Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Plus GSM iPlus opinie

Ocena na podstawie 1920 opinii

1.65 / 5

  • Niezawodność
    1.55
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    1.81
  • Parametry
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~pula / 2015-05-30 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja również ostrzegam przed siecią PLUS
    Mam abonament od kilku lat i na pewno nie przedłużę
    Telefonicznie skontaktował się ze mną konsultant w sprawie nowej Umowy Zamiast dwóch nowych umów przyszły cztery :dwie pocztą ,dwie kurierem Na zupełnie innych warunkach np czas umowy na 36 miesięcy mimo,że nie było o tym mowy w czasie rozmowy Reszty opisywać nie będę bo miejsca nie starczy Mimo,że odstąpiłam od umowy w ciągu 10 ustawowych dni Plus zdążył poinformować POLSAT i straciłam usługę w Smart dom Szarpiemy się już drugi miesiąc składając kolejne reklamacje do PLUSa i POLSATU zarówno telefoniczne jak i w punktach bez reakcji MImo,że nigdy nie zapłaciłam abonamentu niższego niż 59,90 wyświetlają mi się komunikaty na ekranie telewizora o windykacji bo PLUS przez dwa miesiące nie raczył wyprostować swojego błędu ,że zmiany abonamentu nie było To jest koszmar -średniowiecze NIe polecam ani PLUSA ani POLSATU -totalny bałagan i niekompetencja
    Zaletybrak
    Wadydrogo,nieuczciwi konsultanci,brak reakcji na reklamacje
    kilka lat
  • ~Radosław Grabowski / 2013-07-02 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    PLUS to złodziej i oszust.ale co wy się spodziewacie od firemki której właścicielem jest ZYGMUNT SOLORZ VEL KROK PSEUDONIM FIGURANT. AGENT WSI.SŁUP NA KTÓREGO TOWARZYSTWO ROZKRĘCIŁO W LATACH 90 POLSZAMTĘ.
    ŻADNYCH ZŁUDZEŃ BĘDZIE WAS ZŁODZIEJ KANTOWAŁ ILE WLEZIE.
    ZaletyŻADNE
    WadyWŁASCICIEL FIGURANT KROK.
    NIE MAM ,NIE BĘDĘ MIAŁ NIGDY
  • ~rafał / 2014-09-07 22:37
    Mi w PLUSIE umowa się skończyła w maju 2014 a te skur..... najpierw twierdzili ze mam do września, gdy nastał wrzesień to mówią ze miałem do maja.
    Naciągnęli mnie 3 miesiące i płaciłem wyższe rachunki, a wiedzieli ze byłem zdecydowany na przejście do innej sieci. NIGDY WIĘCEJ PLUSA TO SKURW..... I ZŁODZIEJE.
    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME
    12 LAT
  • ~Rafał / 2015-07-01 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć telefonii komórkowej, nie polecam nikomu, obsługa nie profesjonalna, utrudniają załatwienie jakichkolwiek formalności, odpowiadają pytaniem na pytanie, zdecydowanie Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadySame
    10Lat
  • ~roberto / 2012-12-23 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Działa tragicznie w Warszawie - co chwila "zawiesza się" na jakieś 20 sekund i przez to strony często nie ładują się poprawnie. Wygląda na to, że BTSy są bardzo mocno obciążone, a Plusowi nie chce się dostawić nowych. W odpowiedzi na reklamację poinformowano mnie, że Plus świadczy usługi wg. możliwości technicznych. W skrócie to znaczy, że jeśli ci internet nie działa, to jest to zgodne z umową, bo oni nic nie gwarantują.
    Zaletybrak
    Wadycena, jakość, olewanie klienta
    12 miesięcy, 60 zł
  • ~Sakkus / 2016-05-16 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś byłem z tej sieci zadowolony. Ale to co oni teraz robią to po prostu jest żałosne. Od stycznia 2016r włączyli wszystkim swoim abonentom usługę NSMS. Efektem jest to że nie można swobodnie korzystać z telefonu, bo gdy dzwonisz do kogoś w sieci plus, to pomimo że nie dojdzie do rozmowy, operator nalicza sobie opłatę. W moim przypadku jest to 39gr za niezrealizowane połączenie. Czas sygnału wywołania został skrócony z około 40s do około 20s że nie jest się w stanie odebrać na czas, chyba że ma się telefon w zasięgu ręki. Czytałem trochę o tej "przymusowej" usłudze Notka SMS, na której kilka lat temu popłynął PLAY. Co się stało że Teraz fachowcy z Plusa zrobili ten sam błąd?, chyba chęć nieuczciwego zarobku ma tu swój udział. Kończę z tą siecią i już nigdy do niej nie wrócę, dobrze że za miesiąc umowy się kończą na 2 telefony, a na kolejne 3 za 4 miesiące.
    ZaletyObecnie brak zalet.
    WadyNieuczciwe praktyki operatora
  • ~slawek86 / 2011-01-13 10:07
    Ocena: 1.50 / 5
    no niestety gorszej rzeczy niz zakup tego internetu nie moglem zrobic place teoretycznie za sciag do 2mb/s a mam oszalamiajace najwyzej 150-180/kb/s w dzien a wieczorem 30-40/kb/s a nawet czasem mniej wiec o jakichs przegladaniach nawet najkrotszych filmikow na youtube to moge zapomniec.Szlak mnie trafia jak widze jak czasem nawet strony www potrafia sie wczytywac pare minut.przed zakupem radze sprawdzic jaki macie zasieg-ja mam tylko edge ale wsumie to pewnie jak 2/3 polakow a mieszkam w bardzo malej miejscowosc w pld-wsch Polsce i o poprawie zasiegu to chyba moge zapomniec przez najblizsze pare lat.
    Zaletynarazie nie zauwazylem
    Wadyzdecydowanie zbyt wolny
    1 miesiac place 49 zl/msc/3g
  • ~SLTASZ / 2016-01-08 09:26
    W ŻYCIU NIE SPOTKAŁEM SIE Z WIEKSZYMI ZLODZIEJAMI I KŁAMCAMI, TOTALNE OLEWANIE KLIENTÓW, ICH BIURO OBSŁUGI PO PROSTU NIE ISTNIEJE (KILKA GODZIN SŁUCHANIA MUZYKI I DUPA)
    WadyOBSŁUGA, KŁAMSTWA, OSZUSTWA
    MAJ 2015, ŁACZNIE Z KARĄ KTÓRĄ PRZEZ NICH MUSIAŁEM ZAPŁACIĆ - KILKASET ZŁOTYCH
  • ~staach / 2014-05-31 03:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda szubrawców i oszustów.Złakomiłem sie na"tanią"ofertę.Zawarcie umowy było możliwe tylko w telemarkietingu.Ble,ble,ble oni to odmawiają
    przed pójściem spać zamiast Ojcze Nasz.Odpowiedziałem na wszystkie pytania i jednocześnie powiedziałem że nie ma powodu do pośpiechu bo umowa z dotychczasowym operatorem kończy mi się za 4 miesiące.
    Następnego!!!!! dnia w drzwiach się pojawił kurier z potężną ksiegą
    z żądaniem abym te kilkadziesią stron podpisał.Powiedziałem że muszę je przeczytać no i zaczęła się piekielna awantura.Wyrzuciłem chama za drzwi.Ta hiena która ten pasztet przygotowała zadzwoniła do mnie dlaczego nie podpisałem tych papierów.Powiedziałem jeszcze raz że"nie ma powodów do pośpiechu".Tak,ale jak powiedziała procedura przeniesienia numeru jest długotrwała(ja to załatwiam w jeden dzień)i dlatego potrzebują znacznego wyprzedzenia w czasie.
    Następnego dnia inny kurier który pozwolił mi już czytać i napisać na wszystkich dokumentach że wyrażam zgodę na przejście do Plusa pod koniec umowy z innym operatorem.W odpowiedzi otrzymałem kartę SIM na dodatkowy tymczasowy numer.Ten tymczasowy numer pożarł mi trzymiesięczny bezpłatny abonament obiecywany w ofercie.Zapłaciłem za aktywację tej karty nie włożyłem nawet do telefonu.Po 3 miesiącach
    zalegania tej karty w szufladzie zacząłem płacić horendalne rachunki za przydzielony mi numer.Do mojego numeru z którego korzystałem podpiętą mi jakieś usługi o których wogóle nie myślałem,no i zaczęło się.Przez trzy miesiące zapłaciłem tyle że wystarczyłoby tych pieniedzy na dwa lata u starego operatora.Włos mi się jeży na głowie co będzie dalej.To przecież dopiero początek pożal się Boże współpracy.Złożyłem wszędzie gdzie mogłem protest przeciw wkuplowaniu mnie w usługi których nie zamawiałem ale z niepokojem myślę o następnym rachunku.Trzymajcie sie z daleka od złodziei,uważajcie na to co mówicie i co podpisujecie bo żadna instytucja Wam nie pomoże.Oni zeby wrobić klienta przy sporządzaniu warunków umowy prawdopodobnie zatrudnili wszystkie kancelarie adwokackie jakie są w Warszawie.Tak że zaden adwokat Wam nie pomoże.A w razie oporów przy płacenia firma windykacyjna Was zniszczy.
    Zaletyżadnych
    Wadywyłącznie
    2 miesiące 390 zł.
  • ~Stanisław K / 2014-01-23 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    JESTEM W pLUSIE KILKA LAT. OSTATNIO DZWONIŁEM Z TAK ZWANEJ PROMOCJI W UNI ( jestem w Niemczech) PObieraja ci 9 zł i minuta rozmowy ma kosztować 39 gr.CZYSTA BZDURA ,ZALEŻY CZY PANI" WCIŚNIE CI GUZIK" TO TAK PŁACISZ, A JAK NIE TO 1 EURO ZA MINUTĘ.PODOBNIE Z POLSKI DO NIEMIEC JESZCZE DROŻEJ .DZWONIŁEM W GRUDNIU NA REKLAMACJĘ I PANI OŚWIADCZYŁA
    ŻE NA TERENIE POLSKI TO NIE OBOWIĄZUJE!!!!!!CZYŻBYSMY NIE BYLI JUŻ W UE. pOZDR.
    WadyNIE POLECAM
  • ~stifono / 2016-02-12 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    W połowie jestem szczęśliwy, żonie kończy się umowa i za nic nie przedłużamy mimo ciągłych ofert i prób namowy na przedłużenie. Po prostu PLUS to nie ten z przed 10 lat.
    Od czasu przejęcia przez Solorza i Polsat usługi z roku na rok coraz słabsze i nie przestrzegają umowy.
    Wadymultum
    14 lat
  • ~szynszyl2014 / 2014-12-14 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno.Internet bardzo słaby - sygnał cały czas zanika (odległość moja od BTS Plusa ok.200m, bez jakichkolwiek przeszkód). Obsługa klienta - punkt w CH Dąbrówka w Zielonej Górze to jakaś kpina. Jedna maniura siedzi za stolikiem z miną obrażoną na cały świat, drugi typ - wesolutki kolo, taki uśmiechnięty, z poziomem inteligencji prawdopodobnie dziecka z przedszkola. Na każde pytanie odsyłają do telefonicznego BOK, gdzie dodzwonić się to prawie cud. Aktualnie czekam na rozpatrzenie reklamacji dot. usługi SMART_DOM. Oczywiście zamiast 50% rachunku za drugą usługę w Plus (telefon), Polkomtel nalicza mi 100% kwoty i nikt (ta parka z Dąbrówki gdzie kupowałem i internet i telefon) nic nie wie dlaczego zostało to tak wyliczone.
    Zaletynie ma - jak dla mnie
    Wadyjakość sygnału internetowego, obsługa klienta
  • ~vippo / 2007-10-09 22:10
    Ocena: 3.50 / 5
    uzywam iPlusa od miesiaca i jestem zadowolony,mieszkam w rzeszowie i smiga mi z Vmax 800kb/s w hsdpa.Testowalem go rowniez tam gdzie chodzi tylko przez gprs i nie jest zle- ok 40kb/s.Jedyny niewielki minus to limit- 1 gb..pozatym oki
    miesiac,modem 249 zeta
  • ~wkur*iony / 2008-07-21 17:22
    wziałem iplusa na próbe na 7 dni,(60zl)w osmym dniu zmniejszono mi predkosc,(mialem limit 1gb i nic nie sciagnalem poprzez siec p2p!!!wlecze sie,i zaproponowali ni dokupienie dodatkowych mb,czyli mowiac 1gb wystarcza na tydzien,zar ze cana abonamentu jest duza to jeszcze predkosc,sprawdzalem na speedtest wyszlo mi ze teraz mam 26kbs a na iplus ze mam 236kbs
    wielki g... nie dajcie sie nabrac
    powinien ktos sie tym zająć
    to nie do pomyślenia
    już wiemy za co sponsorują siatkówke i inne rzeczy-za takich idiotów jak m,którzy dali sie wciągnac
    Zaletya co to jest plus??????????
    Wadykazdy
    8dzien 60zl abonament+50zl aktywacja+129zl modem
  • ~wrrr / 2016-01-20 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    To i ja się wygadam.. mam plus mix od wieków.. pół roku miałam przerwy i przedwczoraj ponownie postanowiłam NIESTETY do nich dołączyć.. umowa super, wszystko sprawnie itd. ale od wczoraj... nagle zablokowali mi konto, tzn nie mogłam wykonywać połączeń itd. dzwonię na infolinię, a tam mi mówią że za internet mi pobrało.. ja do nich że pakiet internetu mam.. cykliczny aktywowany przedwczoraj.. a oni że faktycznie, ale że aktywuje się dopiero gdy doładuję konto.. no to ok. kupiłam dziś kartę.. doładowałam.. a zaraz później według zaleceń pani u której podpisywałam umowę musiałam dezaktywować usługę darmowe minuty do wszystkich, za którą pobrali mi przy doładowaniu 35zł. ja tą usługę dezaktywowałam i co się stało? kasę 35 zł straciłam, a przy dezaktywowaniu pakietu zabrali mi miesiąc za który miałam zapłacone. przy doładowaniu kwotą 40zł dostałam bonus 20zł. chcąc sprawdzić czy działa mi chociaż usługa internetu (w pakiecie który po doładowaniu konta miał się uruchomić) włączyłam transmisję danych na dosłownie 3 minuty i co? pobrało mi całą kasę za bonus!!! czyli internetu jak nie miałam tak nie mam.. w ciągu minut straciłam na nich zł.. a do tego zablokowali mi konto... co za świat... byle do końca doładowań i NIGDY WIĘCEJ plusa!!!
  • ~zawiedziony / 2013-09-25 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    mam abonament 25 GB plus, płacę 120 zł miesięcznie mimo że strony ypla oraz youtube są nielimitowane przez całą dobe w tym oto abonamencie to i tak często obniżają prędkość trasnsmisji przez te oto strony. poprostu to jedno wielkie oszustwo. obsługa klijenta jest bardzo zła i powolna, chodzi im tylko oto żeby donich dzwonić i nabijać im kase. jawnie nabijają klijenta w butelke. to złodzieje i jedna wielka mafia. omijajcie ich szerokim łukiem.
    Zalety1 MB transweru na sek.
    Wadyniedotrzymują umowy co obiecywali
    3 miesiące abonament 120 zł
  • fikusny / 2008-09-30 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    żenada w XXI wieku ,po 7 dniach przestał działać ,nie było jakiegoś wapu czy czegoś tam ,do obsługi klijęta dodzwonić się to historia przeciętnie czekałem 20-25 min żeby porozmawiać z konsultantem ,i po 3 dniach niby naprawiony a dalej łączy się przez csd (płatne poza abonamentem) zńów do konsultanta
    i nr.zgłoszenia itd ,po 7 dniach zaczoł działać ciekaw jestem jak długo ,zobaczymy ? ,a dzwoniłem codziennie ,ocena poszczególnych cech produktu po 1 bo 0 niema i ujemnych też ,
    Zaletybrak
    Wadysame - ,jw.
    mam dopiero mieśąc
  • ~"szczęśliwa" / 2015-01-14 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Plus to totalna porażka.Do Polsatu należę od początku.Promocja w Plusie dla klientów Polsatu druga usługa za 50% i trzecia za złotówkę to kłamstwo. Płacę w Polsacie najwyższy abonament i Plus męczył mnie z promocją parę tygodni,tylko szkoda że wtedy nie przeczytałam forum.Co miesiąc dzwonię z reklamacją miało być bez limitu na rozmowy isms w kraju rachunek otworzył mi oczy.Koleżanka ma w innej sieci i dzwoniąc do niej okazało się że rachunek szczegółowy pokazał co innego.Dodzwonić się do sieci to koszmar a osoby udzielające informacji brak profesjonalizmu.Kiedy zawarłam umowę to za dwa tygodnie infolinia zadzwoniła czy jestem zadowolona z usług,odpowiedziałam że trudno stwierdzić jak one działają to tak krótkim czasie,więcej już nie zdzwonili.Powiedziałabym co o Nich myślę.Błagam umowa tylko nie PLUS
  • ~Adam / 2016-02-03 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Potencjalni klienci
    zastanówcie się,jak najdalej od tej firmy,przedłużyłem umowę telefonicznie,minęło dwa miesiące a aneksu na piśmie jak było ustalone niema,TOTALNIE OLEWAJĄ KLIENTA nie korzystajcie z ich usług.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~ala ala / 2014-09-26 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    doładowałam konto za 50zł przez internet, ponieważ było +40% do doładowania, więc miałam 70zł, dali mi dodatkowo 25mb internetu. Wszystko niby ladnie, pieknie, weszłam w internet na 5 minut,a na koncie pozostalo 25zł!!! Zadzwoniłam do nich, "miła" pani powiedziala mi ze skonczyl sie pakiet i pożerało z konta,ale jakim cudem kurna w tak krótkim czasie mogłabym wykorzystać taki pakiet?!! Miał ktos podobną sytuację?
    Zaletybrak
    Wadynaciągacze, oszuści, mało ciekawych ofert
    6 lat
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306