Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1915 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sg / 2010-12-27 19:59
    Ocena: 2.33 / 5
    chyba źle zrobiłem wybierając Iplusa, po kilku dniach korzystania z neta prędkość tak spadła, że strony ładują się w nieskończoność!
    Wadyspadający transfer danych
    tydzień
  • ~Agata / 2018-09-04 15:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Dramat po co na stronie plusa huwawei mate 20 lite jest wystawiony zwaga i napisane ze jest gratis a przy zamowieniu nagle okazuje sie ze nie maja takich zestawowo na stanie powinni zmienic oferte w takim razie na stronie pod tym wzgledem wystawiam negatyw
  • ~An-an / 2019-04-01 23:59
    Ocena: 2.25 / 5
    W grudniu 2018 r. zakończyłam umowę z Orange.Przez cały czas trwania umowy były problemy,albo z odbiorem TV,albo z zawyżonymi fakturami.Przeniosłam się do Polsatu i z komórką do Plusa.Niestety mam te same kłopoty.Juz raz trzeba było wymieniać ruter,bo nie było odbioru TV,a z fakturami,które przychodzą w pakiecie też nie mogę skumać za co płacę.Podsumowując trafiłam z deszczu pod rynnę.Może tylko Internet jest ok. Mam w związku z tym smutną konstatację.Chyba wszyscy operatorzy sieci komórkowych,dostawcy Internetu i sygnału TV,są delikatnie mówiąc mega nieuczciwi.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Andrzej / 2017-03-16 10:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Szybkość wieczorami czy w weekendy to wielka porażka nawet zdjęć na allegro nie może otworzyć bez czekania a operator chwali się najszybszym internetem w Polsce więc ja myślę kto go ma gdyż ja 100% nie mam. Biuro obsługi proponuje mi abym sprawdził na innym łączu więc po co mi proponowali LTE przy podpisaniu umowy ? Kiedy w naszym kraju ktoś się obudzi i wprowadzi dla operatorów szybkości od zamiast do aby musieli utrzymywać jakiś standard (gdzie jest ochrona konsumenta).
    ZaletyJest internet pod strzechą.
    WadyNiska jakość usług po podpisaniu umowy. Brak zrozumienia ze strony Plusa i lekceważenie swoich płatników po zgłaszanych reklamacjach.
    Internet Plus od 2008 roku Korzystam w okolicach Kalisza Pomorskiego
  • ~Andrzej / 2019-01-21 11:00
    Ocena: 2.25 / 5
    W sobotę 19.01.2019 kupiłem kartę PLUS "prosto na kartę", zarejestrowałem, i doładowałam kwotą 5 zł. Karta potrzebna była do odbycia kilku bardzo ważnych rozmów po południu. Niestety okazało się, że numer jest NIEDOSTĘPNY i nie można na niego zadzwonić. BOK poinformował mnie, że zaraz sprawa się wyjaśni, niestety nie wyjaśniło się nic. Kolejne rozmowy z BOK to kolejne terminy aż do 21 stycznia. Panienka z BOK stwierdziła, że mają czas 30 dni na rozwiązanie problemu. Na rozmowy z BOK wydałem całe doładowanie.
    ROZWIĄZANIE PROBLEMU: wyrzuciłem kartę PLUS, kupiłem inną i jest bez problemu.
    WNIOSEK: Nigdy więcej sieci PLUS, kompletne olewanie klienta. Będę odradzał każdemu.
    ZaletyBRAK zalet.
    WadyOlewanie klienta.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Anons / 2008-07-29 22:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Cienizna,niezna sie wogóle,
    ZaletyBrak no Kasperski tylko
    Wadymodem,aplikacja,prędkość,zawieszanie itd.
    1 rok.
  • ~atomówka / 2009-01-06 00:38
    Ocena: 2.25 / 5
    iPlus w zasiegu HSDPA jest Ok,ale EDGE czy GPRS to totalna porażka, pomimo że zasięg jest na 3 poziomie pliki nie dadzą się ściągnąć do końca:/ jezeli ktos jest w zasiegu edge czy gprs to niech sie lepiej zastanowi nad zakupem, bo strona starowa czasami otwiera sie ok. 20 sekund, o innych lepiej nie wspominac czowiek musi miec niezłą cierpliwosc zeby doczekac sie otwarcia strony, niemowiac juz o zamiarze sciagniecia czegos, poza tym ceny sa bardzo drogie jak na internet z ograniczeniami.poza tym czasami jest niby zasieg a zadna strona nie chce sie wczytac;/ i przy urochomieniu gg czesto nie mozna wejsc na zadne inne strony
    jezeli ma to byc internet do stalego uzytku to NIEPOLECAM!!!!!!!!!!!!!jedyna zaleta to ze jest bezprzewodowy
    pol roku
  • ~Bartek / 2016-03-17 12:40
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem już w plusie parę lat ale to co ostatnio proponują za przedłużenie umowy to jakaś parodia a nie dbanie o stałego klienta. Ich oferty są po prostu nastawione na drenaż mojej kieszeni. Telefon Huaeii P8 ligcht zaproponowali mi za abonament 59,90 miesięcznie i ratę za ten telefon 34,50 złotych. Zauważam że na abonament jest jeszcze nałożony rabat 50% bo normalnie płacił bym 120 złote/miesięcznie ( oferta smart dom).. Taka sama oferta w Play bez żadnych rabatów 59,90 złotych/miesięcznie a doplata jednorazowa za telefon to 149 złotych. Porównując te dwie oferty to play jest tańszy prawie o 700 złotych. A taryfy które wymyśla plus są brane z kosmosu a rabaty i ten cały smartdom to tylko dobra reklama.
    Internet też mnie wkurzyli bo warunki jakie zaproponowali bez urządzenia: abonament 49,90 złotych 45 GB ORAZ INTERNET W LTE to bez limitu danych. Ale umowe chcą podpisać na okres 24 miesięcy a ja chciałem 12 miesięcy. Oni sztywnie trzymają się swego. A jeszcze powiedział że do plusa przychodzi dużo klientów więc jak chcę to mogę odejść. Stwierdziłem że to bardzo proklienckie podejście do klienta.
    Zaletybrak
    WadySĄ BARDZO DRODZY
    Jestem klientem plusa już pare lat
  • ~Bartosz Ciuk / 2012-10-02 13:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Używam w centrum Gliwic. Pingi 100-550ms , transfery do 2,2 MB/s. Porażka i żenada, jak na obiecywane 100 mega.
    5mc
  • ~Danxp / 2008-07-15 12:02
    Ocena: 2.25 / 5
    Kupiłem Modem i Taryfę opisaną powyżej i postanowiłem wziąć udział w teście komputerświata na stronie www.komputerswiat.pl/nettest/Default.asp x i okazało się na początku dość atrakcynie 2458 kb/s ściągania i 614 odbieranie ale po 1,5 miesiąca było już 480 i 325 kb/s transferu. Spowolnienia za bardzo nie czuje ale po tym co zobaczyłem uważam że iPlus to ...
    Zalety-Bezprzewodowy
    Wady-znaczne spowolnienie bez przekroczenia limitu transferu
    -po 3/4 godzinach zasięg zanika (trzeba resetować komputer)
    -długi czas wysyłania danych np. na serwer
    Mam go prawie dwa miesiące
  • ~Elo11 / 2018-06-01 14:16
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystkich zainteresowanych, zapraszam do przeczytania mojej opinii na temat sieci Plus:

    Odradzam wszystkim, którzy zastanawiają się nad skorzystaniem z usług operatora sieci Plus. Podzielę się z Wami moimi doświadczeniami z firmą. Jestem trzecią osobą w mojej rodzinie, która padła ofiarą oszustwa z ich strony. Trzeba nazwać rzeczy po imieniu.
    1 sytuacja: Jakiś czas temu mój dziadek (80 lat) odebrał telefon od konsultanta i dał się naciągnąć na abonament z 80 zł/mies. z internetem, rozmowami, SMS/MMS bez limitu, podczas gdy nie potrafi takich rzeczy obsługiwać, ponadto posiada telefon dla emerytów, który nie obsługuje tego typu funkcji. Pocztą przyszła umowa, on podpisał bo zdał się na konsultanta, który rzetelnie powinien pomóc w doborze oferty przeznaczonej dla osoby z jego zapotrzebowaniem.
    2 sytuacja: W zeszłe wakacje moja mama wybrała się do Egiptu. Zakupiła wcześniej smartfona i była zainteresowana korzystaniem z internetu za granicą. Udała się do punktu stacjonarnego Plus w Lubinie i uzyskała informację, że posiada 2GB internetu do wykorzystania za granicą. Podkreśliła, że leci poza Unię Europejską. Konsultant stwierdził, że jak najbardziej może korzystać i wystarczy jej to do korzystania podczas 2-tygodniowego pobytu, jeśli chce używać wyłącznie facebook'a w celach kontaktowania się z rodziną. Podczas pobytu mama włączyła internet i transfer zużył się w 2 minuty. Przyszła jej wiadomość o treści: Zużyłeś pakiet internetowy. Jeśli chcesz korzystać dalej, odblokuj, wysyłając sms o treści XXX. (wiadomość mniej więcej miała taką treść). Mama odblokowała, twierdząc, że skoro konsultant poinformował ją o możliwości korzystania z internetu to na pewno powinna tak zrobić... Finalnie zapłaciła rachunek o kwocie ok. 2000 zł.
    3 sytuacja- moja: Kwota mojego abonamentu, który spłaciłam w lutym wynosiła 99.99zł. Miałam w nim rozmowy, SMS/MMS bez limitu, internet 10 GB+ telefon. Po zakończeniu umowy zdecydowałam się przenieść do nju mobile- oferta w duecie z chłopakiem. Pojawiły się problemy z przeniesieniem, które konsultant w Plusie poradził nam rozwiązać przy pomocy cesji mojego numeru z plusa na chłopaka. Konsultant po dokonaniu całego procesu cesji, poinformował nas dopiero ,,na wychodnym", że cesja jest płatna 30 zł. Dowiedziałam się też, że przeniesienie będzie trwało 2 miesiące. Po 2 tygodniach przychodzi mi wiadomość o treści: Informujemy o blokadzie połączeń w związku z przekroczeniem limitu kredytowego. Kwota bieżącego użycia dla numeru XXXXX, wynosi 200.14 zł netto. Warunkiem odblokowania jest wpłata zaliczki w wysokości kwoty użycia na konto (XXXX). Po otrzymaniu potwierdzenia wpłaty na mail: wplaty@plus.pl połączenia zostaną odblokowane. Informacja pod numerem XXX (numer płatny). Poszłam więc do punktu stacjonarnego sieci plus z chłopakiem, na którego dokonana została cesja. Konsultant poinformował mnie, że nie jest w stanie udzielić mi żadnej informacji i mam zadzwonić na infolinię (serio? jak skoro zablokowani mi numer a infolinia jest płatna?). Ok. Dzwonię z telefonu chłopaka, bo konsultant nie może dowiedzieć się sam i udzielić mi informacji stacjonarnie. Na infolinii 10 razy wybierałam różne kombinacje i kolejni konsultanci odsyłali mnie do innych, nie potrafiąc udzielić mi informacji. W końcu, po 40 minutach, dowiedziałam się o tym, że podczas cesji zmieniono mi warunki korzystania z usług sieci plus na ostatnie 2 miesiące umowy (bez poinformowania mnie w punkcie!). Wyjaśniam: miałam zapłacić 2 ostatnie faktury o kwocie 99.99 zł a moje usługi z jakich mogłam korzystać to 50 minut rozmów, ileś tam SMSów (tu konsultant podał mi dokładne ograniczenia) nie pamiętam dokładnie, gdyż jestem wzrokowcem. Podsumowując, mój ostatni rachunek rozliczeniowy przyszedł mi w kwocie 276.36 zł, mimo iż ostatni miesiąc nie korzystałam z karty Plus tylko zastępczej karty od Nju mobile.
    Złożyłam reklamację odnośnie mojej sprawy. Na odpowiedź mam czekać do 30 dni, a fakturę opłacić do 10.07. Jeśli ktoś z czytelników dobrnął do tego momentu mojej wypowiedzi, proszę udzielcie mi porady, jak postępować, bo na konsultantów nie można liczyć.

    Argumenty, dlaczego odradzam sieć PLUS:
    • konsultanci zatajają istotne informacje (a ja uważam to za oszustwo),
    • konsultanci naciągają osoby starsze, które jeszcze mogą o sobie decydować, jednak ich stan zdrowotny pozwala na łatwą manipulację nimi,
    • pomimo, iż Plus posiada punkty stacjonarne, większość rzeczy trzeba załatwiać przez płatną infolinię, która wymaga bardzo długiej ilości czasu (w międzyczasie, podczas oczekiwania na połączenie z konsultantem Plus ,,umila czas" licznymi reklamami),
    • wszelkich usług płatnych nie można wyłączyć natychmiast (np. muzodajnia jest darmowa przez 1 miesiąc i trzeba pójść do punktu plusa lub anulować usługę przez kod). Wiąże się to z tym, że większość osób zapomina i kolejny rachunek przychodzi już wyższy niż powinien.
    Napisanie powyższych uwag zajęło mi godzinę, jednak liczę, że w przyszłości uchroni to innych od powtórzenia mojego błędu, jakim było podpisanie umowy z siecią Plus.

    Pozdrawiam, Eliza Olech
    WadyArgumenty, dlaczego odradzam sieć PLUS:
    • konsultanci zatajają istotne informacje (a ja uważam to za oszustwo),
    • konsultanci naciągają osoby starsze, które jeszcze mogą o sobie decydować, jednak ich stan zdrowotny pozwala na łatwą manipulację nimi,
    • pomimo, iż Plus posiada punkty stacjonarne, większość rzeczy trzeba załatwiać przez płatną infolinię, która wymaga bardzo długiej ilości czasu (w międzyczasie, podczas oczekiwania na połączenie z konsultantem Plus ,,umila czas" licznymi reklamami),
    • wszelkich usług płatnych nie można wyłączyć natychmiast (np. muzodajnia jest darmowa przez 1 miesiąc i trzeba pójść do punktu plusa lub anulować usługę przez kod). Wiąże się to z tym, że większość osób zapomina i kolejny rachunek przychodzi już wyższy niż powinien.
    MiejscowośćWrocław/Lubin
  • ~ewka / 2008-10-02 12:09
    Ocena: 2.25 / 5
    jestem zbulwersowana chamstwem jakie panuje w plusie i po raz ostatni korzystam z tego operatora!nie liczac ceny z ainternet którą narzucaja jak za zboże to jeszce co kilka dni obnirzaja predkość internetu tak że pod koniec miesiąca człowiek czeka po kilkanascie minut na otwarcie strony.dotego wszystkiego sa monopolistami ze hoho!kupilam u nich internet bezprzewodowy do laptopa.pani zachwalała wejście,że takie dobre,szybkie i wogóle.po pół roku laptop padł i trzeba było kupic nowy a tu niespodzianka!komputerów z takim wejsciem do internetu już nie produkują!można je gdzies jeszcze kupic,ale nie wiadomo gdzie(pewnie na złomie!)i zaczyna sie bieganina.niestety nic nowego nie znalazłam,tylko używane i to gdzies na drugim końcu polsi wiec udałam sie do plusa i ptosze o wymiane tego durnego plasticzku w który umieszcza sie karte Pin a pani na mnie wrzeszczy ze mi nie wymienia,ze to nie ich wina i ze moge go u nich kupic za 600zl!!!tłumacze jej że to nie moja wina ze już nie ma takich wejsc i ze nic na to nie poradze a ona mi na to ze teraz to Plus produkuje z jakimis przejściówkami i że ich to nie obchodzi!zdenerwowałam sie i podpisałam z nimi 2 umowe na wejscie usb i płace 2 abonamenty mimo ze korzystam z jednego ale nie zostawie tak tego!napisze wniosek o rozwiązanie umowy z powodu braku technicznych możliwosci dostarczania usługi i jeśli to nie pomoże to pójde do biura ochrony konsumenta!uważajcie na nich bo wciskaja byle co a potem sie z tym bujaj człowieku!dopiero póżniej pan z ery poinformował nas że tych wejść już sie nie produkuje i pewnie chce sie ich pozbyc z magazynów.jednym zdaniem -nie polecam!
    Zaletylatwość obsługi
    Wadypatrz wyżej
    7miesiecy,60modem+50aktywacja+60comiesieczny abonament
  • ~gomo / 2008-11-29 10:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Zbyt szybko zwalnia, w sklepie mówiono, że przeglądać można do woli i tylko pobieranie plików sprawia, że limit 1 GB zostanie przekroczony. Okazuje się, że po 2 tygodniach samego przeglądania, tj. ok 90 minut dziennie przed komputerem i to nie każdego dnia internet gwałtownie obniża transfer. Dziś wybrałbym internet radiowy lub neostradę, tam nie ma chorych limitów. Aha, płacę więcej niż obiecywano, Plus pobiera jakieś dziwne opłaty co miesiąc!!!
    ZaletyNie ma żadnych
    WadyOpisałem wyżej- wolny po 2 tygodniach, opłaty nie wiem, za co
    6 miesięcy, za 60 pln. Zamiast obiecanej złotówkli 5 pln za abonament, potem zamiast 60 brutto- 71
  • ~Grzegorz / 2018-09-11 21:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Kozystalem z uslug Plusa 9 lat i ostatnio musze wystawic opinie negatywna. Zawarlem kolejna umowe przez telefon warunki przedstawione byly inne niz podpisalem. Naciagaja klijenta na pieniadze odradzam zawieranie umowy telefonicznie. Napisalem reklamacje ,odpowiedz negatywna . I z mojej strony to koniec wspolpracy.
    ZaletyBrak
    WadyNaciaganie klijenta
    MiejscowośćDabrowa Gornicza
  • ~hubert / 2015-05-08 19:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam taryfę PLUS NA KARTĘ BEZ LIMITU. Do 08.05.2015 działała ale od godz. 15.00 Plus zaczął mi naliczać opłaty za rozmowy z abonentami sieci Plus.
    Reklamowałem sprawę na infolinii - panienka powiedziała mi , że jest to problem ogólnokrajowy (sic!!!), niebawem (???)otrzymam zaraz SMS, informujący mnie o naprawie i zwrocie nienaleznie pobranych opłat za rozmowy. do godz. 19.30 cisza... Byłem w Plusie 18 lat. Wystarczy.
    Zaletywygoda
    Wadyzachłanność
    od miesiąca
  • ~icekuder / 2009-02-22 20:53
    Ocena: 2.25 / 5
    mam iPlusa od 6 miesięcy i na początku gdy go kupiłem był w miarę dobry więc nie oddałem go w 1 tygodniu .Teraz nie jest tez tak źle wieczorem mam szybki net dochodzący do 1,5 mega
    ale często się strasznie muli że można spazmy dostać, szczególnie jak przekroczę 3Gb co nie jest trudne.
    Zalety....? bezprzewodowy
    Wadydługo by wymieniać.
    6 miesięcy
  • ~Jurek / 2024-06-21 09:55
    Ocena: 2.25 / 5
    Coraz ciężej jest być klientem Plus. Dobrze , że powoli kończy mi się umowa abonamentowa.
  • ~Jymi / 2016-08-01 21:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Przemiłe panie w punkcie obsługi klienta w Ostrzeszowie sprawiły, że po dwóch moich podejściach w celu dokonania rejestracji kart sim moja rodzina (3 osoby) jest już w T-Mobile.
  • ~kamil0qwe / 2013-09-24 01:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Wykupiłem pakiet na internet w telefonie 125mb, ceny nie pamiętam ale to było nie więcej niż 10zł, dzięki temu pakietowi miały być nie naliczane dodatkowe koszta. Po wyczerpaniu limitu miało nastąpić zwolnienie transferu ale bez naliczania dodatkowych opłat. Gdy wyczerpałem limit przyszedł sms z informacją że pakiet został wyczerpany i żeby ponownie skorzystać z pakietu należy go wyłączyć za pomocą kodu i włączyć ponownie. Nie było by w tym nic dziwnego lecz sms przyszedł dopiero jak pochłonęło mi ponad 150zł, a powinien przyjść gdy transfer pakietu (125mb) został wyczerpany i zaczęło się pobieranie opłat z kąta. Złodziejstwo w biały dzień, nie polecam ego operatora, zrasztą tak jak orange.
  • ~Karol / 2019-08-21 08:37
    Ocena: 2.25 / 5
    Przestrzegam przed firmą Plus. Mam z nimi teraz mały zatarg polegający na tym że umowa mi się niedługo kończy na abonament telefoniczny i wpierw przedłużyłem go Aneksem. Po 6 dniach jednak zdecydowałem się z niego zrezygnować bo mam takie prawo (termin na rezygnację 14 dni) i tutaj zaczęły się problemy.
    Najpierw Pani z Biura Obsługi klienta Szanowna Pani Monika napisała mi emaila że podany w formularzu numer abonenta jest niepoprawny. Okazało się że ostatnia cyferka w numerze była odrobinę inaczej napisana niż poprzednia bo są te same. Poprawiłem więc numer i wysłałem rezygnację poraz drugi. Zero odezwu. Po trzech dniach przyszła nowa faktura na dane zawarte w Aneksie z którego parę dni wcześniej zrezygnowałem. Całkowita ignorancja z ich strony. Zgłosiłem reklamację w związku z tym. Czekam na odpowiedż już 3 dzień.
    Takie problemy i olewanie klienta mówi samo za siebie. Jak chcecie z Plusem podpisać umowę na cokolwiek to milion konsultantów dzwoni i wszyscy są mili. Ale jak chcesz zrezygnować to każdy ciebie olewa. Nie polecam!!!
    ZaletyZasięg chyba tylko chociaż ostatnio jest gorzej niż kiedyś
    WadyCena abonamentu i ilośc pakietu GB w internecie w ofercie na abonament telefoniczny to kpina z klienta i jedna z najgorszych ofert na rynku.
    MiejscowośćBraniewo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264