Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jozef bednarz / zeflik / 2013-01-14 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam w Tychach , mam int. 3GB za 29,90 . Przez okres testowania bylo dosc dobrze na modemie wyswietlalo sie H czyli siec HSPA . Od 3tygodni jest masakra , 44 kbp/s mierzone speed testem . Podobno modernizuja nadajnik , ale zamiast lepiej to jest gorzej niz bylo . Nikt nie wie kiedy moze byc lepiej . Tylko reklamy sa super .
    Zaletybrak
    Wadymasakra
    3 mce , 3GB za 29,90
  • ~Justyna / 2014-04-14 15:00
    Neostradę pomimo jej wad doceniłam dopiero po tym jak wzięłam internet w plusie, bo to jakaś kpina a nie internet. Klientem plusa jestem od wielu lat, nigdy jakoś specjalnie nie narzekałam, do czasu... Od ponad roku mam internet w plusie, raz działał szybciej, raz wolniej, ale ok, jakoś dało się przecierpieć, choć teoretycznie powinien hulać jak należy, ponieważ mam maksymalny zasięg w HSPA+ (zaraz po lte najszybsza technologia), a miejsca korzystania, choć to technologia mobilna nie zmieniam-korzystam w domu. Ale do rzeczy. Od pewnego czasu internet wieczorami, na weekendach, etc zaczął działać jak krew z nosa. Nie można było z niego praktycznie korzystać, strony wchodziły po kilka minut, albo w ogóle. Gdy zadzwoniłam do BOK, powiedziano mi, że faktycznie na tą chwilę mają jakąś awarię nadajnika, zapisali zgłoszenie i że w momencie, gdy ją naprawią przyślą mi sms-a. No tak, mieli wtedy, awarię, ale tak naprawdę mi internet w kratkę działał już ładny kawał czasu. Tak, czy siak sms przysłali, po 3 dniach, w ciągu których internet nie działał prawie w ogóle. Po tym dalej działał jak chciał, raz lepiej, raz gorzej, wiec stwierdziłam, że zgłaszam reklamację. Zadzwoniłam do BOK (reklamację składałam ok 60min, bo cały czas przełączano mnie od konsultanta do konsultanta), łopatologicznie tłumaczyłam co i jak, chociaż próbowano mi na siłę wcisnąć, że internet nie działa z mojej winy, a to, że zasięgu nie mam (a naprawdę mam prawie lub maksymalny), a to, że zmieniam miejsca korzystania (kiedy korzystam w domu i nie zmienia on raczej miejsca położenia). W końcu przyjęto zgłoszenie reklamacji, na które rozpatrzenie mieli 30 dni, a po tych 30 dniach dostałam odpowiedź z której wynikało, że niestety, ale nie mają wpływu na to, że nie mam zasięgu (więc całkowicie zignorowano to co mówiłam na temat tego, że jest on wręcz idealny) i też nie mają wpływu na pogodę. No tak, bo przecież ja mam... Tylko, że oni kasę za faktury dostają za każdym razem, a ja z internetu raz mogę korzystać, a raz nie. Pocieszyli mnie jednak, że stale stawiają nowe nadajniki, więc może i w końcu i mi zacznie działać internet. Ale uwaga! Jest jakiś plus w tym plusie:) a mianowicie, dziwnym trafem po tym jak zgłosiłam reklamację internet przestał się zawieszać i działa w miarę poprawnie. Nie wierzę w to, że w ciągu dnia postawili mi nowy nadajnik, a raczej, że po prostu jak w końcu się przyczepiłam to łaskawie dali mi to co powinni od początku umowy. Coś jeszcze na temat internetu w plusie, w porównaniu do neostrady, bo tylko takie mam porównanie: limity... place ok 70zl miesiecznie, limit prawie zawsze przekroczony, nie moge ogladac filmow, itd. totalna porazka, co do szybkosci, tak naprawde szybkosc w moim przypadku liczyla sie przy sciaganiu, itd. co z tego, ze w plusie jest szybsza, skoro sciagajac wykorzystuje limit i pozniej nie daje sie z internetu korzystac. Podsumowujac: Czekam na koniec umowy z plusem i juz nigdy wiecej jej z nimi nie podpisze.
    Zaletybrak
    Wadybok jest fatalne, obsluga konsumenta leży, nie uznają reklamacji, nie wywiązują się z umowy, zawsze klient jest na przegranej pozycji
    od ponad roku
  • ~Justyna / 2014-09-16 09:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Żenada. Brak kompetentnej obsługi, pracownicy sprzedają usługi których nie ma. Błędnie wypisana umowa, błędnie napisana reklamacja przez pracownika,a ja mam ponosić tego koszty. Od dwóch miesięcy nie mogą mi uwzględnić promocji w Smart Dom i przysyłają faktury z nieprawidłową kwotą. jeden wielki b...l.
  • ~Kamil / 2012-12-15 10:27
    Ocena: 1.25 / 5
    mam IPlusa 3 lata i przez te 3 lata największy plik jaki udało się pobrać zawierał 30mb prędkość podczas ściągania to ok 20kb/s . Przeważnie 10 dni przed terminem zapłacenia przychodzi sms w którym informują mnie ,że transfer został zmniejszony (haha z czego zmniejszać ) Po tej wiadomości prędkość ściągania wynosi ok 3kb/s . A strona internetowa wgrywa się ok 40-50s lub wogólę się nie załaduje . Przy normalnej prędkości normalny filmik 2 min wgrywa się około 4-5min . Po zwolnieniu nawet odtważacz się nie chce załadować . Reklamują LTe a on ma zasięg tylko w dużych miastach W mniejszych miastach i wsiach jest 3G z takim da się jescze żyć a mój zasięg to EDGE i gdy go kupowałem powiedziano mi ,że mam db zasięg . wczesniej byłem sprawdzić ofertę w Play i powiedziano mi ,że mam zasłaby zasięg i ,że mi nie pójdzie . W domu sprawdziłem mape zasięgu okazało się ,że Play ma taką jak Plus . Więc moim zdaniem zostałem oszukany przez IPlus-a , bo osoby które pracowały w Play widocznie nie chciały mi wciskać szajsu . Internet Iplus to jedno wielkie dno
    Zaletybrak
    Wadyszybkość
  • ~Kamil Maruszewski / 2014-06-06 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć pLUS to banda złodziei. Już trzeci raz "zapomnieli" mi powiedzieć, że po zmianie taryfy trzeba jeszcze raz uruchomić pakiet internetowy. W skutek czego łącznie już straciłem koło 400 zł. Osoba, która mi proponuje zmianę taryfy powinna mnie o tym poinformować, że jeżeli nic nie zrobię to mi internet zeżre całą kasę z konta! Skoro przemilczeli ten fakt po raz kolejny to znaczy, że prowadzą właśnie taką politykę. Po 13 latach zdecydowałem się zmienić operatora i będę robił wszystko co w mojej mocy, aby uświadamiać ludzi, że pLUS to banda oszustów i złodziei!
    Zaletydziała
    Wadypolityka złodziejska (aby tylko wyrwać kasę)
    Mam 13 lat. Najpier na kartę, później abonament, później mix, a teraz znów karta.
  • ~Kasia / 2015-11-21 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafie zrozumieć dlaczego mając internet za 60 zł w plusie do tego dwie karty w miksie po 50 zł nie mogę zaminic miksa na abonament.Nie mam zadnego zadłużenia,opłaty i karty są płacone co miesiąc więc o co chodzi???? Jestem pewna że jak tylko skończą mi się doładowania to rezygnuję z plusa z którym jestem od kilku ładnych lat a tak ludzi traktują!!!!!!!!!!!!!!!MASAKRA
    ZaletyŻADNYCH
    Karty ok 5 lat internet 4 rok
  • ~Kay / 2014-03-25 00:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Z Plusem byłam od 2003 roku i podziękowałam w tym roku. Problemy zaczęły się jakieś dwa lata temu, kiedy mimo wysłanego smsa (nie raz) dezaktywacyjnego dalej do rachunku naliczali mi Internet, z którego nawet nie korzystałam. Efekt: ogromne rachunki, dodatkowo miniopłaty za to, czy za tamto. Chciałam przedłużyć umowę u nich i poszłam się dowiedzieć, to wszystko fajnie, pięknie, ale zaglądam w domu na ich regulamin i oczywiście co? Abonament + 20 zł za Internet, z którego nie można zrezygnować! A w domyśle dla mnie była przygotowana właśnie ta oferta. Cieszę się, że zrezygnowałam i przeszłam do konkurencji, nie polecam. Kiedyś byli w porządku, teraz zeszli na psy. Nie dbają o stałych klientów, tylko patrzą, jak przyciągnąć nowych. W skrócie - każdy, tylko nie oni!
    Zaletyaktualnie - żadnych
    Wadymikroopłaty, ukryte opłaty, wysokie rachunki, brak informowania klienta o czymkolwiek
  • ~kloczyker / 2008-06-22 11:21
    Logowałem się w plusie i stwierdziłem ,że prawdopodobnie operatorzy ingerują w nasz komputer .Informuje wszyskich o tym bo ingerowanie nastąpiło zaraz po zalogowaniu.
    Zrozumiałem ,że w interesie operatorów jest tworzenie programów mający za cel powodować spowalnianie pracy komputera jak i również wyciąganie informacji.Współpraca z hakerami jest w tym przypadku możliwa.Łatwo w tym przypadku tłumaczyć słaby transwer internetowy,można zgonić na kiepski komputer lub brak odpowiedniego oprogramowania
    ,lub sterowników.Obsługa nie utrzymuje stron internetowych w ciągłym stanie rzeczywistym po prostu są zapamietywane strony bez odświeżania co sprawia ,że jesteśmy na danej stronie a tymczasem to tylko inicjowana pamięć nie majaca nic wspólnego z usługą dostępu. Brak dostępu w stanie rzeczywistym uniemożliwia normalne użytkowanie
    ZaletyAmsory ,niema plusów
    Wadywielkie minusy
    miesiąc
  • ~korallgoll / 2013-09-23 12:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Z przyjemnością pożegnałem się z iPlusem po 7 latach. Na początku byłem zadowolony ale ostatni rok po próbach załatwienia czegokolwiek ze spraw formalnych mam dość.
    Wadyzła obsługa klienta
    7 lat
  • ~kropka / 2008-04-11 12:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Użytkuję IPlusa od 3 miesiecy. W mojej miejscowości jest HSDPA czyli podobno 7,2mb to oczywiście pic na wodę bo nawet do 1mb nie dochodzi ale strony otwierają się w miarę szybko. Największą tego wtopą jest AŻ 1GB limitu dla mnie to absurd za takie pieniądze nie powinno być żadnych ograniczeń, oczywiście po przekroczeniu 1GB prędkość spada to minimalnej czyli do GPRS i to jest ta porażka. Jeżeli ktoś chce używać tego tylko do GG to polecam ale jeżeli chcecie przeglądać strony to uwierzcie że limit 1 GB to stanowczo za mało.
  • ~krysia z opola / 2015-08-18 12:27
    zarlam sie z nimi przez 10 miesiecy o to ,ze obciazyli mnie niezgodnie z umowa smartdom.w koncu uznali,ale policzyli i chca zaplaty odsetek,ktore naliczyli,mimo,ze przelewy byly 10- dni przed terminem,pytalam o te kwote,bo chce,aby mi wyraznie napisali,ze to sa odsetki,to klamia,ze odpowiedz juz byla,ze dotyczy to z sierpnia 2014,ze takiej kwoty wogole nie ma/a chca zaplaty 0,22/,uparlam sie aby sie przyznali ze to sa odsetki i do jakich zaplat.ogolnie uwazam,ze plus to zlodziejska firma zatrudniajaca nienormalnych,glupich pracownikow,klamczuchow tylko w okradaniu sa perfekcyjni
    Zaletynie ma
    Wadysame i tylko te
    od 03.08.2014 niestety
  • ~ktos / 2012-06-27 09:51
    Ja również zdecydowanie nie polecam internetu iPlus, mieszkam w centrum Warszawy, zawsze mam tylko 2 kreski zasięgu, a jeżeli czasami złapie 3 to od razu się tnie i rozłącza. Codziennie spędzam około pół godziny na zalogowanie się do sieci, mimo że zasięg jest. Oczywiscie pracownicy biura obsługi nie są skorzy do pomocy, twierdzą, że to problem z moim komputerem. Nie dajcie sie nabrac na to dziadostwo.
  • ~Maciej / 2014-09-03 16:17
    Jestem w tej sieci od 10 lat ale to co wyrabiają to totalna kpina! Ceny telefonów dla przedłużających umowę są wyższe niż dla nowych klientów! Dawniej mając nawet 1 grosz na karcie i nie była ona zablokowana można było puścić "głuchego" teraz masz mniej niż 50gr to biegnij po zasilenie konta:/ Na szczęście umowa trzyma mnie tylko do połowy 2015 roku! Rezygnuję szkoda moich nerwów a i jak ostatni frajer nie mam zamiaru przepłacać za telefony i usługi! Byle do przyszłego roku!
    ZaletyZasięg
    Wadyprawie cała reszta
  • ~MarekJarek / 2017-01-01 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem jak rozumieć to ich "LTE bez limitu". Wziąłem ten ich LTE i nagle odkryłem że jak przekroczę 25GB to zwalnia do 8kbps (to jest 1 kilobajt na sekundę). Przy takiej prędkości nie ładuje się żadna nawet najprostsza strona (wyskakuje przekroczono limit czasu). Umowę mi przedstawiono tak, że niby ten limit 25GB występuje tylko przy połączeniu 3G i słabszym. Ustawiłem więc router tak, by korzystał tylko z LTE i nie przełączał się na 3G i słabsze. To jednak nic nie daje, nadal mam limit 25GB. Obsługa faktur to jakaś kpina. Mam płatność do 5-go każdego miesiąca i zawsze płacę 5-tego, jednak oni co miesiąc przysyłają mi notę odsetkową na 1 grosz i każdego 6-go zasypują mnie smsami i straszą windykacją. Nie mogę pojąć jak im się chce to robić za 1 grosz. Napisali mi abym wpłacał parę dni wcześniej to nie będę płacił 1 gr odsetek, ale jak mam płatność do 5 tego to płacę piątego i z tego grosza mam polewkę bo za każdym razem inna "specjalistka" się pod tym podpisuje :D
    Rozwiązałem tym samym kwestię niedziałającego numeru obsługi klienta - wszyscy "specjaliści plusa" są zajęci wypisywaniem faktur odsetkowych na 1 grosz :D
    WadyNiejasne warunki umowy które w każdym salonie plusa są inaczej tłumaczone. Po wyczerpaniu 25GB nielimitowanego limitu, internet przestaje działać.
  • ~marpol / 2014-11-06 16:31
    Jestem klientem Plusa od wielu lat ale takiego burdelu jeszcze nie było!!!! Na konsultanta się nie doczekasz , regulaminy i cenniki tylko a naglowku , n ie otwierają się w pdf. Co za syf !!!!!!!!!!!!!
  • ~Max / 2016-11-12 16:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w tej sieci od 11 lat i do czasu połączenia z cyfrowym polsatem było super.. Kiedyś orange był dla mnie szczytem chamstwa, cwaniactwa i kombinatorstwa ale od jakiś 17 miechów Plus go przebił!!! Masz neta lte fajnie tylko pamiętaj sztucznie ograniczają transfer w tygodniu wyciągnie te 3mb ale w weekend max od 120kb do 500kb! Serwis jaki serwis mogłeś być na środku Sahary tel padł, odp z serwisu zalany!!! Masz 99,9% szansy na taką odpowiedź z ich serwisu. Infolinia zanim coś załatwisz zdążysz (zrobić obiad-upiec ciasto-spłodzić dziecko i bawić jego dzieci)
    Zaletyświetny zasięg
    Wadypołączenie z cyfrowym polsatem
  • ~michal / 2015-01-28 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    czekam tylko aż mi się skończy umowa w mixie i mówie plusowi p...cie sie! Po pierwsze koleś który do mnie wydzwaniał żebym przedłużył umowę zwyczjnie mnie oszukał, w rezultacie mam gorzej niż miał. Na dodatek codziennie dostaje po 3 smsy spam, reklamy, smart dom itd. Pie..cie się złodzieje i oszuści. Aby do końca umowy i więcej kasy ode mnie nie zobaczycie.
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie klientów z premedytacją
    za długo
  • ~MIECZYSŁAW / 2015-06-14 07:22
    podpisalem umowe zPlusem przez telefon zaufałem firmie a w podzjence ARWATO SERVICR POLSKA KOPYTÓW 44D BŁONIE wyslali mi nowiutki USZDODZONY I ZEPSUTY TELEFON I CO DZIWNE WSZYSTKO JEST OK
  • ~Niezadowolona / 2012-11-07 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Po pierwsze jak zwykle nie można dodzwonić się do biura obsługi klienta, w salonach ciągle zawiesza im się program i nie można nic załatwić. A po drugie jak można zapłacić efakturę skoro nie podają do niej hasła. To jakaś kpina, że "tak renomowana" sieć robi takie numery klientowi :/
  • ~nigdy więcej iPlusa! / 2009-01-28 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam poza miastem iPlusa. Zanim w niego wszedłem - umowa na 2 lata - sprawdzałem iPlusa na prepaid, wyglądało, że będzie działał. Nie mam tu żadnej innej możliwości więc cieszyłem teoretycznie z EDGE / działało pomiędzy GPRS i EDGE /. W listopadzie nie było nic przez ponad 3 tygodnie. Wróciło na dwa by zniknąć znów na 5 tygodni. Na moje reklamacje Plus odpisuje gotową formułką z pseudonaukowym bełkotem o "wahaniach sygnału, budynkach, wzniesieniach" itp a tu u mnie głucha równinna wieś. I straszą od razu wysokimi karami za próbę zerwania umowy. Trzeba umieć czytać reklamy... Dla Plusa to: 'Internet jest nigdzie, a klienta mamy gdzieś!" Wszystkiego dobrego dla kolejnych fanów mobilnego internetu!!!
    Zaletyjak nie masz żadnej innej możliwości to to czasami zadziała
    Wadyzawodne pod każdym względem, obsługa klienta chamska i beszczelna, za każdym razem będa robić z ciebie idiotę i straszyć 1000zł kary, parametry nie do przewidzenia, tygodniami / przez 2 lata! / płacisz 60 zł na miesiąc za nic
    od 10 miesięcy 60 zł na miesiąc
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306