy albo jakiś inny odłam i nie słuchajcie ich nie dajcie się wciągnąć tak jak my . Zaletypotrafi dojść do granic irytacji klienta!!!Wadypo prostu porażka.3 mieśiące i jeszcze dałem kupe kasy za modem!! -
~gothyc / 2013-09-20 13:14
Trudno powstrzymać się przed bluzgami... chcąc wyrazić opinie o sieci plus.... z roku na rok jest coraz gorzej... Wiem że najłatwiej jest wyzywać na ludzi z biur obsługi (zarówno w placówkach jak i na infolinii), zdaję sobie sprawę ze niekompetencja, niedouczenie, głupkowate odzywki i zachowanie większość z nich wynika z oszczędności na szkoleniach. Ale przecież oni stanowią (a raczej powinni stanowić) filar i wizytówkę firmy. Ale nie mamy bandę trybików którzy muszą tylko i wyłącznie realizować plany sprzedażowe.
Oferta - w porównaniu z konkurencją żałosna, kontakt w celu reklamacji - poniżej dna... różne dziwne opłaty i zapisy w umowie... DNO DNO i jeszcze raz DNOZaletyjakie zalety -
~iw / 2013-08-19 19:03
banda oszustów...internet hulał 2 lata...przedłużyłem umowę na następne 2...teraz go nie ma....mówią,że modernizacje..ale płacić muszę -
~Jacek / 2016-02-14 22:00
LIDER TECHNOLOGII LTE - MOIM ZDANIEM LIDER KŁAMSTWA I OSZUSTWA
W TYM PRZEWYŻSZAJĄ WSZYSTKICH - KŁAMSTWO, NIESUBORDYNACJA, NIERZETELNOŚĆ I CHAMSTWO
BRAK SŁÓWZaletyBrakWadyj.w.Miałem - 2 lata
strona 17 z 96
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »