Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~parolkan / 2008-06-22 23:41
    HUAWEI modem ,który notorycznie się zawiesza i zrywa połaczenie ,to chinski tani produkt ,za który wołają sobie tysiąc a warty tyle co nic.Sterowany zdalnie na życzenie operatora ,jak robicie reklamacje to wam utrudniają jeszcze bardziej i nie udowodnicie tego chyba ,że macie sprzęt i właściwe programy monitujące przepływ.Jednym słowem ,to najbardziej kiczowaty operator.
    Oferty sa zamydlone i nie jasne ,obowiązki operatora w praktyce na mocy regulaminu ,którego sami ich prawnicy wymyśleli są w ogóle nie istniejace ,czyliu klijent jest łapany w śieć niczym mucha w pajęczyne prawa mafijnego zamysłu.Klijent niema nic do gadania.No to mamy europe.Te wypowiedzi sa oparte na sprawdzaniu urzadzenia innego dla porównania tylko dla tego,że są problemy z połączeniem albo usługami dostepu do internetu.Uważajcie na okres próbny bo wtedy dziwnie nadaja niecio lepiej przekirowując strumień na próbne łącze.
    ZaletyBrak plusów ,to mafijny tryb łapiacy naiwnych.
    Wady100procent minusów.Dlatego że płacimy a nic z tego nie mamy pomimo interwencji i reklamacji.
    9 miesięcy o tyle za długo
  • ~pelzakwoj / 2015-04-07 08:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszuści i tyle. Nie informują dokładnie a później człowiek płaci za to. Na wstępie oszukali mnie i wcisnęli internet LTE z 3GB pakietu a mówili co innego, chciałem zmienić to mówili że się nie da, dopiero po iluś tam rozmowach i 2 miesiącach baba powiedziała że się da i zmieniłem na 15BG pakietu. Wtedy zacząłem faktury płaciłem o wiele większe (nawet 80zł), temu, że miałem usługi dodatkowe a nic nie informowali o tym i na fakturach też nie pisało. O pakiecie nocnym nic nie powiedzieli i włączyłem go na LTE, tak zjadło 15GB teraz dzwonie do obsługi a koleś mówi że ten pakiet musi być włączony na 3G, tak straciłem już drugiego dnia LTE. I jeszcze te 5Mb/s po wykorzystaniu, pierwszy miesiąc chodziło ładnie teraz nawet nie wiem ile i spada do 0.5Mb/s temu że niby za dużo ściągam albo linia przeciążona,
    Zaletycena
    Wadywszystko inne, szczególnie informacje nieścisłe
    4 miesiące
  • ~pysia / 2008-06-15 17:37
    daje same minusy jestem niezadowolona od momentu kiedy sie z tym zetchnełam, oszustwo...., brak zasiegu oraz brak mozliwosci korzystania z usługi, nic sie nie da, kupiłam o 21 nastepnego dnia o 16 składadałam reklamację
    tylko duze miasta reszte to kicha
    Zaletybrak
    Wadysame
    kilka dni
  • ~redc / 2012-12-22 20:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakupiony pakiet 3G 29,90plus modem za 1 zł.
    Na mapie zasięg przy kodzie 63-910 super ekstra, w realu porażka !!!
    Muli wiesza się, wywala z serwerów totalny klops,
    w aplikacji na 5 kresek ledwie 2.
    Całe szczęście, że mam 7 dni na odstąpienie od umowy.
    Zaletycena
    Wadyprędkość, szybkość łącza, zasięg
    1dzień, 29,90 za mc
  • ~ricimajka / 2008-09-03 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłem w celu korzystania nad morzem niestety łączność kiepska, telewizja jedynie tvn i to z przeszkodami you tube w ogóle, chociaż to było w okolicy Koszalina. Po dwóch dniach od rozpoczęcia okresu rozliczeniowego zmniejszyli prędkość do 32 kb , bo rzekomo wykorzystałem 4 Gb dopuszczalne za 110 zł. Fiasko nie polecam - dno, w biurze reklamacji pan powiedział, że on wie najlepiej kiedy ja wykorzystałem swój limit! Nie zawierać umów - dopiero po wypróbowaniu!!!
    Zaletynie ma
    Wadywiele a pierwszy to cena za 32 kb
    od połowy lipca abonament 110 zł w promocji z laptopem 55 zł/ 5 m-cy
  • ~robert / 2012-10-28 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    iPlus działa fatalnie w mojej lokalizacji - Braci Wagów na Ursynowie. Bardzo często prędkość pobierania danych spada do kilku kilobajtów na sekundę, a pingi rosną do 30 lub nawet 60 sekund!! Tak, sekund!

    Oczywiście przez pierwszy miesiąc lub dwa działa dobrze, żeby w okresie próbnym wypadło dobrze. A potem tylko gorzej i gorzej.

    Standardowa odpowiedź Plusa na reklamację, to "Plus świadczy usługi w zakresie możliwości technicznych" i przez to reklamacja nie została uznana. Zatem nie spodziewajcie się rozwiązania jakiegokolwiek problemu technicznego, bo oni standardowo spławiają klienta.

    Ogólnie lepiej wybrać innego operatora. Będzie tak samo marnie, ale przynajmniej taniej.
    Zaletybrak
    Wadyniska prędkość, ekstremalnie wysokie pingi, brak chęci rozwiązania problemu przez dział reklamacji, wysoka cena
    11 miesięcy
  • ~Robert / 2013-09-04 08:18
    Dziadostwo ... od 3 miesięcy zaniki sygnału - z działu technicznego ta sama odpowiedź na każdą reklamacje - konserwujemy nadajnik ...a klienci mogą zapomnieć o necie i o normalnych połączeniach...a teraz najlepsze - nikt w Plusie nie potrafi odpowiedzieć ile jeszcze ta konserwacja potrwa - a 130 abonamentu miesięcznie płacę - plus dla firm...zna ktoś jakieś podstawy do zerwania umowy ?
    Wadydziadostwo i olewanie klienta
  • ~Rysiek / 2014-10-21 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet Plus na kartę, a zwłaszcza Nocny Transfer Danych 50 GB to fikcja. Sieć Plus regularnie podkrada moje konto, a ostatnio po doładowaniu 50 zł, środki na koncie znikły po kilku minutach.
    Czy ktoś wreszcie zamknie tych złodziei!!!!!?????
    Zaletyżadnre
    Wadyzlodziej
    niedawno
  • ~staruszek / 2014-12-19 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus- jeśli nie masz problemów kup sobie abonament w plusie.masakra,obsługa na infolinii niekompetentna i nie potrafią pomóc .Masakra to mało powiedziane.nie kupujcie abonamentu w plusie.
    Zaletyzadbych
    Wadysame
    1,5 miesiaca
  • ~stef / 2007-11-22 00:37
    iplus menager to lepiej odrazu tego nie instalowac jak juz wkoncu zmusicie to ustrojstwo do działania to zaraz limit a puzniej to kaplica
    Zaletymobilny
    Wadyrozłacza brak dobrego zasiegu
  • ~wodyn / 2007-12-04 19:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Gdy neostrada po kolejnej promocji tepsy całkiem mi padła, zdesperowany powlokłem się do plusa.Limit 2 G. Drogi czytelniku,jak go przekroczysz to prędkość modemowa i koniec zabawy,ale przynajmniej u mnie nie rozłącza jak neo.Ogólnie:trzeci świat za cenę z UE.Niestety plus nie przełamał fatum ciążącego nad tym podobno pięknym krajem i zamiast pokazac jak powinno być w cywilizowanym świecie interesów,dołączył do rodzimych monopolistów.A my jak w bolszewii :musimy się cieszyć,że wogóle coś jest.
    Zaletyplusuy ujemne
    Wadyminusy dodatnie
  • ~Wściekła!!!! / 2015-09-30 16:20
    Właśnie odebrałam telefon po kolejnej zgłaszanej reklamacji którą trwała prawie miesiac, ale tą kwestię pominę.
    Wzięłam telefon z Plusa na 2 lata, przy czym podczas rozmów coś przerywa, ucina i jednym słowem jest ciężko porozumieć się przez niego ( a do tego przede wszystkim służy telefon). oddałam go kilka razy do serwisu naprawczego,przy czym uzyskałam odpowiedź iż po dłuższym okresie testowania go w serwisie (prawie miesiąc) nie widnieją żadne usterki... dodano w informacji iż wymieniono cały panel telefonu. Tylko jakim cudem wszystkie zdjęcia i smsy które pozostawiłam przed oddaniem do serwisu nadal są w telefonie? skoro robiono w nim format?
    Od razu po odebraniu z punktu sieci plus wykonałam telefon który niestety nie obył się bez słow " powtórz raz jeszcze bo znow cos przerywa".... żenada... nigdy nikomu nie polecam umowy z tą firmą bo placic miesięcznie trzeba a telefon nadaje sie do du****.
    3 miesiące
  • ~ali / 2013-11-22 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    To straszne!!! Czytam te wszystkie opinie i zastanawiam się dlaczego nikt nic nie robi... Gdzie ochrona konsumenta??? Duże firmy robią co chcą bo mają prawników a co z nami klientami??? Też padłam ofiarą Plusa i ich oszustów. Kilka dni temu przyszło dwóch panów do mnie do domu z informacją,że zakładają internet LTE w promocyjnej cenie 59 zł/150mb. zapłaciłam im 50 zł niby za karte i 9 zł przy instalacji sprzętu innej osobie. Jak się okazało to koszt karty z instalacją wynosił jedyne 9 zł więc 50 zł poszło do kieszeni tamtych panów. Najgorsze jest to że o internecie LTE mogę zapomnieć ponieważ sprzęt który otrzymałam go nie obsługuje, a jakby tego było mało to według mapki dostępnej na stronie plusa , moj blok nie znajduje się w zasięgu LTE...żenada. Teraz co najwyżej mogę im oddać sprzet i oczywiście nie zwrócą ani złotówki. Ostrzegam, zamykajcie drzwi przed kazdym, bo patrza tylko żeby wyłudzić pieniądze. Mieszkańcy Będzina i nie tylko strzeżcie się
    Zaletyżadnych
    Wadyoszuści
    za długo
  • ~Andrzej / 2014-09-14 09:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Konsultanci oszukują, proponują przez telefon inne warunki umowy a przesyłają umowę na gorsze warunki.
    Na naprawę telefonu na gwarancji czekam już prawie dwa miesiące i końca nie widać i nie ma się gdzie odwołać. Napisałem skargę przez internet i odsyłają mnie do punktu a ja przecież napisałem skargę na punkt obsługi na opieszałe załatwienie sprawy. Albo są debile albo robią idiotę z klienta.
    Zaletyzasięg
    Wadyzła obsługa, niekompetentni konsultanci, brak możliwości odwołania(tylko teoretyczna), oszukują przy zawieraniu umowy
    dwa lata
  • ~Andrzej / 2017-04-29 02:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet LTE w Plus na abonament to jedno wielkie oszustwo. Reklamujący się internetem BEZ LIMITU operator przemyca w umowie z klientem kruczki, które świaczą o tym, że limity są. Absolutnie nie polecam nikomu!!!
    WadyLimit danych, ograniczenia prędkości.
  • ~Ani / 2013-08-02 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam! Czytajac wasze opinie postanowilam opizac wlasna sytuacje.mam iplusa od ponad roku i od 3miesiecy nie jestem zadowolona mam 3G i od dnia nowego okresu rozliczeniowego max 8dnia dostaje wiad ze moj pakiet dzienny zostal wykorzystany a na 10dzien ze naliczanie tez mi sie skonczylo o co chodzi? Zlozylam reklamacje ale co? Dostalam wiad ze oni nie mama sobie nic do zarzucenia wszystko jest ok a ja jestem bez internetu i bez mozliwosci pracy na nim. Chcialam zerwac umowe ale kara umowna mnie blokuje.
    ZaletyBrak
    WadyNie mozna liczyc na biuro obslugo odsylali mnie 3razy do innego konsultanta
    13miesiecy
  • ~AnnaKowaLSKA / 2014-02-26 22:17
    PLUS jedna wielka porazka,,,,konsultantka obslugi klienta- nic nie wie, nie musi znac ustaw,ogolnie nic nie musi, itd...to po co tam siedzi?
    przy podpisywaniu umowy plus nie raczyl mnie poinformowac ,ze aby korzystac zmmmsow musze wykupic internet,,,wlaczenie uslugi GPRS nic nie da, musze miec wykupiony in etrnet, o czym dowiedzilama sie osttanio przypadkiem po 3 naprawie rzekomo niewadliwego telefonu, zakupionego w plusie,, probuje rozwiac umowe bop siec mnie oszukala a nie ja ja, mam teraz wielki problem, dlatgeo nikomu nie polecam PLUSA chyba,ze ktos szuka problemow, za co mam palcic kare? za niedoinformowanie mnie? pioslam do Warszawy, stamtad odeslano mnie do biura oblsugi klienta- a ten do Warszawy itd ehhehe bledne kolo, ogolnie wielka pomylka...czekam na info dot. wypowiedzenia umowy, a teksty pani konsultanta typu bo w kazdej sieci musi pani placic za net hm ja podpisalam umowe z plusem inne sieci mnie nie interesuja..ogolnie konsultantka hm delikatnie mowiac,,,JEST....pod numerem i tyle, na prosbe aby mi pzreslano teskt rozmowy, odmowila, ale ustawy na podstawie, ktorej odmowila nie zna i znac nie musi...no kpina,pozdrawiam
    Zaletykupa nerwow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wadykupa nerwow!!!!!!!!zmarnowany czas i kasa bo dzownie zinnej sieci
    od wrzesnia 2013
  • ~anonimus / 2015-01-27 10:28
    po prostu kpina... od 3 dni probuje dodzwonic sie do BOK i nic...zero odzewu juz nie wiem ile kasy z innych kont stracilam na kontakt z nimi zeby posluchac tylko jakiejs zrytej muzyczki...MASAKRA...brak słow
    Zaletybrak zalet
    Wadyduzo by wymieniac
  • ~arci / 2015-05-05 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    firma plus leci sobie w kulki z infolinia.maja gdzies swoich klijentow.zawiodlem się i to bardzo nie kupujcie zadnych z ich produktow
    Zaletynie ma zadnych
    Wadyjest ich duzo
  • ~arek321 / 2010-08-25 22:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Nic nie da sie na tym zrobić, youtuba nie pooglądasz, zdjęć nie wyślesz, poczta ładuje się 5 min (pod warunkiem że w miedzy czasie nie zerwie połączenia), więc po co Ci taki internet. Pół godziny "pracy" na iPlus to koszmar. Ale nie martwcie się - co robią konsultanci Plus GSM gdy trafią do piekła? Muszą korzystać z iPlusa:D.

    Pozdrawiam i odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyCała reszta
    2 lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306